Een paar jaar geleden poste ik zoiets dergelijks over Shakira. Dat ik haar al kende voordat ze doorbrak in Nederland. Kreeg toen half Fok over me heen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:47 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik kende hem al jaren voor ik Shakira kende eik..
Jahh daar ben ik eigenlijk ook al wel erg benieuwd naar, Ik hoop niet 1 of andere derde rangs nederlands artiestje.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:20 schreef amaranta het volgende:
wie staat er eigenlijk in het voorprogramma?
Voor zover ik weet is het Cut Chemistquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:20 schreef amaranta het volgende:
wie staat er eigenlijk in het voorprogramma?
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:39 schreef Wakey het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is het Cut Chemist
Idd..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:25 schreef Erotica_ het volgende:
Er gaan geruchten (volgens mij al bevestigd) dat er een duet aankomt met Beyonce![]()
![]()
Lijkt me nou niet echt geweldig, pff konden ze niets beters vinden.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:39 schreef Wakey het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is het Cut Chemist
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:09 schreef pfaf het volgende:
Hoe durven jullie de koning van het turntablism en de maker van het op 23 na beste album van 2006 af te kraken, foei!
Geweldige zet van Shakira!
Bron: ShakiraMedia.comquote:SEAT and Shakira
Posted on January 11, 2007, by Gato Negro
Spanish car maker SEAT is the sponsor of the European leg of Shakira's Oral Fixation tour.
SEAT will contribute to the tour by numerous promotional events and promotional campaign Catch the Fever. Check out your local SEAT dealership!
Shakira specially recorded an English version of Las De La Intuicion for SEAT called Pure Intuition and filmed a commercial for SEAT.
Shakira will also design an unique SEAT Leon model. The car will be created around Shakira's tastes. The car will be placed in a draw and you could be the owner of that unique Shakira SEAT Leon. The money aquired during the promotion of this car and the draw will be donated to Shakira's foundation Pies Descalzos.
Check out the special Catch the Fever website about Shakira and SEAT here.
Check out the SEAT commercial on our video page.
Als je Fijacion Oral vol 1. hebt dan weet je dat het nummer "Las de Intuacion" (deze staat wel op Fijacion Oral vol. 1) is maar dan de Engelse versie. Die staat op geen elke CD ook op Oral Fixation vol. 2 maar waarschijnlijk uitgebracht als single.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:18 schreef Sender_ het volgende:
Hoe heet dat liedje in die Seat reclame eigenlijk![]()
Nog maar een weekje tot het concert
Als je nu gewoon het topic eens leest...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:18 schreef Sender_ het volgende:
Hoe heet dat liedje in die Seat reclame eigenlijk![]()
Nog maar een weekje tot het concert
In de Engelse versie zitten ook nog de Spaanse background vocals er in.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:12 schreef amaranta het volgende:
Ik vind de Spaanse echt veel leuker!
Ik had die ook als beltoon op mn telefoon.
quote:Top Searches of 2006
Posted on December 31, 2006, by John
2006 was a great year for Shakira on the internet. She ended up being one of the most searched celebrities in 2006.
Yahoo! Top Searches of 2006
Top 10 Overall Searches
1 Britney Spears
2 WWE
3 Shakira
4 Jessica Simpson
5 Paris Hilton
6 American Idol
7 Beyonce Knowles
8 Chris Brown
9 Pamela Anderson
10 Lindsay Lohan
Top 10 Celebrity Searches
1 Britney Spears
2 Shakira
3 Jessica Simpson
4 Paris Hilton
5 Beyonce Knowles
6 Chris Brown
7 Pamela Anderson
8 Lindsay Lohan
9 Jessica Alba
10 Mariah Carey
Top 10 Song Lyric Searches
1 Hips Don't Lie
2 My Humps
3 Grillz
4 Unfaithful
5 Bad Day
6 Beep
7 Laffy Taffy
8 Buttons
9 What Hurts the Most
10 Unwritten
MSN Top Searches of 2006
Top overall searches
1. Ronaldinho
2. Shakira
3. Paris Hilton
4. Britney Spears
5. Harry Potter
6. Eminem
7. Pamela Anderson
8. Hilary Duff
9. Rebelde
10. Angelina Jolie
Source: mediapost.com, Yahoo.com, MSN.com
Bron: Shakiramedia.comquote:Tour dates update for 2007
Posted on January 26, 2007, by Gato Negro
Dubai has been added to the list:
January
25 - Hamburg, Color Line Arena, Germany
26 - Berlin, Max-Schmeling-Halle, Germany
28 - Hannover, TUI-Arena, Germany
31 - Antwerpen, Sportpaleis, Belgium
February
1 - Mannheim, SAP Arena, Germany
3 - Arnhem, Gelredome Arena, Holland
5 - Oberhausen, König-Pilsener-Arena, Germany
6 - Köln, Köln Arena, Germany
16 - Paris, Palais Omnisport de Paris Bercy
18 - München, Olympiahalle, Germany
19 - München, Olympiahalle, Germany
21 - Zürich, Hallenstadion Zürich, Switzerland
22 - Zürich, Hallenstadion Zürich, Switzerland
25 - Stuttgart, Schleyerhalle, Germany
27 - Milan, DatchForum, Italy
March
2 - Leipzig, Arena, Germany
3 - Praha, Sazka Arena, Czech Republic
5 - Budapest, Papp László Sportaréna, Hungary
6 - Vienna, Vienna City Hall, Austria
9 - Aalborg, Gigantium, Denmark
11 - Oslo, Oslo Spektrum, Norway
12 - Stockholm, Globen, Sweden
14 - Helsinki, Hartwall Areena, Finland
18 - London, Wembley Arena, UK
23 - Dubai, Dubai Autodrome, United Arab Emirates
Gelderlanderquote:Snel ombouwen na concert Shakira
De medewerkers van Gelredome wacht ’s nachts na het concert van Shakira op zaterdag 3 februari een race tegen de klok. Voor zondagmiddag half een moet het stadion zijn omgebouwd, omdat dan Vitesse-NEC wordt gespeeld. „In een nacht de boel ombouwen hebben we vaker gedaan”, zegt Gelredome- directeur Jasper van Amstel. „Maar door alle extra veiligheidsmaatregelen voor de derby moeten we flink aan de slag.” Het concert van Shakira is uitverkocht.
tvpquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:10 schreef Eilanden het volgende:
Even een crosspost uit een ander topic:
[TK] Tickets voor concert Shakira - 3 feb Gelredome
Vorige tour ook naar haar concert in het Sportpaleis geweest en ze blijven daar inderdaad veel zitten!quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:38 schreef Wakey het volgende:
Gisteren naar Sportpaleis geweest en het was super! Vrij eenvoudige show maar Shakira straalde en was lekker op dreef. Enige minpunt was dat ze maar 1,5 uur op het podium stond, had van mij wel wat langer door mogen gaan.
En wat ik ook altijd jammer vind is dat het publiek hier het eerste uur levenloos blijft zitten. Alsof ze in de bioscoop zijn.... Toen de sfeer er eindelijk in zat, was het afgelopenVorige keer dat ik haar zag was in Argentinie, daar was het één groot feest - en dat hoort ook zo bij Shakira. Stilzitten...
![]()
Iedereen die nog gaat... alvast veel plezier!
Trouwens Shakira is vandaag jarig!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:32 schreef Skaai het volgende:
Jaaaa ik ga ook zometeen, heb d'r zin an!
Ze was gisteren jarigquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:37 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Trouwens Shakira is vandaag jarig!Ze word 30!
Vandaag? Ik dacht gisterenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:37 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
2-2quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:37 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Heel leuk en aardig maar kun je me even dit uitleggen dan.quote:
quote:Happy Birthday Shakira!!!
Posted on February 3, 2007, by John
Today is Shakira's 30th birthday.
Happy Birthday Shaki!!
Last night Shakira's fans sung Happy Birthday to Shakira at her show in Mannheim, Germany. You can see that video in our video archive. Thank you ojr for the video
Click here to check out our Bday thread at our forum.
Click here to read Shakira’s birthday thread from Gato Negro’s informative Shakira Rules forum.
Britney’s Shakiraholics forum also has a birthday thread, click here to read the thread.
And lastly, click here to view the bday thread from her official forum.
Nee hoor:quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:21 schreef vitessezuid113 het volgende:
YouTube zal na het vanavond wel weer wat filmpjes krijgen![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:46 schreef Smeich het volgende:
Wellicht is er morgen voor de nijmegenaren weinig meer te verbouwen in de city na vanavond
Daar dacht ik ook aan jaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:55 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Maar benieuwd hoe ze dat nu met schadeclaims gaan doen , mensen die treinkaartjes hebben betaald etc etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |