en daarna kon je gewoon verder werken?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:06 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nee. Out of the blue ineens een blue screen
tssk.. klappuh hebbuhquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
indah klinkt ook behoorlijk breezah hoor
Post jij dan sneller stronthoofd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
en volgende keer een beetje op tijd ja, pisvlek![]()
Nope. ik moest resettenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en daarna kon je gewoon verder werken?
Weer zo'n kutblauwequote:
Ik wacht braaf op de OP zoals het HOORT. poepstoterquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Post jij dan sneller stronthoofd.![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:09 schreef Jaguarized het volgende:
[modbreak]
Dat doen we dus niet weer he Jag?![]()
[/modbreak]
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weer zo'n kutblauwe
schermpje kleurt leuk bij hem![]()
Oh ja. De OP.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wacht braaf op de OP zoals het HOORT. poepstoter
da's pas een breezah woord..quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Post jij dan sneller stronthoofd.![]()
poepstoter?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wacht braaf op de OP zoals het HOORT. poepstoter
Daarom zei ik, de problemen van t_t zijn een goede voorbereiding.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Jammer eigenlijk dat ik vanmiddag bezoek en zo heb
Ok ik haal vast mijn marokkaanse matties.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan ben ik er zo.. ja.. begrepen ja??
Goed opletten hier, steek je nogeens wat van opquote:
Ik ben een dingquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Daarom zei ik, de problemen van t_t zijn een goede voorbereiding.![]()
Tsssk alsof jij nee zegt tegen een vluggertje in het fietsenhokquote:
In Belgie hebben ze nog steeds geen breedband?quote:
prima.. doe maar snel danquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ok ik haal vast mijn marokkaanse matties.
zelfs een vluggertje gaat nog langzamer dan dit manquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsssk alsof jij nee zegt tegen een vluggertje in het fietsenhok
Neequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsssk alsof jij nee zegt tegen een vluggertje in het fietsenhok
via de telefoonlijn vastquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
In Belgie hebben ze nog steeds geen breedband?
Ze wachten hier al. Compleet met blingbling spinners op de Hummers en honkbalknuppels.quote:
honkbal!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ze wachten hier al. Compleet met blingbling spinners op de Hummers en honkbalknuppels.
En kerstmis is het ook nog nietquote:
tssk.. ik heb mijn hongbalknuppels ingebouwd in mijn Beemer andersquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ze wachten hier al. Compleet met blingbling spinners op de Hummers en honkbalknuppels.
bling bling spinnersquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat kan helemaal nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tssk.. ik heb mijn hongbalknuppels ingebouwd in mijn Beemer anders![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |