Wat wil die zeug nou wel? Peukjes roken dat wel...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:53 schreef cevece het volgende:
Gister zei ze nog tegen Ingrid dat ze niemand ging kiezen (omdat ze dat toch niet wilde)
Men zieltje meer teer op.. dan de long van chantalquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:53 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dat gaat te ver he, zometeen kwets je weer een tere ziel ofzo...
als ik doordraaf mn excuses, maar jeetje mina wat een domme acties weer allemaal gisteravond
ow dat is zo, het was niet ongefundamenteerd hahahahahahahahahahahaquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
je gaf een duidelijke reden waarom
volgens mij heeft tanja gezegd alleen te gaan eten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:50 schreef Michelle-74 het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste gedachte ook.
Het zal inderdaad Ingrid wel worden, zij mocht tenslotte ook al twee keer mee naar de verloskundige.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:56 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ow dat is zo, het was niet ongefundamenteerd hahahahahahahahahahaha
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:56 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ow dat is zo, het was niet ongefundamenteerd hahahahahahahahahahaha
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik zal binnenshuis geen hoofddeksel dragen deze week dan... en voor iedereen die ik gekwets heb wil ik graag mijn excuses aanbieden, want dat was absoluut niet mijn bedoeling en als ik ze dan toch gekwetst heb spijt me dat ten zeerste....
Op het matje bij Hummie en wel nu. Zware sancties zullen volgen, herinner je deze datum maar goed.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:53 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dat gaat te ver he, zometeen kwets je weer een tere ziel ofzo...
als ik doordraaf mn excuses, maar jeetje mina wat een domme acties weer allemaal gisteravond
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:57 schreef muizemeis het volgende:
[..]
![]()
ik ga ff in een ander topic wat posten met betrekking tot bb volgend jaar
Zijn haar vliezen nou werkelijk gebroken dan of nie?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:58 schreef teamlead het volgende:
waar blijft nu die stem van BB: "tanja.. werpen of bed uit" ?
Of Ruud tijdens de internetuitzending. Hij krijgt een glas rosé van Linda aangereikt en vraagt "Was dat je schone hand?"quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:59 schreef Snaptnix het volgende:
Wat een uitzending gisteren zeg, verschrikkelijk. Was werkelijk geen moment waar ik nu van zeg, o ja dat was leuk. O ja toch wel. Het antwoord van Linda op de uitnodiging door de zoon van Rob "Ik geef niet zo om feestjes"![]()
"Tanja, vliezen checken, Tanja vliezen checken... "quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zijn haar vliezen nou werkelijk gebroken dan of nie?
Dat er iets speelt is me wel duidelijk, maar als haar vliezen werkelijk gebroken zijn,moet ze blijven liggen en ik hoop toch niet dat die stream dan de hele tijd bij haar blijft.
Dan zou vast wel een van de dames belangstelling tonen. Dat is niet zo, dus het lijkt me nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zijn haar vliezen nou werkelijk gebroken dan of nie?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:58 schreef teamlead het volgende:
waar blijft nu die stem van BB: "tanja we werpen je het bed uit" ?
Tanja ligt gewoon op bedquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:03 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Dan zou vast wel een van de dames belangstelling tonen. Dat is niet zo, dus het lijkt me niet
wat, geheime missie?? nou echt voel me zooo gekwetst, ík zou nooooit zo kunnen liegen, ow wat sta ik nu voor lul, wat vind ik dít erg zeg, ik ben echt helemaal van de rel, ik zou dat nooit zo kunnen doen, ik voel me zo genaaid, ik vertrouwde je gewoon, ikquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:01 schreef teamlead het volgende:
[..]die excuses waren gewoon onderdeel van een geheime missie.. .nu vertrouw je me zeker niet meer he? Had je niet het gevoel dat je voor heel nederland voor lul stond?
Zoals gewoonlijk. Lekker asociaal zijn tegen alle andere bewoners... hele dagen op bed liggen.... totaal niet met een groep willen meedoen.... en wel verreweg de meeste stemmen krijgen.quote:
Ja, dat zie ik hier helaas ook al heel de tijd.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:06 schreef muizemeis het volgende:
[..]
wat, geheime missie?? nou echt voel me zooo gekwetst, ík zou nooooit zo kunnen liegen, ow wat sta ik nu voor lul, wat vind ik dít erg zeg, ik ben echt helemaal van de rel, ik zou dat nooit zo kunnen doen, ik voel me zo genaaid, ik vertrouwde je gewoon, ik
IKIKIKIKIKIKIKIKIKIKIKIK ik ga dr helemaal van stotteren....
het is net of ze is opgebaardquote:
Nomineren, nomineren, nomineren!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:06 schreef muizemeis het volgende:
[..]
wat, geheime missie?? nou echt voel me zooo gekwetst, ík zou nooooit zo kunnen liegen, ow wat sta ik nu voor lul, wat vind ik dít erg zeg, ik ben echt helemaal van de rel, ik zou dat nooit zo kunnen doen, ik voel me zo genaaid, ik vertrouwde je gewoon, ik
IKIKIKIKIKIKIKIKIKIKIKIK ik ga dr helemaal van stotteren....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |