Incestquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:42 schreef Wolkje het volgende:
[..]
misschien kan hij het jou leren? kunnen jullie samen oefenen?
En die kinderen lekker melk gegeven in de pauze?quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Idd![]()
Maja om ontopic te gaan... Gister is ze weer terug gekomen en hebben we meteen maar geneukt in een peuterspeelzaal... Als dat geen echte liefde is![]()
ja, dat heb ik na 20 jaar nog steeds nietquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:45 schreef Tranceptor het volgende:
Ik heb al meer dan 25 jaar een uitstekende relatie met mezelf, dat is ook belangrijk.
Tip: eerst daaraan werken, dan vriendjequote:Op maandag 31 oktober 2005 17:45 schreef Wolkje het volgende:
[..]
ja, dat heb ik na 20 jaar nog steeds niet![]()
Het was gister zondag. Leuke was nog wel dat er 3 jongentjes langs fietsten en nog maar 2 keer langs kwamen om te zien of ze daar nou echt een naakte gozer zagenquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:44 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
En die kinderen lekker melk gegeven in de pauze?![]()
Ik heb ooit een kleine burenruzie veroorzaakt door voor het raam te gaan staan neuken. De buren wilden graag naar binnenkijken (er was een klein gaatje waardoor we gespot waren), maar ja dat wilden meer mensen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het was gister zondag. Leuke was nog wel dat er 3 jongentjes langs fietsten en nog maar 2 keer langs kwamen om te zien of ze daar nou echt een naakte gozer zagen
Ik voed graag op![]()
Hadden jullie nog wat leuks gedaan? Ik ben best een romanticus dus dat soort dingen interesseren me wel... Mijn 1e jubileum komt er aanquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:44 schreef Wolkje het volgende:
zal ik ook maar even ontopic?
afgelopen donderdag hadden we 4 en een half jaar iets met elkaar![]()
Laat me raden, 3 vissen in een kom?quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:47 schreef Kiteless het volgende:
Ik heb 3 fantastische relaties !
Altijd leuke manier van sexen... You gotta love itquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:47 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb ooit een kleine burenruzie veroorzaakt door voor het raam te gaan staan neuken. De buren wilden graag naar binnenkijken (er was een klein gaatje waardoor we gespot waren), maar ja dat wilden meer mensen.
Ja, we hebben erg romantisch gekeken voor een prullenbak, en bij mijn ouders even gezetenquote:
Wow dat is idd wel spetterend... Hoop dat ik dat kan overtreffenquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:49 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Ja, we hebben erg romantisch gekeken voor een prullenbak, en bij mijn ouders even gezeten![]()
Nee dus, normaal doen we wel iets, maar nu kwam het even niet zo uit.
laat haar je posthistorie 's lezen, dan is ze weer helemaal bijquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:35 schreef JoeyT het volgende:
Kreeg gister weer eens naar mn hoofd geslingerd dat ik nauwelijks wat los laat over mezelf, wat ik doe en wat ik voel...
![]()
Zou je denken?quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:35 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
laat haar je posthistorie 's lezen, dan is ze weer helemaal bij
quote:
niet?quote:
het schept iig een beeld van jezelf en wat je doetquote:
Ze weet dan idd dat ik FOK!... Wow thats some inside information man!quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:55 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
het schept iig een beeld van jezelf en wat je doet![]()
don't they allquote:
Ze nemen je of kwalijk dat je niet vent genoeg bent of kwalijk dat je geen wijf genoeg bent. Het is nooit goed met andere woorden...quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wow dat is idd wel spetterend... Hoop dat ik dat kan overtreffen
Kreeg gister weer eens naar mn hoofd geslingerd dat ik nauwelijks wat los laat over mezelf, wat ik doe en wat ik voel...
![]()
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |