De wielerprono.quote:
Je zal 'm maar tegenkomen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:33 schreef pberends het volgende:
http://www.rollinghillswi(...)024x768_anteater.jpg
Echt wreed die beesten.
quote:
Goede instelling!quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:35 schreef BVO het volgende:
[..].
Tweede is ook goed.. De IdolsProno wordt voor mij.
.
quote:
quote:Voedsel
De miereneter leeft van mieren en termieten. Hij gebruikt zijn scherpe klauwen om de mierennesten of holen open te scheuren, waarna hij z'n snuit naar binnen steekt. Met zijn 60 cm lange tong slurpt hij dan de mieren op. Door het kleverige speeksel blijven de dieren hier gemakkelijk op kleven. Hij steekt zijn tong zo'n 150 keer per minuut naar buiten, en eet daarmee tot 30.000 mieren per dag.
Vaduz' nieuwe avatar al gezienquote:Op zondag 16 oktober 2005 14:35 schreef BVO het volgende:
[..].
Tweede is ook goed.. De IdolsProno wordt voor mij.
.
quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vaduz' nieuwe avatar al gezien?
[afbeelding]
Tja, je vorige was 9.96 kb, dus die kon net. Met één plaatje erbij ga je er dan al snel over heen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Hij is iets te groot om up te loaden Sven...
Zul je geen spijt van krijgen. Geweldige DVDquote:Op zondag 16 oktober 2005 13:38 schreef Airelle het volgende:
Ow Dada, ik heb de DVD Au suivant gelijk besteld.
Ga je het wel doen?quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:39 schreef Svensational het volgende:
Ik niet Tom.
Wat is dat voor onscherpe avatar johquote:Op zondag 16 oktober 2005 17:40 schreef Dada het volgende:
[..]
Zul je geen spijt van krijgen. Geweldige DVD
Done.quote:
Ik had geen zin om die hele lijst door te spitten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |