* flugeltje zit aan de wijn... literflessen dus...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:50 schreef Inca het volgende:
[..]
2 de nog maar trek net me 4 de halve liter open![]()
van wijn krijg je koppijnquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
* flugeltje zit aan de wijn... literflessen dus...
Boejuh...quote:
en die is er niet meer Linda is nu haar eigen hoerenfeest aan het vierenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:51 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding] .. [afbeelding] .. [afbeelding]
Nooit alcohol met medicijnen combineren...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Boejuh...
Straks voor het slapen een flink glas water met een tweetal paracetamol naar binnen werken en ik heb morgen nergens last van...
Paracetamol werkt altijd prima tegen de hoofdpijn een dag later. Als ik het de avond tevoren neem heb ik een dag later écht nergens last meer van... Gelukkig komt het niet al té vaak voor...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nooit alcohol met medicijnen combineren...
Maar waar bemoei ik me mee
Dat zou je denken maar in dit geval werkt het prima.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nooit alcohol met medicijnen combineren...
Maar waar bemoei ik me mee
We missen LInda wel jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
en die is er niet meer Linda is nu haar eigen hoerenfeest aan het vieren
[afbeelding]
Dat heb ik vaker gehoordquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:53 schreef flugeltje het volgende:
Boejuh...
Straks voor het slapen een flink glas water met een tweetal paracetamol naar binnen werken en ik heb morgen nergens last van...
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
"op pijl houden" 1.970 zoekresultaten
"op peil houden" 77.100 zoekresultaten
Het is heelk slecht voor je maag, omdat paracetamol via de maagwand wordt opgenomen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat zou je denken maar in dit geval werkt het prima.
Maar in ieder geval géén hoofdpijnquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:58 schreef Sonique het volgende:
[..]
Het is heelk slecht voor je maag, omdat paracetamol via de maagwand wordt opgenomen.
Als je eerst alcohol hebt gedronken is de beschermlaag van je maag veel dunner, waardoor de tablet je maagwant kan aantasten...
In het ergste geval een maagbloeding veroorzaken...
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We missen LInda wel ja
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar in ieder geval géén hoofdpijn![]()
Een supersonische luieremmer...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:01 schreef Aventura het volgende:
Wat is dat voor ding bij Tanja?
Het zou best kunnen dat het niet goed voor je maagwand is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:58 schreef Sonique het volgende:
[..]
Het is heelk slecht voor je maag, omdat paracetamol via de maagwand wordt opgenomen.
Als je eerst alcohol hebt gedronken is de beschermlaag van je maag veel dunner, waardoor de tablet je maagwand kan aantasten...
In het ergste geval een maagbloeding veroorzaken...
wacht ik lul weer teveel
Geweldige zaterdagavond dit.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Een supersonische luieremmer...
Je vergeet 'vol-automatische'quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
neuh, er komt nog spierkracht aan te pas.... Je moet eraan draaienquote:
Nog meer mensen met dezelfde avatarquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:04 schreef Anzjie het volgende:
Zaterdagavond en we snuffen aan plasticzakjes met citroengeur..
Je vraagt je af wie Joost een handje helpt...Didoquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:02 schreef pinkplatinum het volgende:
Menno: Hoe zou dat van Roel en Linda eruit hebben gezien?
Ik ben blij dat niemand het bij ons heeft gezien..
Ja op Zaterdagavond niet zegquote:
quote:
Wil jij hem in het paars?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:04 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nog meer mensen met dezelfde avatar![]()
Nee die behoefte voel ik niet zo neequote:
That's my sisterquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:04 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nog meer mensen met dezelfde avatar![]()
Jammerquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:06 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee die behoefte voel ik niet zo nee![]()
Ook die behoefte voel ik niet voor m'n avatarquote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:09 schreef Loedertje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Doe geen moeite...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:10 schreef BlaBlub het volgende:
Avond mensen
Is het de moeite om de streams aan te zetten?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:09 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ook die behoefte voel ik niet voor m'n avatar![]()
![]()
neequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:10 schreef BlaBlub het volgende:
Avond mensen
Is het de moeite om de streams aan te zetten?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:13 schreef Sonique het volgende:
HEY, zijn dat stem afspraken die ik hoor vanuit de slaapkamer?
Ja, ze hebben het zowaar over iets interessantsquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:13 schreef Sonique het volgende:
HEY, zijn dat stem afspraken die ik hoor vanuit de slaapkamer?
De kerstverlichting en nep-kerstbomen zag ik een week geleden al in een winkelquote:
Ofquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:14 schreef regenworm het volgende:
Ingrid en menno liggen op bed.
en we wachten op [afbeelding]
De kruidnoten en marsepein ligt al ruim een maand in de winkelquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:15 schreef -Delta- het volgende:
[..]
De kerstverlichting en nep-kerstbomen zag ik een week geleden al in een winkel![]()
![]()
Ja, bij V&D liggen ook al bundels kerstkaartenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:15 schreef -Delta- het volgende:
De kerstverlichting en nep-kerstbomen zag ik een week geleden al in een winkel![]()
![]()
Ze heeft een internetkabeltje doorgetrokken vanaf de buren.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:16 schreef -Delta- het volgende:
Ohhhhhhhhh god, Tanja begint weer over zichzelf te vertellen.
T'is weer zover
OMGquote:
Ja maar Sinterklaas is begin December, maar kerstbomen kom op zegquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:17 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
De kruidnoten en marsepein ligt al ruim een maand in de winkel
hoop het wel want ingrid en menno spellen een gemeen spelletje.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:16 schreef Falco het volgende:
Ohjee als Menno maar niet weeer op zijn flikker krijgt
Ik zeg toch ruim een maand, dus das begin september, maar 3 maanden te vroegquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:18 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja maar Sinterklaas is begin December, maar kerstbomen kom op zeg![]()
Maar ik heb wel al gevuld speculaas gekocht![]()
Wanbetaler dusquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:18 schreef cuall het volgende:
Ha ha Tanja staat op de zwarte lijst bij de kabelexploitant
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:19 schreef Sonique het volgende:
Zoenen op cam 1 en 2
Ze vertelde dat er een rechtzaak was geweest die ze had verlorenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:23 schreef Sonique het volgende:
[..]
Als het UPC is hoeft dat natuurlijk niet...
Ook daar moet je je nota's tot het einde van het contract keurig betalen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:23 schreef Sonique het volgende:
[..]
Als het UPC is hoeft dat natuurlijk niet...
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:18 schreef Loedertje het volgende:
Wat praat Ingrid binnensmonds..
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:26 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Een toekomstige juriste als Tanja zal toch niet vergeten zijn om de kleine lettertjes te lezen
Een juriste loopt doorgaans gewoon casual tegenwoordig.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik heb veel voorstellingsvermogen, maar Tanja in toga zie ik echt niet gebeuren
Okee. Vind het wel leuk, zo'n toga.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:35 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Een juriste loopt doorgaans gewoon casual tegenwoordig.
Duurdere kantoren (Blenheim, Doedens ) hanteren een strictere dresscode.
Er is een groot verschil tussen een Rechter e.d en een juristquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Okee. Vind het wel leuk, zo'n toga.
Maar je snapt wat ik bedoel: Tanja en rechten, ik zie het niet voor me.
En dan zegt ze: Ik heb gewoon geen zin in deze verdachte, zoek het maar uit
Roel IIquote:
Zit ik mezelf ook af te vragen idd....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:37 schreef -Delta- het volgende:
Ik weet niet hoe ik December ga halen, als ik het nu de laatste dagen aankijk...
Leroy!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
BB moet écht iets gaan doen nu, anders bloedt het volkomen dood![]()
Ze moeten gewoon elke week gaan nomineren en exit doen, dan krijg je weer die stress zoals afgelopen week.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:41 schreef flugeltje het volgende:
Ik wil spanning, intriges, haat en nijd.... BB moet écht iets gaan doen nu, anders bloed het volkomen dood![]()
Ik heb Leroy als eerste en enige op heel Fok als eindwinnaar getiptquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:43 schreef Wickedangel het volgende:
Leroy!!
Niets. Lekker gebadderd?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:45 schreef Bep het volgende:
Nog niuks gebeurd daaro?
Misschien wordt ie erin gezet als Chantals potentiële lover.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb Leroy als eerste en enige op heel Fok als eindwinnaar getipt
Ze moeten in ieder geval íets doen... Desnoods iedereen standaard genomineerd. Of wat vaker van die confrontatiegesprekken zoals afgelopen woensdag. Dat maakt wel e.e.a. los volgens mij.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:45 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon elke week gaan nomineren en exit doen, dan krijg je weer die stress zoals afgelopen week.
Ik las: luieRRemmerquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar dat stond er niet....quote:
Waar zit die Leroy eigelijk? Het lijkt me dat die dan ook ergens afgeschermd van de buitenwereld moet zitten te wachten tot die het bb huis in kan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je bent er wel een hoor Peterquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien zit ie alvast wel in dat huisjequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Waar zit die Leroy eigelijk? Het lijkt me dat die dan ook ergens afgeschermd van de buitenwereld moet zitten te wachten tot die het bb huis in kan.
Maar dan kunnen we niet bellen of sms'en!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:50 schreef kissa het volgende:
Zou het niet leuk zijn om tijdens de live-uitzending te nomineren met direct een exit er achteraan?
Lijkt me behoorlijk stressen voor het spul![]()
Dat levert geen sms opbrengsten op voor Talpa...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:50 schreef kissa het volgende:
Zou het niet leuk zijn om tijdens de live-uitzending te nomineren met direct een exit er achteraan?
Lijkt me behoorlijk stressen voor het spul![]()
Blij dat er een rood kruisje staat, want jouw foto's dragen niet echt veel bij met het scherm met balken en alles....quote:
Wel nee deze komt van een duitse site:quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:53 schreef kissa het volgende:
[..]
Heb je er bezwaar tegen als ik deze snoopy als icon gebruik?
Ik vind hem zo![]()
Nee is puur toeval. En zo heel toevallig is dat ook weer niet vind ik. Zeker als je bij elkaar relatief dicht in de buurt woont zoals Nathalie (Den Haag) en Roel (Rotterdam) kan je makkelijk een gemeenschappelijke kennis hebben, zonder dat je dat weet van elkaar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:58 schreef Foreverblue het volgende:
Het is wel opvallend dat een aantal bewoners mensen kennen van elkaar. Zou bb daar echt op geselecteerd hebben?
Nee het is echt een kleine wereld.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:58 schreef Foreverblue het volgende:
Het is wel opvallend dat een aantal bewoners mensen kennen van elkaar. Zou bb daar echt op geselecteerd hebben?
Roel heeft de vriendin van Nathalie ontmoet op een camping in Frankrijk... dus in de buurt wonen heeft hier niet zoveel mee te maken.quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:01 schreef Falco het volgende:
[..]
Nee is puur toeval. En zo heel toevallig is dat ook weer niet vind ik. Zeker als je bij elkaar relatief dicht in de buurt woont zoals Nathalie (Den Haag) en Roel (Rotterdam) kan je makkelijk een gemeenschappelijke kennis hebben, zonder dat je dat weet van elkaar.
Er was toch ooit eens een theorie dat je iedereen ter wereld met elkaar kunt linken door maximaal 6 personen?quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee het is echt een kleine wereld.
Ik kom op vakantie steevast mensen tegen die weer mensen kennen die ik ken.quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Roel heeft de vriendin van Nathalie ontmoet op een camping in Frankrijk... dus in de buurt wonen heeft hier niet zoveel mee te maken.
quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Er was toch ooit eens een theorie dat je iedereen ter wereld met elkaar kunt linken door maximaal 6 personen?
Dus tussen mij en bijvoorbeeld George Bush zitten hooguit zes personen... (ik ken iemand en die kent weer iemand en die kent weer iemand en die kent weer iemand en die kent weer iemand en díe kent George Bush)
quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik kom op vakantie steevast mensen tegen die weer mensen kennen die ik ken.
Niet zo paranoia hoor![]()
Ben blij dat je het ff uitlegtquote:Op zondag 16 oktober 2005 00:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dus tussen mij en bijvoorbeeld George Bush zitten hooguit zes personen... (ik ken iemand en die kent weer iemand en die kent weer iemand en die kent weer iemand en die kent weer iemand en díe kent George Bush)
Bedankt, ook voor de linksquote:Op zondag 16 oktober 2005 00:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wel nee deze komt van een duitse site:
http://www.my-smileys.de/smileys2/flatto-snoopysleep.gif
http://www.my-smileys.de/
Lijkt Julius Cesar wel zoquote:
Mooie scans hoorquote:
Ik zie maar één slet daar. Tip: hij is niet blond.quote:
Ik niet, ik vind hem niet aantrekkelijk en als hij pissed is moet je eens naar zijn ogen kijken, dan vind ik hem echt een engerdquote:Op zondag 16 oktober 2005 00:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mooie scans hoor![]()
Kan iemand mij misschien de aantrekkingskracht van Roel uitleggen?![]()
Ja hoor... want Dido is helemaal klaar met Roel. Ze zijn gewoon vriendjes nu (volgens Dido dan)quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:16 schreef jessie het volgende:
Lieske bij Roel, wat lief. Zou het mogen van Dido
Ik zie 'm ook niet hoor...quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mooie scans hoor![]()
Kan iemand mij misschien de aantrekkingskracht van Roel uitleggen?![]()
Ok. Hoer zoekt slet....quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zie maar één slet daar. Tip: hij is niet blond.
Eng vind ik hem niet, eerder sneu. Die compleet doorgeblowde saaie stem, de macho homofobie, de psychologie-studie waarvan hij blijkbaar niets heeft opgestoken... En dan wordt er om hem gevochtenquote:Op zondag 16 oktober 2005 00:17 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik niet, ik vind hem niet aantrekkelijk en als hij pissed is moet je eens naar zijn ogen kijken, dan vind ik hem echt een engerd![]()
Heb je hem al een keer boos of verontwaardigd gezien?quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Eng vind ik hem niet, eerder sneu. Die compleet doorgeblowde saaie stem, de macho homofobie, de psychologie-studie waarvan hij blijkbaar niets heeft opgestoken... En dan wordt er om hem gevochten![]()
Zal nog wel even gaan duren het is traag maar ik heb het weleens trager gezienquote:Op zondag 16 oktober 2005 00:14 schreef flugeltje het volgende:
Hoe lang zou het duren voor Fok eruit ligt....
Ik vind Nathalie ook wel een lekker wijfquote:Op zondag 16 oktober 2005 00:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zie 'm ook niet hoor...![]()
Dan nog liever Nathalie....
Ach hij valt om als je tegen hem aan blaastquote:Op zondag 16 oktober 2005 00:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Heb je hem al een keer boos of verontwaardigd gezien?
Nou ik ga een straatje om als ik hem dan zou tegenkomen, echt creepy![]()
Als flugeltje dronken is dan begint ze vast over een HHooeerreennffeeeessttquote:Op zondag 16 oktober 2005 00:24 schreef flugeltje het volgende:
Puhleazzzzzzzz![]()
Flugelmannetje zegt dat ze dronken is....
Ech nie....![]()
Ik heb al wat kutavonden meegemaakt bij BB, maar ZO"N KUTAVOND heb ik nog nooit gezien!!quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als flugeltje dronken is dan begint ze vast over een HHooeerreennffeeeesstt![]()
Ze hebben denk ik gewoon minder geld te besteden gekregen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:25 schreef -Delta- het volgende:
Hoe kunnen ze nou chocolade eten als ze rantsoen hebben?
Is het tegenwoodig zo dat ze het eten laten in het huis, maar dat de bewoners zelf verstandig genoeg moeten zijn bij rantsoen, dat ze niks mogen eten?
boos om roel en lieskequote:Op zondag 16 oktober 2005 00:26 schreef scanman01 het volgende:
Roel: "Ik ga poffertjes eten"
Dido: "Doe je best maar. Stik er in!"
En natuurlijk omdat Roel wel mag eten en zij niet... ratsoenquote:
Wat zei hij dan?quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:29 schreef Foreverblue het volgende:
Hahahaha Menno lult zich klem tegenover de meiden
Kheb geen streamsquote:Op zondag 16 oktober 2005 00:31 schreef Foreverblue het volgende:
Luister maar...
Kortgezegd... Menno vertelde over MSN met webcam... en dat een vriendin via de webcam met zichzelf ging spelen... en dat Menno had gezegd dat die alleen was... maar achteraf zaten er nog 5 meiden en een vriend van hem bij.quote:
Of hij had geen zin in Lieskequote:Op zondag 16 oktober 2005 00:31 schreef scanman01 het volgende:
Roel is nu ergens anders gaan zitten. Hij denkt nog steeds een kans te hebben bij Dido
die chantal is wel erg kinderlijk je mag toch even tegen iemand aan liggen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:29 schreef Utwodublin het volgende:
Zo heb ik nog nooit op de bank gelegen, vertelt Lieske 'boeiend'. Dat is leuk.
Chantal sarcastisch: Nou zeker, ga ik morgen ook de hele dag doen
Ik hou je niet tegen hoor!quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:33 schreef flugeltje het volgende:
Okay, flugelmannetje heeft gelijk...
Ik krijg zin om te zoenen....
Wie wil?
Maar goed dat Maurisico er niet is vanavond, die kan hier namelijk binnen een kwartier staanquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:33 schreef flugeltje het volgende:
Wie wil?
Kijk even naar die foto, hierboven ergens, was nadat Roel wegging.quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
die chantal is wel erg kinderlijk je mag toch even tegen iemand aan liggen.
Verder is niks aan de hand![]()
Had jij niet een mannetje?quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:33 schreef flugeltje het volgende:
Wie wil?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze heeft een internetkabeltje doorgetrokken vanaf de buren.
Dat mag via een router, denkt ze.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:11 schreef Loedertje het volgende:
APK aan het frobelen met Agnes Kant
Jaaa dat is Dijkshoornquote:Op zondag 16 oktober 2005 00:35 schreef luciano het volgende:
Kent iemand ene CDMAN ???
Ik las zojuist een stukje van hem op de linda_fan/homepage ...
Het lijkt wel of we een 2e Nico Dijkshoorn hebben hier ... of .....ni C o D ijkshoorn ???
Net als bij elke bank in Nederlandquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:18 schreef cuall het volgende:
Ha ha Tanja staat op de zwarte lijst bij de kabelexploitant
Wie wil?
Met dido weet je het nooit ze is een beetje gekquote:Op zondag 16 oktober 2005 00:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En natuurlijk omdat Roel wel mag eten en zij niet... ratsoen
Lol thx voor uitlegquote:Op zondag 16 oktober 2005 00:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Kortgezegd... Menno vertelde over MSN met webcam... en dat een vriendin via de webcam met zichzelf ging spelen... en dat Menno had gezegd dat die alleen was... maar achteraf zaten er nog 5 meiden en een vriend van hem bij.
Flugelmannetje vind me lastig momenteel....quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik zou gewoon Flugelmannetje grijpen![]()
Wie wil?
Die is keileuk...quote:
HAHAHAHAHAHHA , ik wist het wel , dat KON gewoon niet missen ,quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jaaa dat is Dijkshoorn![]()
http://www.retecool.com/bbindex.php
30-38 jaarquote:Op zondag 16 oktober 2005 00:37 schreef cuall het volgende:
[..]
ik val meer op stoere iets oudere mannen
![]()
In voor- en tegenspoed, Flugelmannetje!quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Flugelmannetje vind me lastig momenteel....
Hij wil dus niet...
Ik heb de hele film gejankt.quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:39 schreef Wickedangel het volgende:
Ha, jij sentimentele ouwe jeweetwel![]()
Owww... kom hier...quote:
Nou ik zal zelf wel weer antwoorden...quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:33 schreef Bocaj het volgende:
Hey, wazzup?
Nog wat gebeurd na 8 uur vanavond?
Lief stel.quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:40 schreef Foreverblue het volgende:
Nathalie leest Joost een bedverhaaltje voor:
[afbeelding]
Hé hoe ist....quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Owww... kom hier...![]()
Tja, tis laat op de avond en dan word ik vrijpostig
ssst, flugelmannetje is nog wakkerquote:Op zondag 16 oktober 2005 00:43 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nou ik zal zelf wel weer antwoorden...
Nee Jacob er is niet gebeurd vanavond.
Alleen op het forum zit flugeltje met regenworm te bekken!![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:43 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nou ik zal zelf wel weer antwoorden...
Nee Jacob er is niet gebeurd vanavond.
Alleen op het forum zit flugeltje met regenworm te bekken!![]()
Ik ga met Roel mee...quote:
Ja zeg, het zijn geen Hollywood-actrices die compleet gemake-upt uit bed komenquote:Op zondag 16 oktober 2005 00:47 schreef Bocaj het volgende:
Ingrid ziet er flets uit zo zonder make-up...
Hoop dat het boeiend blijft tot het eind, en 1 week later is het kerst en voor je het weet is het 2006quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:49 schreef flugeltje het volgende:
O mijn god, dit gaat toch niet zo voortkabbelen tot half december hè?
Ik ben bang van wel...quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:49 schreef flugeltje het volgende:
O mijn god, dit gaat toch niet zo voortkabbelen tot half december hè?
Oh ik hoorde het dan blijkbaar verkeerdquote:
Lieske ws, Ingrid ziet er nooit flets uit, die is zo bruin als watquote:Op zondag 16 oktober 2005 00:47 schreef Bocaj het volgende:
Ingrid ziet er flets uit zo zonder make-up...
Ah okequote:
ja daar is hij al de hele avond mee bezigquote:Op zondag 16 oktober 2005 00:50 schreef APK het volgende:
Wat is dat voor een boek dat Joost leest?
Handleiding van de jacuzi
Om je ff duidelijk te maken dat dit allemaal schil is om de eigelijke Tanja showquote:Op zondag 16 oktober 2005 00:51 schreef regenworm het volgende:
Wat loopt de regie te kutten met de slaapkamer.
Van tijd tot tijd krijg je het 2 seconden te zien.
Ik zal maar geen voorbeelden noemenquote:Op zondag 16 oktober 2005 00:52 schreef Falco het volgende:
Voor een miljoen zou ik dus echt alles doen!
quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:52 schreef flugeltje het volgende:
Flugelmannetje en ik gaan slapen nu![]()
![]()
Sorry APK voor deze geheel nutteloze mededeling...
![]()
Tsssss weten mannen er nou van?quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:24 schreef flugeltje het volgende:
Puhleazzzzzzzz![]()
Flugelmannetje zegt dat ze dronken is....
Ech nie....![]()
Vrouwenquote:Op zondag 16 oktober 2005 00:53 schreef scanman01 het volgende:
Van Dido mag haar vriend niet éénmalig voor een miljoen met iemand naar bed.
Ja raar he, die zijn bruinharigquote:Op zondag 16 oktober 2005 00:53 schreef Bocaj het volgende:
De vrouwen hebben ook bijna geen wenkbrauwen meer... behalve dido en naat dan...
Deze mededeling?quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:52 schreef flugeltje het volgende:
![]()
Heeeeeeeej Scan is er gelukkig weerquote:
![]()
![]()
En dan krijg ik er een miljoen bijquote:Op zondag 16 oktober 2005 00:55 schreef cuall het volgende:
Voor een miljoen biedt ik hier mijn partner aan![]()
![]()
* cuall vraagt of iemand mij ff mailen kan waar ik wezen moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |