moet je bij digger wezenquote:Op zondag 16 oktober 2005 17:33 schreef VoreG het volgende:
Waarom staat er een feyenoord logo in de op?
Nu weer even wel. Kan net de groeten doen aan Ot. Succes met Sien.quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:15 schreef pascalheister het volgende:
internet loopt bij tong niet lekker vandaag, om de haverklap offline
KILLING IN THE NAMEquote:Op zondag 16 oktober 2005 18:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Rustig hoorde ik, daar moeten we wat aan doen.
Maandagmiddag is iedereen je weer vergeten hoorquote:Op zondag 16 oktober 2005 17:50 schreef appelsientje het volgende:
nog een eigen topicik word verwend
Goede avond iedereen trouwens
dankjequote:Op zondag 16 oktober 2005 18:29 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Maandagmiddag is iedereen je weer vergeten hoor![]()
Clauwheee / Noca: [VBL-FB] #22, Overrule hier de modsquote:Op zondag 16 oktober 2005 17:45 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee en Nocaatje zo een patatje met anders lekkers gaan oppeuzelen
Een of andere zuurpruim.quote:
Komt voor de slager!quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:41 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Clauwheee / Noca: [VBL-FB] #22, Overrule hier de mods
goed schoppen is ook een kwaliteitquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:17 schreef DIGGER het volgende:
Dank Noca
Over 3 kwartier het toetje van dit voetbalweekend met opvallend veel toppers/derby's, nl. Olympique Marseille - PSG
Dat wordt schoppen
Wat deze SCHat zegt.quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:20 schreef Noca het volgende:
Bah, lekkere afgekeurde goal van Cornelisse...onterecht.
* pascalheister krijgt bijna een harverzakkingquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
[afbeelding]
Weg haar
(mjah ik moest toen scheren, nu weer trouwens
)
Kreeg ik zelf ook toen ik de spiegel keekquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
* pascalheister krijgt bijna een harverzakking![]()
McEnroe had het weer goed naar zijn zinquote:Op zondag 16 oktober 2005 17:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Mochten mensen nog iets leuks willen zien, RTL 7 heeft een demopartij tennis, erg lachen
je bent bij sien wezen monopolyenquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:08 schreef golfer het volgende:
Zo, Bluezz en ik zijn weer terug na een middagje/avondje Apeldoorn en [b]Veluwe[/b].
ff bijlezen hier.
quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:14 schreef clauwheee het volgende:
Bluezzie??? BB is te saai voor woorden!
Nu ik dus ff geen streams 'hoef' te kijken, ben ik Funda maar es af gegaanHeb al een heul verlanglijstje
![]()
En, heb je er 1 gezien?quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:08 schreef golfer het volgende:
Zo, Bluezz en ik zijn weer terug na een middagje/avondje Apeldoorn en Veluwe.
De opdrachten die ze die gasten geven, zijn echt te suf en saai voor woorden, volgens mij wil diegene die die opdrachten verzint liever een pil van drion dan nog een dag brainstormen over een aparte opdracht.quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:14 schreef clauwheee het volgende:
Nu ik dus ff geen streams 'hoef' te kijken, ben ik Funda maar es af gegaanHeb al een heul verlanglijstje
![]()
Die grap had je op je bruiloft moeten maken!quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:44 schreef golfer het volgende:
We zijn inderdaad in de bossen nog op zoek geweest, maar verder dan het spotten van wat wilde zwijnen (of was dat mijn eigen familie?) zijn we niet gekomen.
als je je nou niet scheert kan je het zo laten groeien dat je rondom je hele hoofd evenveel haar hebtquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
[afbeelding]
Weg haar
(mjah ik moest toen scheren, nu weer trouwens
)
dat komt omdat Linda eruit isquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:14 schreef clauwheee het volgende:
![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:55 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Met Kady gaat het goed, neusbril (zuurstof) is helemaal af, Glucose waarde is helemaal perfect, ze heeft zelfs meer honger dan dat ze nu voeding kreeg (8 x 10ml), Ze is uit de couveuse en ligt nu in een bedje, mutsje is niet nodig ivm haar vele haar, enige is dat ze ietwat gelig was (komt bij kindertjes van Zuid Europese afkomst doorgaans veel vaker voor dan bij NL kindertjes), maar dat was begin van de avond al minder dan vanmorgen, zo leek het.
Morgen zullen we wel te horen krijgen hoe en wat qua locatie, ik blijf liefst in R'dam en ga dan liever direct naar Gorinchem met Kady (en m'n vrouw naar huis) dan dat we nog een 'pitsstop' voor een paar dagen moeten maken in Dordt.
Zit niet te wachten op een extra verhuizing, in R'dam kennen we het hele gebeuren, en ook de zusters en de zusters ons.
En met Anna gaat het ook prima, die gaat diverse malen per dag mee naar benee in een rolstoel en herstelt voorlopig probleemloos.
En Glenn, die moet geduld hebben, kinderen onder de 6 die nog geen waterpokken gehad hbben, mogen nooit mee op de IC.
Vanavond maar ff wat tijd aan hem besteed door eens flink met hem te voetballen (En daarna samen het Italiaans Studio sport bekeken).
Morgen aangifte doen (leuk detail: bij m'n schoonzusje!), geboortekaartjes ophalen en versturen, wat kleertjes kopen voor Kady en natuurlijk weer veel bij haar zijn.
Ik heb, door de geboorte in R'dam, het leuke voordeel dat ik bij m'n schoonzusje aangifte kan doen, dus die checkt dat wel ff goedquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:06 schreef tong80 het volgende:
Robert doe je de juiste aangifte ? De vader van Jhon van Beukerink had de H verkeerd bij de aangifte.
dat heb ik nu, ik haat scheren in het weekend als ik niet uitga ofzoquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je je nou niet scheert kan je het zo laten groeien dat je rondom je hele hoofd evenveel haar hebt
Drooog je tranen ook al heb je veel vedriet...quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:12 schreef appelsientje het volgende:
Pff ik ben echt niet goed in afscheid nemen van vrienden![]()
Gaat me erg slecht af.. morgen zal wel een dikke drama worden op schiphol..
Je moet gewoon denken dat via de KLM al veel mensen de dood in zijn gestort. Grote kans dat je als er ook maar iets gebeurt je het niet kunt navertellen. Grote kans dat je dood bent voor je in Australie bent. Haal je het wel ben je binnen twee weken vergeten. Kom je op internet vragen we ons af wie je ook al weer was.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:12 schreef appelsientje het volgende:
Tja, het is nu wel heel dichtbij natuurlijk. Neem maar wat tissues mee.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:12 schreef appelsientje het volgende:
quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:12 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
dat heb ik nu, ik haat scheren in het weekend als ik niet uitga ofzo
Trouwens net met Fifa06 de volgende vraag van de pers:
"Na afloop van de wedstrijd is het tussen een botsing van je spelers en PSV supporters gekomen, wat vind je daarvan" (ofzoiets)
Ik ga als antwoord:
"Dat was totaal onsportief, het is niet eerlijk als je PSV twee keer op een dag vernederd"
Goede voorbode voor volgende week
quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je moet gewoon denken dat via de KLM al veel mensen de dood in zijn gestort. Grote kans dat je als er ook maar iets gebeurt je het niet kunt navertellen. Grote kans dat je dood bent voor je in Australie bent. Haal je het wel ben je binnen twee weken vergeten. Kom je op internet vragen we ons af wie je ook al weer was.
Veel succes in Argentinië
sterkte, maar onthoudt je ziet ze weer terug, tis even een tijdelijk wegzijn. En als t goed is hoor je nog genoeg van ze tijdens die 10 maandenquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:12 schreef appelsientje het volgende:
idd.. dat is ook wel zo...quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
sterkte, maar onthoudt je ziet ze weer terug, tis even een tijdelijk wegzijn. En als t goed is hoor je nog genoeg van ze tijdens die 10 maanden
dat kloptquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
idd.. dat is ook wel zo...
Maar tochlastig blijft het wel
Niemand meenemen naar Schiphol, ik zou het niet doen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:12 schreef appelsientje het volgende:
Won met 1-3, 2 van de 3 goals waren goals waarvan ik dacht hmmz wat deed ik om die erin te krijgen wil ik meer doenquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ken daar nog wel een leuke mop over
weet je wat ajaxfans doen als ze van PSV hebben gewonnen?
nou dan zetten ze hun playstation uit.
Clouseau !quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:14 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Drooog je tranen ook al heb je veel vedriet...
(waar komt dat eigenlijk vandaan?)
hahahaquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:35 schreef popolon het volgende:
[..]
Niemand meenemen naar Schiphol, ik zou het niet doen.
M'n moeder bracht me weg, was lekker rustig.
En stel je niet zo aan zeg.
Whehe, have fun.quote:
Dankjequote:Op zondag 16 oktober 2005 22:47 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben
Sientje, heel veel plezier de komende maanden in Australië.
Ik denk er nog even over na.quote:
3 goals van ajaxquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:43 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Won met 1-3, 2 van de 3 goals waren goals waarvan ik dacht hmmz wat deed ik om die erin te krijgen wil ik meer doen
'Dag Michael Hutchins was mijn voorbeeld. Maar hang me niet op als ik het mis heb.'quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:52 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik denk er nog even over na.
Momentje.
1 x Rosenbergquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
3 goals van ajaxwie moet die maken
wil je dan een welkom terugtopic? k las in t appelsientje topic dat je je jaloers bentquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:50 schreef popolon het volgende:
En popo heeft de tickets binnen voor december, lekker zo'n kletsnatte kerst in nederland.
Biertijd.
Bij mijn Fifa2006 spelletje loopt Charisteas 2 op 1.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
3 goals van ajaxwie moet die maken
lijkt me een prima idee, beide in de basisquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:54 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
1 x Rosenberg
2x Harry
Rosenberg is geloof ik topscorer in de comp
Gewoon beide in de basis
Hey stoere peerquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:35 schreef popolon het volgende:
[..]
Niemand meenemen naar Schiphol, ik zou het niet doen.
M'n moeder bracht me weg, was lekker rustig.
En stel je niet zo aan zeg.
nietquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:59 schreef Bluezz het volgende:
Sientje hoelaat moet je naar bed?????
Bovendien moet je de jetlag voor zijn en gewoon niet gaan slapen. Dan ga je daar gewoon 's avonds naar bed en ben je gewoon moe.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nietslapen kan hij morgen in het vliegtuig, daar is dan tijd zat voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |