Wat wil die zeug nou wel? Peukjes roken dat wel...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:53 schreef cevece het volgende:
Gister zei ze nog tegen Ingrid dat ze niemand ging kiezen (omdat ze dat toch niet wilde)
Men zieltje meer teer op.. dan de long van chantalquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:53 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dat gaat te ver he, zometeen kwets je weer een tere ziel ofzo...
als ik doordraaf mn excuses, maar jeetje mina wat een domme acties weer allemaal gisteravond
ow dat is zo, het was niet ongefundamenteerd hahahahahahahahahahahaquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
je gaf een duidelijke reden waarom
volgens mij heeft tanja gezegd alleen te gaan eten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:50 schreef Michelle-74 het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste gedachte ook.
Het zal inderdaad Ingrid wel worden, zij mocht tenslotte ook al twee keer mee naar de verloskundige.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:56 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ow dat is zo, het was niet ongefundamenteerd hahahahahahahahahahaha
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:56 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ow dat is zo, het was niet ongefundamenteerd hahahahahahahahahahaha
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik zal binnenshuis geen hoofddeksel dragen deze week dan... en voor iedereen die ik gekwets heb wil ik graag mijn excuses aanbieden, want dat was absoluut niet mijn bedoeling en als ik ze dan toch gekwetst heb spijt me dat ten zeerste....
Op het matje bij Hummie en wel nu. Zware sancties zullen volgen, herinner je deze datum maar goed.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:53 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dat gaat te ver he, zometeen kwets je weer een tere ziel ofzo...
als ik doordraaf mn excuses, maar jeetje mina wat een domme acties weer allemaal gisteravond
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:57 schreef muizemeis het volgende:
[..]
![]()
ik ga ff in een ander topic wat posten met betrekking tot bb volgend jaar
Zijn haar vliezen nou werkelijk gebroken dan of nie?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:58 schreef teamlead het volgende:
waar blijft nu die stem van BB: "tanja.. werpen of bed uit" ?
Of Ruud tijdens de internetuitzending. Hij krijgt een glas rosé van Linda aangereikt en vraagt "Was dat je schone hand?"quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:59 schreef Snaptnix het volgende:
Wat een uitzending gisteren zeg, verschrikkelijk. Was werkelijk geen moment waar ik nu van zeg, o ja dat was leuk. O ja toch wel. Het antwoord van Linda op de uitnodiging door de zoon van Rob "Ik geef niet zo om feestjes"![]()
"Tanja, vliezen checken, Tanja vliezen checken... "quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zijn haar vliezen nou werkelijk gebroken dan of nie?
Dat er iets speelt is me wel duidelijk, maar als haar vliezen werkelijk gebroken zijn,moet ze blijven liggen en ik hoop toch niet dat die stream dan de hele tijd bij haar blijft.
Dan zou vast wel een van de dames belangstelling tonen. Dat is niet zo, dus het lijkt me nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:58 schreef teamlead het volgende:
waar blijft nu die stem van BB: "tanja we werpen je het bed uit" ?
Tanja ligt gewoon op bedquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:03 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Dan zou vast wel een van de dames belangstelling tonen. Dat is niet zo, dus het lijkt me niet
wat, geheime missie?? nou echt voel me zooo gekwetst, ík zou nooooit zo kunnen liegen, ow wat sta ik nu voor lul, wat vind ik dít erg zeg, ik ben echt helemaal van de rel, ik zou dat nooit zo kunnen doen, ik voel me zo genaaid, ik vertrouwde je gewoon, ikquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:01 schreef teamlead het volgende:
[..]die excuses waren gewoon onderdeel van een geheime missie.. .nu vertrouw je me zeker niet meer he? Had je niet het gevoel dat je voor heel nederland voor lul stond?
Zoals gewoonlijk. Lekker asociaal zijn tegen alle andere bewoners... hele dagen op bed liggen.... totaal niet met een groep willen meedoen.... en wel verreweg de meeste stemmen krijgen.quote:
Ja, dat zie ik hier helaas ook al heel de tijd.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:06 schreef muizemeis het volgende:
[..]
wat, geheime missie?? nou echt voel me zooo gekwetst, ík zou nooooit zo kunnen liegen, ow wat sta ik nu voor lul, wat vind ik dít erg zeg, ik ben echt helemaal van de rel, ik zou dat nooit zo kunnen doen, ik voel me zo genaaid, ik vertrouwde je gewoon, ik
IKIKIKIKIKIKIKIKIKIKIKIK ik ga dr helemaal van stotteren....
het is net of ze is opgebaardquote:
Nomineren, nomineren, nomineren!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:06 schreef muizemeis het volgende:
[..]
wat, geheime missie?? nou echt voel me zooo gekwetst, ík zou nooooit zo kunnen liegen, ow wat sta ik nu voor lul, wat vind ik dít erg zeg, ik ben echt helemaal van de rel, ik zou dat nooit zo kunnen doen, ik voel me zo genaaid, ik vertrouwde je gewoon, ik
IKIKIKIKIKIKIKIKIKIKIKIK ik ga dr helemaal van stotteren....
lul...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:06 schreef teamlead het volgende:
[..]ik ga even in een ander topic posten
Een uur geleden werd er duidelijk gezegd. Tanja heeft kramp in haar onderbuik & haar vliezen zijn gebroken. Dit werd met licht (heel licht) enthousiasme door de bewoners ontvangen. Het bericht kwam van Chantal. Die zojuist uit het huis kwam.quote:
Totaal geen last van. Hier gaan ze zoals altijd perfect.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:07 schreef Anitra het volgende:
Wat zijn de streams k*t vandaag. Het hapert en het valt weg
bomquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:08 schreef muizemeis het volgende:
ff oftopic...
wat is er in godsnaam aan de hand op het binnenhof??
geen idee... wordt verder niks over bekend gemaakt..quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:08 schreef muizemeis het volgende:
ff oftopic...
Dat is nog volledig onduidelijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:08 schreef muizemeis het volgende:
ff oftopic...
Nu.nl:quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:08 schreef muizemeis het volgende:
ff oftopic...
quote:DEN HAAG - Het Binnenhof in Den Haag is vrijdagochtend volledig afgesloten door politie en mobiele eenheid. Onduidelijk is nog wat de reden is.
De politie Haaglanden verwijst voor verdere informatie naar de nationaal coördinator terrorismebestrijding. Een woordvoerder daarvan kan geen informatie geven. "Wat je ziet, is wat je ziet." Hij geeft aan dat er later op de dag meer duidelijkheid komt. Voor zover bekend zijn er geen bijzondere bijeenkomsten of hoge buitenlandse gasten op het Binnenhof of in het gebouw van de Tweede Kamer. Wel vergadert, zoals elke vrijdag, de ministerraad in de Trêves-zaal.
De Tweede Kamer vergadert niet op vrijdag, Kamerleden zijn er dan ook nauwelijks. Van het Tweede-Kamergebouw is één ingang (Lange Poten) gesloten. Bij de ingang aan het Plein staat ook politie en mobiele eenheid.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:08 schreef scanman01 het volgende:
Joost staat even ongegeneerd aan zijn kont te krabben
[afbeelding]
quote:
ow oke, dacht ff rob is ontsnapt en doet daar zn beklagquote:
Afgesloten ja, zat ook al te zoeken waarom. Kan alleen maar terug vind "om nog onduidelijke redenen, politiewoordvoerder verwijzen voor meer informatie door naar landelijk cooordinator terrorisme bestrijding"quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:08 schreef muizemeis het volgende:
ff oftopic...
Toch geeft het wel mooie plaatjes met die verschillende kleuren badjassen.quote:
nouja ik kan omdraaien als blad aan de boom hoor, misschien doet een goed gesprek wonderenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
en ik had me er nog zo op verheugd om met muizemeis in de jaccuzi te kunnen liggen
ik zal mijn spreekkamer alvast inrichten danquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:13 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nouja ik kan omdraaien als blad aan de boom hoor, misschien doet een goed gesprek wonderen
Heb ze nu op een andere manier en daar doen ze het wel goed. Had net 2 verschillende al geprobeerd en dat was echt ruk. Maar ik ben weer helemaal bijquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Totaal geen last van. Hier gaan ze zoals altijd perfect.
Als het kindje ingedaald is hoeft ze niet perse te blijven liggen hoor na het breken van de vliezen. Als het kindje niet genoeg ingedaald is, dan moet ze wel blijven liggen, maar ik kan me niet voorstellen dat ze dan in de slaapkamer blijft. Dan gaat ze naar haar "verloskundingenkamer"quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat er iets speelt is me wel duidelijk, maar als haar vliezen werkelijk gebroken zijn,moet ze blijven liggen en ik hoop toch niet dat die stream dan de hele tijd bij haar blijft.
Talpa op sterven na dood? Geloof er geen bal van....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:13 schreef regenworm het volgende:
http://vkmag.com/index.php/weblog/big_brother_doorgestoken_kaart/
misschien wacht ze tot de verloskundigen er zijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:17 schreef cevece het volgende:
[..]
Als het kindje ingedaald is hoeft ze niet perse te blijven liggen hoor na het breken van de vliezen. Als het kindje niet genoeg ingedaald is, dan moet ze wel blijven liggen, maar ik kan me niet voorstellen dat ze dan in de slaapkamer blijft. Dan gaat ze naar haar "verloskundingenkamer"![]()
![]()
haha, dies leukquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:16 schreef Luchtbel het volgende:
Lieske: het is tenenkrullend!
ow ben je dr zo eentje??quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik zal mijn spreekkamer alvast inrichten dan![]()
toch wel knap dat iedereen zich kan beheersen daar...je gaat toch automatisch verbeterenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:19 schreef Zabb het volgende:
En ze herhaalde het ook nogeens een aantal keer!!
O, ok. Stond mij nog iets bij dat als de vliezen zouden breken je moest blijven liggen tot de verloskundige was geweest.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:17 schreef cevece het volgende:
[..]
Als het kindje ingedaald is hoeft ze niet perse te blijven liggen hoor na het breken van de vliezen. Als het kindje niet genoeg ingedaald is, dan moet ze wel blijven liggen, maar ik kan me niet voorstellen dat ze dan in de slaapkamer blijft. Dan gaat ze naar haar "verloskundingenkamer"![]()
![]()
dan is rob dus weer aan het stoken want dat heeft volgens mij niets met het wel of niet bevallen van tanja te maken... volgende week moeten ze toch gewoon weer nomineren??quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
misschien wacht ze tot de verloskundigen er zijn
maar: hoorde ik rob nu net zeggen dat er geen nominatie zou zijn deze week als tanja nog niet bevallen is
quote:
Ze mogen vast wel een plakje moederkoek, ondanks het rantsoen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:22 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik hoop dat Rob verdrinkt in de placenta!
goeiemorgen!
dan wat... dan... kelder??quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:23 schreef teamlead het volgende:
[..]spreekkamer klinkt wat beschaafder.......
![]()
het rantsoen: Moederkoek, pindakaas en uienquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:23 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ze mogen vast wel een plakje moederkoek, ondanks het rantsoen.![]()
plakje moederkoek met muisje bij de koffie??quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:23 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ze mogen vast wel een plakje moederkoek, ondanks het rantsoen.![]()
quote:
Die moederkoek van Tanja is toch een soort spacecakequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:24 schreef muizemeis het volgende:
[..]
plakje moederkoek met muisje bij de koffie??![]()
De inkijk is weg, maar toch leuk plaatje:quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:25 schreef regenworm het volgende:
Potjandrie heeft lieske een lekkere inkijk kan ik er geen caps van maken.
Het enige waar we nog op kunnen hopen is een stevige ruzie tussen menno en rob ofzo idd... het dreigt een beetje in te kakken....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:27 schreef scanman01 het volgende:
Maar goed... van ruzies en andere voor streamers interessante zaken is dus totaal geen sprake meer inmiddels en de 'slet' van het huis is eruit....
Ik begin het verloop van deze BB5 wat somber in te zien, ook naar aanleiding van de zoveelste Tanja Show gisteravond in de live. Vanaf vandaag zal de Tanja Show alleen maar groter worden en als de baby erin, wordt het de baby show.
Zijn er meer mensen somber over de rest van deze BB, of ben ik de enige?
als dr vliezen echt gebroken zijn (wat ik niet denk omdat ze dan in een nat bed ligt) dan komt de verloskundige meteen om te zien of er ontsluiting is, als die er niet is dan kan het nog maximaal 24 uur duren voor het kind gehaald moet wordenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:28 schreef Mleentje het volgende:
Maar als haar vliezen echt gebroken zijn, dan duurt het toch wel nog een flinke tijd voor de verloskundige komt? Pas op het laatste moment als de weeën elkaar flink opvolgen? Wie heeft hier verstand van?
Nee, zowel bij weeen die elkaar flink opvolgen, als bij het breken van de vliezen moet de verloskundige gewaarschuwd worden. In beide gevallen zullen ze de ontsluiting in de gaten houden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:28 schreef Mleentje het volgende:
Maar als haar vliezen echt gebroken zijn, dan duurt het toch wel nog een flinke tijd voor de verloskundige komt? Pas op het laatste moment als de weeën elkaar flink opvolgen? Wie heeft hier verstand van?
Tanja zei gisteren dat in haar geval er meteen een verloskundige aanwezig zal zijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:28 schreef Mleentje het volgende:
Ja gewaarschuwd. Maar voor gebroken vliezen komt niemand kijken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee, zowel bij weeen die lkaar flink ovolgen, als bij het breken van de vliezen moet de verloskundige gewaarschuwd worden.
hierquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:30 schreef Luchtbel het volgende:
Is de live-uitzendig van gister nog ergens te zien?
Normaal komt de verloskundige pas als er een aantal minuten tussen de weeen zit. In Tanja's geval zal de verloskundige er meteen vanaf het begin bij zijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:31 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja gewaarschuwd. Maar voor gebroken vliezen komt niemand kijken.
Als bij de volgende exit Tanja weer op de bank zit, zonder te zijn bevallen, gaat ze er gewoon nog niet uit van Tummiequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:22 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dan is rob dus weer aan het stoken want dat heeft volgens mij niets met het wel of niet bevallen van tanja te maken... volgende week moeten ze toch gewoon weer nomineren??
wat ik wel vaag vind overigens, is dat op diverse plaatsen te lezen valt dat tanja zeker in het bb huis gaat bevallen...
hoe zo dan, ze kan over twee weken toch alsnog weggestemd worden en wie zegt dat het kindje niet iets later komt dan uitgerekend
nee hoor, not mequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:27 schreef scanman01 het volgende:
Maar goed... van ruzies en andere voor streamers interessante zaken is dus totaal geen sprake meer inmiddels en de 'slet' van het huis is eruit....
Ik begin het verloop van deze BB5 wat somber in te zien, ook naar aanleiding van de zoveelste Tanja Show gisteravond in de live. Vanaf vandaag zal de Tanja Show alleen maar groter worden en als de baby er is, wordt het de baby show.
Het gevoel heb ik ook dat de tanja baby show nog wel verder gaat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:27 schreef scanman01 het volgende:
Ik begin het verloop van deze BB5 wat somber in te zien, ook naar aanleiding van de zoveelste Tanja Show gisteravond in de live. Vanaf vandaag zal de Tanja Show alleen maar groter worden en als de baby erin, wordt het de baby show.
hmmmm..... ik ga ff voorstellen geen zolders in het bb huis aan te brengen, dat gaat helemaal de verkeerde kant op ik zie het al.....quote:
Ik reken er toch op dat Chantal flink door zal draaien als ze genomineerd is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:27 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De inkijk is weg, maar toch leuk plaatje:
[afbeelding]
Ik erger me ook aan de Tanja show. Ik had me voor het eerst sinds BB1 voorgenomen om weer eens goed alles te volgen, maar Tanja is alleen maar een storende factor in het spel tussen de rest van de bewoners. Dat komt voornamelijk omdat het zo'n enorm stuk chagarijn is die niks leuk lijkt te vinden. En trouwens ook totaal niet representatief voor de gemiddelde zwangere vrouw. Enrorm gemiste kans voor haar want een vrolijke moeder die ondanks haar "handicap" meedoet met de groep en anderen ondersteund bij de opdrachten waar ze zelf niet aan mee kan doen loopt lachend met 3 ton het huis uit!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:27 schreef scanman01 het volgende:
Mijn verloskundige kwam meteen toen mijn vliezen gebroken waren (gevolgd door de ambulance btw) omdat het kindje in het vruchtwater gepoept had (had toen al schijt aan zijn moederquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:28 schreef Mleentje het volgende:
Nee, ik was hier vanaf het begin al bang voor. Ik kreeg hoop toen Tanja op tv niet meer zo erg werd gepromoot en haar ware aard beter naar voren kwam, maar zoals het nu gaat krijg ik steeds meer het gevoel dat het echt niet uit maakt of je gaat sms-en Talpa houdt toch vast aan het van te voren opgestelde draaiboek.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:27 schreef scanman01 het volgende:
Ik begin het verloop van deze BB5 wat somber in te zien, ook naar aanleiding van de zoveelste Tanja Show gisteravond in de live. Vanaf vandaag zal de Tanja Show alleen maar groter worden en als de baby er is, wordt het de baby show.
Als je puur naar de kans op sex kijkt, zie ik het somber in. Maar dat is wel een erg beperkte opvatting van wat het programma zou moeten bieden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:27 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:31 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja gewaarschuwd. Maar voor gebroken vliezen komt niemand kijken.
quote:Meestal breken je vliezen pas op het einde van de eerste fase maar soms wordt op deze manier ook de bevalling ingeluid.
Als je water breekt merk je vaak eerst een "golf" vruchtwater op, en daarna kunnen kleine hoeveelheden elkaar blijven opvolgen. Meestal is het vruchtwater helder van kleur, maar kan ook meer gekleurd zijn als je baby het bijvoorbeeld benauwd heeft.
Je kan best zo vlug mogelijk je dokter bellen. Je bevalling moet binnen de 24 uur na het breken van de vliezen doorzetten, omdat je baby anders meer kans loopt op een infectie.
Laatste stukkie, is van de kaart die ik meekreeg voor m'n bevalling. Dus lijkt me dat ze dan wel waren gekomen.quote:Wanneer je vliezen breken is dien je meteen te bellen. Probeer een beetje vruchtwater op te vangen in een glaasje en/of bewaar de natte onderbroek of maandverband zodat de verloskundige zelf ook kan zien hoe je vruchtwater eruit ziet.
dat vind ik op zijn zachts gezegd vreemd.. ze hebben dat extra huisje toch nogquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:35 schreef scanman01 het volgende:
Voor iedereen die het gisteren gemist heeft: Als Tanja gaat bevallen wordt het gedeelte van de slaapkamers en de douche/wc helemaal afgezet en mogen de bewoners daar niet meer komen. Ze krijgen dan een tijdelijk wc in de tuin. Het afgezette deel van het huis is dan helemaal alleen voor Tanja.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:35 schreef scanman01 het volgende:
Voor iedereen die het gisteren gemist heeft: Als Tanja gaat bevallen wordt het gedeelte van de slaapkamers en de douche/wc helemaal afgezet en mogen de bewoners daar niet meer komen. Ze krijgen dan een tijdelijk wc in de tuin. Het afgezette deel van het huis is dan helemaal alleen voor Tanja.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:33 schreef muizemeis het volgende:
[..]
hmmmm..... ik ga ff voorstellen geen zolders in het bb huis aan te brengen, dat gaat helemaal de verkeerde kant op ik zie het al.....
het wordt wel vroeg in de avond uitgezonden hoor!!![]()
Toilet in de tuin??? Haha, zeker zo'n ranzig chemisch toilet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:35 schreef scanman01 het volgende:
dat is dan nieuw toen ik de eerste keer zwanger was, was het nog 24 uurquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:35 schreef E.T. het volgende:
en als de vliezen gebroken zijn en er zijn geen weeen, dan wachten ze tegenwoordig zelfs tot 48 uur voordat je naar het ziekenhuis gestuurd wordt om de weeen op te wekken. (ipv 24 uur die hierboven ergens genoemd staat)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |