Samir snapt het allangquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:44 schreef gelly het volgende:
[..]
Nee, want dan zou het verschil tussen een achterlijke debiel als Samir A. en onze moderne westerse maatschappij waar jij zo trots op schijnt te zijn er niet zijn he ? Of snap je dat niet ?
Ik dacht het wel. Maar zie nog steeds niet waarom het anders relevant zou zijn. Ik heb niemand hier verder die actie zien goedkeuren.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:42 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
had ik het tegen jou persoonlijk dan inzake de journalist?
dacht het niet!
Ik denk dat een vergelijking wel relevant zou zijn. En ik vermoed dat daaruit zou komen dat je punt nonsens is. Maar vooruit, omdat jij denkt dat het niet relevant is, zal ik geen cijders erbij zoeken. We zullen daarom niet weten of je gelijk hebt, maar dat maakt je blijkbaar niet uit.quote:Ik denk dat als je wat harder bent t.o criminelen dat er wel minder mensen zijn die iets durven.
Vergelijk hierbij geen cijfers qua criminaliteit met landen, want ik denk dat dit niet relevant is.
Wat heeft dit te maken met de manier waarop criminelen aangepakt worden? Ja, je moet er iets voor doen, iets dat verboden is. Als je dat doet, ben je crimineel.quote:Inzake achtgronden en opvoeding en mogelijkheden om vooruit te komen in een maatschappij.
Kijk crimineel wordt je niet zomaar, daar moet je wel iets voor doen nml.
Ik vind het terecht dat ook een crimineel niet mishandeld mag worden.quote:Dus ben je een crimineel dan kun je ook harde acties terug verwachten lijkt me, ik vind het absurd dat zo iemand aangifte kan doen, klaar!
Heb je een chromosoom teveel ofzo ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:46 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Samir snapt het allang![]()
meteen aangifte doen zal hij wel gedacht hebben![]()
Lees het bericht trouwens nog even. Hij heeft immers (nog) geen aangifte gedaan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:46 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Samir snapt het allang![]()
meteen aangifte doen zal hij wel gedacht hebben![]()
3 meer dan jijquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:46 schreef gelly het volgende:
[..]
Heb je een chromosoom teveel ofzo ?
De EORG zal, namens Samir A. aangifte doen tegen de leden ....etcquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Lees het bericht trouwens nog even. Hij heeft immers (nog) geen aangifte gedaan.
Mjah, in Saudi Arabië hadden ze hem vast beter behandeld.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:50 schreef JohnDDD het volgende:
Mensen die mishandeling door politie goedkeuren passen zelf thuis in een sharia-achtige samenleving.
Zonder een strenger beleidt komt de dag ook hier weer dat we inderdaad die kant op gaan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:50 schreef JohnDDD het volgende:
Mensen die mishandeling door politie goedkeuren passen zelf thuis in een sharia-achtige samenleving.
De BBE-M is geen politie en een paar blauwe plekken en handboeien die wat strak zitten is geen mishandeling.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:50 schreef JohnDDD het volgende:
Dan zal ie toch eerst Bram zijn uurloon moeten kunnen betalen, en ik weet niet hoor, maar ik denk niet dat onze vriend zoveel geld heeft.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:52 schreef Foo_niks het volgende:
Denk dat Bram Moszkowicz er toch wel een tonnetje of drie weet uit te slepen voor hem.
Emotionele en psychische schade (nog niet e spreken over de fysieke ) wegen zwaar in ons land.
Hebben we het nog geen eens gehad over de bezoedeling van zijn naam,
die arme jongen komt nooit meer aan een baan.
Zo trots ben ik niet meer op die maatschappij.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:44 schreef gelly het volgende:
[..]
Nee, want dan zou het verschil tussen een achterlijke debiel als Samir A. en onze moderne westerse maatschappij waar jij zo trots op schijnt te zijn er niet zijn he ? Of snap je dat niet ?
ja, alsof hij degene is die zulke fouten als dit maaktquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:25 schreef zhe-devilll het volgende:
Te ziek voor woorden!
Straks doet Samir nog aangifte van mishandeling en krijgt ie alweer vrijspraakkkkkkkkkkk![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:57 schreef RetepV het volgende:
Ach ja, ons rechtssysteem wil het zo. Doordat we hier no-cure-no-pay voor advocaten toestaan, krijg je van die advocaten die zichzelf aan gaan bieden om iemand te helpen. Advocaten die kruistochten starten enzo. Ik weet nog niet wat ik daar van vind. Het zorgt in ieder geval voor meer excessen. Excessen zijn doorgaans slecht voor stabiliteit.
Jij lult ook maar wat he ?quote:Dat krijg je als er van die speciale arrestatieteams ingezet worden, die gasten zijn zo gek als een deur. Het zijn eigenlijk zelf criminelen, alleen hebben zij een vergunning. Ik heb ze hier bij mij in de buurt eens in actie gezien, en ze hebben echt de grootste lol terwijl ze een hele inboedel aan gort slaan.
precies, weet je nog van die politie in New Jersey? Die CNN haalde omdat ze voor de camera negers mishandelde? Al schreeuwende riepen die agenten keihard dat 'dankzij die mensen het land naar de klote ging' en ondertussen fijn doortrappenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:50 schreef JohnDDD het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |