Net zo boeiend als mijn weekend dus..quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga misschien vanaaf op stap, en anders film kijken of zo.
En morgen ff shoppen en 'avonds... weeknie
quote:
Iddquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]Da's nie eens een fokker!
Dan kan ik de volgende keer Dokter Sjoerd ook wel meenemen!
Wie?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:01 schreef Ang3l het volgende:
Ow, ik ga donderdag als het goed is naar Gabriel Rios![]()
Bekendste nr = Broad Daylight.quote:
Sorry popje, sorry!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:08 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind 'm niet lelijk... maar daar gáát het niet om!Tis de MUZIEK Vlarp, de MUZIEK!!!
Daar gaat het toch juist altijd wel om?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:08 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind 'm niet lelijk... maar daar gáát het niet om!
Ik denk niet dat veel mensen dat erg zullen vinden... gezien hun reacties op die foto...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]Da's nie eens een fokker!
Dan kan ik de volgende keer Dokter Sjoerd ook wel meenemen!
Ik was aangenaam verrast in ieder gevalquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:33 schreef Cybart het volgende:
hey
ik was ook een beetje mistery guest
voor sommigen was ik zelfs Suprise Act
Ik zat de foto's te kijken en ik dacht wat de fok doe DIE daar nou?!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:33 schreef Cybart het volgende:
hey
ik was ook een beetje mistery guest
voor sommigen was ik zelfs Suprise Act
Jij vindt alle homo's engquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:24 schreef Great_Expectations het volgende:
Dokter Dinges is Eng.
Ik draai op mn mp3 spelertje bijna niets andersquote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik draai op mn mp3 spelertje bijna niets anders
yahooquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Madonna - Hung Up (Radio Edit)
Kom m maar halen
pff, aansteller, dat gaan we toch allemaal, maar jjij bent de enige die dat continue loopt te gillenquote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:32 schreef creno het volgende:
[..]
pff, aansteller, dat gaan we toch allemaal, maar jjij bent de enige die dat continue loopt te gillen
ik beweer niet dat je overdrijft, je hebt helemaal gelijk, ik ga ook dood, maar dat loop ik toch ook niet constant te zeggen, das een van de dingen die je zeker weet in je leven, dat je doodgaat !quote:
Is daar geen crack voor te vinden?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:29 schreef DennisMoore het volgende:
Nouja zeg, had ik Age of Empires III ge... ehm... gekocht. En dan draait ie alleen op XP, niet op Win2k.
Tsk..
http://aoe3.heavengames.com/cgi-bin/forums/display.cgi?action=st&fn=1&tn=23485&st=110#post111quote:
Ja, voor de trial/demo is dat te doen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:53 schreef wonderer het volgende:
http://aoe3.heavengames.com/cgi-bin/forums/display.cgi?action=st&fn=1&tn=23485&st=110#post111
nog niet genoeg in elk geval want heb zojuist nog een fles notenwijn open gemaaktquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:56 schreef wonderer het volgende:
drokne?
Oh, sorry, dat had ik me niet gerealiseerd. Maar ja, niet geschoten enz etcquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, voor de trial/demo is dat te doen.
Maar niet voor de full game, denk ik.
Nouja... ach... *terzijde leg*
'k Heb nog genoeg boeken die ik moet lezen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:03 schreef wonderer het volgende:
Oh, sorry, dat had ik me niet gerealiseerd. Maar ja, niet geschoten enz etc
Ik speel alleen Chuzzlequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Heb nog genoeg boeken die ik moet lezen.
Computerspelletjes zijn ook stom eik.
*Black & White 2 uninstall*
quote:
tussen alle gillende tupperware-party-huisvrouwen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:27 schreef creno het volgende:
ik ga slapen, maar eerst met ik nog melden dat ik maandag naar de CHIPPENDALES ga !
Heb al geedit hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo is de inspiratie alweer zover op dat er alleen maar via smileys gereageerd wordt ?![]()
veel plezier Creno, ik ga nog eerst even dromen hoeveel brakke mensen ik morgenvroeg op kantoor ga tegenkomenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:27 schreef creno het volgende:
ik ga slapen, maar eerst met ik nog melden dat ik maandag naar de CHIPPENDALES ga !
komt vast en zeker door die mega trage verbinding hierquote:
wat bedoel je?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
komt vast en zeker door die mega trage verbinding hier
volgens mij zit er een vertraging in van een kwartier![]()
bijnaquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Iedereen is maffen?
bos? waar?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:04 schreef creno het volgende:
ik ga vanmiddag een boswandeling maken !
ik ken mensen die bij een boswandeling zweren in de kroeg maar ik vind het spul NIET te zuipenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:04 schreef creno het volgende:
ik ga vanmiddag een boswandeling maken !
als je echt wat anders wilt kies je dit keer voor een zwarte permanentquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:32 schreef TehRockstar het volgende:
Hm, ik ben al 2 uur bezig met het bedenken wat voor kapsel ik wil. Morgen naar de kapper.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als je echt wat anders wilt kies je dit keer voor een zwarte permanent![]()
Mag ik 'm wel (erg) knap vinden?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:05 schreef Vlarp het volgende:
Ik vind 'm niet knap...
zij vast VROUWEN bij die dat hot wvinden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:55 schreef creno het volgende:
[afbeelding]
waarom er altijd een langharige lelijkerd bij zit, dat snap ik dan weer niet
latente potten waarschijnlijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:58 schreef ajuu het volgende:
[..]
zij vast VROUWEN bij die dat hot wvinden.
hahahahahaquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:11 schreef TehRockstar het volgende:
Vadsige potten met zo'n verlepte rotkop en een kortharig kapsel d'r op. En dan zo'n fleecetrui met bergschoenen. Woei. En geen make-up natuurlijk. Da's voor hoeren!
je vergeet de tuinbroek nog te noemenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:11 schreef TehRockstar het volgende:
Vadsige potten met zo'n verlepte rotkop en een kortharig kapsel d'r op. En dan zo'n fleecetrui met bergschoenen. Woei. En geen make-up natuurlijk. Da's voor hoeren!
Ja, en de fake-mannenstem. Oeh, en gezellig elke zondag wandelen met hun vriendin en hun jack russel. Lesbiennes.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je vergeet de tuinbroek nog te noemen
ik ga straks ook wandelen met een vriendin en een jackrusselquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:18 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja, en de fake-mannenstem. Oeh, en gezellig elke zondag wandelen met hun vriendin en hun jack russel. Lesbiennes.
het lijkt wel een sekte.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je vergeet de tuinbroek nog te noemen
Ja, maar jij bent geen pot.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:18 schreef creno het volgende:
[..]
ik ga straks ook wandelen met een vriendin en een jackrussel
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:25 schreef creno het volgende:
ze zijn vaak ook botter dan mannen, de duwen en beuken als ze erlangs moeten in een cafe, en staan vaak boos te kijken in de veronderstelling dat dat stoer is
Stel nou hè, je gaat naar een plaats waar:quote:Kaartje
Na een symposium in de Pieterskerk te Leiden wordt me een lift naar het station aangeboden. Op de auto blijkt een parkeerbon van vijftig euro te zitten. De eigenaar wordt woedend en loopt naar een nabijgelegen terras. Hij vraagt of iemand zijn auto geparkeerd heeft met een geldig kaartje.
Dat blijkt het geval: hij koopt het op en geeft een nieuw kaartje terug (uit de automaat).
Als hij me even later naar het station rijdt, legt hij uit dat volgens een arrest van de Hoge Raad een bewijs van betaling volstaat om onder een bon uit te komen. In de trein denk ik vilein: die werkt vast in de magistratuur!
het bleek een jackrusselquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:47 schreef creno het volgende:
ik heb ooit eens een leuke jongen gezien toen ik net uit de kast was... het bleek een pot
Woei, kijk wie we daar hebben.quote:
JA OOK HOI!!!quote:
wie ik?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ajuu, wat heb je weer typische foto's..
'VIEWING and discussing art not only soothes the soul, it also helps cure ills like high blood pressure and constipation, a Swedish researcher said today.'quote:
Ik vind die stijl Heel Eng. Je hebt ook een Amerikaans schilder - ik kan even niet op zijn naam komen - die ook enorme hyperrealistische zelfportretten heeft gemaakt. Verschrikkelijk gewoon. Maar ja, veel mensen snappen het verschil niet tussen kunst en kunstig.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:17 schreef ajuu het volgende:
ja, bizar he? amerikaans hyperrealisme. niet echt mijn stijl, wel " knap"
(technisch hoogstandje, vergelijkbaar met pixar/disney films - technishe hoge standaard, maar als films vind ik er meestal geen reet aan. niet zo geinteresseerd in techniek, ik niet, anderen wellicht wel)
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:51 schreef ajuu het volgende:
hou eens op heilige kutpuber
Ja, psies. Het moet emoties oproepen, niet alleen maar een "goh goh, maar dat is knap gemaakt"-reactie.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:11 schreef ajuu het volgende:
het raakt op geen enkele manier. kunst is toch iets wat je op een of andere manier raakt. saai dus. het laat je onverschillig. dus kan het nooit (goede) kunst zijn.
neem in het geval van het haai-pretpark schilderij dan gewoon een foto en bewerk de foto met photoshop.
hyoperrealisme is door photoshop ook een beetje achterhaald en iets wat de dinosauriers onder de kunstenaars nog beoefenen op hun oude dag.
En je weet dat ze lesbisch was... hoe?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:21 schreef TehRockstar het volgende:
God, wat zag ik net een ranzige pot tijdens het uitlaten van mn hond.Ze had enorme bungeltieten en een ranzige herder.
Omdat ik met haar praatte en ze zei dat die smerige kuthond van haar vriendin was.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
En je weet dat ze lesbisch was... hoe?
Wax, check uw mailquote:
Ik vind je weerzin een beetje afstotelijk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:33 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Omdat ik met haar praatte en het ze zei dat die smerige kuthond van haar vriendin was.
Haar hond, was uiterst walgelijk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind je weerzin een beetje afstotelijk.
Weet ik.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:36 schreef ajuu het volgende:
jawel
Oooh, ajuu, je moet vooral eens op Hyves rondkijken, dat is een soort kei hippe CU2, maar dan speciaal voor corpsballen met dubbele kraagjes.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:35 schreef ajuu het volgende:
[afbeelding]
hoewel ook G_E niet ver van goicolea' s foto's verwijderd is![]()
![]()
![]()
zit beav daar ook op?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:38 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oooh, ajuu, je moet vooral eens op Hyves rondkijken, dat is een soort kei hippe CU2, maar dan speciaal voor corpsballen met dubbele kraagjes..
Wat jouw perspectief betreft is dat een tautologie.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:47 schreef TehRockstar het volgende:
Bejaardentopic intussen?
Pedofiel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:48 schreef ajuu het volgende:
ga van mijn stoepje af! anders prik ik je bal lek!![]()
Vieze gerontofiel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:47 schreef TehRockstar het volgende:
Bejaardentopic intussen?
De meesten zijn niet zo oud hoor. Ik zit hier nu met de dertigersquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:48 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wat jouw perspectief betreft is dat een tautologie.
Het is alleen jammer dat sommigen geen onderscheid kunnen maken tussen de beeldvorming op Fok! en hoe iemand in het echt is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:45 schreef ajuu het volgende:
ajuu is ook vaak het ' slachtoffer' van beeldvorming hier, maar daar ontkom je niet aan, tenzij je een saaie doorsnee persoonlijkhied hebt. (ja, die zijn er ook) of geen-persoonlijkheid (heel knap)
"In het echt" ben ik lief.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat sommigen geen onderscheid kunnen maken tussen de beeldvorming op Fok! en hoe iemand in het echt is..
Geen zorgen, de Fok-ers die zich beperken tot woorden met maar één lettergreep komen straks heus wel weer terug en dan zijn wij verdwenen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:52 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
De meesten zijn niet zo oud hoor. Ik zit hier nu met de dertigers
je kent ze ook niet in eht echt, misschien is therockstar wel een bejaarde en is ajuu het puberkind. tis verder niet zo raar dat je zelf het plaatje van iemand hebt, probeert 'af te maken'quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat sommigen geen onderscheid kunnen maken tussen de beeldvorming op Fok! en hoe iemand in het echt is..
Dan ga ik nu maar eensch geld uitgeven aan dingen die ik niet nodig heb.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Geen zorgen, de Fok-ers die zich beperken tot woorden met maar één lettergreep komen straks heus wel weer terug en dan zijn wij verdwenen..
ik heb een niewe rollator nodig. geef geld!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:57 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dan ga ik nu maar eensch geld uitgeven aan dingen die ik niet nodig heb.
'quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:58 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik heb een niewe rollator nodig. geef geld!
je nmoet wat harder praten, ik versta je zo niet als dat ding niet in mijn oren heb!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:58 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
'
Wat begrijp je niet aan 'dingen die ik niet nodig heb?'
die pinguin weer?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja een straks komt de nachtzuster ons weer in bed leggen
bah armen. heb geld nodig.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee volgens mij heeft die nu geen tijd/andere afspraken
volgens mij iets met armen en zo![]()
Nee, ik ben er net achter gekomen. Ik was van plan een nieuw mobieltje te kopen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dat in 1 kwartier... zo dat doe je goed.....maar vooral snel![]()
Hij is wel HEEL erg mooi jaquote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bedoel je niet eerder Oorgasme??
nee niet toegeven!!!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:16 schreef TehRockstar het volgende:
'Don't have sex, 'cause you WILL get pregnant, and die, don't have sex in the missionary position, don't have sex standing up, kids, just don't have sex, okay?"
nou dat we zulke teksten niet van JOUW gewend zijn.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:16 schreef TehRockstar het volgende:
'Don't have sex, 'cause you WILL get pregnant, and die, don't have sex in the missionary position, don't have sex standing up, kids, just don't have sex, okay?"
Schaam-quote:
have fun overthere, but please behavequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:36 schreef keizerpinguin het volgende:
hallo! vanavond naar 't bolke!!! ben benieuwd of we het er leuk gaan hebben!
verslag volgd! xxx
Heeft Beavje een foto van zichzelf gepost?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:54 schreef beaverhausen het volgende:
Ja. Hoi. Is er nog wat gebeurd hier?
Moet ik teruglezen?
Heeft Ang3l nog nieuwe foto's van Dr McDreamy gepost?
Heeft Ang3l Dr McDreamy mijn nummer al gegeven?
Zo ja, waarom heeft ie nog niet gebeld dan?
Heeft Ajuu dit keer wel begrijpelijke plaatjes gepost?
Hebben rukpukje en CDP al geneukt?
Daar wist ik het antwoord al op.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:56 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Heeft Beavje een foto van zichzelf gepost?
Neequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:54 schreef beaverhausen het volgende:
Heeft Ang3l nog nieuwe foto's van Dr McDreamy gepost?
Neequote:Heeft Ang3l Dr McDreamy mijn nummer al gegeven?
Als je me ophaalt dan gaan we samen ok?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:36 schreef Sunjammer het volgende:
Ga ik eens niet naar het bolke... gaat die KP weer wel
Afgaade op de titel zou ik zeggen een feelgood movie dus.quote:
Oooh, Ang3l, alsjeblieft, smeek & bedel of Dokter Dinges zich even in dit topic wil melden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee
[..]
Neemaar zit nu met hem op MSN
dus smeek maar ff
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Afgaade op de titel zou ik zeggen een feelgood movie dus..
Wheheheh. Ja is ook!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:07 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oooh, Ang3l, alsjeblieft, smeek & bedel of Dokter Dinges zich even in dit topic wil melden..
Das Kei Eng.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:07 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oooh, Ang3l, alsjeblieft, smeek & bedel of Dokter Dinges zich even in dit topic wil melden..
Wat hebberig van je, dat je niet eens je dokter met ons wil delen. Wij hebben net zo goed recht op medische hulp.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wheheheh. Ja is ook!
Dacht het niet hoor!
Hier. Zie je?quote:
Sinds wanneer laten wij ons leiden door wat die limbo wil?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hier. Zie je?
Beav wil niet.
Dus bij deze: NEE!
*grin*quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als je me ophaalt dan gaan we samen ok?
Hohoho niet zo snel jij Brabantse hebberd!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hier. Zie je?
Beav wil niet.
Dus bij deze: NEE!
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:14 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Sinds wanneer laten wij ons leiden door wat die limbo wil?.
F...f...fake?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:20 schreef Great_Expectations het volgende:
Die dokter is natuurlijk gewoon fake, hij bestaat helemaal niet..
Dit is een oude truc G_E, een erg oude trucquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:20 schreef Great_Expectations het volgende:
Die dokter is natuurlijk gewoon fake, hij bestaat helemaal niet..
Nee, een oude truc is "en anders mag je niet op mijn verjaardagsfeestje komen".quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit is een oude truc G_E, een erg oude truc
heb jij ook een geile dokter in de aanbieding dan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:25 schreef ajuu het volgende:
en ik dan?
Oh. Nu mogen we opeens wel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:24 schreef Timmah het volgende:
En iedereen gaat langskomen natuurlijk..
Jah?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oh. Nu mogen we opeens wel..
Mocht ik dat anders wel dan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:24 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee, een oude truc is "en anders mag je niet op mijn verjaardagsfeestje komen"..
Zie je, zo moeilijk is het niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mocht ik dat anders wel dan?
Ja, MET de dr zeker!
Ik wilde vandaagquote:
Ik was hooguit een jaar of 8 toen ik voor het laatst dat chantage-middel heb gebruikt en toen kende ik je nog niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mocht ik dat anders wel dan?
Ja, MET de dr zeker!
you touch my dick, yes?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
heb jij ook een geile dokter in de aanbieding dan?
you like, yes?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:32 schreef Great_Expectations het volgende:
Steek die dokter maar in je reet!.
Vandaag was het gratis ja.quote:
Show me cold hard cash and I will turn on my affectionquote:
vandaag was toch gratis??quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Show me cold hard cash and I will turn on my affection.
Als je vandaag gratis wil moet je mij Timmah zijn.quote:
the devil is a beaverquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Als je vandaag gratis wil moet je mij Timmah zijn.
Ik doe niet aan gratis..
Surprise, surprisequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:33 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
I'm just as surprised as you are
* Slaapzak ende matje opgerold aan rugzak bevestig *quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:37 schreef wonderer het volgende:
Jongens, jongens... Ga gewoon een tijdje voor Ang3ls deur liggen, hij komt vanzelf een keer langs.
And don't you forget it.quote:
Wat een goed idee! En het is vlakbij.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:37 schreef wonderer het volgende:
Jongens, jongens... Ga gewoon een tijdje voor Ang3ls deur liggen, hij komt vanzelf een keer langs.
Grote donkere auto met climate control en cd-speler: Check.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:39 schreef Timmah het volgende:
[..]
* Slaapzak ende matje opgerold aan rugzak bevestig *
Popcorn... Check.. DVD-spelertje..Check... Water... Check... Manga.. Check....
Tandenborstel... check. Condooms... check. OK, I'm ready.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:39 schreef Timmah het volgende:
[..]
* Slaapzak ende matje opgerold aan rugzak bevestig *
Popcorn... Check.. DVD-spelertje..Check... Water... Check... Manga.. Check....
Plaatsje op de achterbank.. check.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:42 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat een goed idee! En het is vlakbij..
[..]
Grote donkere auto met climate control en cd-speler: Check.
Oeh!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:42 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat een goed idee! En het is vlakbij..
[..]
Grote donkere auto met climate control en cd-speler: Check.
Jij hebt plaatjes.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:44 schreef ajuu het volgende:
geen auto check...geen fiets check....geen DVD spelertje check
klaar! ik heb alles.............niet!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |