quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:11 schreef luciano het volgende:
dag streams in de douche weer , geeeezzzzzzzzzzz , ik zat net op rob z'n pik te wachten , KUTREGIE !!!
De laatste twee vermoed ik. Ik had persoonlijk Ingrid haar hele hoofd kaalgeschoren trouwens.. blijf het een onwijze k*tstreek vindenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:12 schreef SuperMOM het volgende:
Ik snap dat niet van Menno nee! Speelt hij zijn spelletje? Is hij verliefd op Ingrid? Of is het gewoon een sulletje????
Ik ook, maar bij afwezigheid van Linda zit dat alles er niet in.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:05 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik wil rellen, ruzies, drankmisbruik, sex, rondvliegende slipjes, strippende vrouwen en mannen (behalve Rob dan), in opstand komende bewoners die Hummie uit de dagboekkamer trekken en Tanja's moeder over het hek gooien...
Daar geloof ik helemaal niets van. Ik denk dat Dido Nathalie niet meer ziet staan zodra ze het huis uit isquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:14 schreef luciano het volgende:
die 2 meiden worden vriendinnen voor het leven
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:13 schreef -Delta- het volgende:
[..]
En ik mocht van Scan niks zeggen, ik had het dus wel goed, want ze pastte er ook zo mooi
![]()
met dank aan google Dit keer kon Youp er niks aan doen geloof ikquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Echt waarhelemaal te gek dan
Kwam het niet een klein beetje door Yoep van 't Hek
![]()
Die heeft na of voor Buckler, Frank Masmeijer toch helemaal zwart gemaakt![]()
(al gevonden op Google)
Jij bent een rasechte BITCH!!!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:18 schreef cuall het volgende:
[..]
je laat je toch de mond niet snoeren door die moraalridder van een Scanman, die lijdt aan allerlei waanideen en het hoort bij dat ziektebeeld om hier andere mensen mee te induceren
(inductie psychose)
He, watte? Zei je wat, nee toch?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:18 schreef wickie het volgende:
Hup Tanja gaat voor de volgende sigaret................ik zeg niks.............
Voor vandaag.... wishfull thinkingquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:18 schreef scanman01 het volgende:
Actie.. roddels.... knuffels.... ruzie....
Kom op nou!!!
Ik vraag me af wanneer Youp zichzelf eens eindelijk volledig van de markt cabaretteert, dat zou pas echt van karakter getuigen!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
met dank aan google Dit keer kon Youp er niks aan doen geloof ik
Ik raak telkens in de war als ik jouw icoon ziequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
He, watte? Zei je wat, nee toch?
ah.... ok. zal er morgen eens wat aan doen dan. Hoef jij je niet meer verward te voelenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:20 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik raak telkens in de war als ik jouw icoon zieDie had ik vroeger nl. ook
Delta, ik zei het toch..........quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij bent een rasechte BITCH!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |