hierquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:30 schreef Luchtbel het volgende:
Is de live-uitzendig van gister nog ergens te zien?
Normaal komt de verloskundige pas als er een aantal minuten tussen de weeen zit. In Tanja's geval zal de verloskundige er meteen vanaf het begin bij zijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:31 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja gewaarschuwd. Maar voor gebroken vliezen komt niemand kijken.
Als bij de volgende exit Tanja weer op de bank zit, zonder te zijn bevallen, gaat ze er gewoon nog niet uit van Tummiequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:22 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dan is rob dus weer aan het stoken want dat heeft volgens mij niets met het wel of niet bevallen van tanja te maken... volgende week moeten ze toch gewoon weer nomineren??
wat ik wel vaag vind overigens, is dat op diverse plaatsen te lezen valt dat tanja zeker in het bb huis gaat bevallen...
hoe zo dan, ze kan over twee weken toch alsnog weggestemd worden en wie zegt dat het kindje niet iets later komt dan uitgerekend
nee hoor, not mequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:27 schreef scanman01 het volgende:
Maar goed... van ruzies en andere voor streamers interessante zaken is dus totaal geen sprake meer inmiddels en de 'slet' van het huis is eruit....
Ik begin het verloop van deze BB5 wat somber in te zien, ook naar aanleiding van de zoveelste Tanja Show gisteravond in de live. Vanaf vandaag zal de Tanja Show alleen maar groter worden en als de baby er is, wordt het de baby show.
Zijn er meer mensen somber over de rest van deze BB, of ben ik de enige?
Het gevoel heb ik ook dat de tanja baby show nog wel verder gaat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:27 schreef scanman01 het volgende:
Maar goed... van ruzies en andere voor streamers interessante zaken is dus totaal geen sprake meer inmiddels en de 'slet' van het huis is eruit....
Ik begin het verloop van deze BB5 wat somber in te zien, ook naar aanleiding van de zoveelste Tanja Show gisteravond in de live. Vanaf vandaag zal de Tanja Show alleen maar groter worden en als de baby erin, wordt het de baby show.
hmmmm..... ik ga ff voorstellen geen zolders in het bb huis aan te brengen, dat gaat helemaal de verkeerde kant op ik zie het al.....quote:
Ik reken er toch op dat Chantal flink door zal draaien als ze genomineerd is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:27 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De inkijk is weg, maar toch leuk plaatje:
[afbeelding]
Ik erger me ook aan de Tanja show. Ik had me voor het eerst sinds BB1 voorgenomen om weer eens goed alles te volgen, maar Tanja is alleen maar een storende factor in het spel tussen de rest van de bewoners. Dat komt voornamelijk omdat het zo'n enorm stuk chagarijn is die niks leuk lijkt te vinden. En trouwens ook totaal niet representatief voor de gemiddelde zwangere vrouw. Enrorm gemiste kans voor haar want een vrolijke moeder die ondanks haar "handicap" meedoet met de groep en anderen ondersteund bij de opdrachten waar ze zelf niet aan mee kan doen loopt lachend met 3 ton het huis uit!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:27 schreef scanman01 het volgende:
Mijn verloskundige kwam meteen toen mijn vliezen gebroken waren (gevolgd door de ambulance btw) omdat het kindje in het vruchtwater gepoept had (had toen al schijt aan zijn moederquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:28 schreef Mleentje het volgende:
Maar als haar vliezen echt gebroken zijn, dan duurt het toch wel nog een flinke tijd voor de verloskundige komt? Pas op het laatste moment als de weeën elkaar flink opvolgen? Wie heeft hier verstand van?
Nee, ik was hier vanaf het begin al bang voor. Ik kreeg hoop toen Tanja op tv niet meer zo erg werd gepromoot en haar ware aard beter naar voren kwam, maar zoals het nu gaat krijg ik steeds meer het gevoel dat het echt niet uit maakt of je gaat sms-en Talpa houdt toch vast aan het van te voren opgestelde draaiboek.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:27 schreef scanman01 het volgende:
Ik begin het verloop van deze BB5 wat somber in te zien, ook naar aanleiding van de zoveelste Tanja Show gisteravond in de live. Vanaf vandaag zal de Tanja Show alleen maar groter worden en als de baby er is, wordt het de baby show.
Als je puur naar de kans op sex kijkt, zie ik het somber in. Maar dat is wel een erg beperkte opvatting van wat het programma zou moeten bieden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:27 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:31 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja gewaarschuwd. Maar voor gebroken vliezen komt niemand kijken.
quote:Meestal breken je vliezen pas op het einde van de eerste fase maar soms wordt op deze manier ook de bevalling ingeluid.
Als je water breekt merk je vaak eerst een "golf" vruchtwater op, en daarna kunnen kleine hoeveelheden elkaar blijven opvolgen. Meestal is het vruchtwater helder van kleur, maar kan ook meer gekleurd zijn als je baby het bijvoorbeeld benauwd heeft.
Je kan best zo vlug mogelijk je dokter bellen. Je bevalling moet binnen de 24 uur na het breken van de vliezen doorzetten, omdat je baby anders meer kans loopt op een infectie.
Laatste stukkie, is van de kaart die ik meekreeg voor m'n bevalling. Dus lijkt me dat ze dan wel waren gekomen.quote:Wanneer je vliezen breken is dien je meteen te bellen. Probeer een beetje vruchtwater op te vangen in een glaasje en/of bewaar de natte onderbroek of maandverband zodat de verloskundige zelf ook kan zien hoe je vruchtwater eruit ziet.
dat vind ik op zijn zachts gezegd vreemd.. ze hebben dat extra huisje toch nogquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:35 schreef scanman01 het volgende:
Voor iedereen die het gisteren gemist heeft: Als Tanja gaat bevallen wordt het gedeelte van de slaapkamers en de douche/wc helemaal afgezet en mogen de bewoners daar niet meer komen. Ze krijgen dan een tijdelijk wc in de tuin. Het afgezette deel van het huis is dan helemaal alleen voor Tanja.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:35 schreef scanman01 het volgende:
Voor iedereen die het gisteren gemist heeft: Als Tanja gaat bevallen wordt het gedeelte van de slaapkamers en de douche/wc helemaal afgezet en mogen de bewoners daar niet meer komen. Ze krijgen dan een tijdelijk wc in de tuin. Het afgezette deel van het huis is dan helemaal alleen voor Tanja.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:33 schreef muizemeis het volgende:
[..]
hmmmm..... ik ga ff voorstellen geen zolders in het bb huis aan te brengen, dat gaat helemaal de verkeerde kant op ik zie het al.....
het wordt wel vroeg in de avond uitgezonden hoor!!![]()
Toilet in de tuin??? Haha, zeker zo'n ranzig chemisch toilet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:35 schreef scanman01 het volgende:
dat is dan nieuw toen ik de eerste keer zwanger was, was het nog 24 uurquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:35 schreef E.T. het volgende:
en als de vliezen gebroken zijn en er zijn geen weeen, dan wachten ze tegenwoordig zelfs tot 48 uur voordat je naar het ziekenhuis gestuurd wordt om de weeen op te wekken. (ipv 24 uur die hierboven ergens genoemd staat)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |