Oh ja daar zat ie ook nog in inderdaad.quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:14 schreef California het volgende:
En niemand denkt aan The Matrix? Wow.
Foto is voor The Sopranos genomen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:14 schreef California het volgende:
En niemand denkt aan The Matrix? Wow.
Dat lijkt wel een shot uit F.E.A.R.quote:
Wat is dat?quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat lijkt wel een shot uit F.E.A.R.
Nieuwe First Person Shooter. Hij schijnt behoorlijk eng te zijn. De makers hebben goed naar Japanse Horrorfilms gekeken.quote:
Ah, moet ik mij misschien maar eens aan wagen. Waarvoor is het spel?quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nieuwe First Person Shooter. Hij schijnt behoorlijk eng te zijn. De makers hebben goed naar Japanse Horrorfilms gekeken.
Het ultieme platform voor FPS'en. De PC.quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:22 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Ah, moet ik mij misschien maar eens aan wagen. Waarvoor is het spel?
[afbeelding]
2xquote:Op zondag 16 oktober 2005 16:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het ultieme platform voor FPS'en. De PC.
AEON FLUX?
Inderdaadquote:Op zondag 16 oktober 2005 16:28 schreef victorinox het volgende:
Serenity?
Dat is goed.quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Dynamo
Captain Freedom
Buzzsaw
Fireball
Subzero
Neuh, die werden volgens mij toch niet allemaal genoemd.quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Of de echte namen?
Nee ik bedoelde de acteurs. Ik had allen Jesse Ventura en Jim Brown geweten denk ik.quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:45 schreef victorinox het volgende:
[..]
Neuh, die werden volgens mij toch niet allemaal genoemd.
Tallest Leading Actor bij 1,95 m lengtequote:Op zondag 16 oktober 2005 16:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Nog eentje:
At 6 feet 5 inches, he is entered into The Guinness Book of World Records as "The Tallest Leading Actor"
Dit is wat zijn file zegt....quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:02 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Tallest Leading Actor bij 1,95 m lengte
Kan mij niet voorstellen dat er geen langere acteurs zijn, die ooit een hoofdrol hebben gespeeld.
Die persoon is trouwens net zo lang als ikWie wil mijn handtekening?
Dolle Hond +1quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:19 schreef dolle_hond het volgende:
christopher lee?
Achteraf gezien kan dat er natuurlijk maar 1 zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:18 schreef EricusMaximus het volgende:
Een lange, oude acteur van Italiaanse adel die van heavy metal houdt en behoorlijk productief is.
Geen idee
Achteraf best logisch jaquote:Op zondag 16 oktober 2005 17:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Achteraf gezien kan dat er natuurlijk maar 1 zijn.
ik ben niet op vakantiequote:Op zondag 16 oktober 2005 17:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik dacht dat je op vakantie was DH?
Je moet er maar net op komen. Wel bijzonder vind ik, iemand van in de 80 die into metal is.quote:
Oh okay. Gelukkig ben je er nu weer even. Gister hadden we je nodig. We konden geen 5 titels van L & H noemen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:30 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik ben niet op vakantie
wel heel druk
was patch er ook niet?quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh okay. Gelukkig ben je er nu weer even. Gister hadden we je nodig. We konden geen 5 titels van L & H noemen.
Jawel die stelde hem.quote:
quote:
ik houd t deze maand niet meer bij vrees ik.quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Hou jij de stand vanaf X bij eigenlijk?
Of moet ik dat de rest van de maand doen?
ik vind die man behoorlijk typisch voor zijn land. dat land is geen oostblokland.quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Ziet er uit als een Oostblokfilm.
Nee, veel recenter...quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Nosferatu?
Okee dan! Ik moet eigenlijk nog wat meer van Jarmush zien. Deze film was als een heerlijk wazige trip...quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:42 schreef Gorro het volgende:
ArtyShock +1
Geen Sarandon op de foto, al heeft ze onder deze hoek er wel wat van. Wèl minstens zo bekend.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Igby goes down?
Nope. Wel een rossig tiepje maar niet zo rossig als Moore. Knapper dan Julianne, al valt dat in deze film niet heel erg op.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:12 schreef Sokolsky het volgende:
Is dat Julianne Moore?
quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Is dat Nicolaj Waldau uit BHD?
Nicolaj Coster Waldau bedenk ik me nu.quote:
Niet Tilda. Stukken vrouwelijker. Voor iemand die Penn uit zo'n wazig shot weet te halen moet het toch simpel zijn één van de bekendste actrices van dit moment te ontwaren.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Tilda Swinton?
Penn's gok herkent iedereen. Zelfs Stevie Wonder als hij er door in zijn oog geprikt wordt. Deze dame is moeilijker te herkennen voor mij.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:29 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Niet Tilda. Stukken vrouwelijker. Voor iemand die Penn uit zo'n wazig shot weet te halen moet het toch simpel zijn één van de bekendste actrices van dit moment te ontwaren.
Het komt me wel vaag bekend voor... Maar Coster Waldau heb ik volgens mij alleen in BHD, Wimbledon en Kingdom of Heaven gezien.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:31 schreef ArtyShock het volgende:
Dit dreigt er eentje voor morgenvroeg te worden...
Nee, maar ik ben ondertussen wel wat andere dingen aan het doen. Het is inderdaad Kate. Alle hoofdrolspelers zijn al genoemd, dus eh... zo'n raadsel kan het niet meer zijn.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Volgens mij is Arty ronken.......![]()
Eindelijk.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Gezien het kapsel van Kate en het pistool waarmee Nicolaj bedreigd word gok ik maar Enigma omdat dat enige oorlogsfilm is waarvan ik weet dat Kate mee doet.
Het is een degelijk verhaal en een degelijke film. Het heeft alleen niet het gevoel een 'grote' film te zijn. Gewoon... degelijk. Geen film die je móet zien maar wel één die prettig is om te kijken.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee niet gezien. Is ie goed?
Okay dan zal ik hem eens een blik gunnen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:15 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Het is een degelijk verhaal en een degelijke film. Het heeft alleen niet het gevoel een 'grote' film te zijn. Gewoon... degelijk. Geen film die je móet zien maar wel één die prettig is om te kijken.
Geen idee wie dat is. De jongste Oscar winnares ooit?
Oh! Anna Paquin! Die had ik van de eerste foto nóóit gehaald.quote:
Was haar met de oscar voor The Piano. Ze is van een schattig meisje veranderd in een mooie dame.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:22 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Oh! Anna Paquin! Die had ik van de eerste foto nóóit gehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |