"Geaborteerd"?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:20 schreef Chandler het volgende:
Ik heb nu ruim een half jaar met me meisie en heb der 2 kids dan maar geadobteerd of hoe je dat ook moet schrijven.. (...)
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:20 schreef Chandler het volgende:
Ik heb nu ruim een half jaar met me meisie en heb der 2 kids dan maar geadobteerd of hoe je dat ook moet schrijven.. ben erg tevree en kan nog steeds doen en laten wat ik wil. Deze relatie is imho ten top!
Hint: zoek een andere hobby.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:43 schreef whosvegas het volgende:
Een relatie pimp topic
Net zo als al die verliefde stelletjes in de bus of de trein. Het is niet zo dat ik het anderen niet gun ofzo. Maar dan wordt ik steeds geconfronteerd met het feit dat het bij mij allemaal om te huilen is op dat gebied.
Ik ben het station 'denken' reeds sinds lange tijd gepasseerdquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:00 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Jij denkt zeker dat je de leukste bent, zeker?
quote:
Inderdaad. Ze moeten maar apart reizen dat tuig. Hoe durven ze hand in hand te lopen/zitten of elkaar te omhelzen waar jij bij bent.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:43 schreef whosvegas het volgende:
Een relatie pimp topic
Net zo als al die verliefde stelletjes in de bus of de trein. Het is niet zo dat ik het anderen niet gun ofzo. Maar dan wordt ik steeds geconfronteerd met het feit dat het bij mij allemaal om te huilen is op dat gebied.
Zegt ie weer met zn stoere pet opquote:Op maandag 17 oktober 2005 19:03 schreef GF het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze moeten maar apart reizen dat tuig. Hoe durven ze hand in hand te lopen/zitten of elkaar te omhelzen waar jij bij bent.
quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zegt ie weer met zn stoere pet op
Ontopic: Nog steeds helemaal gelukkig met mn meisje![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:44 schreef laika het volgende:
*meld* ik ben ook heel gelukkig met mijn vriend en vriendin..
Verkapt Ik-ben-zielig post...quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:31 schreef Modwire het volgende:
Verkapt Ik-heb-een-geweldige-relatie topic...![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:32 schreef pekel het volgende:
[..]
Verkapt Ik-ben-zielig post...
OT: Meldt
nou nee dat gaat me een beetje te snelquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:45 schreef Ticootje het volgende:
volgend jaar trouwen!!!
quote:
Ik vind het juist wel een welkome afwisseling tussen de gebruikelijke kommer en kwel van R&P.quote:
Ik tel vanaf de eerste date...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:36 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ken haar op zich bijna 3 maanden, maar vanaf weer begint men met tellen?
jij hebt een relatie zodra je een date hebt?quote:
Cursusje verdraaien van woorden gevolgd? Ik tel bij mn huidige vriendin (waar dit topic om gaat) vanaf de eerste date... Waarom? Omdat dat toch het begin van de relatie is geweest... Zonder die eerste date was er nu geen relatie, dus ja ik tel vanaf die keer.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:07 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
jij hebt een relatie zodra je een date hebt?
idd tijdens de daadwerkelijke date heb je nog geen relatie, maar als je eenmaal wel een relatie hebt dan tel ik ook terug naar die eerste datequote:Op zondag 30 oktober 2005 11:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Cursusje verdraaien van woorden gevolgd? Ik tel bij mn huidige vriendin (waar dit topic om gaat) vanaf de eerste date... Waarom? Omdat dat toch het begin van de relatie is geweest... Zonder die eerste date was er nu geen relatie, dus ja ik tel vanaf die keer.
Ja, hier heb je gelijk inquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:51 schreef Adurothiel het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel een welkome afwisseling tussen de gebruikelijke kommer en kwel van R&P.
Licht een beetje aan de situatie. Ik kende mn huidige vriendin al half jaar dus tel vanaf eerste 'echte' date...quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:05 schreef Tranceptor het volgende:
De eerste date is de eerste date of de avond dat je elkaar ontmoet hebt ooit?
Voor mij was de eerste date de dag na de avond dat we elkaar ontmoet hebben.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:05 schreef Tranceptor het volgende:
De eerste date is de eerste date of de avond dat je elkaar ontmoet hebt ooit?
Jullie verschillen heel veel van mekaar of niet?quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:22 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Voor mij was de eerste date de dag na de avond dat we elkaar ontmoet hebben.
Maar we tellen vanaf de avond dat we elkaar leerdern kennen.
(Daarvoor hadden we elkaar weleens gezien en hoi gezegd, maar kenden we elkaar nog niet)
Nopez, morgen en donderdag nogquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:23 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Joey, de tentamenweek is voorbij toch?
In welk opzicht?quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jullie verschillen heel veel van mekaar of niet?
Maar je huidige vriendin kende je alleen een beetje oppervlakkig en toen vroeg je haar op date?quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Licht een beetje aan de situatie. Ik kende mn huidige vriendin al half jaar dus tel vanaf eerste 'echte' date...
Meisje waar ik 7 jaar gehad heb telde ik vanaf onze eerste ontmoeting en tevens onze eerste kus...
quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:25 schreef JoeyT het volgende:
Damn soms vraag ik me af hoe ik op een universiteit terecht ben gekomen...
Wij ook.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:25 schreef JoeyT het volgende:
Damn soms vraag ik me af hoe ik op een universiteit terecht ben gekomen...
Ja oppervlakkig. Kende haar via mn werk (tis klant van me). Wist al die tijd al dat ze me leuk vond en opeens was ik helemaal weg van drquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:25 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Maar je huidige vriendin kende je alleen een beetje oppervlakkig en toen vroeg je haar op date?
Tellen vanaf eerste kus dan?
Ja, in feite doen wij dat ook.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:28 schreef JoeyT het volgende:
dan zou ik toch vanaf 1e date tellen denk ik...
Bij de eerste date niet zoenen is voor losers en die zouden sowieso geen vriendin moeten hebben.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:28 schreef JoeyT het volgende:
Maar idd dan tellen vanaf 1e kus misschien... Aan andere kant> stel je hebt die eerste date en zoent nog niet (kan ik me overigens weinig bij voorstellen) en de 2e date zoen je wel met elkaar dan zou ik toch vanaf 1e date tellen denk ik...
Hmmm lastig
Wat een slet ben je ook he...quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:30 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Ja, in feite doen wij dat ook.
Goed, er zat maar een paar uur tussen, maar toch
Breezah-style rulesquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:30 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Bij de eerste date niet zoenen is voor losers en die zouden sowieso geen vriendin moeten hebben.![]()
![]()
Nou... Als ik Saaw moet gelovenquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:32 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Das gemeen, je weet dat ik niet doe aan seks![]()
En nu we t er toch over hebben... Anale sex, doe je daar ook aan?quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:34 schreef Wolkje het volgende:
[..]
nou, enorm ja![]()
[..]
een tijdje later
Herstelquote:
Dat zou je niet eens moeten willen, ik zeg toch hoe het zit.quote:
dat is niet zo mijn ding, wel geprobeerd, maar nee, niks voor mij.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En nu we t er toch over hebben... Anale sex, doe je daar ook aan?
Ja, all is fair in love and war... Sex dusquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:37 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zou ik tegen mijn broertje liegen dan?
Zo jammer vind ik dat... Ik mocht op zoek naar een ander als ik t zo graag wildequote:Op maandag 31 oktober 2005 17:38 schreef Wolkje het volgende:
[..]
dat is niet zo mijn ding, wel geprobeerd, maar nee, niks voor mij.
Waarom ga je offtopic?quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:39 schreef nadiiii het volgende:
zwaar verliefd
![]()
word steeds erger![]()
al een jaar![]()
Tijd voor een anale sexbuddy.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zo jammer vind ik dat... Ik mocht op zoek naar een ander als ik t zo graag wilde
Tis gewoon leuk...![]()
Iddquote:
Incestquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:42 schreef Wolkje het volgende:
[..]
misschien kan hij het jou leren? kunnen jullie samen oefenen?
En die kinderen lekker melk gegeven in de pauze?quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Idd![]()
Maja om ontopic te gaan... Gister is ze weer terug gekomen en hebben we meteen maar geneukt in een peuterspeelzaal... Als dat geen echte liefde is![]()
ja, dat heb ik na 20 jaar nog steeds nietquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:45 schreef Tranceptor het volgende:
Ik heb al meer dan 25 jaar een uitstekende relatie met mezelf, dat is ook belangrijk.
Tip: eerst daaraan werken, dan vriendjequote:Op maandag 31 oktober 2005 17:45 schreef Wolkje het volgende:
[..]
ja, dat heb ik na 20 jaar nog steeds niet![]()
Het was gister zondag. Leuke was nog wel dat er 3 jongentjes langs fietsten en nog maar 2 keer langs kwamen om te zien of ze daar nou echt een naakte gozer zagenquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:44 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
En die kinderen lekker melk gegeven in de pauze?![]()
Ik heb ooit een kleine burenruzie veroorzaakt door voor het raam te gaan staan neuken. De buren wilden graag naar binnenkijken (er was een klein gaatje waardoor we gespot waren), maar ja dat wilden meer mensen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het was gister zondag. Leuke was nog wel dat er 3 jongentjes langs fietsten en nog maar 2 keer langs kwamen om te zien of ze daar nou echt een naakte gozer zagen
Ik voed graag op![]()
Hadden jullie nog wat leuks gedaan? Ik ben best een romanticus dus dat soort dingen interesseren me wel... Mijn 1e jubileum komt er aanquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:44 schreef Wolkje het volgende:
zal ik ook maar even ontopic?
afgelopen donderdag hadden we 4 en een half jaar iets met elkaar![]()
Laat me raden, 3 vissen in een kom?quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:47 schreef Kiteless het volgende:
Ik heb 3 fantastische relaties !
Altijd leuke manier van sexen... You gotta love itquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:47 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb ooit een kleine burenruzie veroorzaakt door voor het raam te gaan staan neuken. De buren wilden graag naar binnenkijken (er was een klein gaatje waardoor we gespot waren), maar ja dat wilden meer mensen.
Ja, we hebben erg romantisch gekeken voor een prullenbak, en bij mijn ouders even gezetenquote:
Wow dat is idd wel spetterend... Hoop dat ik dat kan overtreffenquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:49 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Ja, we hebben erg romantisch gekeken voor een prullenbak, en bij mijn ouders even gezeten![]()
Nee dus, normaal doen we wel iets, maar nu kwam het even niet zo uit.
laat haar je posthistorie 's lezen, dan is ze weer helemaal bijquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:35 schreef JoeyT het volgende:
Kreeg gister weer eens naar mn hoofd geslingerd dat ik nauwelijks wat los laat over mezelf, wat ik doe en wat ik voel...
![]()
Zou je denken?quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:35 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
laat haar je posthistorie 's lezen, dan is ze weer helemaal bij
quote:
niet?quote:
het schept iig een beeld van jezelf en wat je doetquote:
Ze weet dan idd dat ik FOK!... Wow thats some inside information man!quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:55 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
het schept iig een beeld van jezelf en wat je doet![]()
don't they allquote:
Ze nemen je of kwalijk dat je niet vent genoeg bent of kwalijk dat je geen wijf genoeg bent. Het is nooit goed met andere woorden...quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wow dat is idd wel spetterend... Hoop dat ik dat kan overtreffen
Kreeg gister weer eens naar mn hoofd geslingerd dat ik nauwelijks wat los laat over mezelf, wat ik doe en wat ik voel...
![]()
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |