Als flugeltje dronken is dan begint ze vast over een HHooeerreennffeeeessttquote:Op zondag 16 oktober 2005 00:24 schreef flugeltje het volgende:
Puhleazzzzzzzz![]()
Flugelmannetje zegt dat ze dronken is....
Ech nie....![]()
Ik heb al wat kutavonden meegemaakt bij BB, maar ZO"N KUTAVOND heb ik nog nooit gezien!!quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als flugeltje dronken is dan begint ze vast over een HHooeerreennffeeeesstt![]()
Ze hebben denk ik gewoon minder geld te besteden gekregen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:25 schreef -Delta- het volgende:
Hoe kunnen ze nou chocolade eten als ze rantsoen hebben?
Is het tegenwoodig zo dat ze het eten laten in het huis, maar dat de bewoners zelf verstandig genoeg moeten zijn bij rantsoen, dat ze niks mogen eten?
boos om roel en lieskequote:Op zondag 16 oktober 2005 00:26 schreef scanman01 het volgende:
Roel: "Ik ga poffertjes eten"
Dido: "Doe je best maar. Stik er in!"
En natuurlijk omdat Roel wel mag eten en zij niet... ratsoenquote:
Wat zei hij dan?quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:29 schreef Foreverblue het volgende:
Hahahaha Menno lult zich klem tegenover de meiden
Kheb geen streamsquote:Op zondag 16 oktober 2005 00:31 schreef Foreverblue het volgende:
Luister maar...
Kortgezegd... Menno vertelde over MSN met webcam... en dat een vriendin via de webcam met zichzelf ging spelen... en dat Menno had gezegd dat die alleen was... maar achteraf zaten er nog 5 meiden en een vriend van hem bij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |