Ja, dat was ie ook, maar de source van dit nieuwsbericht zit in Amsterdam. Moeilijk he ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:12 schreef Toeps het volgende:
Maar hij was toch in Leiden opgepakt?
Geloofwaardigheid 0,0 dit verhaal.
In het bericht staat ''Den Haag'' vermeld als plaats van aanhouding.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:13 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, dat was ie ook, maar de source van dit nieuwsbericht zit in Amsterdam. Moeilijk he ?
Dat krijg je als er van die speciale arrestatieteams ingezet worden, die gasten zijn zo gek als een deur. Het zijn eigenlijk zelf criminelen, alleen hebben zij een vergunning. Ik heb ze hier bij mij in de buurt eens in actie gezien, en ze hebben echt de grootste lol terwijl ze een hele inboedel aan gort slaan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:15 schreef Croupouque het volgende:
Als hij zich echt niet verzet heeft, dan was zo'n harde aanpak inderdaad niet nodig geweest.
Maar ik was er niet bij.
Dit is toch pas weer de 2e keer dat hij opgepakt is? Wanneer is hij dan nog meer vrijgesproken? En eenmalig vrijgesproken van terroristisch gedrag betekent toch niet dat de volgende keer het Bert en Ernie moeten zijn die vragen of hij op de zachte rug van Pino mee naar het bureau wil?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:06 schreef Hathor het volgende:
Vleeming zegt 'niet te begrijpen' dat A. is opgepakt door een BBE. "Dit arrestatieteam bestaat uit hele stevige jongens, terwijl Samir al meerder keren is vrijgesproken. Deelname van de BBE is gewoon show."
Ja, nou je het zegt, op tv werd gezegd dat ie werd aangehouden op school in Leiden. Nou ja, de waarheid zal wel weer ergens in het midden liggen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:14 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
In het bericht staat ''Den Haag'' vermeld als plaats van aanhouding.
Ik heb echt geen medelijden met die teringleier. Dat ze hem nog maar vaak van de trap mogen flikkeren.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:15 schreef Croupouque het volgende:
Als hij zich echt niet verzet heeft, dan was zo'n harde aanpak inderdaad niet nodig geweest.
Maar ik was er niet bij.
Je krijgt geen vrijspraak omdat je mishandeld bent, zelfs niet in Nederland.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:25 schreef zhe-devilll het volgende:
Te ziek voor woorden!
Straks doet Samir nog aangifte van mishandeling en krijgt ie alweer vrijspraakkkkkkkkkkk![]()
![]()
hij huilde..quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:26 schreef CasB het volgende:
Als hij mishandeld is dan zal hij wel tegengestribbeld hebben
ow niet?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:27 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je krijgt geen vrijspraak omdat je mishandeld bent, zelfs niet in Nederland.
14.10.2005 Samir A na aanhouding mishandeldquote:
Ja, maar gelukkig heb jij het niet voor het zeggen. Stel je voor zeg, dat we iedere (potentiële) crimineel lichamelijk letsel zouden toebrengen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:24 schreef Kresj het volgende:
[..]
Ik heb echt geen medelijden met die teringleier. Dat ze hem nog maar vaak van de trap mogen flikkeren.
Nou de vorige keer ging het in omgekeerde volgorde,quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:28 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee. Kun je een voorbeeld noemen?
De eerste keer was ie verdachte in berokkenheid bij een overval op een supermarkt, waar ie notabene zelf werkte. De tweede keer was toen ze die plattegronden van schiphol en het regeringsgebouw bij hem thuis vonden, en dan nu dit weer. Kom ik uit op 3 keer.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dit is toch pas weer de 2e keer dat hij opgepakt is? Wanneer is hij dan nog meer vrijgesproken? En eenmalig vrijgesproken van terroristisch gedrag betekent toch niet dat de volgende keer het Bert en Ernie moeten zijn die vragen of hij op de zachte rug van Pino mee naar het bureau wil?
Enige wat je misschien kan zeggen is dat iemand die geen verzet bied ook rustig meegenomen kan worden, maar dan nog, van die paar striemen ga je niet dood. Als ze nou z'n arm breken op meerdere plaatsen is het misschien een ander verhaal.
Sja, het is wat lastig voor sommigen te accepteren dat we in een democratische rechtstaat leven en dat de rechten van iedereen worden gerespecteerd en nageleefd. Dat onderscheidt je namelijk van een achterlijke cultuur of bananenrepubliek. Maar daar voel jij je kennelijk meer thuis. Emigreren zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:28 schreef CasB het volgende:
Wie maakt er nou een site voor gedetineerden
Goed plan!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:30 schreef gelly het volgende:
[..]
Sja, het is wat lastig voor sommigen te accepteren dat we in een democratische rechtstaat leven en dat de rechten van iedereen worden gerespecteerd en nageleefd. Dat onderscheidt je namelijk van een achterlijke cultuur of bananenrepubliek. Maar daar voel jij je kennelijk meer thuis. Emigreren zou ik zeggen.
Jij was erbij, neem ik aan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:26 schreef CasB het volgende:
Als hij mishandeld is dan zal hij wel tegengestribbeld hebben
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:27 schreef Toeps het volgende:
Gut, het is nog waar ook.
www.eorg.nl
Lachen die Nedstat teller ook.
Via welke site
1. www.google.nl 17
2. forum.fok.nl 5
3. www.bijlmerbajes.com 2
Kijk naar Amerika hoe die boeven aanpakken,quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Jij was erbij, neem ik aan?
Als blijkt dat hij zich niet verzet heeft tegen de arrestatie, maar wel mishandeld is, vind ik dat een kwalijke zaak. Natuurlijk, hij wordt ervan verdacht aanslagen voor te bereiden, en ik zal geen medelijden met hem hebben. Maar het is gewoon idioot om toch geweld te gebruiken als dat nergens voor nodig is.
Iedereen die het prima vindt dat er onnodig geweld gebruikt wordt bij arrestaties zal er zeker nog net zo over denken als het hen zelf overkomt?
Ja, want zonder die site waren we inderdaad een bananenrepubliek.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:30 schreef gelly het volgende:
[..]
Sja, het is wat lastig voor sommigen te accepteren dat we in een democratische rechtstaat leven en dat de rechten van iedereen worden gerespecteerd en nageleefd. Dat onderscheidt je namelijk van een achterlijke cultuur of bananenrepubliek. Maar daar voel jij je kennelijk meer thuis. Emigreren zou ik zeggen.
Thnx voor de info. Dat van die supermarkt begint mij weer wat te dagen. Maar was het niet zo dat hij was vrijgesproken bij die overval omdat zijn broer hem een alibi had verschaft? (en ik meen dat die zelf ook niet bepaald een lieverdje was).quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:30 schreef Hathor het volgende:
[..]
De eerste keer was ie verdachte in berokkenheid bij een overval op een supermarkt, waar ie notabene zelf werkte. De tweede keer was toen ze die plattegronden van schiphol en het regeringsgebouw bij hem thuis vonden, en dan nu dit weer. Kom ik uit op 3 keer.![]()
Ze hebben ook wat afgeluisterde telefoongesprekken van hem op band staan, met o.a. zijn zus en moeder. Ongelooflijk wat een domme eikel deze gozer is, hij zou toch hebben moeten weten dat ie in de gaten werd gehouden, maar hij levert justitie keer op keer eigenhandig belastend materiaal. Als Al Qaeda volledig zou bestaan uit sukkels zoals Samir zouden we ons niet zo druk hoeven te maken. Helaas is dat niet het geval.
Als je het perse wil weten, die man woont bij mijn broer om de hoek in Nieuwegein. Om je de waarheid te zeggen, het is een hele vervelende arrogante kerel die denkt dat de hele wereld zijn eigendom is. Dat heeft verder niets met dat voorval te maken, maar ik vond het eerlijk gezegd wel grappig dat ie een koek op zijn oog kreeg. Hij stelde zich ook behoorlijk aan als je het mij vraagt, want het is een boom van een vent, die amper in zijn autootje past. Het is bijna onmogelijk dat zo'n grote vent van een klap van zo'n klein mannetje als die Samir tegen de vlakte gaat. Persoonlijk denk ik dat ie geld rook, maar ik weet verder niet wat daar uit voort gekomen is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:29 schreef Johan_de_With het volgende:
Over mishandeling gesproken; hoe is het toch ooit afgelopen met de journalist die door deze aap mishandeld werd?
eh wat zijn we nu dan? een watjesrepubliek?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:36 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, want zonder die site waren we inderdaad een bananenrepubliek.
De rechter heeft het OM niet ontvankelijk verklaard; het strafrecht regelt nu eenmaal slechts gedragingen tussen mensen onderling, niet tussen hogere en lagere diersoorten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:29 schreef Johan_de_With het volgende:
Over mishandeling gesproken; hoe is het toch ooit afgelopen met de journalist die door deze aap mishandeld werd?
Nee, dat was volgens mij ons aller tasjesdief uit Amsterdam, nog zo'n slachtoffer van betreurenswaardig racisme.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:36 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Thnx voor de info. Dat van die supermarkt begint mij weer wat te dagen. Maar was het niet zo dat hij was vrijgesproken bij die overval omdat zijn broer hem een alibi had verschaft? (en ik meen dat die zelf ook niet bepaald een lieverdje was).
Hele vage redeneringen houd jij er inderdaad op na.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:35 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Kijk naar Amerika hoe die boeven aanpakken,
kijk naar andere landen die het nog erger aanpakken en waar je totaal geen recht van spreken meer hebt als je die gevangenis poorten doorloopt
en hier mag men de dag erop al klagen dat ze zo ruw deden?
Wat deed hij dan met die journalist? Dat mag wel natuurlijk!
Vage redeneringen weer! Snap dat gewoonweg niet, boef is boef whatever en dan moeten ze niet gaan janken als er iemand eens op hun tenen staat toch?
Een knap staaltje eigen interpretatie Johan. Hulde.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:36 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, want zonder die site waren we inderdaad een bananenrepubliek.
Die man leek me ook flink irritant, maar postuur is niet bepalend voor de kracht van een uithaal natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als je het perse wil weten, die man woont bij mijn broer om de hoek in Nieuwegein. Om je de waarheid te zeggen, het is een hele vervelende arrogante kerel die denkt dat de hele wereld zijn eigendom is. Dat heeft verder niets met dat voorval te maken, maar ik vond het eerlijk gezegd wel grappig dat ie een koek op zijn oog kreeg. Hij stelde zich ook behoorlijk aan als je het mij vraagt, want het is een boom van een vent, die amper in zijn autootje past. Het is bijna onmogelijk dat zo'n grote vent van een klap van zo'n klein mannetje als die Samir tegen de vlakte gaat. Persoonlijk denk ik dat ie geld rook, maar ik weet verder niet wat daar uit voort gekomen is.
Wat deed die riedel over rechtsstaat en bananenrepubliek daar dan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:39 schreef gelly het volgende:
[..]
Een knap staaltje eigen interpretatie Johan. Hulde.
had ik het tegen jou persoonlijk dan inzake de journalist?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Hele vage redeneringen houd jij er inderdaad op na.
Waarom die vergelijkingen met Amerika of andere landen? Moeten we maar net zo handelen als daar, en zoja, waarom? Waarom is het beter een verdachte eerst lens te schoppen en dan mee te nemen?
En waar haal je in vredesnaam vandaan dat ik het ok vind dat hij een journalist slaat?
Dat sommigen niet kunnen leven met ons rechtsysteem, en zich daarom beter thuis zullen voelen in een bananenrepubliek kennelijk. Als je van mening bent dat verdachten geen rechten (mogen) hebben dan respecteer je de rechtstaat niet, en het fundament van onze maatschappij. Een club die opkomt voor de belangen en rechten van gedetineerden en verdachten als onwenselijk of raar beschouwen hoort daar ook bij.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:40 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat deed die riedel over rechtsstaat en bananenrepubliek daar dan?
Hij is imo wel iets meer als zomaar een (potentiële) crimineel. Terorisme mag best harder aangepakt worden dan de gemiddelde auto/fietsendief.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:29 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ja, maar gelukkig heb jij het niet voor het zeggen. Stel je voor zeg, dat we iedere (potentiële) crimineel lichamelijk letsel zouden toebrengen.
Nee, want dan zou het verschil tussen een achterlijke debiel als Samir A. en onze moderne westerse maatschappij waar jij zo trots op schijnt te zijn er niet zijn he ? Of snap je dat niet ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:39 schreef dJ-Zcore het volgende:
Die harde aanpak heeft hij verdient.
Als jij de gevangenis al uit komt rennen om mensen neer te slaan, ben je imo precies dezelfde behandeling waard.
Dat is dus inderdaad een vereniging. Zo zijn er wel meer.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:43 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat sommigen niet kunnen leven met ons rechtsysteem, en zich daarom beter thuis zullen voelen in een bananenrepubliek kennelijk. Als je van mening bent dat verdachten geen rechten (mogen) hebben dan respecteer je de rechtstaat niet, en het fundament van onze maatschappij. Een club die opkomt voor de belangen en rechten van gedetineerden en verdachten als onwenselijk of raar beschouwen hoort daar ook bij.
Samir snapt het allangquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:44 schreef gelly het volgende:
[..]
Nee, want dan zou het verschil tussen een achterlijke debiel als Samir A. en onze moderne westerse maatschappij waar jij zo trots op schijnt te zijn er niet zijn he ? Of snap je dat niet ?
Ik dacht het wel. Maar zie nog steeds niet waarom het anders relevant zou zijn. Ik heb niemand hier verder die actie zien goedkeuren.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:42 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
had ik het tegen jou persoonlijk dan inzake de journalist?
dacht het niet!
Ik denk dat een vergelijking wel relevant zou zijn. En ik vermoed dat daaruit zou komen dat je punt nonsens is. Maar vooruit, omdat jij denkt dat het niet relevant is, zal ik geen cijders erbij zoeken. We zullen daarom niet weten of je gelijk hebt, maar dat maakt je blijkbaar niet uit.quote:Ik denk dat als je wat harder bent t.o criminelen dat er wel minder mensen zijn die iets durven.
Vergelijk hierbij geen cijfers qua criminaliteit met landen, want ik denk dat dit niet relevant is.
Wat heeft dit te maken met de manier waarop criminelen aangepakt worden? Ja, je moet er iets voor doen, iets dat verboden is. Als je dat doet, ben je crimineel.quote:Inzake achtgronden en opvoeding en mogelijkheden om vooruit te komen in een maatschappij.
Kijk crimineel wordt je niet zomaar, daar moet je wel iets voor doen nml.
Ik vind het terecht dat ook een crimineel niet mishandeld mag worden.quote:Dus ben je een crimineel dan kun je ook harde acties terug verwachten lijkt me, ik vind het absurd dat zo iemand aangifte kan doen, klaar!
Heb je een chromosoom teveel ofzo ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:46 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Samir snapt het allang![]()
meteen aangifte doen zal hij wel gedacht hebben![]()
Lees het bericht trouwens nog even. Hij heeft immers (nog) geen aangifte gedaan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:46 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Samir snapt het allang![]()
meteen aangifte doen zal hij wel gedacht hebben![]()
3 meer dan jijquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:46 schreef gelly het volgende:
[..]
Heb je een chromosoom teveel ofzo ?
De EORG zal, namens Samir A. aangifte doen tegen de leden ....etcquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Lees het bericht trouwens nog even. Hij heeft immers (nog) geen aangifte gedaan.
Mjah, in Saudi Arabië hadden ze hem vast beter behandeld.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:50 schreef JohnDDD het volgende:
Mensen die mishandeling door politie goedkeuren passen zelf thuis in een sharia-achtige samenleving.
Zonder een strenger beleidt komt de dag ook hier weer dat we inderdaad die kant op gaan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:50 schreef JohnDDD het volgende:
Mensen die mishandeling door politie goedkeuren passen zelf thuis in een sharia-achtige samenleving.
De BBE-M is geen politie en een paar blauwe plekken en handboeien die wat strak zitten is geen mishandeling.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:50 schreef JohnDDD het volgende:
Dan zal ie toch eerst Bram zijn uurloon moeten kunnen betalen, en ik weet niet hoor, maar ik denk niet dat onze vriend zoveel geld heeft.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:52 schreef Foo_niks het volgende:
Denk dat Bram Moszkowicz er toch wel een tonnetje of drie weet uit te slepen voor hem.
Emotionele en psychische schade (nog niet e spreken over de fysieke ) wegen zwaar in ons land.
Hebben we het nog geen eens gehad over de bezoedeling van zijn naam,
die arme jongen komt nooit meer aan een baan.
Zo trots ben ik niet meer op die maatschappij.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:44 schreef gelly het volgende:
[..]
Nee, want dan zou het verschil tussen een achterlijke debiel als Samir A. en onze moderne westerse maatschappij waar jij zo trots op schijnt te zijn er niet zijn he ? Of snap je dat niet ?
ja, alsof hij degene is die zulke fouten als dit maaktquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:25 schreef zhe-devilll het volgende:
Te ziek voor woorden!
Straks doet Samir nog aangifte van mishandeling en krijgt ie alweer vrijspraakkkkkkkkkkk![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:57 schreef RetepV het volgende:
Ach ja, ons rechtssysteem wil het zo. Doordat we hier no-cure-no-pay voor advocaten toestaan, krijg je van die advocaten die zichzelf aan gaan bieden om iemand te helpen. Advocaten die kruistochten starten enzo. Ik weet nog niet wat ik daar van vind. Het zorgt in ieder geval voor meer excessen. Excessen zijn doorgaans slecht voor stabiliteit.
Jij lult ook maar wat he ?quote:Dat krijg je als er van die speciale arrestatieteams ingezet worden, die gasten zijn zo gek als een deur. Het zijn eigenlijk zelf criminelen, alleen hebben zij een vergunning. Ik heb ze hier bij mij in de buurt eens in actie gezien, en ze hebben echt de grootste lol terwijl ze een hele inboedel aan gort slaan.
precies, weet je nog van die politie in New Jersey? Die CNN haalde omdat ze voor de camera negers mishandelde? Al schreeuwende riepen die agenten keihard dat 'dankzij die mensen het land naar de klote ging' en ondertussen fijn doortrappenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:50 schreef JohnDDD het volgende:
en die persoon die met 65 door de bebouwde kom scheurt, en daarmee potentieel een kind die achter de bal aanrent omver kan rijden danwel de rest van zijn / haar leven gehandicapt maken ook maar? of delen we daar alleen snelheidsboetes aan uit?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:43 schreef Kresj het volgende:
[..]
Hij is imo wel iets meer als zomaar een (potentiële) crimineel. Terorisme mag best harder aangepakt worden dan de gemiddelde auto/fietsendief.![]()
Sorry dat ik je op je tere zieltje getrapt heb hoor, ik zal wat voorzichtiger in het vervolg zijn.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:05 schreef SONIC het volgende:
[..]
Jij lult ook maar wat he ?
Dat "speciale arrestatieteam" waar je het over hebt is de BBE. Dat zijn leden van het Korps Mariniers in actieve dienst. Bij elke actie die de eenheid uitvoerd is een observer aanwezig. Als er iets gebeurt wat niet door de beugel kan, is het exit voor de betreffende persoon. Als er iets is wat je bij een actie niet kan hebben, dan zijn het wel mariniers die zichzelf niet in de hand hebben. Als jij tijdens de briefing te horen krijgt dan de personen die gearresteerd moeten worden extreem vuurwapengevaarlijk zijn (en dan doel ik op bijv. de handgranaat die gegooid is tijdens de acties in het Haagsche Laakkwartier), dan neem je geen risico's en dan ga je deze mensen niet met fluwelen handschoentjes aanpakken.
Ik weet niet wat er zich precies heeft afgespeeld in het huis waar Samir gearresteerd is, maar ik geloof niet dat deze jongen zich niet verzet heeft of dat de BBE buiten de instructies gehandeld heeft.
Als je niet weet waar je het over hebt moet je ook niet van die semi-populaire dingen zeggen.
Zou even kijken wie Bram in het verleden verdedigd of naar een vette bankrekening geleid heeft.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:59 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dan zal ie toch eerst Bram zijn uurloon moeten kunnen betalen, en ik weet niet hoor, maar ik denk niet dat onze vriend zoveel geld heeft.
even goed als iemand die 80 rijdt door de bebouwde kom, omdat-anders-zijn-frieten-koud-zijn-voordat-ie-thuis-isquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:13 schreef SeLang het volgende:
Yildiz, ben jij als terrorisme verdachte goed behandeld ?
Gast doe ff normaal, die gasten doen dat om iemand zo snel mogelijk "down" te krijgen, kijken of jij ook iemand normaal arresteert als je weet dat ie wel eens een arsenaal wapens bij de hand kan hebben.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:19 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat krijg je als er van die speciale arrestatieteams ingezet worden, die gasten zijn zo gek als een deur. Het zijn eigenlijk zelf criminelen, alleen hebben zij een vergunning. Ik heb ze hier bij mij in de buurt eens in actie gezien, en ze hebben echt de grootste lol terwijl ze een hele inboedel aan gort slaan.
Is niet helemaal waar.quote:no cure no pay is in Nederland juist niet toegestaan.
als t een blunder wordt, zie ik inderdaad alweer nieuwe wetsvoorstellen in de lucht hangen...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:14 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Zou even kijken wie Bram in het verleden verdedigd of naar een vette bankrekening geleid heeft.
Het spelletje gaat al lang niet meer om de knikkers .
O ja , voor het in de krant staat..........Weer geen wettige bewijslast!!!
Prettig weekend verder.
Doh, dat snap ik pik, maar is het dan ook nodig om een hele huiskamer te verbouwen, NADAT de arrestatie al heef plaatsgevonden ? En zelfs al is het antwoord daarop ja, dan nog viel het mij op dat de vreugde er bij die gasten vanaf droop, alsof ze daar de hele week naar toegeleefd hebben. Komt op mij toch een beetje hetzelfde over als de gemiddelde voetbal hooligan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:16 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Gast doe ff normaal, die gasten doen dat om iemand zo snel mogelijk "down" te krijgen, kijken of jij ook iemand normaal arresteert als je weet dat ie wel eens een arsenaal wapens bij de hand kan hebben.
Dat kamer verbouwen zal wel te maken hebben met zoeken naar wapens en die zo snel mogelijk onschadelijk maken, daarbij zou ik ook blij zijn als zo'n actie afgelopen is, komt een hoop spanning bij kijken en dan ben je blij als die spanning van je afvalt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Doh, dat snap ik pik, maar is het dan ook nodig om een hele huiskamer te verbouwen, NADAT de arrestatie al heef plaatsgevonden ? En zelfs al is het antwoord daarop ja, dan nog viel het mij op dat de vreugde er bij die gasten vanaf droop, alsof ze daar de hele week naar toegeleefd hebben. Komt op mij toch een beetje hetzelfde over als de gemiddelde voetbal hooligan.
Ik vindt mezelf geen zeikerd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:14 schreef Hathor het volgende:
[..]
Sorry dat ik je op je tere zieltje getrapt heb hoor, ik zal wat voorzichtiger in het vervolg zijn.![]()
Arrestatieteams gaan wel degelijk zo te werk, ik heb het met mijn eigen ogen gezien, zoals ik al beschreven had. Dat het in dit geval een team van mariniers betreft was me even ontglipt, maar ga nou niet net doen alsof die gasten ten alle tijden 100% volledige zelfcontrole hebben, want dat is ook weer niet zo, het zijn ook maar mensen, en mensen hebben zenuwen, en die kunnen onder hoogspanning staan.
Zeikerd
eens kijken wat je denkt als jíj eens (als onschuldige, voor meer info met je bij Kees B. zijn) op een hardhandige manier opgepakt wordt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:19 schreef Chandler het volgende:
Vind het juist goed dat ze eens dat soort mongolen wat harder aanpakken, zolang ze geen breuken of daadewerkelijk ledsel hebben heb ik er geen probleem mee...
Volgens mij was ie daarvan genezen... Iig van het daadwerkelijk aanranden van kinderen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:29 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Kees B. mogen ze ook hardhandig aanpakken. Is je niet bekend dat dit een notoire pedofiel is? Hij had-dat-ene-alleen toevallig niet op z'n conto.
Als een advocaat in een strafrechtelijke procedure wordt toegevoegd worden de kosten daarvan betaald door de staat, ook ingeval van een veroordeling (anders zou er ook geen goede verdediging mogelijk zijn voor mensen waarvan duidelijk is dat ze het hebben gedaan).quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:16 schreef SONIC het volgende:
[..]
Is niet helemaal waar.
In het geval van een strafrechtelijke procedure (de (on)schuld van iemand vaststellen) mag het wel.
De kosten van een proces worden door een financier voorgeschoten.
Wanneer de verdachte vrij wordt gesproken word (een deel van) de proceskosten terugbetaald.
In geval van het vaststellen van een schadeloosstelling (smartegeld) mag de advocaat niet op no cure no pay basis aangesteld worden om een belangenconflict te voorkomen
Genezen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:31 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Volgens mij was ie daarvan genezen... Iig van het daadwerkelijk aanranden van kinderen.
Zo zeiden ze het echt bij Peter Rquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |