In Heemstede hebben ze zeker alleen doekjes voor de 'wetspot' en di(l)do's, laatste heel flauw, al te vaak hier gebruikt, weet ikquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:07 schreef scanman01 het volgende:
Dido verbaast zich erover dat je in een sexshop zoiets kunt kopen als een fist.
Beetje wereldvreemd Dido?
Hebben ze dat topic gesloten?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:10 schreef luciano het volgende:
OFF topic :
Ik dacht dat het de bedoeling o.a. was van FOK om die endemol bende ooit eens te ontmaskeren met hun gemanipuleer / fraude .
Ik vraag mij daarom af WAAROM wordt een topic genaamd SMSFRAUDE gesloten , onder het mom van KOM EERST MAAR EENS MET EEN BRON ....enz enz
Misschien is dit wel een KLOKKENLUIDER , maar we weten allemaal dat klokkenluiden tot nu toe in dit corrupte land alleen maar wordt afgestraft , en dus hoopt deze figuur dat anderen met dit verhaal aan de slag gaan , zonder dat HIJ schade oploopt .
Waarom geven we dit niet eens een nieuwe kans , en brengen dit bericht onder de aandacht van de diverse media ( kranten / rtl boulevard , etc etc .... ) Deze hebben veel meer macht en middelen dan wij met z'n allen hier nu al 5 BB's lang zitten te zeuren over iets waarvan we WETEN dat het gebeurt , maar niet kunnen bewijzen .
Laten we er nu eens iemand het voordeel van de twijfel gevan , en z'n gang laten gaan m.b.t. het massaal sturen van emailtjes naar een kamerlid welke NOG MEER mogelijkheden bezit dan de media waarschijnlijk ..... !!!!!
We zitten hier allemaal het bloed onder onze nagels vandaan te laten halen door in dit geval Talpa , maar als er ook maar een kleine kans van slagen is ... dan haken we af .
De media zouden bijvoorbeeld eens met een bewoner kunnen gaan praten , en aanbieden een evt schadeclaim van talpa naar de bewoners toe over te nemen als zij daarmee diverse geheimen / manipulaties blootgeven . Honderdduizenden mensen SPENDEREN GELD aan het SMS'en , en worden vervolgens OPGELICHT .
Oplichting is nog ALTIJD STRAFBAAR in nederland beste FOKkers ....
WIJ hebben de macht niet om dit voor eens en altijd een halt toe te roepen , maar om dan DOMWEG , ja je leest het goed DOMMMMMMMMMMM weg een hot_topic te sluiten , enkel en alleen omdat één of meerdere moderators er niet achter staan , is NOT DONE !
Wat willen jullie nu eindelijk met FOK ....... in de media BLIJVEND worden afgeschilderd als een zielig stelletje werkloze streamwatchers , OFFFFFFFFF ooit een mogelijke kans krijgen om een beerput van jewelste te openen met z'n allen ....... en tot helden van nederland worden uitgeroepen .
Zitten er nou echt helemaal geen advocaten o.i.d.op het FOK-forum die hier eens mee aan de slag willen gaan !! ??
DENK HIER MAAR EENS OVER NA !
( dit kun je idd als een soort motie van wantrouwen jegens FOK beschouwen )
Doe niet zo raarquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:10 schreef luciano het volgende:
Ik ga dit nog wel eens lezen als mijn koelkast is ontdooid en de verf op mijn muren is gedroogd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:10 schreef luciano het volgende:
OFF topic :
Je kunt dit ook ón topic aan de kaak stellen: [FB] Sanne, Ripley en CartWOman naar de dagboekkamer!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:10 schreef luciano het volgende:
OFF topic :
Ik dacht dat het de bedoeling o.a. was van FOK om die endemol bende ooit eens te ontmaskeren met hun gemanipuleer / fraude .
Ik vraag mij daarom af WAAROM wordt een topic genaamd SMSFRAUDE gesloten , onder het mom van KOM EERST MAAR EENS MET EEN BRON ....enz enz
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:13 schreef luciano het volgende:
Wat moeten ik en anderen anderen en ik dan ???
Mijn god zeg, hallo het is vrijdagavond, dan ga ik niet over moeilijkdoenerij nadenken hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:10 schreef luciano het volgende:
OFF topic :
Zitten er nou echt helemaal geen advocaten o.i.d.op het FOK-forum die hier eens mee aan de slag willen gaan !! ??
quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:18 schreef luciano het volgende:
FUKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK TALPA ,
WARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Aan Fok! ik heb het ook helaasquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:21 schreef luciano het volgende:
holy shit @ 1 minuut 30 om te refreshen , sighhhhhhhhhhhhhhhh , ligt dit aan mij of FOK ?
nu snap ik het, Rob heeft op zijn been gepist, toen zwom er een vis in, en daardoor moest zijn been eraf. Dan zou ik ook het ongeluk verhaal ophangen, is te lullig/benig voor woorden zo'n verhaalquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:21 schreef SuperMOM het volgende:
Amputatie van je penis als er een visje in zwemt!!! (Lieske)
Ik ken het verhaal, is een parasiet die, als je plast in het water (tropisch) zich vastzet in je urinebuis. Maar no way dat er dan amputatie nodig is! Hoe het wel verwijderd wordt weet ik niet meer helaas![]()
Neeee zo was het niet. Zal ik het nog eens vertellen, ik heb het inmiddels al 25 keer gehoordquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:24 schreef Arliator het volgende:
[..]
nu snap ik het, Rob heeft op zijn been gepist, toen zwom er een vis in, en daardoor moest zijn been eraf. Dan zou ik ook het ongeluk verhaal ophangen, is te lullig/benig voor woorden zo'n verhaal![]()
Ik ook, ik dacht eerst dat ik al dronken was, maar het ligt dus aan FOK!, gelukkig, kan ik mijn vriendin geruststellenquote:
Ahaa oke, was wel een visje dus, heb ik hetzelfde gezienquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:24 schreef Arliator het volgende:
[..]
(Ik heb de docu gezien op discovery, ging over een vis, geen parasiet)
Wij wachten met smart op Bus watcher.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:26 schreef wickie het volgende:
Joh waarom worden de streamverslagen niet meer echt in leven gehouden?? Tis niet dat ik lui ben (als ik de tijd had zou ik verslagen ervoor maken) maar ik ben er de bijna niet en vond de streamverslagen altijd zo fijn.
of is dit te off-topic??
En zeer groot nadeel inderdaad. Ik heb net zelfs het geluid wat zachter gezet. Normaal doe ik dat alleen bij Chantal of Rob.quote:
Al 25 keer? herhaal jij alle uitspraken van de bewoners 25 keer?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Neeee zo was het niet. Zal ik het nog eens vertellen, ik heb het inmiddels al 25 keer gehoord![]()
Ja laatst beschreef iemand haar lachje met vilein, dat vond ik zelf perfect passenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:24 schreef -Delta- het volgende:
Als Ingrid echt keihard lacht, lijkt het wel in de buurt van gna-gna-gna te komen
Als je wilt, ik ben flexibelquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:28 schreef Arliator het volgende:
[..]
Al 25 keer? herhaal jij alle uitspraken van de bewoners 25 keer?![]()
Ik denk dat als Ingrid echt kwaad is, je haar ook niet wilt kennenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:28 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja laatst beschreef iemand haar lachje met vilein, dat vond ik zelf perfect passen
En dan had je nog andere beesten die onder je huid gaan leven, en kan zien bewegen onder je huid, erg smakelijk. (komt een inkoppertje bij mij in, doe ik niet, iets dat leeft onder de huid van....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:27 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ahaa oke, was wel een visje dus, heb ik hetzelfde gezien![]()
Ik hoop sowieso dat ze gaan trekken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:30 schreef Gert het volgende:
Ik hoop dat ze zometeen weer kaartjes gaan trekken!![]()
http://www.internext.com.br/urologia/Casosclinicos.htmquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:27 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ahaa oke, was wel een visje dus, heb ik hetzelfde gezien![]()
Bus watcher is freaky maar wel echt geweldig die gast moet geeerd wordenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wij wachten met smart op Bus watcher.
Je weet wel, de icoonloze
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ... dat is LEUKquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:30 schreef Gert het volgende:
Ik hoop dat ze zometeen weer kaartjes gaan trekken!![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:31 schreef luciano het volgende:
[..]
http://www.internext.com.br/urologia/Casosclinicos.htm
http://hanglos.nl/asp/news/shownews.asp?ArtCode=6823
In Cumbuco, Brazilie, worden kiters gewaarschuwd niet in het water te plassen van een populair kite meertje. Haha, indianen-verhalen denk je dan, totdat je dit ziet. De vis op die foto\'s is de Candiru, meer informatie: Candiru, The vampire fish of Brazil, Candirú en Can the candirú fish swim upstream into your urethra (revisited)?.
Lees en huiver:
Quote:
When candirus parasitize humans, it is usually only when they are skinny-dipping while urinating in the water. The candiru tastes the urine stream and follows it back to the human. It then swims up the anus and lodges itself somewhere in the urinary tract with its spines.
,
Quote:
Now, it is certain it does based on a recent report of a human having urinated while in the water and the Candirú entered through his penis opening. The catfish had to be surgically removed at a hospital in Manaus.
Waar of niet waar? Wie durft er nog in het water te plassen?
Ik had er al eerder van gehoord van dit soort beestjes maar dat ze meer in het Amazone gebied zaten. Dus heb gewoon heerlijk heel die lagune vol zitten pissen en dan lees je dit weer.
scan... voel je je wel helemaal lekkerquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ... dat is LEUK
Of een tricktrack competitie.
Wat voor kaartjes?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ... dat is LEUK
Of een tricktrack competitie.
Hij is een topper. Als mijn voorspelling klopt dat Joost gaat winnen, eis ik een kusje van hem (zie het bewuste topic). Kijken of hij dat gaat redden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:31 schreef wickie het volgende:
[..]
Bus watcher is freaky maar wel echt geweldig die gast moet geeerd worden![]()
Bus Watcher
![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
scan... voel je je wel helemaal lekker
Yes!!!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:30 schreef Arliator het volgende:
[..]
En dan had je nog andere beesten die onder je huid gaan leven, en kan zien bewegen onder je huid, erg smakelijk. (komt een inkoppertje bij mij in, doe ik niet, iets dat leeft onder de huid van....)
chantal vermeldt koekhappen en mijn streams houden er spontaan mee opquote:
Het ruikt de urine en zwemt dan iemands reet binnen, om vervolgens via via naar de urineleider te zwemmen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:31 schreef luciano het volgende:
The candiru tastes the urine stream and follows it back to the human. It then swims up the anus and lodges itself somewhere in the urinary tract with its spines.
We hadden een soort loos alarm.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:31 schreef teamlead het volgende:
'navond samen... behalve een vage debat-avond niks bijzonders gemist geloof ik...
Tanja nog steeds niet geworpen?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:30 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik denk dat als Ingrid echt kwaad is, je haar ook niet wilt kennen![]()
Of hints!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:35 schreef scanman01 het volgende:
Dido: "we kunnen wel blindemannetje doen"
dat was vanochtend toch alquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
We hadden een soort loos alarm.
Zijn dat die inzichtkaartjes van Tanja, nee toch?quote:
Je typt sneller dan ikquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:37 schreef APK het volgende:
[..]
Het ruikt de urine en zwemt dan iemands reet binnen, om vervolgens via via naar de urineleider te zwemmen?![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:38 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik lust haar rauw, inclusief alle siliconen
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:31 schreef luciano het volgende:
[..]
http://www.internext.com.br/urologia/Casosclinicos.htm
http://hanglos.nl/asp/news/shownews.asp?ArtCode=6823
Waar of niet waar? Wie durft er nog in het water te plassen?
Ik had er al eerder van gehoord van dit soort beestjes maar dat ze meer in het Amazone gebied zaten. Dus heb gewoon heerlijk heel die lagune vol zitten pissen en dan lees je dit weer.
Ja en vanavond deed de regie erg freaky, ze lieten haar zelfs zien terwijl ze in slaap probeerde te vallen. Meerdere mensen hier dachten dat het 'rommelde' in haar buik.quote:
dan toch maar die kaartjes.... dit is helemaal diep triestquote:
Verschrikkelijk, hoe verveeld kun je zijn in dat huisquote:
Voor vrouwen kan het nog wel lekker zijn, zolang het maar op en neer zwemtquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:40 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
En bedankt!
Brrrrrr die bedoelde ik denk ik ook! En denk Lieske ook...Je moet er toch niet aan denken om daar te plassen en dan iets opwaarts voelen "zwemmen" ?
![]()
hmz.. als ze maar het fatsoen heeft om niet midden in de nacht te gaan werpen.....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja en vanavond deed de regie erg freaky, ze lieten haar zelfs zien terwijl ze in slaap probeerde te vallen. Meerdere mensen hier dachten dat het 'rommelde' in haar buik.
jammer dat ze daar geen trappen hebbenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:42 schreef Falco het volgende:
Levensgevaarlijk dat blindemannetje! Ik ben zo eens een trap naar beneden gestort
Als ze ENIG fatsoen heeft, wacht ze tot de live.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
hmz.. als ze maar het fatsoen heeft om niet midden in de nacht te gaan werpen.....
quote:
Ieder nadeel hep zijn voordeel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:30 schreef Marrije het volgende:
Sinds Linda weg is hoor ik Naat opeens meer.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:43 schreef Marrije het volgende:
Hier ga ik niet voor wakker blijven, welterusten![]()
Linda zou zeggen; HOERENSPELLETJE!!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:45 schreef Falco het volgende:
Jezus wat mis ik Linda toch op momenten zoals nu!
Ach we zijn van de straat, moet je maar denkenquote:
tsja.. ik ben er een paar uur tussenuit geweest.... en dan is dit nog enigszins dragelijk.. (zolang het geluid uitstaat).. Maar na de volgende peuk ben ik er toch echt waarschijnlijk vandoor.. zeker nu ze ook nog gaan zingenquote:
Er is geen alcohol in het huis hoor, momenteel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:45 schreef Falco het volgende:
Jezus wat mis ik Linda toch op momenten zoals nu!
ik heb al veel spelletjes gespeeld in mijn leven, maar nog nooit zo'n hoerenspel...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:46 schreef Arliator het volgende:
[..]
Linda zou zeggen; HOERENSPELLETJE!!!![]()
![]()
Ik ben nog steeds wakkerquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat Kribbet inmiddels![]()
Harde prioriteiten, mag ik hopenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:50 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds wakkerMaar als een getrouwd man die dat wil blijven moet je wel is prioriteiten stellen
![]()
Gelukkig ben ik op tijd voor het spelletje blindemannetje![]()
![]()
Truste :quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:43 schreef Marrije het volgende:
Hier ga ik niet voor wakker blijven, welterusten![]()
Social life? Tisdat?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:51 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ach, we have no sex social live?![]()
Ik wel, ik kan alleen niet kiezen, wat is leuker, sex of BB???? Moeilijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:51 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ach, we have no sex social live?![]()
Waar is Lindaaaaaquote:
BB is maar 110 dagen.. Sex kun je het hele jaar door doen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:52 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik wel, ik kan alleen niet kiezen, wat is leuker, sex of BB???? Moeilijk![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
BB is maar 110 dagen.. Sex kun je het hele jaar door doen.
Met jou kan ik praten, met mijn vriendin nu even nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En als je niet uitkijkt, dan later ook niet meerquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:55 schreef Arliator het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten, met mijn vriendin nu even niet![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:56 schreef Maerycke het volgende:
[..]
En als je niet uitkijkt, dan later ook niet meer
Luciano , je weet hoe dat gaat, als je te diep gaat spitten, kom je er ooit nog eens achter dat FOk stiekum ook van Talpa isquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:10 schreef luciano het volgende:
OFF topic :
Misschien is dit wel een KLOKKENLUIDER , maar we weten allemaal dat klokkenluiden tot nu toe in dit corrupte land alleen maar wordt afgestraft , en dus hoopt deze figuur dat anderen met dit verhaal aan de slag gaan , zonder dat HIJ schade oploopt .
Wat?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:58 schreef cuall het volgende:
[..]
Maerycke, we zijn hier toch 1 grote familie
![]()
Pakje ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:54 schreef scanman01 het volgende:
Tanja rookt haar vierde van de dag
[afbeelding]
Dat wel maar veel te kort volgens mijn vrouwquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Harde prioriteiten, mag ik hopen![]()
Ja das vreemdquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:58 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ben toch op een vreemde manier gehecht geraakt aan Tanja, al vind ik haar meestal onuitstaanbaar.
Tegen die tijd heeft ze een burka aan, heeft ze niks meer te willenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:56 schreef Maerycke het volgende:
[..]
En als je niet uitkijkt, dan later ook niet meer
Dat deed die Rob best goed met z'n houten poot.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:42 schreef Falco het volgende:
Levensgevaarlijk dat blindemannetje! Ik ben zo eens een trap naar beneden gestort
Nieuwe vorm van teasen... schat, speel maar ff met jezelf... ik ga bb kijken... tot zo weerquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:59 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat wel maar veel te kort volgens mijn vrouw![]()
Ik wilde weer BB kijken
![]()
Maar ik mis weinig volgens mij niet zoveel![]()
Hier wil ze echt niet 110 dagen wachten want anders krijg ik nog is 110 dagen pikstrafquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, vierde sigaret...quote:
Nee hoor, ik ben vanavond in een milde buiquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:58 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Wat?Zit ik hier ineens bij de Tros ofzo?
![]()
Ja hè. Misschien heb ik net zo hard een psychiater nodig als zijquote:
Kijk je wel uit, meid.. ik schrik er een beetje van eigenlijk...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:01 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben vanavond in een milde bui![]()
Denk dat ze voorlopig heel vroeg zou gaan slapenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nieuwe vorm van teasen... schat, speel maar ff met jezelf... ik ga bb kijken... tot zo weer
Dinges, wat was dat ook alweer? Ik heb volgens mij wel de leeftijd omdat te kennen, waarschijnlijk heb ik het uit mijn geheugen verbannenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:02 schreef teamlead het volgende:oh god... ze kennen de intro-tune van "Dinges" gewoon nog...
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:03 schreef FuTilE het volgende:
Het ziet er zowaar eens gezellig uit in het BB-huis...
Gezellig
Zonder die Lieske opmerkingen zou het best gezellig kunnen zijn jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:03 schreef FuTilE het volgende:
Gezellig
Dat Dido schreeuwt: FOK DE ROELS!!!!!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:05 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik wil rellen, ruzies, drankmisbruik, sex, rondvliegende slipjes, strippende vrouwen en mannen (behalve Rob dan), in opstand komende bewoners die Hummie uit de dagboekkamer trekken en Tanja's moeder over het hek gooien...
Sorry, te snel gelezenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:05 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik wil rellen, ruzies, drankmisbruik, sex, rondvliegende slipjes, strippende vrouwen en mannen (behalve Rob dan), in opstand komende bewoners die Hummie uit de dagboekkamer trekken en Tanja's moeder over het hek gooien...
Als het óngezellig wordt, zet BB Rene Froger wel weer op.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:03 schreef FuTilE het volgende:
Gezellig
Hebben ze met de presentator ook gedaanquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:05 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dinges, wat was dat ook alweer? Ik heb volgens mij wel de leeftijd omdat te kennen, waarschijnlijk heb ik het uit mijn geheugen verbannen![]()
Nee, hoor jij durft echt naar jezelf te kijken, Tanja komt niet verder dan de spiegelquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja hè. Misschien heb ik net zo hard een psychiater nodig als zij![]()
lucky B‘½ñ³øéþßñ©quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:05 schreef Wickedangel het volgende:
Morgen weer vroeg dag...![]()
voor APK
Je zou het bijna gaan denken als je haar soms hoort vloeken en streken ziet uithalen bij mennoquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:07 schreef SuperMOM het volgende:
Ingrid: vertelt over een meisje van "kamp", ik woon op euhn huish op wieluh.......
komt Ingrid nu wel van een kamp wat ik ergens gelezen heb??
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hebben ze met de presentator ook gedaan![]()
Ik haal nog maar eens een oude dijenkletser van stal. Kamp? Wat voor kamp? Wehkamp??quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:07 schreef SuperMOM het volgende:
Ingrid: vertelt over een meisje van "kamp", ik woon op euhn huish op wieluh.......
Ja dat vertelde ze een keer, ik weet niet of ze er is geboren maar ze heeft er in haar jeugd gewoondquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:07 schreef SuperMOM het volgende:
Valt me ook erg op ja hij laat echt over zich heen lopen...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je zou het bijna gaan denken als je haar soms hoort vloeken en streken ziet uithalen bij menno
Echt waarquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:09 schreef teamlead het volgende:
[..]die verkoopt nu in België lelijke meubels
En ik mocht van Scan niks zeggenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:10 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja dat vertelde ze een keer, ik weet niet of ze er is geboren maar ze heeft er in haar jeugd gewoond
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:11 schreef luciano het volgende:
dag streams in de douche weer , geeeezzzzzzzzzzz , ik zat net op rob z'n pik te wachten , KUTREGIE !!!
De laatste twee vermoed ik. Ik had persoonlijk Ingrid haar hele hoofd kaalgeschoren trouwens.. blijf het een onwijze k*tstreek vindenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:12 schreef SuperMOM het volgende:
Ik snap dat niet van Menno nee! Speelt hij zijn spelletje? Is hij verliefd op Ingrid? Of is het gewoon een sulletje????
Ik ook, maar bij afwezigheid van Linda zit dat alles er niet in.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:05 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Daar geloof ik helemaal niets van. Ik denk dat Dido Nathalie niet meer ziet staan zodra ze het huis uit isquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:14 schreef luciano het volgende:
die 2 meiden worden vriendinnen voor het leven
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:13 schreef -Delta- het volgende:
[..]
En ik mocht van Scan niks zeggen, ik had het dus wel goed, want ze pastte er ook zo mooi
![]()
met dank aan google Dit keer kon Youp er niks aan doen geloof ikquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Echt waarhelemaal te gek dan
Kwam het niet een klein beetje door Yoep van 't Hek
![]()
Die heeft na of voor Buckler, Frank Masmeijer toch helemaal zwart gemaakt![]()
(al gevonden op Google)
Jij bent een rasechte BITCH!!!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:18 schreef cuall het volgende:
[..]
je laat je toch de mond niet snoeren door die moraalridder van een Scanman, die lijdt aan allerlei waanideen en het hoort bij dat ziektebeeld om hier andere mensen mee te induceren
(inductie psychose)
He, watte? Zei je wat, nee toch?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:18 schreef wickie het volgende:
Hup Tanja gaat voor de volgende sigaret................ik zeg niks.............
Voor vandaag.... wishfull thinkingquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:18 schreef scanman01 het volgende:
Actie.. roddels.... knuffels.... ruzie....
Kom op nou!!!
Ik vraag me af wanneer Youp zichzelf eens eindelijk volledig van de markt cabaretteert, dat zou pas echt van karakter getuigen!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
met dank aan google Dit keer kon Youp er niks aan doen geloof ik
Ik raak telkens in de war als ik jouw icoon ziequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
He, watte? Zei je wat, nee toch?
ah.... ok. zal er morgen eens wat aan doen dan. Hoef jij je niet meer verward te voelenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:20 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik raak telkens in de war als ik jouw icoon zieDie had ik vroeger nl. ook
Delta, ik zei het toch..........quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij bent een rasechte BITCH!!!!
Als geisha van Jan Papparazzi misschien...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:19 schreef Anzjie het volgende:
Lieske denkt dat ze bij Jensen komt "te zitten"
Jeuyquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Als het óngezellig wordt, zet BB Rene Froger wel weer op.![]()
Héé...een feestjequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij bent een rasechte BITCH!!!!
Is wel een goeie man voor haar, roddelt nog beter dan zij, kan ze nog wat van lerenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:20 schreef SuperMOM het volgende:
Chantal: hij heeft een leuke kop??????? (over Jensen)![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
ah.... ok. zal er morgen eens wat aan doen dan. Hoef jij je niet meer verward te voelen![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:20 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik vraag me af wanneer Youp zichzelf eens eindelijk volledig van de markt cabaretteert, dat zou pas echt van karakter getuigen!
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:22 schreef teamlead het volgende:
[..]misschien in zijn nieuwe show.. ik laat het je volgende week wel ff weten
maarre: mijn streams crashen weer... volgens mij is dat het teken om toch maar te gaan slapen.. vanavond gebeurt er toch niks bijzonders meer hoop ik.. anders moet ik morgen teveel bijlezentrusten
In het weekend? 't Is pas 1.23quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:22 schreef teamlead het volgende:
[..]misschien in zijn nieuwe show.. ik laat het je volgende week wel ff weten
maarre: mijn streams crashen weer... volgens mij is dat het teken om toch maar te gaan slapen.. vanavond gebeurt er toch niks bijzonders meer hoop ik.. anders moet ik morgen teveel bijlezentrusten
Ja?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:22 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik zou 'm gewoon houden als ik jou was.. ik heb wel nog een mooie kerstuitvoering voor je. Ooit gemaakt door de enige echte misterDre
Volgens dit verhaal niet maar kan me een aantal shows van Youp voor de geest halen dat hij heel erg liep tequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
met dank aan google Dit keer kon Youp er niks aan doen geloof ik
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:22 schreef scanman01 het volgende:
De dames vergelijken hun tietjes.
[afbeelding]
Jij ook hoor....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:21 schreef cuall het volgende:
[..]
Delta, ik zei het toch..........
Hij is een schatje![]()
ja.. maar er zijn grenzen aan wat ik kan verdragen hoor..... en vanavond is die grens even bereikt...ik zat hier vanochtend om een uurtje of 10 al....quote:
Oh, dan is het meer dan begrijpelijk. Schakel zelf net pas in, mijn threshold is nog redelijk hoogquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja.. maar er zijn grenzen aan wat ik kan verdragen hoor..... en vanavond is die grens even bereikt...ik zat hier vanochtend om een uurtje of 10 al....
Geweldige capquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:22 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:25 schreef cuall het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
Anzjie, ik heb ook ff mijn sjaal om gedaan, had niet in de gaten dat het koud was geworden
Potverdikkie zeg, sta ik net onder de douche mis ik meteen een interne rel hierquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij ook hoor....![]()
Maar we raken off topic.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:22 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Ik vond de volgende Big Brother toch leukerquote:
Ik zeg ook ff niets......quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:27 schreef wickie het volgende:
En Roel probeert het voor de 1000ste x nog eens bij Dido en voor de zoveelste x wordt ie afgewezen...... en alweer zeg ik niks...............
Bij zulke lijfjes past het prima hoor, alles in proportie.quote:
Die jeugd van tegenwoordig kan niet meer zoveel hebbenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja.. maar er zijn grenzen aan wat ik kan verdragen hoor..... en vanavond is die grens even bereikt...ik zat hier vanochtend om een uurtje of 10 al....
Het is om moe van te worden in ieder geval...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:27 schreef wickie het volgende:
En Roel probeert het voor de 1000ste x nog eens bij Dido en voor de zoveelste x wordt ie afgewezen...... en alweer zeg ik niks...............
Die was recht uit het hart.quote:
Het schijnt toch dat Nathalie het daar iig niet over eens is, met haar vullinkjes.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:30 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Bij zulke lijfjes past het prima hoor, alles in proportie.![]()
Dank je!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:28 schreef Maerycke het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wel even zelf ergens hosten bij Photobucket ofzo, want anders pik je teveel bandbreedte
ben je naakt nu?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:28 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Potverdikkie zeg, sta ik net onder de douche mis ik meteen een interne rel hier![]()
Jij bi?quote:
Ik kan niet wachten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik vond de volgende Big Brother toch leuker
Naat is zo'n "iedereen heeft grote tieten of vind dat je die moet hebben, dus ik ook" type.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het schijnt toch dat Nathalie het daar iig niet over eens is, maar haar vullinkjes.
En dan de battle terug halen in die rantsoenweek... kunnen ze elkaar de hersens inslaanquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:32 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten.
Stop in Godsnaam 12 alcoholisten in dat huis.
De ene week drank: Party!![]()
De andere week rantsoen: Ruzie en ontwenningsverschijnselen.![]()
Ik ben vrouw he, of wist je dat al?quote:
Dido was anders ook behoorlijk down vanwege de grootte van haar borsten. Dus het zit haar overduidelijk ook niet lekker. Maar goed, weinig vrouwen die daar wel echt tevreden over zijn.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:33 schreef -Delta- het volgende:
Dido gaat lekker d'r eigen gang, schijt aan de rest en heeft een ruggegraat.
Ja, tric trac spelen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:33 schreef scanman01 het volgende:
Zijn Roel en Menno iets van plan?
Als dat zou kunnen.. dit is hopeloos hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:32 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten.
Stop in Godsnaam 12 alcoholisten in dat huis.
De ene week drank: Party!![]()
De andere week rantsoen: Ruzie en ontwenningsverschijnselen.![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:33 schreef scanman01 het volgende:
Zijn Roel en Menno iets van plan?
Ben ik blij dat ik de streams net uitgezet heb.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:35 schreef luciano het volgende:
TERING JANTJE !!!!!!!!!!!!!! , heeft sjankerkwal die onderbroek bij een zeilmakerij laten maken ???????
En dat is toch raar, zouden ze weten dat het de mannen echt niet zoveel uitmaakt? (of sta ik nu alleen?)quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dido was anders ook behoorlijk down vanwege de grootte van haar borsten. Dus het zit haar overduidelijk ook niet lekker. Maar goed, weinig vrouwen die daar wel echt tevreden over zijn.
Dat is wel vet stoer. Dan blijf ik nog even kijken.quote:
Down? Ik heb al 10 gesprekken gehoord over haar borsten, niks van down zijn gemerkt, maar misschien heb jij de laatste gehoord, die ik gemist heb...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dido was anders ook behoorlijk down vanwege de grootte van haar borsten. Dus het zit haar overduidelijk ook niet lekker. Maar goed, weinig vrouwen die daar wel echt tevreden over zijn.
Ja hoor, ik kijk altijd alle fotoboeken en profielen, maar maakt toch niet uit, was gewoon nieuwsgierigquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:34 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik ben vrouw he, of wist je dat al?![]()
![]()
![]()
Heeft Dido Roel op de plee afgetrokken??quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:35 schreef scanman01 het volgende:
Dido over het aftrekken op de wc van Roel. Het zit haar niet lekker.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Heeft Dido Roel op de plee afgetrokken??![]()
Net, in de slaapkamer. Ze was er alles behalve blij mee.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:37 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Down? Ik heb al 10 gesprekken gehoord over haar borsten, niks van down zijn gemerkt, maar misschien heb jij de laatste gehoord, die ik gemist heb...
Geef mij maar grote memmen hoor, anders kun je net zo goed een kerel nemen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En dat is toch raar, zouden ze weten dat het de mannen echt niet zoveel uitmaakt? (of sta ik nu alleen?)![]()
Zover ben ik niet eensquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:39 schreef scanman01 het volgende:
Chantal: "Het leeft bij mannenveel meer hè" (over aftrekken/sex)
Ingrid: "Het is voor ons ook veel makkelijker hè"
Nathalie: "Als het eruit moet moet het eruit"
Dido: "Zouden alle mannen het doen?"
Chantal: "Deze allemaal ja"
Dido: "Rob ook?"
Chantal: "Hij zei van wel ja. En Menno ook... in bed"
Dido: "Ik zou het liever in bed doen dan op de wc"
Chantal: "Wc is een beetje kil inderdaad"
Dido: "Klinisch"
Nathalie: "Je hebt meer privacy in de wc"
Afijn.. de dames zijn weer aardig geobsedeerd.
Ik wel heb maat 164, kindermaatje dus, zijn geen bh's voor te krijgen, dus draag ik kindertopjesquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Net, in de slaapkamer. Ze was er alles behalve blij mee.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:40 schreef APK het volgende:
[..]
Geef mij maar grote memmen hoor, anders kun je net zo goed een kerel nemen.![]()
Hou op......quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:40 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik wel heb maat 164, kindermaatje dus, zijn geen bh's voor te krijgen, dus draag ik kindertopjes![]()
Jammer dat Lieske er nog niet was, was ze vast over het 3e handje begonnenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:35 schreef scanman01 het volgende:
Dido over het aftrekken op de wc van Roel. Het zit haar niet lekker.
Oke, 2 erwtjes op een plankje hoeft ook niet maar met een B hoeven ze zich toch niet te schamen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:40 schreef APK het volgende:
[..]
Geef mij maar grote memmen hoor, anders kun je net zo goed een kerel nemen.![]()
Whehehehe.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:39 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie: "Je hebt meer privacy in de wc"
De grootte van je tieten bepaalt je vrouwelijkheid niet toch.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:40 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik wel heb maat 164, kindermaatje dus, zijn geen bh's voor te krijgen, dus draag ik kindertopjes![]()
Toen ik zwanger was en borstvoeding gaf, had ik wel tieten![]()
![]()
En? voel je nu minder vrouw?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:40 schreef cuall het volgende:
[..]
Toen ik zwanger was en borstvoeding gaf, had ik wel tieten![]()
![]()
Dido heeft een B cup vertelde ze een week of 2 terug, die dag dat ze de filets van Naat uitprobeerde.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Oke, 2 erwtjes op een plankje hoeft ook niet maar met een B hoeven ze zich toch niet te schamen?
Cuall is de BITCH van dit forum.quote:
De regie maakt daar hele speciale bandjes die niet voor uitzending geschikt zijn. Die duiken over 10 jaar wel op het internet op.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:43 schreef APK het volgende:
[..]
Whehehehe.
Ik ga toch maar eens solliciteren daar.
Dan moet dat wel een hééééle kleine B zijn.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:44 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dido heeft een B cup vertelde ze een week of 2 terug, die dag dat ze de filets van Naat uitprobeerde.
Nee hoor, in tegendeel, ik zou niet anders willen, voordeel is dat ze dan niet snel gaan hangenquote:
Ik zit niet op een rukkende roel te wachten hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De regie maakt daar hele speciale bandjes die niet voor uitzending geschikt zijn. Die duiken over 10 jaar wel op het internet op.
TOEN had ze B????quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:44 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dido heeft een B cup vertelde ze een week of 2 terug, die dag dat ze de filets van Naat uitprobeerde.
Misschien wel op een Natte Naatje. Met die mondhoeken tot aan haar oksels naar beneden getrokken op het moment dat ze komt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik zit niet op een rukkende roel te wachten hoor
Snap ik...maar we weten al dat Nathalie het al vele keren zelf gedaan heeft in het huis... en als ze zegt dat er op de wc meer privacy is... (vul zelf maar in)quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik zit niet op een rukkende roel te wachten hoor
Damn... dat lijkt me geilquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien wel op een Natte Naatje. Met die mondhoeken tot aan haar oksels naar beneden getrokken op het moment dat ze komt.![]()
Een 70B is een hele kleine B ja, een 85B kan echt 3x zo groot zijn.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan moet dat wel een hééééle kleine B zijn.
Mijn god, daar heb je er weer zo een!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:47 schreef cuall het volgende:
[..]
Pas op jij, anders geef ik je een beurt![]()
Dat moet toch opvallen in dat huis? Dat als Natte Lie klaar komt ze spontaan het Calimero lied gaat schreeuwen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Snap ik...maar we weten al dat Nathalie het al vele keren zelf gedaan heeft in het huis... en als ze zegt dat er op de wc meer privacy is... (vul zelf maar in)
Weet je dat ik nog steeds niets van die maten snap.quote:
Ga je schamen, als vrouw zijndequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |