Damn. Ik herkende 'm dus totaal niet op die foto hè. Maar eh, jij dus wel.quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:37 schreef Sheridana het volgende:
Sean Penn?
Grmmblll....quote:
HAHAHquote:Op zondag 16 oktober 2005 00:38 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Damn. Ik herkende 'm dus totaal niet op die foto hè. Maar eh, jij dus wel.
Sheridana + 1
Dus eigenlijk was het dan wel heel supersimpel...
Misschien, maar toen ik de foto tegenkwam dacht ik echt; wie is dat? De volgende still (de eerste foto dus) zag ik meteen. Maar goed, verklote vraag dus.quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Die andere foto was ook binnen 3 seconden geraden.
Ik vind het niet erg...quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:45 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Misschien, maar toen ik de foto tegenkwam dacht ik echt; wie is dat? De volgende still (de eerste foto dus) zag ik meteen. Maar goed, verklote vraag dus.
Het is je ook gegund hoor maar ik zag gewoon geen plaat dus kon ik hem niet spelen.quote:
*knuffel*quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is je ook gegund hoor maar ik zag gewoon geen plaat dus kon ik hem niet spelen.
What Women Wantquote:Op zondag 16 oktober 2005 00:49 schreef Sheridana het volgende:
Doe maar 5 films met Helen Hunt
Das lief van je.quote:
Arty +1quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:50 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
What Women Want
As Good as it Gets
Twister
Pay it Forward
ProjectX
Recenter. Deze soortgelijke scène komt een aantal keer voor in de film.quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Passenger 57?
Geen Snipes. Het is een beetje een absurdistische comedy.quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Dropzone?
Niet gezien.quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:06 schreef Sheridana het volgende:
the Ladykillers!!
Ja! Met een vreselijk irritante Tom Hanks.quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:06 schreef Sheridana het volgende:
the Ladykillers!!
die laatste...met Mountaingirl....quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:09 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ja! Met een vreselijk irritante Tom Hanks.
Sheridana + 1
Welke foto deed 't hem?
quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Marlon Wayans en Jared Leto in Requieum for a dream
Pff. Colin Firth?quote:
Nee.quote:
Hij verzorgt de stem van Chucky in alle delen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:39 schreef Sokolsky het volgende:
Overigens wist ik niet dat hij ook die pop was.
Ik denk dat ik weet wie je bedoelt. Ik zou er alleen echt geen naam bij weten.quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Hij was Chucky. En Grima Wormtongue in LOTR.
George Clooney.quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:41 schreef Sokolsky het volgende:
Welke regisseur staat/stond bekend als een begenadigd schaker?
Hitchcock?quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:41 schreef Sokolsky het volgende:
Welke regisseur staat/stond bekend als een begenadigd schaker?
Truste Artyquote:Op zondag 16 oktober 2005 01:42 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet wie je bedoelt. Ik zou er alleen echt geen naam bij weten.
Maareh, ik ben al zo'n 20 uur op, heb krap 6 uur auto gereden, ben geestelijk inspannend bezig geweest en bijna tien uur blootgesteld aan een enorme mensenmassa. Ik ben een beetje moe geloof ik. Ik ga maar eens pitten.
Clooney schaakte alleen vrouwen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:44 schreef Sokolsky het volgende:
Geen Clooney en Hitchcock. Misschien deden ze het wel eens, maar ik zoek een hele sterke.
quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:51 schreef wyccie het volgende:
Kubrick?
Hmm... nu Andy weg is, wordt het misschien lastig... ik had gehoopt dat jullie elkaar zouden aanvullen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 02:03 schreef Sokolsky het volgende:
7? Pff... dat red ik nooit.
Ik????quote:Op zondag 16 oktober 2005 02:11 schreef Sokolsky het volgende:
Eh... nu heb jij dus een probleem. Ga je dat nog oplossen?
quote:Op zondag 16 oktober 2005 02:14 schreef Sokolsky het volgende:
Je kunt ook heel hard om Califo gaan roepen. Werkt vaak wel.
Sokolsky + 1quote:Op zondag 16 oktober 2005 09:47 schreef Sokolsky het volgende:
Negotiator
Changing Lanes
Violon Rouge
Shaft
Pulp Fiction
Long Kiss Goodnight
Fresh
Star Wars III: Revenge of the Sith
Ik zou de goedkeuring geven aan die 6 antwoorden van mijquote:Op zondag 16 oktober 2005 10:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
Anderhalf uur reageert er niemand
En dan dit
quote:
ga dan maar eerst Sideways kijken, als je TTDIDWYD al meer dan 10 jaar kan laten liggen, kan dat best nog wel een paar weken extra. Sideways is daar in tegen nu perfect op dronk.quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:16 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Ik huur 'm gelijk als ik terugkom...van mr_a moet ik ook al Thing to do in Denver when you're dead gaan kijken...
Sheri +1quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:20 schreef Sheridana het volgende:
Elizabethtown
that's him!!quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:02 schreef Patch het volgende:
Bruce Payne heet ie toch?
Ik wist wel dat een of andere nerd deze zou radenquote:
Starsky en Hutchquote:Op zondag 16 oktober 2005 13:56 schreef One_conundrum het volgende:
Something about mary
Meet the Parents
Meet The Fockers
Zoolander
ArtyShock + 1quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:58 schreef ArtyShock het volgende:
Zoolander
Meet the Fockers
Dodgeball
There's something About Mary
The Royal Tannenbaums
Keeping the Faith
Patch +1quote:Op zondag 16 oktober 2005 07:53 schreef Patch het volgende:
Stage Beauty
Terminator 3
Romeo + Juliet
Mod Squad
Brokedown Palace
U Trun
Les Miserables
<pimp mode>Zelfs 10 was nog wel gelukt.quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:59 schreef Patch het volgende:
ArtyShock + 1
Check!quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Zuster Stiller in Dodgeball, Father stiller in Heavyweights, Brother Stiller in Zoolander?
Zo kan ik 'm goedrekenen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Zo dan?
Zuster Stiller in Dodgeball, Father stiller in Heavyweights,Mother Stiller in Zoolander?
Ik ben nog bezig. Best pittig. Kaufman bedoel je?quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Laat die films maar zitten... zie net dat een van de Andy's die ik ken meer tv werk heeft gedaan.
Nee, een nieuwere komiek. Hij had een persiflage op The Apprentice gemaakt.quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:43 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig. Best pittig. Kaufman bedoel je?
Mag wel hoor dan heb je het punt wel verdiend.quote:
Ik had 'm al doorgestreept.quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Andie McDowell zat niet in A Clockwork orange volgens mij Arty.
Andrew Dice Clay en Andrew Divoff hadden ook nog gekund.quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:49 schreef Sheridana het volgende:
Andy mc Dowell
Andy Garcia
Andy Dick
Andrew Shue
Andy Griffith (matlock)
Andrew Mc Carthy
Even muggenziften: De vraag ging over een Andy of Andrew. Niet over Andie.quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Andrew Dice Clay en Andrew Divoff hadden ook nog gekund.
Sheridana +1
Ja zat in Melrose place.quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:52 schreef ArtyShock het volgende:
Andrew Shue? Toevallig een broertje van...
quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:52 schreef ArtyShock het volgende:
Andrew Shue? Toevallig een broertje van...
Ja dat is waar. Sorry.quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:53 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Even muggenziften: De vraag ging over een Andy of Andrew. Niet over Andie.![]()
Even meppen...quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:53 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Even muggenziften: De vraag ging over een Andy of Andrew. Niet over Andie.![]()
Niet doen. Je verlaagt je nu tot het bedenkelijke niveau van een Wyccie en TH.quote:
Je hebt gelijk...quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Niet doen. Je verlaagt je nu tot het bedenkelijke niveau van een Wyccie en TH.
mr_james +1quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Jaime King = Sin City
Jaime Pressley = Not another teen movie
James Marsden = X Men
James dean = Giant
Jim Belushi = K9
Jim Broadbent = Gangs of New York
Jamie Kennedy = Boiler room
complimenten voor zoveel Jamesessesen!! Ik kon er zelf niet zoveel bedenken zo snel...quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:02 schreef ArtyShock het volgende:
Jaime Pressly
James Earl Jones
James Garner
James Caviezel
James Cagney
James Coburn
James Belushi
Costa!
Ik had James Marsden nog achter de hand.quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:04 schreef Sheridana het volgende:
complimenten voor zoveel Jamesessesen!! Ik kon er zelf niet zoveel bedenken zo snel...
Ik ben een dummie vergeleken bij Patch hoor die klaart mij zo 3 seconden op speed en weet honderd keer meer van films dan ik.quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:06 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik had James Marsden nog achter de hand.Alleen Jaime ging voor.
![]()
Ik heb alleen altijd wat tijd nodig om namen op te rakelen. mr_a is daar een stukje sneller in.
Sheridana +1quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:06 schreef Sheridana het volgende:
Lark Voorhies
mr_a +1quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Giant
Rebel without a cause
East of Eden
Het betekend Lariks. Jason en mervrouw Voorhies natuurlijk. Saved By the bell.quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:11 schreef ArtyShock het volgende:
Wie?!? Wie noemt z'n bloedeigen dochter nou Lark? Enneh, waar moet ik haar van kennen?
Saved by the Bell heb ik nooit gezien...quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Het betekend Lariks. Jason en mervrouw Voorhies natuurlijk. Saved By the bell.
Nee hoor d'r staat één film.quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Films Arty, je vergeet de films!
Arty met de flauwe grappen +1quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:29 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nee hoor d'r staat één film.
Goed:
Edward Norton - The 25th Hour
Ed Harris - The Hours
Ed O'Neill - Dutch
Edward J. Olmos - Stand and Deliver
Ed Asner - Hard Rain
Edward Furlong - The Terminator 2
Eddie Murphy - Bowfinger
quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Ed Asner?
Hij is vooral bekend van tv-werk. Veel series enzo. Ik zie hier dat 'ie speelt in een film die bijna dezelfde naam heeft als Family Guy. En hij speelt vrij recent in een fantasy film met Will Ferrel.quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:37 schreef mr_anonimous het volgende:
hard rain en hij doet stemmen in Family guy geloof ik. Maar dat is een serie.
Da's geen fantasy film over een gast in een groen pakje.quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Old School?
Ja!quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Elf?
EricusMaximus +1quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:05 schreef EricusMaximus het volgende:
Joe pantoliano
Dat is de reden dat ik hem herkendequote:Op zondag 16 oktober 2005 16:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Ralphie Cifaretto uit The Sopranos
Oh ja daar zat ie ook nog in inderdaad.quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:14 schreef California het volgende:
En niemand denkt aan The Matrix? Wow.
Foto is voor The Sopranos genomen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:14 schreef California het volgende:
En niemand denkt aan The Matrix? Wow.
Dat lijkt wel een shot uit F.E.A.R.quote:
Wat is dat?quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat lijkt wel een shot uit F.E.A.R.
Nieuwe First Person Shooter. Hij schijnt behoorlijk eng te zijn. De makers hebben goed naar Japanse Horrorfilms gekeken.quote:
Ah, moet ik mij misschien maar eens aan wagen. Waarvoor is het spel?quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nieuwe First Person Shooter. Hij schijnt behoorlijk eng te zijn. De makers hebben goed naar Japanse Horrorfilms gekeken.
Het ultieme platform voor FPS'en. De PC.quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:22 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Ah, moet ik mij misschien maar eens aan wagen. Waarvoor is het spel?
[afbeelding]
2xquote:Op zondag 16 oktober 2005 16:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het ultieme platform voor FPS'en. De PC.
AEON FLUX?
Inderdaadquote:Op zondag 16 oktober 2005 16:28 schreef victorinox het volgende:
Serenity?
Dat is goed.quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Dynamo
Captain Freedom
Buzzsaw
Fireball
Subzero
Neuh, die werden volgens mij toch niet allemaal genoemd.quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Of de echte namen?
Nee ik bedoelde de acteurs. Ik had allen Jesse Ventura en Jim Brown geweten denk ik.quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:45 schreef victorinox het volgende:
[..]
Neuh, die werden volgens mij toch niet allemaal genoemd.
Tallest Leading Actor bij 1,95 m lengtequote:Op zondag 16 oktober 2005 16:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Nog eentje:
At 6 feet 5 inches, he is entered into The Guinness Book of World Records as "The Tallest Leading Actor"
Dit is wat zijn file zegt....quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:02 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Tallest Leading Actor bij 1,95 m lengte
Kan mij niet voorstellen dat er geen langere acteurs zijn, die ooit een hoofdrol hebben gespeeld.
Die persoon is trouwens net zo lang als ikWie wil mijn handtekening?
Dolle Hond +1quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:19 schreef dolle_hond het volgende:
christopher lee?
Achteraf gezien kan dat er natuurlijk maar 1 zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:18 schreef EricusMaximus het volgende:
Een lange, oude acteur van Italiaanse adel die van heavy metal houdt en behoorlijk productief is.
Geen idee
Achteraf best logisch jaquote:Op zondag 16 oktober 2005 17:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Achteraf gezien kan dat er natuurlijk maar 1 zijn.
ik ben niet op vakantiequote:Op zondag 16 oktober 2005 17:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik dacht dat je op vakantie was DH?
Je moet er maar net op komen. Wel bijzonder vind ik, iemand van in de 80 die into metal is.quote:
Oh okay. Gelukkig ben je er nu weer even. Gister hadden we je nodig. We konden geen 5 titels van L & H noemen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:30 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik ben niet op vakantie
wel heel druk
was patch er ook niet?quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh okay. Gelukkig ben je er nu weer even. Gister hadden we je nodig. We konden geen 5 titels van L & H noemen.
Jawel die stelde hem.quote:
quote:
ik houd t deze maand niet meer bij vrees ik.quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Hou jij de stand vanaf X bij eigenlijk?
Of moet ik dat de rest van de maand doen?
ik vind die man behoorlijk typisch voor zijn land. dat land is geen oostblokland.quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Ziet er uit als een Oostblokfilm.
Nee, veel recenter...quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Nosferatu?
Okee dan! Ik moet eigenlijk nog wat meer van Jarmush zien. Deze film was als een heerlijk wazige trip...quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:42 schreef Gorro het volgende:
ArtyShock +1
Geen Sarandon op de foto, al heeft ze onder deze hoek er wel wat van. Wèl minstens zo bekend.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Igby goes down?
Nope. Wel een rossig tiepje maar niet zo rossig als Moore. Knapper dan Julianne, al valt dat in deze film niet heel erg op.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:12 schreef Sokolsky het volgende:
Is dat Julianne Moore?
quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Is dat Nicolaj Waldau uit BHD?
Nicolaj Coster Waldau bedenk ik me nu.quote:
Niet Tilda. Stukken vrouwelijker. Voor iemand die Penn uit zo'n wazig shot weet te halen moet het toch simpel zijn één van de bekendste actrices van dit moment te ontwaren.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Tilda Swinton?
Penn's gok herkent iedereen. Zelfs Stevie Wonder als hij er door in zijn oog geprikt wordt. Deze dame is moeilijker te herkennen voor mij.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:29 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Niet Tilda. Stukken vrouwelijker. Voor iemand die Penn uit zo'n wazig shot weet te halen moet het toch simpel zijn één van de bekendste actrices van dit moment te ontwaren.
Het komt me wel vaag bekend voor... Maar Coster Waldau heb ik volgens mij alleen in BHD, Wimbledon en Kingdom of Heaven gezien.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:31 schreef ArtyShock het volgende:
Dit dreigt er eentje voor morgenvroeg te worden...
Nee, maar ik ben ondertussen wel wat andere dingen aan het doen. Het is inderdaad Kate. Alle hoofdrolspelers zijn al genoemd, dus eh... zo'n raadsel kan het niet meer zijn.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Volgens mij is Arty ronken.......![]()
Eindelijk.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Gezien het kapsel van Kate en het pistool waarmee Nicolaj bedreigd word gok ik maar Enigma omdat dat enige oorlogsfilm is waarvan ik weet dat Kate mee doet.
Het is een degelijk verhaal en een degelijke film. Het heeft alleen niet het gevoel een 'grote' film te zijn. Gewoon... degelijk. Geen film die je móet zien maar wel één die prettig is om te kijken.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee niet gezien. Is ie goed?
Okay dan zal ik hem eens een blik gunnen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:15 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Het is een degelijk verhaal en een degelijke film. Het heeft alleen niet het gevoel een 'grote' film te zijn. Gewoon... degelijk. Geen film die je móet zien maar wel één die prettig is om te kijken.
Geen idee wie dat is. De jongste Oscar winnares ooit?
Oh! Anna Paquin! Die had ik van de eerste foto nóóit gehaald.quote:
Was haar met de oscar voor The Piano. Ze is van een schattig meisje veranderd in een mooie dame.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:22 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Oh! Anna Paquin! Die had ik van de eerste foto nóóit gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |