http://aoe3.heavengames.com/cgi-bin/forums/display.cgi?action=st&fn=1&tn=23485&st=110#post111quote:
Ja, voor de trial/demo is dat te doen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:53 schreef wonderer het volgende:
http://aoe3.heavengames.com/cgi-bin/forums/display.cgi?action=st&fn=1&tn=23485&st=110#post111
nog niet genoeg in elk geval want heb zojuist nog een fles notenwijn open gemaaktquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:56 schreef wonderer het volgende:
drokne?
Oh, sorry, dat had ik me niet gerealiseerd. Maar ja, niet geschoten enz etcquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, voor de trial/demo is dat te doen.
Maar niet voor de full game, denk ik.
Nouja... ach... *terzijde leg*
'k Heb nog genoeg boeken die ik moet lezen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:03 schreef wonderer het volgende:
Oh, sorry, dat had ik me niet gerealiseerd. Maar ja, niet geschoten enz etc
Ik speel alleen Chuzzlequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Heb nog genoeg boeken die ik moet lezen.
Computerspelletjes zijn ook stom eik.
*Black & White 2 uninstall*
quote:
tussen alle gillende tupperware-party-huisvrouwen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:27 schreef creno het volgende:
ik ga slapen, maar eerst met ik nog melden dat ik maandag naar de CHIPPENDALES ga !
Heb al geedit hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo is de inspiratie alweer zover op dat er alleen maar via smileys gereageerd wordt ?![]()
veel plezier Creno, ik ga nog eerst even dromen hoeveel brakke mensen ik morgenvroeg op kantoor ga tegenkomenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:27 schreef creno het volgende:
ik ga slapen, maar eerst met ik nog melden dat ik maandag naar de CHIPPENDALES ga !
komt vast en zeker door die mega trage verbinding hierquote:
wat bedoel je?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
komt vast en zeker door die mega trage verbinding hier
volgens mij zit er een vertraging in van een kwartier![]()
bijnaquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Iedereen is maffen?
bos? waar?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:04 schreef creno het volgende:
ik ga vanmiddag een boswandeling maken !
ik ken mensen die bij een boswandeling zweren in de kroeg maar ik vind het spul NIET te zuipenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:04 schreef creno het volgende:
ik ga vanmiddag een boswandeling maken !
als je echt wat anders wilt kies je dit keer voor een zwarte permanentquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:32 schreef TehRockstar het volgende:
Hm, ik ben al 2 uur bezig met het bedenken wat voor kapsel ik wil. Morgen naar de kapper.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als je echt wat anders wilt kies je dit keer voor een zwarte permanent![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |