ArtyShock + 1quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:58 schreef ArtyShock het volgende:
Zoolander
Meet the Fockers
Dodgeball
There's something About Mary
The Royal Tannenbaums
Keeping the Faith
Patch +1quote:Op zondag 16 oktober 2005 07:53 schreef Patch het volgende:
Stage Beauty
Terminator 3
Romeo + Juliet
Mod Squad
Brokedown Palace
U Trun
Les Miserables
<pimp mode>Zelfs 10 was nog wel gelukt.quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:59 schreef Patch het volgende:
ArtyShock + 1
Check!quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Zuster Stiller in Dodgeball, Father stiller in Heavyweights, Brother Stiller in Zoolander?
Zo kan ik 'm goedrekenen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Zo dan?
Zuster Stiller in Dodgeball, Father stiller in Heavyweights,Mother Stiller in Zoolander?
Ik ben nog bezig. Best pittig. Kaufman bedoel je?quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Laat die films maar zitten... zie net dat een van de Andy's die ik ken meer tv werk heeft gedaan.
Nee, een nieuwere komiek. Hij had een persiflage op The Apprentice gemaakt.quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:43 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig. Best pittig. Kaufman bedoel je?
Mag wel hoor dan heb je het punt wel verdiend.quote:
Ik had 'm al doorgestreept.quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Andie McDowell zat niet in A Clockwork orange volgens mij Arty.
Andrew Dice Clay en Andrew Divoff hadden ook nog gekund.quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:49 schreef Sheridana het volgende:
Andy mc Dowell
Andy Garcia
Andy Dick
Andrew Shue
Andy Griffith (matlock)
Andrew Mc Carthy
Even muggenziften: De vraag ging over een Andy of Andrew. Niet over Andie.quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Andrew Dice Clay en Andrew Divoff hadden ook nog gekund.
Sheridana +1
Ja zat in Melrose place.quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:52 schreef ArtyShock het volgende:
Andrew Shue? Toevallig een broertje van...
quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:52 schreef ArtyShock het volgende:
Andrew Shue? Toevallig een broertje van...
Ja dat is waar. Sorry.quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:53 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Even muggenziften: De vraag ging over een Andy of Andrew. Niet over Andie.![]()
Even meppen...quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:53 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Even muggenziften: De vraag ging over een Andy of Andrew. Niet over Andie.![]()
Niet doen. Je verlaagt je nu tot het bedenkelijke niveau van een Wyccie en TH.quote:
Je hebt gelijk...quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Niet doen. Je verlaagt je nu tot het bedenkelijke niveau van een Wyccie en TH.
mr_james +1quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Jaime King = Sin City
Jaime Pressley = Not another teen movie
James Marsden = X Men
James dean = Giant
Jim Belushi = K9
Jim Broadbent = Gangs of New York
Jamie Kennedy = Boiler room
complimenten voor zoveel Jamesessesen!! Ik kon er zelf niet zoveel bedenken zo snel...quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:02 schreef ArtyShock het volgende:
Jaime Pressly
James Earl Jones
James Garner
James Caviezel
James Cagney
James Coburn
James Belushi
Costa!
Ik had James Marsden nog achter de hand.quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:04 schreef Sheridana het volgende:
complimenten voor zoveel Jamesessesen!! Ik kon er zelf niet zoveel bedenken zo snel...
Ik ben een dummie vergeleken bij Patch hoor die klaart mij zo 3 seconden op speed en weet honderd keer meer van films dan ik.quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:06 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik had James Marsden nog achter de hand.Alleen Jaime ging voor.
![]()
Ik heb alleen altijd wat tijd nodig om namen op te rakelen. mr_a is daar een stukje sneller in.
Sheridana +1quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:06 schreef Sheridana het volgende:
Lark Voorhies
mr_a +1quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Giant
Rebel without a cause
East of Eden
Het betekend Lariks. Jason en mervrouw Voorhies natuurlijk. Saved By the bell.quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:11 schreef ArtyShock het volgende:
Wie?!? Wie noemt z'n bloedeigen dochter nou Lark? Enneh, waar moet ik haar van kennen?
Saved by the Bell heb ik nooit gezien...quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Het betekend Lariks. Jason en mervrouw Voorhies natuurlijk. Saved By the bell.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |