tvpquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:10 schreef Eilanden het volgende:
Even een crosspost uit een ander topic:
[TK] Tickets voor concert Shakira - 3 feb Gelredome
Vorige tour ook naar haar concert in het Sportpaleis geweest en ze blijven daar inderdaad veel zitten!quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:38 schreef Wakey het volgende:
Gisteren naar Sportpaleis geweest en het was super! Vrij eenvoudige show maar Shakira straalde en was lekker op dreef. Enige minpunt was dat ze maar 1,5 uur op het podium stond, had van mij wel wat langer door mogen gaan.
En wat ik ook altijd jammer vind is dat het publiek hier het eerste uur levenloos blijft zitten. Alsof ze in de bioscoop zijn.... Toen de sfeer er eindelijk in zat, was het afgelopenVorige keer dat ik haar zag was in Argentinie, daar was het één groot feest - en dat hoort ook zo bij Shakira. Stilzitten...
![]()
Iedereen die nog gaat... alvast veel plezier!
Trouwens Shakira is vandaag jarig!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:32 schreef Skaai het volgende:
Jaaaa ik ga ook zometeen, heb d'r zin an!
Ze was gisteren jarigquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:37 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Trouwens Shakira is vandaag jarig!Ze word 30!
Vandaag? Ik dacht gisterenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:37 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
2-2quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:37 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Heel leuk en aardig maar kun je me even dit uitleggen dan.quote:
quote:Happy Birthday Shakira!!!
Posted on February 3, 2007, by John
Today is Shakira's 30th birthday.
Happy Birthday Shaki!!
Last night Shakira's fans sung Happy Birthday to Shakira at her show in Mannheim, Germany. You can see that video in our video archive. Thank you ojr for the video
Click here to check out our Bday thread at our forum.
Click here to read Shakira’s birthday thread from Gato Negro’s informative Shakira Rules forum.
Britney’s Shakiraholics forum also has a birthday thread, click here to read the thread.
And lastly, click here to view the bday thread from her official forum.
Nee hoor:quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:21 schreef vitessezuid113 het volgende:
YouTube zal na het vanavond wel weer wat filmpjes krijgen![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:46 schreef Smeich het volgende:
Wellicht is er morgen voor de nijmegenaren weinig meer te verbouwen in de city na vanavond
Daar dacht ik ook aan jaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:55 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Maar benieuwd hoe ze dat nu met schadeclaims gaan doen , mensen die treinkaartjes hebben betaald etc etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |