denk dat het wel losloopt... tanja heeft weeënremmers gekregen en moet nu dr adem inhouden tot volgende week donderdag...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:50 schreef flugeltje het volgende:
ff voor m'n gemoedsrust...
Moet ik zometeen op weg naar huis popcorn halen voor een bevalling vanavond/vannacht of gaat het allemaal loslopen?
Ik heb liever dat hij het bericht uit het AD over het stemresultaat van gisteren over de muur gooit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:57 schreef doka het volgende:
![]()
Als Kribbet nou eens wat over de muur gaat schreeuwen over Roel, geld en plantenbakken
allevier uit als er weer gezongen word...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:57 schreef APK het volgende:
[..]
Huh
Als je drie streams op mute zet heb je het geluid van 1 stream nog....
Dat is ook een goed idee, inderdaadquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:02 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb liever dat hij het bericht uit het AD over het stemresultaat van gisteren over de muur gooit.
chantal is zo preutrs als de neten, ben pas 1 keer een foto tegengekomen waar zij zich op staat om te kleden en dat je per ongeluk een tiet ziet...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:00 schreef teamlead het volgende:
waarom kan chantal niet douchen als lieske nog op de badkamer is![]()
Wij!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:07 schreef muizemeis het volgende:
[..]
chantal is zo preutrs als de neten, ben pas 1 keer een foto tegengekomen waar zij zich op staat om te kleden en dat je per ongeluk een tiet ziet...
ben ik niet rouwig om voor de rest, maar denk dat dat de reden is... en laten we wel wezen, als chantal met dat gelooide uitgezakte lichaam van haar naast lieske onder de douche gaat staan... wie denk je dat er complexen krijgt??
Het lijkt me wel wat als chantal compleet depressief in de douche gaat zitten janken na het aanshouwen van het strakke lijf van Lieskequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:07 schreef muizemeis het volgende:
[..]
chantal is zo preutrs als de neten, ben pas 1 keer een foto tegengekomen waar zij zich op staat om te kleden en dat je per ongeluk een tiet ziet...
ben ik niet rouwig om voor de rest, maar denk dat dat de reden is... en laten we wel wezen, als chantal met dat gelooide uitgezakte lichaam van haar naast lieske onder de douche gaat staan... wie denk je dat er complexen krijgt??
Of gooien Rob de Tuinman het huis in... "als het herufs wor, mot je blommepotte verplaaatse.... hei verrek, kijk nou dan...10.000 euries...had Hum toch gelijk dat ik mijn gage onder de blommepot ken vinde!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:57 schreef doka het volgende:
[..]
![]()
Als Kribbet nou eens wat over de muur gaat schreeuwen over Roel, geld en plantenbakken
Chantal is een beetje preuts en stel je voor dat tanja ziet dat ze in bikini douched.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:00 schreef teamlead het volgende:
waarom kan chantal niet douchen als lieske nog op de badkamer is![]()
Maar wie wil dit dan ook zien? Niemand toch?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:07 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |