Ja en dat is de goeie. Recensie is afkomstig uit Humo en heeft het redleijk bij het verkeerde eind mijns inziens. Maar ja niet zo verkeerd als die jazz criticus die Kind of Blue bij het uitkomen een rommelig zootje noemde...quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:44 schreef Jimmy het volgende:
Dan ga ik voor Led Zep IV
Ik had niet expliciet om de artiest gevraagd, dus dit is goed.quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:50 schreef Berkery het volgende:
Kashmir?
Deze man heeft met Phil gemeen dat ie veel voor films doet (deed).quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:02 schreef dartfanaat het volgende:
Hij doet me een klein beetje denken aan Phil Collins
Ergo: Jimmy +1quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:46 schreef ullie het volgende:
[..]
Ja en dat is de goeie. Recensie is afkomstig uit Humo en heeft het redleijk bij het verkeerde eind mijns inziens. Maar ja niet zo verkeerd als die jazz criticus die Kind of Blue bij het uitkomen een rommelig zootje noemde...
Als ik je hint kan combineren met de naam die ik nog steeds in m'n hoofd heb (en nog steeds twijfel) noem ik 'm toch........quote:
Daar lijkt 'ie inderdaad op....quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hij lijkt op de vader van Brenda en Brandon uit Beverly Hills 90210.![]()
(toen TSE nog een TSE'tje was keek ze daar altijd na.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |