Net zo boeiend als mijn weekend dus..quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga misschien vanaaf op stap, en anders film kijken of zo.
En morgen ff shoppen en 'avonds... weeknie
quote:
Iddquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]Da's nie eens een fokker!
Dan kan ik de volgende keer Dokter Sjoerd ook wel meenemen!
Wie?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:01 schreef Ang3l het volgende:
Ow, ik ga donderdag als het goed is naar Gabriel Rios![]()
Bekendste nr = Broad Daylight.quote:
Sorry popje, sorry!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:08 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind 'm niet lelijk... maar daar gáát het niet om!Tis de MUZIEK Vlarp, de MUZIEK!!!
Daar gaat het toch juist altijd wel om?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:08 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind 'm niet lelijk... maar daar gáát het niet om!
Ik denk niet dat veel mensen dat erg zullen vinden... gezien hun reacties op die foto...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]Da's nie eens een fokker!
Dan kan ik de volgende keer Dokter Sjoerd ook wel meenemen!
Ik was aangenaam verrast in ieder gevalquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:33 schreef Cybart het volgende:
hey
ik was ook een beetje mistery guest
voor sommigen was ik zelfs Suprise Act
Ik zat de foto's te kijken en ik dacht wat de fok doe DIE daar nou?!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:33 schreef Cybart het volgende:
hey
ik was ook een beetje mistery guest
voor sommigen was ik zelfs Suprise Act
Jij vindt alle homo's engquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:24 schreef Great_Expectations het volgende:
Dokter Dinges is Eng.
Ik draai op mn mp3 spelertje bijna niets andersquote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik draai op mn mp3 spelertje bijna niets anders
yahooquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Madonna - Hung Up (Radio Edit)
Kom m maar halen
pff, aansteller, dat gaan we toch allemaal, maar jjij bent de enige die dat continue loopt te gillenquote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:32 schreef creno het volgende:
[..]
pff, aansteller, dat gaan we toch allemaal, maar jjij bent de enige die dat continue loopt te gillen
ik beweer niet dat je overdrijft, je hebt helemaal gelijk, ik ga ook dood, maar dat loop ik toch ook niet constant te zeggen, das een van de dingen die je zeker weet in je leven, dat je doodgaat !quote:
Is daar geen crack voor te vinden?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:29 schreef DennisMoore het volgende:
Nouja zeg, had ik Age of Empires III ge... ehm... gekocht. En dan draait ie alleen op XP, niet op Win2k.
Tsk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |