Nee, je begrijpt het verkeerd, Tanja heeft namelijk een vrij uniek filter dat de baby beschermd tegen alle kwade invloeden van buitenaf. Tanja kan daardoor gewoon doorroken, maar het schijnt niet te werken tegen alcohol en Robquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
Echt heel zielig voor het kind die krijgt nog steeds een berg nicotine binnen.
Ze vermoord haar eigen kind met dit domme gedrag
En BB werkt er net zo hard aan mee door haar die mogelijkheid te geven. Maar ondertussen wel zeuren als er grapjes worden gemaakt over kanker.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
Echt heel zielig voor het kind die krijgt nog steeds een berg nicotine binnen.
Ze vermoord haar eigen kind met dit domme gedrag
Lieske is staat om in haar blote reet het huis door te lopen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:27 schreef scanman01 het volgende:
Lieske zender checken... Lieske zender checken
Hoe komt het toch dat ik bij de naam Geesje altijd de associatie krijg van "gluten"quote:
Hypocriet en dat zijn ze heel erg bij talpaquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:30 schreef schatje het volgende:
[..]
En BB werkt er net zo hard aan mee door haar die mogelijkheid te geven. Maar ondertussen wel zeuren als er grapjes worden gemaakt over kanker.
Als je geen beeld heb, ja denk het welquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:38 schreef teamlead het volgende:
ben ik de enige waar stream 1 weer eens niet mee doet
nah.. dan mis ik iig niks dusquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als je geen beeld heb, ja denk het welprobeer een andere gate, in het geval dat je de kuipstoeltjes ziet, dat ligt NIET aan jou, de regie is met pauze
geen idee ik heb de streams niet aan... als ik er 1 aandoe ben ik bang dat ik van alles mis op de andere drie en als ik ze allevier aanheb wordt ik gek van het gekakel...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:38 schreef teamlead het volgende:
bij mij werken ze alle vierquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:38 schreef teamlead het volgende:
Dan zet je er toch 3 op mutequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:41 schreef muizemeis het volgende:
[..]
geen idee ik heb de streams niet aan... als ik er 1 aandoe ben ik bang dat ik van alles mis op de andere drie en als ik ze allevier aanheb wordt ik gek van het gekakel...
vooral ook omdat er (alleen bij mij) vaak twee streams op hetzelfde beeld staan waarvan van de een het geluid iets later binnen komt dan van de andere.. dus je hoort de hele tijd echo echo echo
![]()
en dan?? zit ik naar stelletje gasten te kijken zonder iets te horenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dan zet je er toch 3 op mute(of alle 4 als er weer gezongen wordt..)
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:47 schreef muizemeis het volgende:
[..]
en dan?? zit ik naar stelletje gasten te kijken zonder iets te horen
slaat helemaal nergens op..
maar toch steeds wel ff aan doen, zo ben ik dan ook wel weer
Ik blij dat ik dan niet onder de standaard nederlanders valquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar qua muzieksmaak is Nederland diep en diep triest
Lijkt mij geen lekker idee popcorn eten bij een bevalling.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:50 schreef flugeltje het volgende:
ff voor m'n gemoedsrust...
Moet ik zometeen op weg naar huis popcorn halen voor een bevalling vanavond/vannacht of gaat het allemaal loslopen?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:52 schreef regenworm het volgende:
IK ben bang dat het een saai weekend gaat worden.
Een deel van de spanning (linda) is weg geen drank.
Hummie bedankt je hebt ons veel plezier ontnomen takke doos.
Huhquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:47 schreef muizemeis het volgende:
[..]
en dan?? zit ik naar stelletje gasten te kijken zonder iets te horen
slaat helemaal nergens op..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |