Zal Queen Tanja daar wel mee akkoord gaan danquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:21 schreef cevece het volgende:
[..]
Nee joh, dáár is dat huisje apart voor. De rest van de bewoners naar het kleine huisje en Tanja alleen in het grote huis !
Volgens mij nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:27 schreef muizemeis het volgende:
[..]
jij kent me toch wel![]()
of niet... begin te twijfelen...
Geen enkele zwangere vrouw wou in het huis,drie maal raden waarom Tanja wel....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:24 schreef Sonique het volgende:
[..]
Moet je niet bij Tanja zijn, maar bij BB.
Denk je nu echt dat Tnaja het huis is ingegegaan met een 'Ja, okay' accoordje?
Natuurlijk zijn er allerlei afspraken gemaakt tussen BB en Tanja. Dat de andere bewoners en Nederland daar niet mee eens zijn moet je niet bij Tnaja zijn maar bij BB, die hebben haar dit aangeboden..
En daar maakt BB nu gretig misbruik van...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zei gisteren nog dat ze helemaal niets van het contract heeft gelezen. Dus geen idee waar die 2 pagina's vandaan komen.
complicaties hoeven voor mij ook nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:27 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind het wel een beetje ziek als je iemand complicaties toewenst. Ik denk dat Tanja zowieso vertrekt een week of 2 na de geboorte dan heeft ze kunnen aansterken. Hummie tevreden etc.
Het gaat hier niet om een spelletje wat je speelt. Ik vind niet dat je een vrouw die aan het bevallen is extra stress mag bezorgen. Ze heeft het recht om dingen te eisen. Er is tegen haar gezegd dat ze buiten het huis zou bevallen. Big Brother kwam daar op terug dus nu mag ze genoeg eisen stellen.
ik ben benieuwd hoe de echte Tanja is..na de bevalling als die hormonen normaal zijn. Misschien is ze dan wel een lief engelachtig meisje ipv de wisselwerking met de duivel die ze nu soms heeft:D
Een beetje wel jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:27 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind het wel een beetje ziek als je iemand complicaties toewenst.
check mn profiel... weet je het zeker??quote:
Ze heeft toch zelf voor de "extra stress" gezorgd door in het BB huis te gaan. Lekker bij Geeske blijven was een optie geweest. Geen extra stress van tv-camera's, het huis, medebewoners etc.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:27 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind niet dat je een vrouw die aan het bevallen is extra stress mag bezorgen.
Het duurt maanden voordat je hormonen weer "normaal" zijn hoor. Hoewel ik twijfel of Tanja's hormonen ooit normaal geweest zijn en/of normaal wordenquote:ik ben benieuwd hoe de echte Tanja is..na de bevalling als die hormonen normaal zijn. Misschien is ze dan wel een lief engelachtig meisje ipv de wisselwerking met de duivel die ze nu soms heeft:D
Voor het geld?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:29 schreef riri het volgende:
[..]
Geen enkele zwangere vrouw wou in het huis,drie maal raden waarom Tanja wel....
Nee, Tanja wilde in het huis omdat ze dan lekker niets meer hoefde te doen. Voor die tijd was haar moeder met alles de klos. Nu kan Tanja lekker nietsnuttend in het huis hangen totdat de baby er is. Daar ging het om.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:31 schreef Sonique het volgende:
[..]
Voor het geld?
Dan zijn we er toch dat het allemaal aan BB ligt en niet aan Tanja...
gaat heen zeg... Tanja is een vervelend verwend achterbaks kreng.. daar kan bb niks aan doen hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:31 schreef Sonique het volgende:
[..]
Voor het geld?
Dan zijn we er toch dat het allemaal aan BB ligt en niet aan Tanja...
volgens haar moeder was ze echt zichzelf...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:27 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind het wel een beetje ziek als je iemand complicaties toewenst. Ik denk dat Tanja zowieso vertrekt een week of 2 na de geboorte dan heeft ze kunnen aansterken. Hummie tevreden etc.
Het gaat hier niet om een spelletje wat je speelt. Ik vind niet dat je een vrouw die aan het bevallen is extra stress mag bezorgen. Ze heeft het recht om dingen te eisen. Er is tegen haar gezegd dat ze buiten het huis zou bevallen. Big Brother kwam daar op terug dus nu mag ze genoeg eisen stellen.
ik ben benieuwd hoe de echte Tanja is..na de bevalling als die hormonen normaal zijn. Misschien is ze dan wel een lief engelachtig meisje ipv de wisselwerking met de duivel die ze nu soms heeft:D
Eej, gaat ie lekker?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:27 schreef muizemeis het volgende:
[..]
jij kent me toch wel![]()
of niet... begin te twijfelen...
Alsof alle andere bewoners in het huis een belangrijke taak hebben...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, Tanja wilde in het huis omdat ze dan lekker niets meer hoefde te doen. Voor die tijd was haar moeder met alles de klos. Nu kan Tanja lekker nietsnuttend in het huis hangen totdat de baby er is. Daar ging het om.
Nee, dat wil ze liever niet, ze doet dan wel mee met een groepsforum, maar echt groepsgedrag, nee dat stond niet in haar contract ;-))))quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Eej, gaat ie lekker?
Zet die foto's hier neer, óf ga per mail verder met sjanzen. Niet van dat "ik zie ik zie wat jij niet ziet"-gedoe, aub.![]()
Hoe kom je daar bij?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:29 schreef riri het volgende:
[..]
Geen enkele zwangere vrouw wou in het huis
Ja okee.. zo kun je alles wat krom is wel recht lullenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:34 schreef Sonique het volgende:
[..]
Alsof alle andere bewoners in het huis een belangrijke taak hebben...
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Eej, gaat ie lekker?
Zet die foto's hier neer, óf ga per mail verder met sjanzen. Niet van dat "ik zie ik zie wat jij niet ziet"-gedoe, aub.![]()
En dan doel ik niet op de prijzen pot maar het zogenaamde geld wat door Tnaja ontvangen is voordat ze in het huis ging (zoals zovele beweren)quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
gaat heen zeg... Tanja is een vervelend verwend achterbaks kreng.. daar kan bb niks aan doen hoor
Jij bent de eerste die dat zegt. Ze heeft het contract gewoon niet gelezen. Niks geen voorkeurspositie. Volgens mij volg jij nog niet zo lang de streams, of heb jij cruciale momenten waarin ze haar ware aard toonde nog nooit live meegemaakt.quote:Er is tegen haar gezegd dat ze buiten het huis zou bevallen.
Buiten het huis: als in appart van de andere, niet buiten het huis als in aan de andere kant van de straat...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij bent de eerste die dat zegt. Ze heeft het contract gewoon niet gelezen. Niks geen voorkeurspositie. Volgens mij volg jij nog niet zo lang de streams, of heb jij cruciale momenten waarin ze haar ware aard toonde nog nooit live meegemaakt.
ik sjans niet met scanman01 hoor!! Zowel hij als ik zijn gelukkig getrouwd.. ik dacht gewoon dat scanman mij wel eens gezien had omdat ik hem nog ken van vroeger...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Eej, gaat ie lekker?
Dezelfde Tanja die haar contract niet gelezen heeft en maar zelf de voorwaarden gaat verzinnen want anders gaat ze het huis uit voor de 13989de keer?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:39 schreef Sonique het volgende:
[..]
Er is duidelijk door Tanja gezegt in het begin dat ze appart van de andere zou bevallen...
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:35 schreef Cherryman het volgende:
[..]
Nee, dat wil ze liever niet, ze doet dan wel mee met een groepsforum, maar echt groepsgedrag, nee dat stond niet in haar contract ;-))))
(Oké inkoppertje, no hard feelings hoor ;-)
Joh ik bedoelde die 20 mailtjes daarvóór.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:42 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik sjans niet met scanman01 hoor!! Zowel hij als ik zijn gelukkig getrouwd.. ik dacht gewoon dat scanman mij wel eens gezien had omdat ik hem nog ken van vroeger...
dat mag toch wel??![]()
ja dat laatste en idd mn profiel zegt geen flikker, ik had in mn profiel bij achternaam mn oude usernaam gezet... beetje vreemd zal hem wel ff terugzetten weerquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Joh ik bedoelde die 20 mailtjes daarvóór.
Maar neem het vooral niet te serieus.
Hoe moeten mensen jou (her)kennen dan, er staat niéts in je profiel. Kom je ook uit Zwolle of zo? Of bedoel je met "kennen" dat je vroeger onder een andere naam hier postte?
De ex van Ellen stuurde nog smsjes naar haar toen Roel iets met haar had. Daar heeft hij zich zeer aan gestoord. Lieske vroeg wat hij zou doen als die ex in het huis was gekomen, waarop Roel dus zei dat hij hem zou wegpesten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:51 schreef Gert het volgende:
Over wie hebben Lieske en Roel het nou? Een SMS-je dat Roel gehad zou hebben? Iemand wegpesten?
Ellen=?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:50 schreef scanman01 het volgende:
Lieske vraagt wat Roel had gedaan als de ex van Ellen in het huis was gekomen. Roel zegt dat hij hem dan had weggepest zodat hij na 2 dagen een vrijwillige exit had aangevraagd.
Het kind is nu al zielig het heeft een gestoorde moeder en een nicotine te kortquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
complicaties hoeven voor mij ook niet![]()
maarre: zelfs volgens haar eigen moeder in live-uitzending is een niet-zwangere tanja geen makkelijk mens...
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:47 schreef Art_Core het volgende:
Hoeveel van die crackers werkt Tanja eigenlijk weg op een dag?
De inmiddels ook ex van Roel dus, waar hij nog altijd een beetje gek op is.quote:
gatverrrrquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:56 schreef scanman01 het volgende:
Rob heeft een stuk in zijn neus
[afbeelding]
ja ik had het inmiddels begrepen uit je post die later volgde maar toch dank je welquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:59 schreef scanman01 het volgende:
De inmiddels ook ex van Roel dus, waar hij nog altijd een beetje gek op is.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
gatverrrr![]()
![]()
mijn stuk taart komt weer naar boven.
Fok BB is weer![]()
![]()
![]()
Ik zie Tanja echt heel vaak roken. Volgens mij rookt ze er ook niet 'maar' 10, maar rookt ze er zeker 15 of meer.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het kind is nu al zielig het heeft een gestoorde moeder en een nicotine te kort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |