Knip en plakwerk is datquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:50 schreef AmyLee het volgende:
Amy gaat ondertussen een boekverslag maken
Oi! Da's wel wat meer jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:55 schreef AmyLee het volgende:
[..]
niet we moeten verwerkingsopdrachten doen en een hele uitgebreide eigen mening
Opdrachten als: schrijf een brief aan de hoofdpersoon, schrijf een recensie, een krantenartikel over het boek, maak het verhaal af etc. daaruit moet dus blijken dat je inzicht in eht boek heb enzoquote:
De kastquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:05 schreef Jaguarized het volgende:
* Jaguarized luistert een gouwe ouwe van De Kast
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:05 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Opdrachten als: schrijf een brief aan de hoofdpersoon, schrijf een recensie, een krantenartikel over het boek, maak het verhaal af etc. daaruit moet dus blijken dat je inzicht in eht boek heb enzo
Gerard Reve toch?? Heb hem niet gelezen iig... Terwijl best veel lees...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:27 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Ja en dan heb ik ook nog eens de avonden gelezendat is echt af te raden.
Ja Reve, en lezen is best leuk ja maar niet als het verplicht is en je het uit moet werken En De Avonden is gewoon echt saai.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:30 schreef MutZ het volgende:
[..]
Gerard Reve toch?? Heb hem niet gelezen iig... Terwijl best veel lees...
Aan het lezen zelf had ik nooit een hekel... Wel aan het uitwerken van de opdrachten...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:34 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Ja Reve, en lezen is best leuk ja maar niet als het verplicht is en je het uit moet werken En De Avonden is gewoon echt saai.
Dat bedoel ik ja maar als je verplicht boeken moet lezen van een lijst die allemaal even saai zijn is het lezen zelf ook niet leukquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:35 schreef MutZ het volgende:
[..]
Aan het lezen zelf had ik nooit een hekel... Wel aan het uitwerken van de opdrachten...
Dunne boeken vind ik persoonlijk minder leuk om te lezen en moeilijker om er een schrijfopdracht van te makenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:39 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ja maar als je verplicht boeken moet lezen van een lijst die allemaal even saai zijn is het lezen zelf ook niet leukgelukkig hierna nog 1 vrije keuze
en we mogen evt. zomerhitte lezen (echt heeel dun dus dat is wel beter)
daar hebben we www.scholieren.com voorquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dunne boeken vind ik persoonlijk minder leuk om te lezen en moeilijker om er een schrijfopdracht van te maken
Wij hadden altijd een hele grote lijst waar we uit mochten kiezen... Daar koos je dan uit wat jou het interessantste leek...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:39 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ja maar als je verplicht boeken moet lezen van een lijst die allemaal even saai zijn is het lezen zelf ook niet leukgelukkig hierna nog 1 vrije keuze
en we mogen evt. zomerhitte lezen (echt heeel dun dus dat is wel beter)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |