abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31434857
Het is erg slaap verwekkend zo braaf ze buiten zitten
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 12:32:14 #177
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31434861
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 12:30 schreef Luchtbel het volgende:
Is de live-uitzendig van gister nog ergens te zien?
hier
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 12:32:38 #178
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31434875
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 12:31 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Ja gewaarschuwd. Maar voor gebroken vliezen komt niemand kijken.
Normaal komt de verloskundige pas als er een aantal minuten tussen de weeen zit. In Tanja's geval zal de verloskundige er meteen vanaf het begin bij zijn.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_31434882
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 12:22 schreef muizemeis het volgende:

[..]

dan is rob dus weer aan het stoken want dat heeft volgens mij niets met het wel of niet bevallen van tanja te maken... volgende week moeten ze toch gewoon weer nomineren??

wat ik wel vaag vind overigens, is dat op diverse plaatsen te lezen valt dat tanja zeker in het bb huis gaat bevallen...
hoe zo dan, ze kan over twee weken toch alsnog weggestemd worden en wie zegt dat het kindje niet iets later komt dan uitgerekend
Als bij de volgende exit Tanja weer op de bank zit, zonder te zijn bevallen, gaat ze er gewoon nog niet uit van Tummie
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
pi_31434886
Ok, bedankt.. Weet ik dat ook weer. Ik betwijfel of het kindje nu komt hoor. De komende weken zal er wel elke dag zo'n melding zijn dat Tanja op het punt staat te bevallen.
pi_31434889
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 12:27 schreef scanman01 het volgende:
Maar goed... van ruzies en andere voor streamers interessante zaken is dus totaal geen sprake meer inmiddels en de 'slet' van het huis is eruit....
Ik begin het verloop van deze BB5 wat somber in te zien, ook naar aanleiding van de zoveelste Tanja Show gisteravond in de live. Vanaf vandaag zal de Tanja Show alleen maar groter worden en als de baby er is, wordt het de baby show.
Zijn er meer mensen somber over de rest van deze BB, of ben ik de enige?
nee hoor, not me
Tanja, weet ik niet zo, die bevalling & dat kind interesseren me niet dus let's get it over with

Linda kon me ook al geen seconde boeien, voor ruzie hebben ze echt geen Linda nodig

[ Bericht 0% gewijzigd door Wup op 14-10-2005 12:46:15 ]
pi_31434890
quote:
Maar goed... van ruzies en andere voor streamers interessante zaken is dus totaal geen sprake meer inmiddels en de 'slet' van het huis is eruit....
Ik begin het verloop van deze BB5 wat somber in te zien, ook naar aanleiding van de zoveelste Tanja Show gisteravond in de live. Vanaf vandaag zal de Tanja Show alleen maar groter worden en als de baby erin, wordt het de baby show.
Het gevoel heb ik ook dat de tanja baby show nog wel verder gaat.
Dit levert erg saaie beelden op, nu maar hopen dat tanja snel oprot.
Als tanja weg is dan kan BB pas echt gaan beginnen tot die tijd zit ik naar TBS te kijken
pi_31434891
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 12:25 schreef teamlead het volgende:

[..]

zolder...

hmmmm..... ik ga ff voorstellen geen zolders in het bb huis aan te brengen, dat gaat helemaal de verkeerde kant op ik zie het al.....
het wordt wel vroeg in de avond uitgezonden hoor!!
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
pi_31434897
quote:
Ik reken er toch op dat Chantal flink door zal draaien als ze genomineerd is.
Is echt iets waar ik naar uit kijk.
Keeping an eye on the world going by my window.
pi_31434914
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 12:28 schreef scanman01 het volgende:

[..]

De inkijk is weg, maar toch leuk plaatje:

[afbeelding]
weer één voor mijn verzameling
pi_31434915
quote:

Ik erger me ook aan de Tanja show. Ik had me voor het eerst sinds BB1 voorgenomen om weer eens goed alles te volgen, maar Tanja is alleen maar een storende factor in het spel tussen de rest van de bewoners. Dat komt voornamelijk omdat het zo'n enorm stuk chagarijn is die niks leuk lijkt te vinden. En trouwens ook totaal niet representatief voor de gemiddelde zwangere vrouw. Enrorm gemiste kans voor haar want een vrolijke moeder die ondanks haar "handicap" meedoet met de groep en anderen ondersteund bij de opdrachten waar ze zelf niet aan mee kan doen loopt lachend met 3 ton het huis uit!
"That rug really tied the room together".
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 12:35:11 #187
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_31434932
en als de vliezen gebroken zijn en er zijn geen weeen, dan wachten ze tegenwoordig zelfs tot 48 uur voordat je naar het ziekenhuis gestuurd wordt om de weeen op te wekken. (ipv 24 uur die hierboven ergens genoemd staat)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_31434935
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 12:28 schreef Mleentje het volgende:
Maar als haar vliezen echt gebroken zijn, dan duurt het toch wel nog een flinke tijd voor de verloskundige komt? Pas op het laatste moment als de weeën elkaar flink opvolgen? Wie heeft hier verstand van?
Mijn verloskundige kwam meteen toen mijn vliezen gebroken waren (gevolgd door de ambulance btw) omdat het kindje in het vruchtwater gepoept had (had toen al schijt aan zijn moeder )
En omdat hij nog niet ingedaald was moest ik horizontaal blijven, omdat anders de navelstreng om het nekje kan zitten en het kind dan wel ineens snel kan indalen en zichzelf kan "stikken". Maar als er geen bijzonderheden zijn, dan hoeft de verloskundige in principe pas te komen als de weeen sneller op elkaar volgen. Ik denk dat dat ook komt omdat verloskundigen in de praktijk een aantal zwangere vrouwen tegelijk onder haar hoede heeft en dus niet alle tijd van de wereld heeft om bij iedereen langs te gaan. Volgens mij heeft Tanja "privé"-vk, dus zou ze wel ff kunnen gaan kijken/hart onder de riem steken.

Maar feit blijft: Geen bevalling is hetzelfde
pi_31434943
quote:
Ik begin het verloop van deze BB5 wat somber in te zien, ook naar aanleiding van de zoveelste Tanja Show gisteravond in de live. Vanaf vandaag zal de Tanja Show alleen maar groter worden en als de baby er is, wordt het de baby show.
Nee, ik was hier vanaf het begin al bang voor. Ik kreeg hoop toen Tanja op tv niet meer zo erg werd gepromoot en haar ware aard beter naar voren kwam, maar zoals het nu gaat krijg ik steeds meer het gevoel dat het echt niet uit maakt of je gaat sms-en Talpa houdt toch vast aan het van te voren opgestelde draaiboek.
De enige die invloed op veranderingen van dit draaiboek heeft is Tanja en dat doet ze dus ook voortdurend, het maakt niet uit of dit ten koste van de andere bewoners gaat.
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 12:35:41 #190
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_31434948
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 12:32 schreef teamlead het volgende:

[..]

hier
Thanks.
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 12:35:46 #191
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31434951
Voor iedereen die het gisteren gemist heeft: Als Tanja gaat bevallen wordt het gedeelte van de slaapkamers en de douche/wc helemaal afgezet en mogen de bewoners daar niet meer komen. Ze krijgen dan een tijdelijk wc in de tuin. Het afgezette deel van het huis is dan helemaal alleen voor Tanja.
  Moderator vrijdag 14 oktober 2005 @ 12:35:59 #192
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31434959
quote:
Als je puur naar de kans op sex kijkt, zie ik het somber in. Maar dat is wel een erg beperkte opvatting van wat het programma zou moeten bieden. Nee, ik zie best veel spanningen binnen de groep. En het nomineren wordt steeds moeilijker. Ook hoop ik nog dat Chantal ontmaskerd wordt vroeg of laat.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_31434977
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 12:34 schreef regenworm het volgende:
weer één voor mijn verzameling
ik weet niet of je dit inkijk noemt?
pi_31434993
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 12:31 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Ja gewaarschuwd. Maar voor gebroken vliezen komt niemand kijken.
Jawel
quote:
Meestal breken je vliezen pas op het einde van de eerste fase maar soms wordt op deze manier ook de bevalling ingeluid.
Als je water breekt merk je vaak eerst een "golf" vruchtwater op, en daarna kunnen kleine hoeveelheden elkaar blijven opvolgen. Meestal is het vruchtwater helder van kleur, maar kan ook meer gekleurd zijn als je baby het bijvoorbeeld benauwd heeft.
Je kan best zo vlug mogelijk je dokter bellen. Je bevalling moet binnen de 24 uur na het breken van de vliezen doorzetten, omdat je baby anders meer kans loopt op een infectie.
quote:
Wanneer je vliezen breken is dien je meteen te bellen. Probeer een beetje vruchtwater op te vangen in een glaasje en/of bewaar de natte onderbroek of maandverband zodat de verloskundige zelf ook kan zien hoe je vruchtwater eruit ziet.
Laatste stukkie, is van de kaart die ik meekreeg voor m'n bevalling. Dus lijkt me dat ze dan wel waren gekomen.
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 12:37:46 #195
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31435001
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 12:35 schreef scanman01 het volgende:
Voor iedereen die het gisteren gemist heeft: Als Tanja gaat bevallen wordt het gedeelte van de slaapkamers en de douche/wc helemaal afgezet en mogen de bewoners daar niet meer komen. Ze krijgen dan een tijdelijk wc in de tuin. Het afgezette deel van het huis is dan helemaal alleen voor Tanja.
dat vind ik op zijn zachts gezegd vreemd.. ze hebben dat extra huisje toch nog zet haar dan daarin....
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 12:37:51 #196
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31435005
pi_31435027
quote:
laat me raden, dan is het voor tanja nog steeds niet goed genoeg en wil ze het HELE huis tot haar beschikking zodat er genoeg lucht is oid en omdat er geen enkele bacterie van de andere bewoners in de neus van dat kind mag vliegen?
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 12:39:18 #198
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31435043
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 12:33 schreef muizemeis het volgende:

[..]

hmmmm..... ik ga ff voorstellen geen zolders in het bb huis aan te brengen, dat gaat helemaal de verkeerde kant op ik zie het al.....
het wordt wel vroeg in de avond uitgezonden hoor!!
maar zou wel goed zijn voor de kijkcijfers
pi_31435047
quote:
Toilet in de tuin??? Haha, zeker zo'n ranzig chemisch toilet.
pi_31435058
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 12:35 schreef E.T. het volgende:
en als de vliezen gebroken zijn en er zijn geen weeen, dan wachten ze tegenwoordig zelfs tot 48 uur voordat je naar het ziekenhuis gestuurd wordt om de weeen op te wekken. (ipv 24 uur die hierboven ergens genoemd staat)
dat is dan nieuw toen ik de eerste keer zwanger was, was het nog 24 uur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')