abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31599410
http://www.ad.nl/binnenland/article42662.ece
quote:
Politie vindt auto waarmee agent werd aangereden

ROTTERDAM - De auto die betrokken was bij het ongeval op de A15 waardoor zaterdag een motoragent zwaargewond raakte, is uitgebrand teruggevonden op een industrieterrein in Rhoon.
De agent werd zaterdagavond tijdens een surveillance tot twee maal toe opzettelijk aangereden. Diezelfde avond vond de politie een uitgebrande Honda Accord op het industrieterrein in Rhoon. De politie nam in eerste instantie aan dat het voertuig betrokken was bij een snelkraak. Later bleek echter dat de auto is gebruikt bij het inrijden op de agent.
De motoragent, die werd opgenomen in het Erasmus Medisch Centrum, raakte door het ongeval een deel van zijn been kwijt. Volgens de politie is zijn toestand nog steeds zorgwekkend en is de agent nog altijd niet aanspreekbaar.
(ANP)
pi_31599475
Zo zie je maar weer dat er wel degelijk opzet in het spel was!
pi_31603802
quote:
Vijf aanhoudingen voor opzettelijk aanrijden motoragent

Uitgegeven: 21 oktober 2005 13:23
Laatst gewijzigd: 21 oktober 2005 13:30

ROTTERDAM - De politie in Rotterdam heeft donderdag en vrijdag vijf mensen gearresteerd die betrokken zouden zijn bij het opzettelijk aanrijden van een motoragent op de A15 afgelopen zaterdagavond. Het gaat om vijf mannen tussen de 19 en 25 jaar uit de regio Rijnmond.

De 38-jarige agent uit Spijkenisse werd tijdens een surveillance tot twee maal toe opzettelijk aangereden bij afslag Charlois. Hij was duidelijk herkenbaar aan het werk als agent.

De auto die betrokken was bij het ongeval op de A15 is eerder uitgebrand teruggevonden op een industrieterrein in Rhoon. De politie nam in eerste instantie aan dat het voertuig betrokken was bij een snelkraak. Later bleek echter dat de auto is gebruikt bij het inrijden op de agent.

De motoragent, die werd opgenomen in het Erasmus Medisch Centrum, raakte door het ongeval een deel van zijn been kwijt. Volgens de politie is zijn toestand nog steeds zorgwekkend en is de agent nog altijd niet aanspreekbaar.
Bron: www.nu.nl
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 13:56:33 #54
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31603850
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 13:53 schreef TheDon1985 het volgende:

[..]

Bron: www.nu.nl
kijk dat is het betere werk. ik hoop dat ze nog wat heel laten van die gozers voordat ze ter zitting komen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_31603947
http://www.rijnmond.nl/Homepage/Regionieuws/Nieuws?itemid=31482
quote:
De politie in Rotterdam heeft donderdag en vrijdag vijf mensen gearresteerd die betrokken zouden zijn bij het opzettelijk aanrijden van een motoragent op de A15 afgelopen zaterdagavond. Het gaat om vijf mannen tussen de 19 en 25 jaar uit de regio Rijnmond.

uitgegeven: 11:10 21-10-2005 gewijzigd: 13:10 21-10-2005

Drie van hen zijn donderdag opgepakt in Vlaardingen. Daarbij wilde één van hen er weer vandoor met zijn auto en ramde daarbij twee politievoertuigen. De andere verdachten zijn in de nacht van donderdag op vrijdag aangehouden in het Zeeuwse Kamperland.
De 38-jarige agent uit Spijkenisse werd zaterdag tot twee keer toe opzettelijk aangereden ter hoogte van afslag Charlois. Dezelfde avond werd de auto waarmee de man was geraakt uitgebrand teruggevonden op een industrieterrein in Rhoon. De politie nam in eerste instantie aan dat het voertuig betrokken was bij een snelkraak. Donderdag bleek echter dat de auto is gebruikt bij het inrijden op de agent.

Het vermoeden bestaat dat het slachtoffer is aangereden door streetracers die kort ervoor door de agent waren bekeurd.

De motoragent, die werd opgenomen in het Erasmus Medisch Centrum, raakte door het ongeval een deel van zijn been kwijt. Hij wordt nog kunstmatig in slaap gehouden. Volgens de politie is zijn toestand nog steeds zorgwekkend.

vrijdag 21 oktober 2005 @ 14:03:28 #56
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31604013
quote:
heftig als het ook nog eens een wraakactie zou zijn.
pi_31604098
't is dat ik geen dicator ben anders had ik bij al deze knapen 2 benen laten amputeren.
Jij en ik weten het
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 14:11:57 #58
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31604164
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 14:08 schreef De_Godlasteraar het volgende:
't is dat ik geen dicator ben anders had ik bij al deze knapen 2 benen laten amputeren.
ik wilde het niet posten, maar ben wel met je eens.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 14:18:23 #59
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_31604299
En om te ontkomen na het illegaal straatracen is men dus tegenwoordig in staat om een moord te begaan.
En weer een gezin naar de kloten.

And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_31604366
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 14:11 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik wilde het niet posten, maar ben wel met je eens.
Let maar op wat er zo meteen weer gaat gebeuren. Een heel leger aan welzijnswerkers en advocaten gaan de zaak 'onderzoeken' en komen dan tot de conclusie dat de 4 bijrijders wel onschuldig zijn omdat ze "zelf verklaren" dat ze er alles aan hebben gedaan om de bestuurder de agent niet aan rijden. En de bestuurder krijgt misschien een jaartje cel, met aftrek van voorarrest. Je weet hoe dat gaat in Nederland, echt om te kosten.

Amputeren met geweren, en de familie betaald de kogels gvd
Jij en ik weten het
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 14:31:50 #61
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_31604556
quote:
Captain_chaos.. als je als agent vuur uitbrengt op een automobilist die je aan probeert te rijden of die inrijdt op politiewagens, kan je dan iets zeggen over de kans dat je veroordeeld word? Ik kan me zo indenken dat de collegas die die lui opgepakt hebben er mogelijk wel over gedacht hebben.. misschien niet 100% professioneel, maar wel 100% menselijk
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 15:07:14 #62
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_31605221
Arrestanten...

Het repareert helemaal niets maar helpt me voorlopig wel van het onbevredigende gevoel af dat een dergelijk figuur aan strafvervolging zou ontkomen.
Jawohl Herr Kaloin!
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 15:24:35 #63
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_31605497
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 14:31 schreef nixxx het volgende:

[..]

Captain_chaos.. als je als agent vuur uitbrengt op een automobilist die je aan probeert te rijden of die inrijdt op politiewagens, kan je dan iets zeggen over de kans dat je veroordeeld word? Ik kan me zo indenken dat de collegas die die lui opgepakt hebben er mogelijk wel over gedacht hebben.. misschien niet 100% professioneel, maar wel 100% menselijk
Iedere diender weet dat schieten op een auto vaak meer narigheid veroorzaakt dan dat het doeltreffend is. Dat betekent dat alleen in uiterste noodzaak, noodweer dus, op auto's wordt geschoten. Dat houdt in dat ook nog nooit een diender is veroordeeld voor het schieten op een auto. Nederlandse dienders zijn ook hlemaal niet zo triggerhappy. Daarnaast is iedere situatie anders dus kan je er geen sjabloon op leggen van wat wel en niet mag.
Jawohl Herr Kaloin!
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 15:53:38 #64
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_31606133
Alle schade en toekomstige onkosten op de dader verhalen.
Mij mag je er voor wakker maken.
  Moderator vrijdag 21 oktober 2005 @ 16:02:35 #65
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_31606320
zelf hun eigen been af laten zagen en op laten eten ... live op hart van Nederland.

daarna moge ze vrij, die hebben hun lesje wel geleerd dacht ik zo

[/kim jong il modus]
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 01:01:26 #66
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31618725
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 16:02 schreef sp3c het volgende:
zelf hun eigen been af laten zagen en op laten eten ... live op hart van Nederland.

daarna moge ze vrij, die hebben hun lesje wel geleerd dacht ik zo

[/kim jong il modus]
ach. nm

[ Bericht 7% gewijzigd door zoalshetis op 22-10-2005 07:37:21 ]
pi_31624789
quote:
Waarom verbaast jullie dit? Dit ga je meer en meer zien. Krijg je ervan met al die regels en zero-tolerance. Steeds meer excessief geweld. En denk maar niet dat jullie kinderen daar ongevoelig voor zijn.

Zero tolerance breeds maximum violence.

Als die gasten nou gewoon hun onschuldige straatracejes haden mogen afmaken, was er niets aan de aan geweest. Alleen omdat de politie moet optreden onder druk van doorgeslagen gelovige huisvaders die tijdens het uitlaten van de hond 3000km verderop wat racende auto's hoort en bang dat dat ooit wel eens een keer die lelijke kinderen van hem in gevaar zou kunnen brengen krijg je dit soort uitingen van frustatie en geweld.

Niet leuk voor die agent, maar ja, natuurlijk selectie is hard.
Dit is van een ander forum en ik ben het hier 1000% mee eens.

Jullie denken nu dat ik geweld rechtvaardig, of het goed vind wat die apen hebben gedaan.

Integendeel.

Maar zero tolerance zal betekenen dat jij apen op hun lul trapt. En die apen gaan je op keiharde manier terugpakken.

Ik ben ook op een niet zo aardige manier benadert door zo een motor agent, maar ik zal hem nooit slaan/aanrijden/of haten.

Maar je hebt gewoon mensen die geweld gebruiken normaal vinden.

Je zit gewoon een beetje wat te scheuren op een totaal onverlaten overzichtelijk weg, en opeens komt meneer agent met invordering van rijbewijs (bij iemand anders gebeurt). Dan gaat je bloed koken, en niet een beetje ook, en als agent moet je dan echt niet de verkeerde hebben. Want er zijn mensen met korte lontjes.

Dit stukje is gewoon heilig:

zero tolerance breeds maximum violence
pi_31625098
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 12:48 schreef yup het volgende:

[..]

Jullie denken nu dat ik geweld rechtvaardig, of het goed vind wat die apen hebben gedaan.

Integendeel.

Maar zero tolerance zal betekenen dat jij apen op hun lul trapt. En die apen gaan je op keiharde manier terugpakken.

Ik ben ook op een niet zo aardige manier benadert door zo een motor agent, maar ik zal hem nooit slaan/aanrijden/of haten.

Je zit gewoon een beetje wat te scheuren op een totaal onverlaten overzichtelijk weg, en opeens komt meneer agent met invordering van rijbewijs (bij iemand anders gebeurt). Dan gaat je bloed koken, en niet een beetje ook, en als agent moet je dan echt niet de verkeerde hebben. Want er zijn mensen met korte lontjes.

Hiermee toon je dus begrip voor poging tot moord op een agent die streetracers bekeurde. Bekeurde ja, want als hun rijbewijs was afgenomen hadden ze niet nog vrolijk rondgereden daarna. Bovendien proberen ze hun straf ook nog te ontlopen door hun auto uit te laten branden, het stelletje lafaards.

Yup, je hebt zieke gedachtes.
pi_31625224
Een onschuldige straatrace bestaat niet.
Het betekent gevaar en op een veilige manier racen bestaat ook niet.
Daarbij komt ook nog dat er mensen langs de kant staan die slachtoffer kunnen worden van het niet veilig racen.

Wat mij verbaast is dat men een moordpoging lijkt te verkiezen boven een boete of een paar weken brommen. Als je zonodig moet straatracen dan neem je ook het risico van gepakt te worden.

Yup heb je een link naar dat forum ?

[ Bericht 0% gewijzigd door ondeugend op 22-10-2005 13:21:23 ]
pi_31625299
Het interesseert me niet dat als ze hard rijden ze zelf tegen een boom knallen, probleem is dat je altijd mensen en dieren in een ongeluk kunt betrekken, ook al zag de weg er nog zo verlaten uit....
pi_31625430
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 13:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
Het interesseert me niet dat als ze hard rijden ze zelf tegen een boom knallen, probleem is dat je altijd mensen en dieren in een ongeluk kunt betrekken, ook al zag de weg er nog zo verlaten uit....
Dat zeg ik.
pi_31625476
"zero tolerance breeds maximum violence" dus kampers hun eigen belastingtariefje en uitkering weer terug geven, de Hells angels hun vrijheid en subsidie en de rest van Nederland mag weer als vanouds sjoemelen met de belasting en te hard door het woonerf.
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
pi_31625526
"Je zit gewoon een beetje wat te scheuren op een totaal onverlaten overzichtelijk weg"

Gepubliceerd: zondag 16 oktober 2005 @ 13:06
Een illegale straatrace in Amsterdam Noord heeft gisteravond geleid tot drie gewonden. Dat gebeurde toen een straatracer een auto die wilde parkeren, ramde. De gewonden moesten worden overgebracht naar het ziekenhuis.

De straatrace en het ongeluk vonden plaats op de Noordzeeweg. Hulpverleners en politie werden bij hun werkzaamheden gehinderd door andere deelnemers aan de illegale race. De vliegende brigade van de politie moest worden ingezet om de orde te herstellen. De bestuurder van de auto die het ongeluk veroorzaakte is aangehouden.
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
pi_31625604
En zo zijn er vast veel meer van die nieuwsitems te vinden.

Onschuldig straatracen....
pi_31625740
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 12:48 schreef yup het volgende:

[..]

Integendeel.

Volgens mij zijn er genoeg evenementen waarbij je kan scheuren, tegen tig andere mensen. Daar heb je nog veel bezoekers ook, die op een veilige afstand staan. Daarnaast is er voldoende EHBO aanwezig.
Of het nou terecht is dat je rijbewijs ingenomen wordt bij een streetrace daar kan je nog over discussieren, maar het is zo dat het rijbewijs ingeleverd kan worden. Dus als je meedoet aan zo'n streetrace weet je waar je aan begint.
Vind het trouwens ook wel erg triest als je bloed gaat koken bij het innemen van je rijbewijs door een agent, die simpelweg de regels volgt. Als je zo'n persoon bent zouden zij die moeten opsluiten omdat die blijkbaar te snel kwaad is. En als je de lijn doortrekt van jouw verhaal over "op een keiharde manier terugpakken" dan moet je inderdaad de daders die nu gepakt zijn het rijbewijs voor het leven innemen, hoewel ze dat niet nodig hebben, want ze mogen dan wat mij betreft levenslang gaan zitten.
Levensgevaarlijk zulke mensen. Straks rijden ze nog kleine kinderen aan omdat die per ongeluk met hun driewieler de net nieuwe gespoten ombouw om de Golf raken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')