quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:13 schreef Sonique het volgende:
HEY, zijn dat stem afspraken die ik hoor vanuit de slaapkamer?
Ja, ze hebben het zowaar over iets interessantsquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:13 schreef Sonique het volgende:
HEY, zijn dat stem afspraken die ik hoor vanuit de slaapkamer?
De kerstverlichting en nep-kerstbomen zag ik een week geleden al in een winkelquote:
Ofquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:14 schreef regenworm het volgende:
Ingrid en menno liggen op bed.
en we wachten op [afbeelding]
De kruidnoten en marsepein ligt al ruim een maand in de winkelquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:15 schreef -Delta- het volgende:
[..]
De kerstverlichting en nep-kerstbomen zag ik een week geleden al in een winkel![]()
![]()
Ja, bij V&D liggen ook al bundels kerstkaartenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:15 schreef -Delta- het volgende:
De kerstverlichting en nep-kerstbomen zag ik een week geleden al in een winkel![]()
![]()
Ze heeft een internetkabeltje doorgetrokken vanaf de buren.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:16 schreef -Delta- het volgende:
Ohhhhhhhhh god, Tanja begint weer over zichzelf te vertellen.
T'is weer zover
OMGquote:
Ja maar Sinterklaas is begin December, maar kerstbomen kom op zegquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:17 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
De kruidnoten en marsepein ligt al ruim een maand in de winkel
hoop het wel want ingrid en menno spellen een gemeen spelletje.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:16 schreef Falco het volgende:
Ohjee als Menno maar niet weeer op zijn flikker krijgt
Ik zeg toch ruim een maand, dus das begin september, maar 3 maanden te vroegquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:18 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja maar Sinterklaas is begin December, maar kerstbomen kom op zeg![]()
Maar ik heb wel al gevuld speculaas gekocht![]()
Wanbetaler dusquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:18 schreef cuall het volgende:
Ha ha Tanja staat op de zwarte lijst bij de kabelexploitant
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:19 schreef Sonique het volgende:
Zoenen op cam 1 en 2
Ze vertelde dat er een rechtzaak was geweest die ze had verlorenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:23 schreef Sonique het volgende:
[..]
Als het UPC is hoeft dat natuurlijk niet...
Ook daar moet je je nota's tot het einde van het contract keurig betalen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:23 schreef Sonique het volgende:
[..]
Als het UPC is hoeft dat natuurlijk niet...
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:18 schreef Loedertje het volgende:
Wat praat Ingrid binnensmonds..
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:26 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Een toekomstige juriste als Tanja zal toch niet vergeten zijn om de kleine lettertjes te lezen
Een juriste loopt doorgaans gewoon casual tegenwoordig.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik heb veel voorstellingsvermogen, maar Tanja in toga zie ik echt niet gebeuren
Okee. Vind het wel leuk, zo'n toga.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:35 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Een juriste loopt doorgaans gewoon casual tegenwoordig.
Duurdere kantoren (Blenheim, Doedens ) hanteren een strictere dresscode.
Er is een groot verschil tussen een Rechter e.d en een juristquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Okee. Vind het wel leuk, zo'n toga.
Maar je snapt wat ik bedoel: Tanja en rechten, ik zie het niet voor me.
En dan zegt ze: Ik heb gewoon geen zin in deze verdachte, zoek het maar uit
Roel IIquote:
Zit ik mezelf ook af te vragen idd....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:37 schreef -Delta- het volgende:
Ik weet niet hoe ik December ga halen, als ik het nu de laatste dagen aankijk...
Leroy!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
BB moet écht iets gaan doen nu, anders bloedt het volkomen dood![]()
Ze moeten gewoon elke week gaan nomineren en exit doen, dan krijg je weer die stress zoals afgelopen week.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:41 schreef flugeltje het volgende:
Ik wil spanning, intriges, haat en nijd.... BB moet écht iets gaan doen nu, anders bloed het volkomen dood![]()
Ik heb Leroy als eerste en enige op heel Fok als eindwinnaar getiptquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:43 schreef Wickedangel het volgende:
Leroy!!
Niets. Lekker gebadderd?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:45 schreef Bep het volgende:
Nog niuks gebeurd daaro?
Misschien wordt ie erin gezet als Chantals potentiële lover.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb Leroy als eerste en enige op heel Fok als eindwinnaar getipt
Ze moeten in ieder geval íets doen... Desnoods iedereen standaard genomineerd. Of wat vaker van die confrontatiegesprekken zoals afgelopen woensdag. Dat maakt wel e.e.a. los volgens mij.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:45 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon elke week gaan nomineren en exit doen, dan krijg je weer die stress zoals afgelopen week.
Ik las: luieRRemmerquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Een supersonische luieremmer...
Maar dat stond er niet....quote:
Waar zit die Leroy eigelijk? Het lijkt me dat die dan ook ergens afgeschermd van de buitenwereld moet zitten te wachten tot die het bb huis in kan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je bent er wel een hoor Peterquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien zit ie alvast wel in dat huisjequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Waar zit die Leroy eigelijk? Het lijkt me dat die dan ook ergens afgeschermd van de buitenwereld moet zitten te wachten tot die het bb huis in kan.
Maar dan kunnen we niet bellen of sms'en!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:50 schreef kissa het volgende:
Zou het niet leuk zijn om tijdens de live-uitzending te nomineren met direct een exit er achteraan?
Lijkt me behoorlijk stressen voor het spul![]()
Dat levert geen sms opbrengsten op voor Talpa...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:50 schreef kissa het volgende:
Zou het niet leuk zijn om tijdens de live-uitzending te nomineren met direct een exit er achteraan?
Lijkt me behoorlijk stressen voor het spul![]()
Blij dat er een rood kruisje staat, want jouw foto's dragen niet echt veel bij met het scherm met balken en alles....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |