quote:Brian Dougans is most famous as half of the duo Future Sound Of London, but early recognition came for him with the European and UK hit single, under the name
in 1988
Dat gaat mijn pet te bovenquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:27 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik gooi er gelijk een lastige in:
Over welke singlevan wie
gaat dit?
[..]
phuture - acid traxx ?quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:39 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Altijd lastig, die cult-klassiekers
Het was de eerste acid-house single in de top 40.
quote:
Bedoel je dan meer iets in de big beat stijl ??quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik heb de 2e zin weggehaald, want ik weet het niet 100% zeker. het was iig redelijk vernieuwend in die tijd. Kinkt precies als wat de Chemical brothers 10 jaar later deden.
Ah, was al geradenquote:
da's een hele grotequote:
quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:59 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ah, was al geraden
belsen + 1
Goede gok!quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:06 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Frans Halsema?
De Stef Bos avant la lettre.quote:
En dat is hem ook.quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:04 schreef ullie het volgende:
Theater doet me aan Bram Vermeulen denken.
Jij hier? Ouwe stinkerd!quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:04 schreef ullie het volgende:
Theater doet me aan Bram Vermeulen denken.
Ah een nieuwe vraag:quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:14 schreef belsen het volgende:
[..]
En dat is hem ook.
[afbeelding]
Ullie +1
...en een vraag natuurlijk.
Het helpt vast om te vertellen dat deze recensie afkomstig is uit 1971 en dat de recensent het aantal groepsleden niet goed heeft...quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:36 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik kan hier niet zoveel van maken eigenlijk...
Ja en dat is de goeie. Recensie is afkomstig uit Humo en heeft het redleijk bij het verkeerde eind mijns inziens. Maar ja niet zo verkeerd als die jazz criticus die Kind of Blue bij het uitkomen een rommelig zootje noemde...quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:44 schreef Jimmy het volgende:
Dan ga ik voor Led Zep IV
Ik had niet expliciet om de artiest gevraagd, dus dit is goed.quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:50 schreef Berkery het volgende:
Kashmir?
Deze man heeft met Phil gemeen dat ie veel voor films doet (deed).quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:02 schreef dartfanaat het volgende:
Hij doet me een klein beetje denken aan Phil Collins
Ergo: Jimmy +1quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:46 schreef ullie het volgende:
[..]
Ja en dat is de goeie. Recensie is afkomstig uit Humo en heeft het redleijk bij het verkeerde eind mijns inziens. Maar ja niet zo verkeerd als die jazz criticus die Kind of Blue bij het uitkomen een rommelig zootje noemde...
Als ik je hint kan combineren met de naam die ik nog steeds in m'n hoofd heb (en nog steeds twijfel) noem ik 'm toch........quote:
Daar lijkt 'ie inderdaad op....quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hij lijkt op de vader van Brenda en Brandon uit Beverly Hills 90210.![]()
(toen TSE nog een TSE'tje was keek ze daar altijd na.)
quote:In 1985met fledgling filmmaker Burton; after collaborating on the score to the hit Pee-Wee's Big Adventure, they reunited frequently in the years to come, with
composing the music to later Burton projects including Beetlejuice, Edward Scissorhands, Mars Attacks! and the Grammy-winning Batman. In 1993
also scored the Burton-produced Nightmare Before Christmas, dubbing the vocals of the animated musical's lead character Jack Skellington. Outside of Burton's sphere of influence,
also scored a number of other features, most of them strange fables such as Darkman, Dick Tracy, Army of Darkness and The Frighteners; in 1997, he composed the music for Men in Black, the summer's biggest hit. Among his television work: the theme song to The Simpsons.
quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:33 schreef Captain_Redbeard het volgende:
danny elfman ??
belsen is ook groot fan zeker???quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:48 schreef Jimmy het volgende:
Het is een Oempa Loempa in elk geval.
En ze versloegen zowel Chipz, KUS en The Black Eyed Peas!quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:15 schreef Captain_Redbeard het volgende:
bad candy ?
quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:27 schreef dolle_hond het volgende:
bad manners
quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Fatboy slim.
En schijnbaar heeft ze net een plaat uit op het (Epitaph) Anti-label.quote:A perennial cult favorite in northern soul circles, singerwas born in Muskegon, Michigan, on January 29, 1946; raised primarily across the state in Detroit, at 16 she cut her first sides for the local Lupine label, with a test pressing of the disc making its way to Atlantic Records. After signing with Atlantic, she scored an R&B Top Ten hit out of the box with her debut single "My Man—He's a Loving Man," only to fail to reach the same commercial heights again.
Goeie gok: er is minstens één muzikale Lupus, als bandlid van Bloodhound Gang. Goede lijst van Daisy Duke, maar net iets later.quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:14 schreef cafca het volgende:
Holwing Wolf
Patrick Wolf
Peter Wolf
Los Lobos
Gokje erbij dan maar:
Lupus
Bettye, inderdaad.quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:50 schreef cafca het volgende:
Shit, hoe heet ze ook alweer?
edit:Oja, bukgeit weet het al
quote:
Modjes.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:47 schreef bukgeit het volgende:
Dat Betty Lavette-punt heb ik al gekregen.
Welke titel volgt?quote:Zij leeft in eenzaamheid
Zij leeft in eenzaamheid
Toen ze wakker werd, van het morgenlicht
En haar dag begon pas laat
Deed ze haar ogen open en dacht:
Oh, wat een morgen
Het is geen dag voor werk, nee
Het is een dag voor zonnebrand
Veel lol en lekker liggen op het strand
Ze zal je pakken, want:
Soms wel, soms niet... Leuke site.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:35 schreef bukgeit het volgende:
Hmm.. ik zie het plaatje niet.
Al wat ze wil is een nieuwe liefdequote:
Ik ben mijn site weer aan het heropbouwen en was er mee bezig, dus ik dacht: laat ik weer eens een oudje vragen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:45 schreef bukgeit het volgende:
Blijft een hobby van je he, liedjes vertalen
quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:08 schreef belsen het volgende:
Of La solitude van Laura Pausini, dat was ook die tijd.
bukgeit +1quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:44 schreef bukgeit het volgende:
Kan 'm niet laten lopen:
Ik wil niet dat je liegt - Paul de Leeuw
Ook goeiemorgenquote:
kop deze maar in.........quote:
deze twee heren hadden ook een man en een vrouw ingehuurd als uithangbord voor hun producties. Je weet wel: pseudo-rapper en zangeresjequote:Op maandag 17 oktober 2005 10:06 schreef cafca het volgende:
ja, kop hem 'es in....
Bobby en Martin Boerquote:Op maandag 17 oktober 2005 10:18 schreef Jimmy het volgende:
2 brothers on the 4rd floor?
Captain_Redbeard +1quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:38 schreef Captain_Redbeard het volgende:
t-spoon (oude)
quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:46 schreef dolle_hond het volgende:
is t vrijdag?
psst.. je hebt 'n punt verdiend.... wacht maar totdat je m'n ...ziet...quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:49 schreef Neleos het volgende:
Yin Yang Twins?
Eeeeeh...quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:52 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
psst.. je hebt 'n punt verdiend.... wacht maar totdat je m'n ...ziet...![]()
Neleos +1
Een punt voor de Captain Right Thurrrquote:Op maandag 17 oktober 2005 10:58 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Chingy ?
ook goeiemorgen!quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ray en Anita!
edit: we zijn al op een nieuwe pagina...
![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:08 schreef Neleos het volgende:
Aretha Franklin?
quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Cesaria Evora - Kaapverdische eilanden.
Nee, maar het is wel een vrouw wiens voornaam met een M begint.quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:38 schreef cafca het volgende:
Broken English, van wie was dat ok weer?
Melanie?
Jawohl, sehr gut!quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:40 schreef dartfanaat het volgende:
Dacht, weet het niet zeker helaas, Marianne Faithfull
Yep.quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:48 schreef Neleos het volgende:
Elton John toch?
D'r staat wel iets op haar jas ja, maar ik kan het niet lezen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:01 schreef peaceman het volgende:
Lijkt wel alsof er Glenda op de foto staat..
Jij bent niet bekend met de ziekte die zo heet?quote:
verkeerde smilie...quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jij bent niet bekend met de ziekte die zo heet?
Nee, ouder.quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:12 schreef cafca het volgende:
[..]
verkeerde smilie...![]()
maar is het Gladys Knight?
Niet goed nee, Billie Holiday beschouwde haar als een voorbeeld. Net als Janis Joplin en Mahalia Jackson...quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:18 schreef cafca het volgende:
niet dus.....
dan kom ik niet verder dan Billie Holiday, maar dat zal wel niet...
quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:31 schreef Prep2Fight het volgende:
mag ik weer eens een puntje scoren?
Bessie Smith!![]()
Over wie heb ik het hier?quote:Guitarist, singer, songwriter and native New Yorkerhas inspired, aided and promoted the careers of numerous singer/songwriters who came up in the blues tradition. Most notable of the many musicians he's helped over the years is Bob Dylan, whom
got to know shortly after Dylan moved to New York in 1961 to pursue a life as a folk/blues singer.
Als extraquote:, an expert finger picker, was influenced as a vocalist by Bing Crosby and Louis Armstrong. Although he had a short-lived folk rock band called the Hudson Dusters in the mid-'60s, the bulk of
's recordings are solo acoustic affairs. His 1967 album for Verve Forecast,
and the Hudson Dusters, is worthy of reissue on compact disc for it's sound qualities and for the statements it makes about American society in the 1960s.
idem ditoquote:
Mij ook.quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:30 schreef DaisyDuke het volgende:
R.E.M. - Daysleeper?
Hee, een Neleos-kloon.quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:31 schreef niwreh het volgende:
rem everybody hurts
Nee.quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:33 schreef Prep2Fight het volgende:
Valt me toch een beetje tegen.. maargoed Weet daisy hem ook niet?
Ja, doe maar, ik ben ondertussen z'n naam alweer vergeten, dus ben wel weer benieuwdquote:Op maandag 17 oktober 2005 14:38 schreef Prep2Fight het volgende:
Mja, dan moet ik het maar zeggen he? Als iedereen het al heeft opgezocht. Niemand heeft die docu gekeken![]()
Nee, hij debuteerde in 1994.quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:51 schreef Neleos het volgende:
Grandmaster Flash?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |