ik heb bedacht dat nathalie misschien wel gewoon helemaal niet luistert naar wat er gezegd wordt. Laatst was er een stukje TV uitzending waar Tanja aan het klagen was dat linda toch zo een geile zuiplap was en toen zat ze ook steeds maar te jaja-en......quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:58 schreef scanman01 het volgende:
Rob is aan het woord en Nathalie heeft al weer 30x "ja" gezegd. Dido luistert vooral.
"Want met fysieke intimidatie is het spel meteen over", zoiets zei hij toch?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De ex van Ellen stuurde nog smsjes naar haar toen Roel iets met haar had. Daar heeft hij zich zeer aan gestoord. Lieske vroeg wat hij zou doen als die ex in het huis was gekomen, waarop Roel dus zei dat hij hem zou wegpesten.
ja, hij schijnt een oogziekte te hebbenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:06 schreef mamapan het volgende:
Vooral over dat blind worden, is dat waar?
Hij heeft een of andere oogziekte ja.. zie streamverslagen deel 5 ofzoquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:06 schreef mamapan het volgende:
Over Menno van de BB Talpa site:
Chantal begrijpt dat niet helemaal: “Hij zegt wel steeds dat ie Guus Geluk is, maar waarom? Hij is dyslectisch, heeft geen goede band met één van zijn broers en heeft te horen gekregen dat hij blind kan worden over een paar jaar.”
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:21 schreef scanman01 het volgende:
Ik begin echt te hopen dat er (niet al te heftige) complicaties optreden tijdens de bevalling en dat ze moet bevallen in het ziekenhuis. Hopelijk gaat dat echt gebeuren. Dan zijn we van Tanja af en kunnen we de tweede helft van BB nog echt gaan genieten.
Hij wilde niet gaan meppen nee. Zo verstandig is hij nog net welquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:07 schreef Gert het volgende:
[..]
"Want met fysieke intimidatie is het spel meteen over", zoiets zei hij toch?
Het is overdreven, maar Menno heeft wel een oogziekte die op latere leeftijd uiteindelijk blindheid kan (!) veroorzaken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:06 schreef mamapan het volgende:
Chantal begrijpt dat niet helemaal: “Hij zegt wel steeds dat ie Guus Geluk is, maar waarom? Hij is dyslectisch, heeft geen goede band met één van zijn broers en heeft te horen gekregen dat hij blind kan worden over een paar jaar.”
Wat doet Tamaartje in het BB-huis??quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:11 schreef Stereotomy het volgende:
[[url=http://img308.imageshack.us/img308/4350/tanja184rj.th.jpg]afbeelding][/URL]
raar he chantal dat iemand ondanks hier en daar wat gebreken/minpuntjes, toch nog gelukkig kan zijn... of zichzelf gelukkig kan vinden...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:06 schreef mamapan het volgende:
Ja, hij heeft daarvoor wel een laseroperatie aan zijn ogen ondergaan. Zo nu en dan heeft ie er daar wel last van. Vorige week dus ook. Hij zei dat het alsof er iemand diep met zijn vingers in zijn ogen drukte. Daarom heeft ie om die bril gevraagd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is overdreven, maar Menno heeft wel een oogziekte die op latere leeftijd uiteindelijk blindheid kan (!) veroorzaken.
Aangezien Chantal geciteerd werdquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is overdreven, maar Menno heeft wel een oogziekte die op latere leeftijd uiteindelijk blindheid kan (!) veroorzaken.
Echt heel zielig voor het kind die krijgt nog steeds een berg nicotine binnen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zie Tanja echt heel vaak roken. Volgens mij rookt ze er ook niet 'maar' 10, maar rookt ze er zeker 15 of meer.
Klopt weer een puntje erbij ze heeft wel het meeste lef en schijt aan iedereen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:20 schreef scanman01 het volgende:
Lieske doucht als enige wel volledig naakt volgens mij.
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij heeft het in het begin een paar keer verteld.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:21 schreef mamapan het volgende:
[..]
Aangezien Chantal geciteerd werdbegon ik te twijfelen, want ik had het nooit gelezen of gehoord. Sneu voor hem.
bronquote:"Een ander verschijnsel dat dan wel een rechtstreeks gevolg is van ultraviolet, is het pterygium. Hoe dichter je bij de evenaar komt - en afhankelijk van de stand van de zon - hoe meer mensen met pterygium je aantreft. Dat is een klein velletje dat op de oogbol groeit. Gestimuleerd door de UV-stralen groeit dat velletje van de neuskant van het oog naar de pupil toe. In Centraal-Afrika, Zuid-Amerika en bij de Indiërs komt dit pterygium frequent voor. Wanneer dat velletje over de pupil komt, bestaat er een gevaar voor ernstige slechtziendheid."
Nee, je begrijpt het verkeerd, Tanja heeft namelijk een vrij uniek filter dat de baby beschermd tegen alle kwade invloeden van buitenaf. Tanja kan daardoor gewoon doorroken, maar het schijnt niet te werken tegen alcohol en Robquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
Echt heel zielig voor het kind die krijgt nog steeds een berg nicotine binnen.
Ze vermoord haar eigen kind met dit domme gedrag
En BB werkt er net zo hard aan mee door haar die mogelijkheid te geven. Maar ondertussen wel zeuren als er grapjes worden gemaakt over kanker.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
Echt heel zielig voor het kind die krijgt nog steeds een berg nicotine binnen.
Ze vermoord haar eigen kind met dit domme gedrag
Lieske is staat om in haar blote reet het huis door te lopen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:27 schreef scanman01 het volgende:
Lieske zender checken... Lieske zender checken
Hoe komt het toch dat ik bij de naam Geesje altijd de associatie krijg van "gluten"quote:
Hypocriet en dat zijn ze heel erg bij talpaquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:30 schreef schatje het volgende:
[..]
En BB werkt er net zo hard aan mee door haar die mogelijkheid te geven. Maar ondertussen wel zeuren als er grapjes worden gemaakt over kanker.
Als je geen beeld heb, ja denk het welquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:38 schreef teamlead het volgende:
ben ik de enige waar stream 1 weer eens niet mee doet
nah.. dan mis ik iig niks dusquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als je geen beeld heb, ja denk het welprobeer een andere gate, in het geval dat je de kuipstoeltjes ziet, dat ligt NIET aan jou, de regie is met pauze
geen idee ik heb de streams niet aan... als ik er 1 aandoe ben ik bang dat ik van alles mis op de andere drie en als ik ze allevier aanheb wordt ik gek van het gekakel...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:38 schreef teamlead het volgende:
bij mij werken ze alle vierquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:38 schreef teamlead het volgende:
Dan zet je er toch 3 op mutequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:41 schreef muizemeis het volgende:
[..]
geen idee ik heb de streams niet aan... als ik er 1 aandoe ben ik bang dat ik van alles mis op de andere drie en als ik ze allevier aanheb wordt ik gek van het gekakel...
vooral ook omdat er (alleen bij mij) vaak twee streams op hetzelfde beeld staan waarvan van de een het geluid iets later binnen komt dan van de andere.. dus je hoort de hele tijd echo echo echo
![]()
en dan?? zit ik naar stelletje gasten te kijken zonder iets te horenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dan zet je er toch 3 op mute(of alle 4 als er weer gezongen wordt..)
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:47 schreef muizemeis het volgende:
[..]
en dan?? zit ik naar stelletje gasten te kijken zonder iets te horen
slaat helemaal nergens op..
maar toch steeds wel ff aan doen, zo ben ik dan ook wel weer
Ik blij dat ik dan niet onder de standaard nederlanders valquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar qua muzieksmaak is Nederland diep en diep triest
Lijkt mij geen lekker idee popcorn eten bij een bevalling.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:50 schreef flugeltje het volgende:
ff voor m'n gemoedsrust...
Moet ik zometeen op weg naar huis popcorn halen voor een bevalling vanavond/vannacht of gaat het allemaal loslopen?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:52 schreef regenworm het volgende:
IK ben bang dat het een saai weekend gaat worden.
Een deel van de spanning (linda) is weg geen drank.
Hummie bedankt je hebt ons veel plezier ontnomen takke doos.
Huhquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:47 schreef muizemeis het volgende:
[..]
en dan?? zit ik naar stelletje gasten te kijken zonder iets te horen
slaat helemaal nergens op..
denk dat het wel losloopt... tanja heeft weeënremmers gekregen en moet nu dr adem inhouden tot volgende week donderdag...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:50 schreef flugeltje het volgende:
ff voor m'n gemoedsrust...
Moet ik zometeen op weg naar huis popcorn halen voor een bevalling vanavond/vannacht of gaat het allemaal loslopen?
Ik heb liever dat hij het bericht uit het AD over het stemresultaat van gisteren over de muur gooit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:57 schreef doka het volgende:
![]()
Als Kribbet nou eens wat over de muur gaat schreeuwen over Roel, geld en plantenbakken
allevier uit als er weer gezongen word...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:57 schreef APK het volgende:
[..]
Huh
Als je drie streams op mute zet heb je het geluid van 1 stream nog....
Dat is ook een goed idee, inderdaadquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:02 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb liever dat hij het bericht uit het AD over het stemresultaat van gisteren over de muur gooit.
chantal is zo preutrs als de neten, ben pas 1 keer een foto tegengekomen waar zij zich op staat om te kleden en dat je per ongeluk een tiet ziet...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:00 schreef teamlead het volgende:
waarom kan chantal niet douchen als lieske nog op de badkamer is![]()
Wij!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:07 schreef muizemeis het volgende:
[..]
chantal is zo preutrs als de neten, ben pas 1 keer een foto tegengekomen waar zij zich op staat om te kleden en dat je per ongeluk een tiet ziet...
ben ik niet rouwig om voor de rest, maar denk dat dat de reden is... en laten we wel wezen, als chantal met dat gelooide uitgezakte lichaam van haar naast lieske onder de douche gaat staan... wie denk je dat er complexen krijgt??
Het lijkt me wel wat als chantal compleet depressief in de douche gaat zitten janken na het aanshouwen van het strakke lijf van Lieskequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:07 schreef muizemeis het volgende:
[..]
chantal is zo preutrs als de neten, ben pas 1 keer een foto tegengekomen waar zij zich op staat om te kleden en dat je per ongeluk een tiet ziet...
ben ik niet rouwig om voor de rest, maar denk dat dat de reden is... en laten we wel wezen, als chantal met dat gelooide uitgezakte lichaam van haar naast lieske onder de douche gaat staan... wie denk je dat er complexen krijgt??
Of gooien Rob de Tuinman het huis in... "als het herufs wor, mot je blommepotte verplaaatse.... hei verrek, kijk nou dan...10.000 euries...had Hum toch gelijk dat ik mijn gage onder de blommepot ken vinde!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:57 schreef doka het volgende:
[..]
![]()
Als Kribbet nou eens wat over de muur gaat schreeuwen over Roel, geld en plantenbakken
Chantal is een beetje preuts en stel je voor dat tanja ziet dat ze in bikini douched.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:00 schreef teamlead het volgende:
waarom kan chantal niet douchen als lieske nog op de badkamer is![]()
Maar wie wil dit dan ook zien? Niemand toch?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:07 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Moet je zo voor de gein eens even luisteren naar die gast op het RTL4-journaal over de arrestatie-actie'squote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:13 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie tegen Rob: "ja" (20x)
en dan toch weer posten hequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar wie wil dit dan ook zien? Niemand toch?
[afbeelding]
Hangt de rode vlag nog uit?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:16 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dat was zooo voor de hand liggend..
![]()
LekkerSimpel mag geen hoofddeksel meer dragen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:18 schreef muizemeis het volgende:
[..]
en dan toch weer posten he
kan ik ergens aangifte doen van emotionele schade toegbracht door LekkerSimpel??
kan iemand mij vertellen waar ik broodnodige geestelijke bijstand kan vinden na het aanschouwen van dit... van dit... euh.. van deze gruwel??
De meeste werken bij mij ook niet goed, maar deze wel: http://stream.garnierprojects.com/streamgate03?MSWMExt=.asfquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
GVD waarom haperen mijn streams zo?
Kijk gewoon via WMP10 zoals altijd en heb alle tijdelijke internetbestanden ook al gewist.
Ook de andere sites, die al voorbijgevlogen zijn, hebben het zelfde probleem. Heeft iemand hier een verklaring voor?
Je lijkt Hummie wel, die is ook zo soft. Ik draag nooit hoofddekselsquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:22 schreef arneaux het volgende:
[..]
LekkerSimpel mag geen hoofddeksel meer dragen.
doei!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:13 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 gaat er weer eens hard vantussen ivm een verjaardag dus hopelijk mis ik niet al teveel! (denk het niet, tis een vrij saaie bedoeling daar op dit moment)
Dus doei![]()
Hopelijk geven ze haar voor de verandering eens niét haar zin.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:10 schreef doka het volgende:
Tanja naar de dagboekkamer
dat heb ik niet nodig om een pesthumeur te hebben hoorquote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Hopelijk geven ze haar voor de verandering eens niét haar zin.
Hopelijk win ik de jackpot in de staatsloterij nog een keer.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:33 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dat heb ik niet nodig om een pesthumeur te hebben hoor
ow heerlijk, zou er dan toch nog iets leuks gebeuren vandaag??quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:35 schreef doka het volgende:
[..]
btw, de bewoners gaan in paranoide-modus
kom op Ingrid, je kan het, maak mama trots!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:41 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid nu met twee handen?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |