Jackson is de enige die een budget van 200 miljoen krijgt.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:30 schreef Herald het volgende:
[..]
oh god daar gaat ie weer hoor
Net als je grote vriend Christopher Nolan de enige is die een goede Batman film kan maken, je maatje Christian Bale de enige goed Batman kan spelen is je nieuwe kameraad PJ ineens de enige die King Kong kon verfilmen? En ook nog eens de enige met zijn eigen FX studio die zoiets zou kunnen. Tja logisch eigenlijk wel, want geen enkele andere regisseur kan gebruik maken van een FX studio.
en maar goed ook, want voor een paar centen minder krijg je natuurlijk ook een slechtere filmquote:Op donderdag 15 december 2005 20:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Jackson is de enige die een budget van 200 miljoen krijgt.
Tja, als je slechts 130 miljoen dollar uitgeeft krijg je zo'n gedrocht als Spielberg's War of the Worlds.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:51 schreef Herald het volgende:
[..]
en maar goed ook, want voor een paar centen minder krijg je natuurlijk ook een slechtere film![]()
had hij maar het riante budget van zijn eerste kassucces gehad ehquote:Op donderdag 15 december 2005 20:54 schreef victorinox het volgende:
Tja, als je slechts 130 miljoen dollar uitgeeft krijg je zo'n gedrocht als Spielberg's War of the Worlds.
A Sound of Thunder (Peter Hyams, 2005)quote:Op donderdag 15 december 2005 20:51 schreef Herald het volgende:
[..]
en maar goed ook, want voor een paar centen minder krijg je natuurlijk ook een slechtere film![]()
Nou kom eens met een goed antwoord dan? of houd gewoon je smoel in het vervolg?quote:Op donderdag 15 december 2005 20:30 schreef Herald het volgende:
[..]
oh god daar gaat ie weer hoor
Net als je grote vriend Christopher Nolan de enige is die een goede Batman film kan maken, je maatje Christian Bale de enige goed Batman kan spelen is je nieuwe kameraad PJ ineens de enige die King Kong kon verfilmen? En ook nog eens de enige met zijn eigen FX studio die zoiets zou kunnen. Tja logisch eigenlijk wel, want geen enkele andere regisseur kan gebruik maken van een FX studio.
Hier ben ik het helemaal mee eens. Wat een MEESTERWERK! Heb echt meerdere keren met een brok in m'n keel gezeten, zo mooi die emoties.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:36 schreef 7eVeNL het volgende:
Haha happende plassers, daar moest ik ook aan denken
En ook ik heb hem eindelijk gezien hoor
Wat een super film...! Peter Jackson did it again hoor![]()
King kong is echt een rit in een achtbaan, het ene moment zit in je in vol spanning te kijken en af te wachten wat er gaat komen, daarna zit je met open bek naar de spetterende actie scene's te kijken vooral op skull island, daarna lig je weer in een deuk van het lachen om Kong & Ann ( ik verklap niet te veel ) of te gruwelen om de wezens op skull island... Verder, mooi einde, precies lang genoeg, heb mij geen enkel moment geeërgerd aan scene's ofzo, alleen in het eerste deel waren sommige scenes net iets te lang, wat zeker korter had gekund, maar daaraan terug denkend is dit ook maar een heel klein min puntje dat overspoelt wordt door de rest van de film.
Prachtige CGI, Kong is gewoon fenomenaal om naar te kijken, zijn emoties zijn echt zo goed uitgewerkt, wat echt goed werkt in de film, overigens ik las ergens dat enkele shots te CGI achtig overkwamen? Daar heb ik zelf totaal niets van gemerkt,
goed ik ga nog ff bijkomen en ik zal binnenkort ff een leuke review posten, gewoon voor me zelf en voor de rest
Gaat deze topper zien mensen!![]()
heeft ie wel, z'n baard is er zelfs voor afgeschorenquote:Op donderdag 15 december 2005 17:12 schreef Herald het volgende:
[..]
Ik zat ook steeds te denken, wanneer komt er nou een dikke bebaarde vent in beeld, maar PJ is een magere kerel voortaan. Maar aangezien in het origineel de regisseur en producer in één van de vliegtuigen zat dacht ik dat PJ dat misschien ook zou doen. Aan de andere kant past zijn wilde snoet natuurlijk niet in het tijdsbeeld dus misschien dat ie daarom geen cameo heeft.
Omdat het niet jouw mening is vindt je het meteen een slechte recensist? Met veel dingen ben ik het met 'em eens.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
http://digg.be/movie.php?id=983
Kan deze reviewer opdonderen? Wat een gruwelijk slechte recensie.
Hij geeft bijv. LOTR: TTT ook maar 2 sterren.
Hoezo? Het klopt toch allemaal wat hij zegt? Door de hype worden andere (wellicht betere films) weggedrukt en komen er vast wel 20 verschillende versies uit op DVD. Dat is natuurlijk niets nieuws, maar zeker geen blaat verhaal.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kom op zeg....1 groot blaat verhaal.
In de eerste alinea verziekt direct z'n hele Recensie.
Deze heb ik al een tijdje als wallquote:Op vrijdag 16 december 2005 09:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[afbeelding]
1 van de mooiste scenes uit de film.
Ben het compleet met Morpheus eens. Dit is echt zo'n ongenuanceerde review. Echt niet normaal. Ik geloof er geen reet van dat deze recensent onbevooroordeeld de bios is binnengegaan. Hij heeft iets tegen dit soort films en ziet in alles bevestiging van zijn superieure blik op filmsquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:19 schreef ufx het volgende:
[..]
Hoezo? Het klopt toch allemaal wat hij zegt? Door de hype worden andere (wellicht betere films) weggedrukt en komen er vast wel 20 verschillende versies uit op DVD. Dat is natuurlijk niets nieuws, maar zeker geen blaat verhaal.
Idd. Kijk maar bij de Recensies van de 3 LOTR films.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:25 schreef Hare het volgende:
[..]
Ben het compleet met Morpheus eens. Dit is echt zo'n ongenuanceerde review. Echt niet normaal. Ik geloof er geen reet van dat deze recensent onbevooroordeeld de bios is binnengegaan. Hij heeft iets tegen dit soort films en ziet in alles bevestiging van zijn superieure blik op films
quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Leuk, fanboys die een negatieve review dan maar meteen een slechte review noemen.
Deze noemt de fanboys zelf ook nog eens expliciet! Dat kan al helemaal niet goed zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Leuk, fanboys die een negatieve review dan maar meteen een slechte review noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |