quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:06 schreef muizemeis het volgende:
[..]
wat, geheime missie?? nou echt voel me zooo gekwetst, ík zou nooooit zo kunnen liegen, ow wat sta ik nu voor lul, wat vind ik dít erg zeg, ik ben echt helemaal van de rel, ik zou dat nooit zo kunnen doen, ik voel me zo genaaid, ik vertrouwde je gewoon, ik
IKIKIKIKIKIKIKIKIKIKIKIK ik ga dr helemaal van stotteren....
het is net of ze is opgebaardquote:
Nomineren, nomineren, nomineren!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:06 schreef muizemeis het volgende:
[..]
wat, geheime missie?? nou echt voel me zooo gekwetst, ík zou nooooit zo kunnen liegen, ow wat sta ik nu voor lul, wat vind ik dít erg zeg, ik ben echt helemaal van de rel, ik zou dat nooit zo kunnen doen, ik voel me zo genaaid, ik vertrouwde je gewoon, ik
IKIKIKIKIKIKIKIKIKIKIKIK ik ga dr helemaal van stotteren....
lul...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:06 schreef teamlead het volgende:
[..]ik ga even in een ander topic posten
Een uur geleden werd er duidelijk gezegd. Tanja heeft kramp in haar onderbuik & haar vliezen zijn gebroken. Dit werd met licht (heel licht) enthousiasme door de bewoners ontvangen. Het bericht kwam van Chantal. Die zojuist uit het huis kwam.quote:
Totaal geen last van. Hier gaan ze zoals altijd perfect.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:07 schreef Anitra het volgende:
Wat zijn de streams k*t vandaag. Het hapert en het valt weg
bomquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:08 schreef muizemeis het volgende:
ff oftopic...
wat is er in godsnaam aan de hand op het binnenhof??
geen idee... wordt verder niks over bekend gemaakt..quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:08 schreef muizemeis het volgende:
ff oftopic...
Dat is nog volledig onduidelijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:08 schreef muizemeis het volgende:
ff oftopic...
Nu.nl:quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:08 schreef muizemeis het volgende:
ff oftopic...
quote:DEN HAAG - Het Binnenhof in Den Haag is vrijdagochtend volledig afgesloten door politie en mobiele eenheid. Onduidelijk is nog wat de reden is.
De politie Haaglanden verwijst voor verdere informatie naar de nationaal coördinator terrorismebestrijding. Een woordvoerder daarvan kan geen informatie geven. "Wat je ziet, is wat je ziet." Hij geeft aan dat er later op de dag meer duidelijkheid komt. Voor zover bekend zijn er geen bijzondere bijeenkomsten of hoge buitenlandse gasten op het Binnenhof of in het gebouw van de Tweede Kamer. Wel vergadert, zoals elke vrijdag, de ministerraad in de Trêves-zaal.
De Tweede Kamer vergadert niet op vrijdag, Kamerleden zijn er dan ook nauwelijks. Van het Tweede-Kamergebouw is één ingang (Lange Poten) gesloten. Bij de ingang aan het Plein staat ook politie en mobiele eenheid.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:08 schreef scanman01 het volgende:
Joost staat even ongegeneerd aan zijn kont te krabben
[afbeelding]
quote:
ow oke, dacht ff rob is ontsnapt en doet daar zn beklagquote:
Afgesloten ja, zat ook al te zoeken waarom. Kan alleen maar terug vind "om nog onduidelijke redenen, politiewoordvoerder verwijzen voor meer informatie door naar landelijk cooordinator terrorisme bestrijding"quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:08 schreef muizemeis het volgende:
ff oftopic...
Toch geeft het wel mooie plaatjes met die verschillende kleuren badjassen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |