Dat is goed.quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Dynamo
Captain Freedom
Buzzsaw
Fireball
Subzero
Neuh, die werden volgens mij toch niet allemaal genoemd.quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Of de echte namen?
Nee ik bedoelde de acteurs. Ik had allen Jesse Ventura en Jim Brown geweten denk ik.quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:45 schreef victorinox het volgende:
[..]
Neuh, die werden volgens mij toch niet allemaal genoemd.
Tallest Leading Actor bij 1,95 m lengtequote:Op zondag 16 oktober 2005 16:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Nog eentje:
At 6 feet 5 inches, he is entered into The Guinness Book of World Records as "The Tallest Leading Actor"
Dit is wat zijn file zegt....quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:02 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Tallest Leading Actor bij 1,95 m lengte
Kan mij niet voorstellen dat er geen langere acteurs zijn, die ooit een hoofdrol hebben gespeeld.
Die persoon is trouwens net zo lang als ikWie wil mijn handtekening?
Dolle Hond +1quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:19 schreef dolle_hond het volgende:
christopher lee?
Achteraf gezien kan dat er natuurlijk maar 1 zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:18 schreef EricusMaximus het volgende:
Een lange, oude acteur van Italiaanse adel die van heavy metal houdt en behoorlijk productief is.
Geen idee
Achteraf best logisch jaquote:Op zondag 16 oktober 2005 17:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Achteraf gezien kan dat er natuurlijk maar 1 zijn.
ik ben niet op vakantiequote:Op zondag 16 oktober 2005 17:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik dacht dat je op vakantie was DH?
Je moet er maar net op komen. Wel bijzonder vind ik, iemand van in de 80 die into metal is.quote:
Oh okay. Gelukkig ben je er nu weer even. Gister hadden we je nodig. We konden geen 5 titels van L & H noemen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:30 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik ben niet op vakantie
wel heel druk
was patch er ook niet?quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh okay. Gelukkig ben je er nu weer even. Gister hadden we je nodig. We konden geen 5 titels van L & H noemen.
Jawel die stelde hem.quote:
quote:
ik houd t deze maand niet meer bij vrees ik.quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Hou jij de stand vanaf X bij eigenlijk?
Of moet ik dat de rest van de maand doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |