Ik denk dat als Ingrid echt kwaad is, je haar ook niet wilt kennenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:28 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja laatst beschreef iemand haar lachje met vilein, dat vond ik zelf perfect passen
En dan had je nog andere beesten die onder je huid gaan leven, en kan zien bewegen onder je huid, erg smakelijk. (komt een inkoppertje bij mij in, doe ik niet, iets dat leeft onder de huid van....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:27 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ahaa oke, was wel een visje dus, heb ik hetzelfde gezien![]()
Ik hoop sowieso dat ze gaan trekken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:30 schreef Gert het volgende:
Ik hoop dat ze zometeen weer kaartjes gaan trekken!![]()
http://www.internext.com.br/urologia/Casosclinicos.htmquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:27 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ahaa oke, was wel een visje dus, heb ik hetzelfde gezien![]()
Bus watcher is freaky maar wel echt geweldig die gast moet geeerd wordenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wij wachten met smart op Bus watcher.
Je weet wel, de icoonloze
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ... dat is LEUKquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:30 schreef Gert het volgende:
Ik hoop dat ze zometeen weer kaartjes gaan trekken!![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:31 schreef luciano het volgende:
[..]
http://www.internext.com.br/urologia/Casosclinicos.htm
http://hanglos.nl/asp/news/shownews.asp?ArtCode=6823
In Cumbuco, Brazilie, worden kiters gewaarschuwd niet in het water te plassen van een populair kite meertje. Haha, indianen-verhalen denk je dan, totdat je dit ziet. De vis op die foto\'s is de Candiru, meer informatie: Candiru, The vampire fish of Brazil, Candirú en Can the candirú fish swim upstream into your urethra (revisited)?.
Lees en huiver:
Quote:
When candirus parasitize humans, it is usually only when they are skinny-dipping while urinating in the water. The candiru tastes the urine stream and follows it back to the human. It then swims up the anus and lodges itself somewhere in the urinary tract with its spines.
,
Quote:
Now, it is certain it does based on a recent report of a human having urinated while in the water and the Candirú entered through his penis opening. The catfish had to be surgically removed at a hospital in Manaus.
Waar of niet waar? Wie durft er nog in het water te plassen?
Ik had er al eerder van gehoord van dit soort beestjes maar dat ze meer in het Amazone gebied zaten. Dus heb gewoon heerlijk heel die lagune vol zitten pissen en dan lees je dit weer.
scan... voel je je wel helemaal lekkerquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ... dat is LEUK
Of een tricktrack competitie.
Wat voor kaartjes?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ... dat is LEUK
Of een tricktrack competitie.
Hij is een topper. Als mijn voorspelling klopt dat Joost gaat winnen, eis ik een kusje van hem (zie het bewuste topic). Kijken of hij dat gaat redden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:31 schreef wickie het volgende:
[..]
Bus watcher is freaky maar wel echt geweldig die gast moet geeerd worden![]()
Bus Watcher
![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
scan... voel je je wel helemaal lekker
Yes!!!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:30 schreef Arliator het volgende:
[..]
En dan had je nog andere beesten die onder je huid gaan leven, en kan zien bewegen onder je huid, erg smakelijk. (komt een inkoppertje bij mij in, doe ik niet, iets dat leeft onder de huid van....)
chantal vermeldt koekhappen en mijn streams houden er spontaan mee opquote:
Het ruikt de urine en zwemt dan iemands reet binnen, om vervolgens via via naar de urineleider te zwemmen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:31 schreef luciano het volgende:
The candiru tastes the urine stream and follows it back to the human. It then swims up the anus and lodges itself somewhere in the urinary tract with its spines.
We hadden een soort loos alarm.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:31 schreef teamlead het volgende:
'navond samen... behalve een vage debat-avond niks bijzonders gemist geloof ik...
Tanja nog steeds niet geworpen?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:30 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik denk dat als Ingrid echt kwaad is, je haar ook niet wilt kennen![]()
Of hints!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:35 schreef scanman01 het volgende:
Dido: "we kunnen wel blindemannetje doen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |