en daarna kon je gewoon verder werken?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:06 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nee. Out of the blue ineens een blue screen
tssk.. klappuh hebbuhquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
indah klinkt ook behoorlijk breezah hoor
Post jij dan sneller stronthoofd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
en volgende keer een beetje op tijd ja, pisvlek![]()
Nope. ik moest resettenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en daarna kon je gewoon verder werken?
Weer zo'n kutblauwequote:
Ik wacht braaf op de OP zoals het HOORT. poepstoterquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Post jij dan sneller stronthoofd.![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:09 schreef Jaguarized het volgende:
[modbreak]
Dat doen we dus niet weer he Jag?![]()
[/modbreak]
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weer zo'n kutblauwe
schermpje kleurt leuk bij hem![]()
Oh ja. De OP.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wacht braaf op de OP zoals het HOORT. poepstoter
da's pas een breezah woord..quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Post jij dan sneller stronthoofd.![]()
poepstoter?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wacht braaf op de OP zoals het HOORT. poepstoter
Daarom zei ik, de problemen van t_t zijn een goede voorbereiding.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Jammer eigenlijk dat ik vanmiddag bezoek en zo heb
Ok ik haal vast mijn marokkaanse matties.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan ben ik er zo.. ja.. begrepen ja??
Goed opletten hier, steek je nogeens wat van opquote:
Ik ben een dingquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Daarom zei ik, de problemen van t_t zijn een goede voorbereiding.![]()
Tsssk alsof jij nee zegt tegen een vluggertje in het fietsenhokquote:
In Belgie hebben ze nog steeds geen breedband?quote:
prima.. doe maar snel danquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ok ik haal vast mijn marokkaanse matties.
zelfs een vluggertje gaat nog langzamer dan dit manquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsssk alsof jij nee zegt tegen een vluggertje in het fietsenhok
Neequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
via de telefoonlijn vastquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
In Belgie hebben ze nog steeds geen breedband?
Ze wachten hier al. Compleet met blingbling spinners op de Hummers en honkbalknuppels.quote:
honkbal!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ze wachten hier al. Compleet met blingbling spinners op de Hummers en honkbalknuppels.
En kerstmis is het ook nog nietquote:
tssk.. ik heb mijn hongbalknuppels ingebouwd in mijn Beemer andersquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ze wachten hier al. Compleet met blingbling spinners op de Hummers en honkbalknuppels.
bling bling spinnersquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat kan helemaal nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tssk.. ik heb mijn hongbalknuppels ingebouwd in mijn Beemer anders![]()
Dat nu niet neequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog een knuppel liggen hiero.quote:
Was jij geen koffie drinken?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En kerstmis is het ook nog niet
En nu?
Och. F1 gaat nog sneller.quote:
detailquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:19 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zie jij hier ergens een fietsenhok?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:19 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zie jij hier ergens een fietsenhok?![]()
![]()
*roept iets van een vriendin ofzo die vanmiddag langskomt*quote:
kut voor je dusquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
*roept iets van een vriendin ofzo die vanmiddag langskomt*![]()
dat is "een" vriendinquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Deze stond vorige week in Leeuwardenquote:
alsof dat iets betekentquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
ja maar ja waar laat je m anders?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
alleen dat kenteken is mooi kut op die plek![]()
Ja duh..quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat is "een" vriendinStaat hier compleet los van
Soowquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Deze stond vorige week in Leeuwarden
gewoon zonder, in zo'n auto kun je de boetes ook wel betalen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar ja waar laat je m anders?
Omkeren of toetsen losmakenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:23 schreef es70 het volgende:
Godverdegodver. Er donderd hier een kopje met 14000 pailletjes en 80000 kraaltjes om
. Hoe krijg je kraaltjes weer uit je toetsenbord
.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:23 schreef es70 het volgende:
Godverdegodver. Er donderd hier een kopje met 14000 pailletjes en 80000 kraaltjes om
.
ik krijg zoveel kraaltjes niet eens in m'n toetsenbord.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:23 schreef es70 het volgende:
.
goed puntquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gewoon zonder, in zo'n auto kun je de boetes ook wel betalen.
Foto?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:23 schreef es70 het volgende:
.
Ze zitten niet allemaal in mijn toetsenbord, een stuk of 5, de rest ligt ongeveer door de hele kamerquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik krijg zoveel kraaltjes niet eens in m'n toetsenbord.
Oooooh...dat valt nog mee. Ik dacht al, hoe kan ze anders nog typenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Ze zitten niet allemaal in mijn toetsenbord, een stuk of 5, de rest ligt ondeveer door de hele kamer.
stofzuigerquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Ze zitten niet allemaal in mijn toetsenbord, een stuk of 5, de rest ligt ondeveer door de hele kamer.
in z'n achteruit een wagen aanrijden "Ja maar, hij reed achterop MIJ".quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
goed punt![]()
Bovendien wordt zo'n auto zelden van de voorkant geflitst lijkt me![]()
Of heeftie zo'n DAF variomatic en rijdt hij achteruit OOK 407 km/h? Dan kan het wel natuurlijk
dat wordt stofzuigenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:26 schreef es70 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:27 schreef Jaguarized het volgende:
Oooooh...dat valt nog mee. Ik dacht al, hoe kan ze anders nog typen
Er zit er alvast eentje onder de "g"quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:26 schreef es70 het volgende: ondeveer
ik denk dat dat niet helemaal geloofwaardig isquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
in z'n achteruit een wagen aanrijden "Ja maar, hij reed achterop MIJ".![]()
Nee want ze kon eerder wel "godverdegodver" typen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Er zit er alvast eentje onder de "g"
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
in z'n achteruit een wagen aanrijden "Ja maar, hij reed achterop MIJ".![]()
toen zat dat kraaltje nog onder de spatiebalkquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee want ze kon eerder wel "godverdegodver" typen.![]()
die kunnen niet veel korterquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]nergens remsporen ook, gewoon van voren met 400 een willekeurig middenklassertje goed kort rijden
quote:
bijzaakquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik denk dat dat niet helemaal geloofwaardig is
weggeroldquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee want ze kon eerder wel "godverdegodver" typen.![]()
gewoon raggenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]nergens remsporen ook, gewoon van voren met 400 een willekeurig middenklassertje goed kort rijden
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[afbeelding]
middenklassers kort rijden - vrije stijl
Ik was de gulle gever van het shirtje al niet echt dankbaar (hoe verzin je het om MIJ een shirtje te geven met al die rommel erop, ben geen kerstboom...). Maar 2 keer stofzuigen op 1 dag...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
stofzuigeren een andere hobby zoeken
ach ja.. is weer eens wat anders dan een bumberkleverquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[afbeelding]
middenklassers kort rijden - vrije stijl
Moiiieeeeeeeequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
maar goed, de flying lap is weer een beetje voorbij zo te zienIk ga even de was doen
Geen spannende plannen?quote:
Zoek een hobbyquote:
Geen vriendje die zaterdags langs komt?quote:
Ook: neequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Geen vriendje die zaterdags langs komt?
Ook geen vriendinnetje om samen mee te shoppen ofzo?quote:
Nopequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ook geen vriendinnetje om samen mee te shoppen ofzo?
Heb je wel vrienden?quote:
Neequote:
Die heb ik mijn moeder ook eens gegeven. Gister nog:quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:59 schreef es70 het volgende:
Ik ga eens even kijken of de wasmachine klaar is, en hoe het gaat met de msn-lessen die Nina aan oma geeft.
dat doe je dan 2 klikken sneller dan ikquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die heb ik mijn moeder ook eens gegeven. Gister nog:
"Jeroen, hoe zet ik dat uit dat msn niet steeds aanmeld enzo? Dat is irritant!"
"Dan doe je klik, klik en uitvink, en klaar."
![]()
Mjah voice control enzo.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat doe je dan 2 klikken sneller dan ik
Oma krijgt les van haar 9-jarige kleindochterquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die heb ik mijn moeder ook eens gegeven. Gister nog:
"Jeroen, hoe zet ik dat uit dat msn niet steeds aanmeld enzo? Dat is irritant!"
"Dan doe je klik, klik en uitvink, en klaar."
![]()
wat is daar wennen aan dan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
pff ik moet echt nog ff wennen aan die winamp media library hoor
CD al geript?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
pff ik moet echt nog ff wennen aan die winamp media library hoor
Weet ik veel, allesquote:
Ik werk sowieso nooit met een media library.quote:
Oh bij mij gaat dat gewoon. Rip as mp3 op 192 en klaar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een gekloot nog zeg, ff een CD op MP3 zetten
Nog een dertigtal verbeterenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:08 schreef qu63 het volgende:
hoeveel moet je er nog?
suc6 dan maar!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:10 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nog een dertigtal verbeteren
En dan alle punten uitrekenen en ingeven + commentaar
Mja, meestal valt het wel mee hoor die toetsen afnemen en verbeteren omdat ik dat in de loop van het jaar meer verspreid.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
suc6 dan maar!
lijkt me echt pokke werk
pff mag ik nog ff bijkomen van daarnet??quote:
Fietspomp? Nergens een fietspomp gebruikt hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
pff mag ik nog ff bijkomen van daarnet??
Je was lekker bezig met die fietspomp he?![]()
Graagquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:21 schreef leonieke het volgende:
[..]
Fietspomp? Nergens een fietspomp gebruikt hoor
Ga ik nog eens zo hard mijn best doen voor jou![]()
Ik heb mijn agenda niet onmiddellijk bij mijquote:
goed puntquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb mijn agenda niet onmiddellijk bij mij![]()
Maar ik vind het eigenlijk spannender zo onverwachts![]()
zolang je hier blijft posten zit ze veilig daarquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
goed puntWie weet voel je straks wel ineens allemaal handjes overal
Doe happie eten.quote:
Alsof Fles geen twee dingen tegelijkertijd kan doenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
zolang je hier blijft posten zit ze veilig daar
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Alsof Fles geen twee dingen tegelijkertijd kan doen![]()
Was ff aan het bijlezen...quote:
Hoi leoniekequote:
nee, crewfora...quote:
zeg dat wel...quote:
Oh gelukkig maar. Je hebt ook heel wat gemist.quote:
das belangrijker hequote:
geef eens ff een samenvatting...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar. Je hebt ook heel wat gemist.![]()
even belangrijk, maar de leukste rellen vind je wel daar...quote:
Ben trouwens klaar met dat f*cking shirtjequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:40 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hoi leonieke
Lang leve de ingetapede schouders...Zoals es kraaltjes afraadt, raad ik dit af...
hoi esquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Ben trouwens klaar met dat f*cking shirtje. Ongeveer 1% mocht blijven
.
Hoi MutZ.
Doeiquote:
Hoiquote:
Mwoah gezelligheid.quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:09 schreef leonieke het volgende:
Zo
Ik kan beginnen met alle punten uit te rekenen
Dat is een hele korte samenvatting...quote:
Ik wilde je niet teveel laten lezen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:11 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat is een hele korte samenvatting...
Ik zit daar al...quote:
het houdt me van de straat...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik wilde je niet teveel laten lezen.![]()
Oh jij bent hangvolk?quote:
Als je thuis geen vrienden hebt, zitten ze hier wel.quote:
Heb ik hier vrienden danquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als je thuis geen vrienden hebt, zitten ze hier wel.![]()
Nu pas.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:37 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Jij ook dan![]()
Maar mijn groep sociale contacten moet natuurlijk niet te groot worden he![]()
Knip en plakwerk is datquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:50 schreef AmyLee het volgende:
Amy gaat ondertussen een boekverslag maken
Oi! Da's wel wat meer jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:55 schreef AmyLee het volgende:
[..]
niet we moeten verwerkingsopdrachten doen en een hele uitgebreide eigen mening
Opdrachten als: schrijf een brief aan de hoofdpersoon, schrijf een recensie, een krantenartikel over het boek, maak het verhaal af etc. daaruit moet dus blijken dat je inzicht in eht boek heb enzoquote:
De kastquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:05 schreef Jaguarized het volgende:
* Jaguarized luistert een gouwe ouwe van De Kast
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:05 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Opdrachten als: schrijf een brief aan de hoofdpersoon, schrijf een recensie, een krantenartikel over het boek, maak het verhaal af etc. daaruit moet dus blijken dat je inzicht in eht boek heb enzo
Gerard Reve toch?? Heb hem niet gelezen iig... Terwijl best veel lees...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:27 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Ja en dan heb ik ook nog eens de avonden gelezendat is echt af te raden.
Ja Reve, en lezen is best leuk ja maar niet als het verplicht is en je het uit moet werken En De Avonden is gewoon echt saai.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:30 schreef MutZ het volgende:
[..]
Gerard Reve toch?? Heb hem niet gelezen iig... Terwijl best veel lees...
Aan het lezen zelf had ik nooit een hekel... Wel aan het uitwerken van de opdrachten...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:34 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Ja Reve, en lezen is best leuk ja maar niet als het verplicht is en je het uit moet werken En De Avonden is gewoon echt saai.
Dat bedoel ik ja maar als je verplicht boeken moet lezen van een lijst die allemaal even saai zijn is het lezen zelf ook niet leukquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:35 schreef MutZ het volgende:
[..]
Aan het lezen zelf had ik nooit een hekel... Wel aan het uitwerken van de opdrachten...
Dunne boeken vind ik persoonlijk minder leuk om te lezen en moeilijker om er een schrijfopdracht van te makenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:39 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ja maar als je verplicht boeken moet lezen van een lijst die allemaal even saai zijn is het lezen zelf ook niet leukgelukkig hierna nog 1 vrije keuze
en we mogen evt. zomerhitte lezen (echt heeel dun dus dat is wel beter)
daar hebben we www.scholieren.com voorquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dunne boeken vind ik persoonlijk minder leuk om te lezen en moeilijker om er een schrijfopdracht van te maken
Wij hadden altijd een hele grote lijst waar we uit mochten kiezen... Daar koos je dan uit wat jou het interessantste leek...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:39 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ja maar als je verplicht boeken moet lezen van een lijst die allemaal even saai zijn is het lezen zelf ook niet leukgelukkig hierna nog 1 vrije keuze
en we mogen evt. zomerhitte lezen (echt heeel dun dus dat is wel beter)
tsss dit zijn nochtans de leuke opdrachten op school... Maak je toch liever zelf?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:40 schreef AmyLee het volgende:
[..]
daar hebben we www.scholieren.com voor![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:39 schreef leonieke het volgende:
Ik geef het op voor vandaag
Morgen van nog 5 klassen punten ingeven en commentaar schrijven.
Ik ben dus goed opgeschoten vandaag en ben er echt tevreden over
Nu naar de badkamer want binnen anderhalfuur moet ik bij mijn pa op de stoep staan...
quote:
Ja hoor maar had mn bericht aangepast op de vorige bladzijde kies meer voor dat boekje omdat ik nog veel moet lezen 8 boeken (2 frans, 2 duits, 2 engels, 1 spaans en 1 nederlands)quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
tsss dit zijn nochtans de leuke opdrachten op school... Maak je toch liever zelf?
kan beter...quote:
doeiquote:
hoiquote:
schouder zit ingetaped en dat is niet echt prettig...quote:
eet zequote:
quote:
iddquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maandag 12 uur.![]()
lekker lang he.
En en ,quote:
Maandag 10 voor 1quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maandag 12 uur.![]()
lekker lang he.
* Draai om je oren kan je krijgen,quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maandag 10 voor 1
Lekker lang he?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
* Draai om je oren kan je krijgen,
weekend verpester.
tuurlijk.. ik lijk wel gek om op zaterdag te gaan werkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar je had wel vandaag vrij, toch?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhm oke, die draai vergeet ik maar.![]()
Zeg .quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tuurlijk.. ik lijk wel gek om op zaterdag te gaan werken![]()
Ik net, boel was lekker snel klaar.quote:
Daar heb ik nog een cup-a-soup variant van.quote:
een beetje spreiding van de weekeindes kan geen kwaad, zolang ik maar op zaterdag en zondag vrij benquote:
He bah!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Daar heb ik nog een cup-a-soup variant van.
Dat zit dus niet in de cup-a-soup variantquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
He bah!
er moet vlees in!
Rookworst met een knapperige buitenkant1
Ja, daarom lust ik geen cup a soup variantquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat zit dus niet in de cup-a-soup variant
Dan zou je dus de normale moeten hebben, van Unox ofzo.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, daarom lust ik geen cup a soup variant
Zelfgemaakte van mamsquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dan zou je dus de normale moeten hebben, van Unox ofzo.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tis dat je in Groningen woont, uhm wacht eens daar ga ik volgende maand heen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |