abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33022886
quote:
Op maandag 12 december 2005 16:06 schreef CoolGuy het volgende:
Zo, even weer een update.
Tjonge wat een chaos! Hoop dat jullie toch een beetje kunnen genieten van de komende tijd
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_33029226
Heel veel sterkte Coolguy en geniet deze dagen met en van jullie gezinnetje!
Je verwoordt het allemaal heel duidelijk en ik kan me voorstellen dat je open kan staan voor iets als een acapuncturist, je weet het nooit en als je het niet probeert... ik vind dat sowieso altijd al minder vaag dan bv. handoplegging. hoop dat je pa er baat bij heeft! Nogmaals sterkte en ik hoop met je mee voor een betere prognose dan de eerste!
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
  maandag 12 december 2005 @ 23:10:50 #203
10233 Peewee
Introducing 'me'
pi_33030756
quote:

EN mijn pa ? Mijn pa is de beste
En dat zal altijd zo blijven,..
Trust me!

Toch weer "fijn" om een update te lezen.
Bumperklever - nietsnut - af en toe gelukkig
Du Riechst So Gut
pi_33033792
Heel veel sterkte de komende tijd!
pi_33034106
quote:
Wat nu blijkt is dat hij dus een vorm van kanker heeft, ontstaan uit hormonen (maar hoe en wat weten we niet). De arts had voor 5 december geopperd dat een behandeling met hormoonspuiten eventueel mogelijk was, maar dan moest mijn vader wel last hebben van zogenaamde 'opvliegers'. Dat heeft hij niet, dus zou een hormoonbehandeling niet aanslaan.
Ik denk dat ie een carcinoid tumor bedoelde?

Enfin succes!
  † In Memoriam † dinsdag 13 december 2005 @ 06:41:17 #206
37843 lady-wrb
kortaf
pi_33035332
jongen, wat ben ik blij voor je! wat heerlijk dat jullie meer tijd krijgen ipv drie maanden.
  Moderator vrijdag 23 december 2005 @ 10:32:12 #207
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_33337776
Oke, kan iemand hier die ervaring heeft met kanker in zijn directe omgeving bevestigen dat iemand die kanker heeft ook heus wel iets van een verkoudheid/griepje kan hebben, of iig dergelijke klachten ZONDER dat dat direct met kanker te maken heeft... ?

Mijn vader klaagde gisteren dat hij het koud had, en heeft mijn elektrische deken gehad wat ie dan weer wat te warm vond. Nu heb ik net naar huis gebeld en hij ligt in bed met nogal wat hoofdpijn.

Natuurlijk, in het verleden heeft hij dit ook gehad terwijl hij al kanker had (al wisten wij dat toen niet) en toen dachten we er ook niet bij na, maar omdat we het nu weten denk je overal bij na van "zal dit het begin zijn..?".

Iemand die een bevestiging heeft?
Breitling - Instruments for Professionals
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 23 december 2005 @ 10:40:27 #208
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_33337904
bij mijn weten kun je naast de kanker die in je lijf woedt, ook gewoon de griep of een verkoudheid krijgen. Je lichaam is aan het strijden tegen die kanker, en minder weerbaar voor andere bacteriën waardoor de kans op verkoudheid, griep, longontsteking etc groter is.

Tips kan ik je niet geven, maar ik denk wel dat het verstandiger is dat mensen die grieperig zijn bij je vader uit de buurt blijven. Kijk het ook niet te lang aan, voordat jullie naar de huisarts gaan. Je vader is kwetsbaar, dan kun je er beter vroeg bij zijn voor eventuele antibiotika.

Veel succes en sterkte
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 23 december 2005 @ 10:44:45 #209
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_33337973
Kan best gewoon griep zijn, is er iemand anders in zijnomgeving die er óók last van heeft ?
Wat Ynske zegt : die kunnen nu beter bij hem uit de buurt blijven.
Sterkte, ik hoop dat hij zich gauw weer beter voelt.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_33337988
toen mijn vader zwak was van de behandelingen werd ons aangeraden idd om uit de buurt te blijven als we verkouden waren of griep hadden.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Moderator vrijdag 23 december 2005 @ 10:53:42 #211
16180 crew  CoolGuy
pi_33338135
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 10:44 schreef deedeetee het volgende:
Kan best gewoon griep zijn, is er iemand anders in zijnomgeving die er óók last van heeft ?
Wat Ynske zegt : die kunnen nu beter bij hem uit de buurt blijven.
Sterkte, ik hoop dat hij zich gauw weer beter voelt.
Nee niemand in de buurt die griep heeft voor zover ik weet. Ik heb het wel zelf 2 weken geleden gehad. Week plat gelegen. Maar hij hoest niet of zo. Dus ik kan niet echt zeggen al dat t griep is. Gisteren had ie t koud, en nu ligt ie in bed met hoofdpijn.

Mijn pa ondergaat ook geen behandeling voor de kanker, dus daar is ie iig niet verzwakt door. Hij vertelde wel gisteren dat ie gistermiddag een hele tijd met iemand bij ons in straat heeft staan praten buiten, en hij is met mijn moeder naar de winkel geweest, waar ze ook iemand tegen kwamen waar ze ook een tijd buiten mee hebben staan praten.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 23 december 2005 @ 10:56:39 #212
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_33338195
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 10:53 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee niemand in de buurt die griep heeft voor zover ik weet. Ik heb het wel zelf 2 weken geleden gehad. Week plat gelegen. Maar hij hoest niet of zo. Dus ik kan niet echt zeggen al dat t griep is. Gisteren had ie t koud, en nu ligt ie in bed met hoofdpijn.

Mijn pa ondergaat ook geen behandeling voor de kanker, dus daar is ie iig niet verzwakt door. Hij vertelde wel gisteren dat ie gistermiddag een hele tijd met iemand bij ons in straat heeft staan praten buiten, en hij is met mijn moeder naar de winkel geweest, waar ze ook iemand tegen kwamen waar ze ook een tijd buiten mee hebben staan praten.
koudje gevalt
t valt je zo bloot op je dak
kijk het vandaag cq morgen nog aan desnoods met een paracetamol
en anders neem toch even contact op met de huisarts
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 23 december 2005 @ 10:57:19 #213
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33338204
Je hoeft niet per se te hoesten om griep te kunnen hebben hoor.
Ik heb ook ooit eens een paar dagen plat gelegen met griep waarbij ik totaal niet verkouden was.
Ik was zelfs even bang voor koolmonoxide vergiftiging of zo omdat ik verder niet de gebruikelijke griepverschijnselen had maar wel hoofdpijn, hele vermoeide benen, koorts.

Een griepje kan je natuurlijk altijd hebben, ook als je kanker hebt.
Wacht het gewoon een paar dagen af...
pi_33338222
als je je zorgen maakt anders gewoon even de arts bellen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_33338258
Soms lijken de verhoudingen zo scheef, dat mensen die niets mankeren, geen ziekte/sterftegevallen hebben in de omgeving, geen mensen verliezen -ook- depressief zijn...

Als je zo'n topic tegenover dit topic zet, dan lijkt het te verbleken en tegelijkertijd moet je beide serieus nemen.

Gelukkig ben ik in mijn leven nog nooit iemand verloren door onvoorziene omstandigheden en kan ik het me niet voorstellen, of me behoorlijk inleven. Zoals je het (open) verteld op het forum is het dichtst bij iemand met kanker dat ik het ooit heb meeemaakt. Collega's waarvan een vader of moeder overlijdt vertellen er meestal niets over.

nou ja, ik ben dus eigenlijk gewoon heel blij dat je mensen zoals mij weer even op de feiten drukt... alles kan erger, ook als je denkt dat je niet meer vooruit kunt.

Sterkte...
And the druids turn to stone...
  vrijdag 23 december 2005 @ 11:00:42 #216
78780 deedeetee
pi_33338272
Als jij het 2 weken geleden had is het mogenlijk dat hij het daardoor ook gekregen heeft, ik weet niet precies hoelang de incubatietijd is van griep. En buiten in de kou staan is natuurlijk óók niet bevorderlijk als je al griep onder de leden hebt.
  Moderator vrijdag 23 december 2005 @ 11:09:39 #217
16180 crew  CoolGuy
pi_33338462
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 11:00 schreef deedeetee het volgende:
Als jij het 2 weken geleden had is het mogenlijk dat hij het daardoor ook gekregen heeft, ik weet niet precies hoelang de incubatietijd is van griep. En buiten in de kou staan is natuurlijk óók niet bevorderlijk als je al griep onder de leden hebt.
Mja, eerst had mijn moeder het, en toen ik dus 2 weken terug. Ff denken...ja...vandaag 2 weken terug lag ik nog plat. Daarna heeft mijn moeder nog iets van verschjinselen gehad daarna weer, maar ws heeft t niet doorgezet omdat ze het net gehad had.

Trouwens, nu ik me bedenk, VOORdat mijn moeder het de 1e x had, heb ik al geklaagd dat ik me niet helemaal top voelde. Was erg moe, had hoofdpijn (heb ik nooit, tenzij ik de griep krijg) en dat heb ik zo weken gehad, toen was het over, en toen kreeg mijn moeder griep, en ik direct er na dus. Hmm...misschien hangt het al een tijd in de lucht al bij ons dan...
  vrijdag 23 december 2005 @ 11:11:10 #218
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_33338482
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 10:32 schreef CoolGuy het volgende:
Oke, kan iemand hier die ervaring heeft met kanker in zijn directe omgeving bevestigen dat iemand die kanker heeft ook heus wel iets van een verkoudheid/griepje kan hebben, of iig dergelijke klachten ZONDER dat dat direct met kanker te maken heeft... ?
Natuurlijk kan dat. De kans op infectie is zelfs groter omdat de weerstand iets lager is..
  vrijdag 23 december 2005 @ 11:26:27 #219
85962 ioko
I Appear Missing
pi_33338838
Een fijne kerst Coolguy, en succes !
Coincidence
Makes sense
Only with you
  vrijdag 23 december 2005 @ 12:51:59 #220
116266 _Nouky_
I did it all for the nouky
pi_33340912
De griep hangt al een paar weken in de lucht in Nederland. Ik ken al veel mensen die het gehad hebben. (Heb zelf een griepprik gehad dus ik niet).
Ik hoop dat dat het is CG. Ik moet er niet aan denken om in zo'n korte tijd mijn vader kwijt te raken.........
Niks moet, niksen mag.
  Moderator vrijdag 23 december 2005 @ 13:57:50 #221
16180 crew  CoolGuy
pi_33342649
Heb nu net even naar huis gebeld. Heb pa aan de telefoon gehad. Hij klinkt niet super. Praat een beetje door zijn neus. Hij heeft het koud, heeft hoofdpijn en is wat misselijk. Ik ben bang dat het met zijn kanker te maken heeft, maar ik weet niet in hoeverre dat reeel is. Niet dat ik met oogkleppen op wil kijken, maar mijn pa heeft waarschijnlijk al 4 jaar kanker. In die 4 jaar is hij heus wel eens ziek geweest, en dat was ook steeds griep. Zo voelt hij zich nu ook zegt ie, zoals ie zich normaal voelt als ie de griep heeft/krijgt.

Mijn ouders willen de huisarts ook niet bellen. Ik vind dat een beetje vervelend want ik wil graag utisluitsel hierover eigenlijk. Van de ene kant ren je normaal ook niet direct naar de huisarts als je je grieperig voelt, maar van de andere kant is de situatie nu wel wat anders.

Ik denk ook eigenlijk niet (maar dat weet ik niet) dat je, mocht je klachten gaan krijgen vanwege kanker, dat zich dat eerder zou uiten in pijn, slechter functioneren/uitvallen van lichaamsfuncties etc, maar goed, dit kan natuurlijk ook het begin zijn

Ik ben nou eigenlijk wel wat bang...
pi_33342703
Kan absoluut, naast de kanker kan je gewoon een griepje krijgen of wat dan ook.
Ook als je geen medicijnen gebruikt. En zo'n virus kan je overal oplopen. Maar mocht je twijfelen ga dan naar de huisarts. Doet mijn vader ook altijd. Die heeft kanker gehad en het overleefd, maar wel op het nippertje (2x sepsis, 3 weken IC) . De angst zit er na 3 jaar nog steeds in en als hij zich langere tijd niet goed voelt gaat hij naar de huisarts, iets wat hij voorheen niet zo snel deed.

Ik zou gewoon even met de huisarts bellen, er is al genoeg om onzeker over te zijn voor jullie

Ik wens jullie goede kerstdagen en een liefdevol en krachtvol 2006
  vrijdag 23 december 2005 @ 15:04:14 #223
78780 deedeetee
pi_33344608
Kun je je ouders niet gewoon uitleggen dat je ze erg bezorgd bent en vragen of ze toch niet even de dokter willen bellen. Dat is sowieso al beter want als ze na vandaag moeten bellen kunnen ze eigen HA niet meer bellen vanwege de feestdagen. IK vind niet bellen een erg slecht idee, zo'n telefoontje kan nooit kwaad en ik weet zeker dat de HA veel liever heeft dat ze in deze situatie wél bellen.
Daar is die man tenslotte voor en hij wil vast zijn werk goed doen maar dat kan hij alleen als je ouders hem ook de kans daartoe geven.
Zeker weten dat als iemand hem het geval voorlegde hij zou zeggen laat ze me maar gauw bellen.
pi_33354047
CoolGuy, ik post nauwelijks in je topic, maar ik lees wel mee en ik wilde jou en je familie even fijne feestdagen wensen, geniet ervan!
  zaterdag 24 december 2005 @ 17:43:34 #225
78780 deedeetee
pi_33375066
Hoe is 't er nu mee ?
  Moderator zaterdag 24 december 2005 @ 21:13:57 #226
16180 crew  CoolGuy
pi_33381291
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 17:43 schreef deedeetee het volgende:
Hoe is 't er nu mee ?
Hij is weer beter. Dwz, de griepklachten die ie had heeft ie niet meer. Mijn ouders zijn nu naar de kerk, maar aangezien ik nooit naar de kerk ga ga ik nu dus ook niet. We hebben eerder vanavond bij mijn oom en tante gegeten, en daar heeft ie goed gegeten (dat deed ie hoe dan ook al, maar toen ie dus die griepklachten had niet) net als mijn moeder.

Dus wat dat betreft is alles weer goed.
  zaterdag 24 december 2005 @ 21:14:58 #227
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_33381316
Mooi zo CoolGuy, toch waarsch. dus een prima kerst zo!
  zaterdag 24 december 2005 @ 21:21:21 #228
78780 deedeetee
pi_33381456
Fijne kerstdagen CoolGuy , ik ben blij te horen dat het weer beter gaat

pi_33381992
veel sterkte CoolGuy en een goede kerst toegewenst!
pi_33392200
Lieve Coolguy, familie & vrienden,

Ik wil jullie een hele fijne kerst toewensen met veel liefde en geluk!

Veel sterkte de komende tijd.
pi_33411004
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 21:45 schreef Operc het volgende:
veel sterkte CoolGuy en een goede kerst toegewenst!
Ook vanuit Coevorden. Hou je taai.
pi_34294514
Hoi Coolguy,

Hoe is het nu met jou, je vader en de rest? Hoe was de kerst? Wel een klein beetje een leuke tijd gehad, of was het kl*te? Ik kom hier regelmatig kijken of er nieuws is, maar dat is al weer lang geleden. Geen nieuws = goed nieuws is het hopelijk bij jullie.
Hoop snel weer te lezen hoe het nu gaat.
  Moderator vrijdag 20 januari 2006 @ 23:33:29 #233
16180 crew  CoolGuy
pi_34296215
Hier weer even een update:

Kerst & oud&nieuw was gezellig. Niets aan de hand Uhh...verder...tja....oef ik ben echt heel moe momenteel (net wat leuke momenten met me gf gehad, dus ja ) maar uhm. Tja er is contact geweest met Rotterdam.

Helaas hebben zij nog niets, omdat mn vader NOG geen klachten heeft. Ik snapte het niet helemaal, maar het komt er op neer dat ze niets kunnen doen. Ow ja. Dinsdag kwam mn moeder thuis vertelde ze, en toen vond ze mn pa liggend op de badkamer, vergaand van de pijn. Dat was echter redelijk snel weer over.

Natuurlijk maakte ik me grote zorgen, dus k heb gevraagd of dat dezelfde pijn was als waarvoor ie naar t ziekenhuis is geweest, maar dat was niet zo. Het zat ook op een andere plaats, nl in de lies ergens. Hij dacht zelf aan nierstenen, aangezien hij die vaker heeft gehad en dit dezelfde pijn was.

Wij trekken nu natuurlijk elk pijntje, elke...afwijking, door naar de kanker, maar dat hoeft niet per se zo te zijn. Hij had na 10 min weer nergens last van. Dat was toch wel even schrikken toen mn moeder dat vertelde. Verder uh...tja, hij moet maandag weer in de scanner, en dan krijgen we volgende week vrijdag de uitslag daarvan. We weten dan of het gegroeid is, en hoe veel/erg, etc. dus dan weten we weer meer.

Verder heb ik geen nieuws eigenlijk. Hm ja, ik stel het erg op prijs dat ik toch af en toe dit topic tegen kom als ik naar my active topics kijk, wat dus betekent dat er iemand t topic gekickt heeft en om een update vraagt. Te gek. De reden dat ik hier niet vaak reageer is omdat er 1. weinig te vertellen is (momenteel), 2. omdat ik er niet altijd aan denk en 3. omdat ik niet altijd zin heb om hier te posten.

Uhh...maar zoals jullie zien plaats ik op zn tijd toch weer een update, dus bedankt voor jullie medeleven en interesse

Slaap lekker iedereen.
pi_34300600
Laat het ons volgende week vrijdag wel weten he , als het goed nieuws is
  zaterdag 21 januari 2006 @ 02:05:09 #235
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_34300614
ja, succes volgende week!
pi_34302630
Sterkte volgende week en fijn dat je soms even een update geeft
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_34303074
Bedankt voor de update! Ik zal deze week voor jullie duimen en hoop op goed nieuws!
pi_34303125
Same here, heel veel succes, leef niet teveel naar die vrijdag toe en een prettig weekend.
pi_34303731
succes idd
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
  zaterdag 21 januari 2006 @ 11:38:41 #240
78780 deedeetee
pi_34304547
Fijn weer iets van je te horen
  zondag 22 januari 2006 @ 14:01:36 #241
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_34342264
Heel veel sterkte
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
  maandag 23 januari 2006 @ 21:54:56 #242
137831 RPD
'Forget about it'
pi_34393990
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 10:40 schreef Ynske het volgende:
bij mijn weten kun je naast de kanker die in je lijf woedt, ook gewoon de griep of een verkoudheid krijgen. Je lichaam is aan het strijden tegen die kanker, en minder weerbaar voor andere bacteriën waardoor de kans op verkoudheid, griep, longontsteking etc groter is.

Tips kan ik je niet geven, maar ik denk wel dat het verstandiger is dat mensen die grieperig zijn bij je vader uit de buurt blijven. Kijk het ook niet te lang aan, voordat jullie naar de huisarts gaan. Je vader is kwetsbaar, dan kun je er beter vroeg bij zijn voor eventuele antibiotika.

Veel succes en sterkte
dit is niet helemaal waar...

kanker is een op hol geslagen deling van cellen, in feite helpt het lichaam de kanker te laten groeien, door er bijvoorbeeld bloedvaten naartoe te laten stromen. het is waar dat door het voeden en laten groeien van de tumor het lichaam energie verliest, immers de tumor pikt voedings stoffen in en dat je daarom vatbaarder bent voor ziektes maar een kleine tumor beinvloed je afweer niet, althans niet direct

Verder veel sterkte
'Who the fuck am I? Who am I? I'm a, a spoke on a wheel. And so was he, and so are you.
"His Excellency, President for Life"
  dinsdag 24 januari 2006 @ 11:56:34 #243
62525 Bibikuif22
<3 <3 <3 <3 <3
pi_34408432
Heeeeel veel sterkte CG! Super dat je toch af en toe de tijd vindt om een update te geven!
Trotse mama van Alyssa (10-08-2003) en Ryan (23-02-2007)
  Moderator vrijdag 27 januari 2006 @ 12:35:58 #244
16180 crew  CoolGuy
pi_34513376
Weer een update!

Mijn vader heeft afgelopen maandag een nieuwe scan gehad. Vandaag hebben we daar de uitslag van gekregen. Dwz, 5 min geleden belde mn moeder me hier op mn werk dat ze net t ziekenhuis uitliepen.

De uitslag. de tumoren (alvleesklier en lever) zijn niet groter geworden!!!!

Ik ben zo opgelucht nu. We wisten wel dat het zeer langzaamgroeiend is, en ook dat het dan waarschijnlijk zo zou zijn dat er in de afgelopen 3 maanden weinig is gebeurd, maar toch, het is toch een opluchting!

Ow, mijn ouders hebben 3 weken terug of zo een nieuwe auto gekocht. De Fiat Grande Punto Niet dat dat op zich heel boeiend is, maar het geeft wel aan dat ze het niet meer zo heel zwart zien als eerst...das iig ook mooi om mee te maken.
pi_34513440
Wat een positief bericht!
Ik ben heel blij voor je.

Hebben ze nu nog iets kunnen zeggen over het verdere verloop van de ziekte?
  Moderator vrijdag 27 januari 2006 @ 12:42:19 #246
16180 crew  CoolGuy
pi_34513556
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:38 schreef Wolkje het volgende:
Wat een positief bericht!
Ik ben heel blij voor je.

Hebben ze nu nog iets kunnen zeggen over het verdere verloop van de ziekte?
Nee. Dat wisten we al. Er is gewoon te weinig informatie over deze vorm. Daarnaast willen mijn ouders en in het bijzonder mijn vader, dat niet weten. Mjin vader wil niet de verschillende stadia weten want dan gaat ie denken van "ik voel nu dit, dus in stadium X, dus heb ik nog zoveel te gaan...". Dat wil ie gewoon niet.

Daar komt dus ook bji dat ze het niet kunnen zeggen omdat ze het niet weten. Ze weten wel dat het zeer langzaamg groeiend is. Ik heb volgens mij al eens verteld dat bij de vorm die mijn vader heeft er sprake is van rijpe- en niet-rijpe cellen. De niet-rijpe cellen zijn agressief, de rijpe zowat inactief. Mijn vader heeft vooral rijpe cellen.

Meer weten ze niet.
pi_34513652
Goed nieuws!

Ik volg dit topic al een tijdje, en wil jou en je familie/vriendin veel geluk wensen in deze periode.
Goed om te lezen dat je ouders het minder zwart inzien, dat maakt alles zo veel makkelijker.
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
pi_34557550
Ik ben ook heel blij om te horen dat het nieuws (relatief dan) positief is, CoolGuy, en wens je een heel fijn weekend toe.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 20:01:12 #249
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_34558572
Goed nieuws coolguy
Hopen dat je ons goed nieuws kan blijven geven, voor heel lang nog
pi_34576637
succes coolguy!
You gotta cry without weeping, talk without speaking, scream without raising your voice.
pi_34576960
sterkte coolguy
STOLEN GOODS - email me for further information *O*

[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
  zondag 29 januari 2006 @ 16:23:53 #252
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_34583859
Hey CoolGuy

Mijn moeder heeft ook kanker. Borstkanker gematastaseerd naar de botten (ruggewervel) ook zij voelt zich over het algemeen goed hoewel ze wel sneller moe is, en ja, ook zij dacht bij elk verkoudheidje dat het met de kanker te maken had, maar kanker maakt je nu eenmaal niet ineens immuun voor de huis-tuin-en keuken aandoeninkjes, dus dat moet je vader echt los kunnen laten.

Toen de diagnose werd gesteld gaven ze mijn moeder nog 10 maanden, maar de medicatie slaat zo goed aan dat ze nu al 2 jaar leeft en de tumoren zijn zelfs heeeeeeeeel iets geslonken.

De oncoloog zegt zelf dat ie er niets van begrijpt want volgens de statistieken had mijn moeder er al niet meer moeten zijn, maar vergeet niet dat die statistieken uitgaan van gemiddelden.

Bijv, als vrouwen in Nederland gemiddeld 27-jarige leeftijd hun eerste kind krijgen, houdt dat in dat er dus vrouwen zijn van 42 en van 17 die een eerste kind krijgen, dat wordt opgeteld en dan krijg je een gemiddelde. Hetzelfde met kankerpatienten en levensverwachting. Het kan dus heel erg meevallen (ja, ook tegen natuurlijk).

Ik ben er zelf eigenlijk tegen om zo'n prognose met een duidelijke termijn te geven, bij mijn moeder nestelde zich dat zo in haar hoofd en dat is niet goed. Nu ze al 2 jaar leeft en niet is achteruitgegaan kan ze dat gelukkig een beetje loslaten, maar zelfs de oncoloog zei later dat hij ms beter niet zo'n inschattig kan geven (tenzij mensen er heel duidelijk naar vragen natuurlijk).

Nou ja, iig heel veel sterkte en een dikke hug
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_34658995
OMG dit is erg man! Ik krijg tranen in mijn ogen als ik dit lees! Heel veel sterkte voor jou en je familie! Shit zeg!
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_34660160
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 20:29 schreef deepart het volgende:
OMG dit is erg man! Ik krijg tranen in mijn ogen als ik dit lees!
Niet overdrijven hè .
pi_34664091
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 21:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Niet overdrijven hè .
klote herrinderingen komen boven, dus ja....met tranen
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_34665768
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 22:42 schreef deepart het volgende:

[..]

klote herrinderingen komen boven, dus ja....met tranen
Gewoon laten gaan, weet die mafkees veel.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  Moderator dinsdag 7 maart 2006 @ 10:01:09 #257
16180 crew  CoolGuy
pi_35801118
Hier weer even een update, zij het een korte. Ik weet niet hoeveel posts er nog mogelijk zijn in dit topic, en aangezien ik hier niet elke minuut van de dag kom, mocht het vol zijn, en ik maak geen nieuw topic binnen afzienbare tijd, zou een medefokker/modje dan een nieuw topic aan kunnen maken met een verwijzing naar dit topic?

Goed, de update dus. Nadat 1,5 maand geleden ongeveer werd geconstateerd dat zijn ziekte niet verder was geescaleerd zitten we nu eigenlijk weer tegen de nieuwe controle aan te hikken. Hij moet 20 maart naar het ziekenhuis voor een nieuwe scan, 2 dagen voor mijn verjaardag...

Inmiddels is hij weer gaan werken. Mijn pa werkt bij de post, en hij is begonnen met 1,5 uur per dag, wat natuurlijk uitliep omdat iedereen kwam vragen hoe het is. VOORdat hij ging werken zijn er nog wat collega's langs geweest van hem. Een van hen heeft niet lang na dat bezoek te horen gekregen dat ook hij kanker heeft...

Inmiddels werkt hij dus al langer. Gisteren echter had hij last van zijn rug. Mijn moeder en ik maakten zich uiteraard grote zorgen want ja, die pijn in de rug komt wel van de alvleesklier die natuurlijk diep in het lichaam, tegen de rug aan zit. Hij is gisteren echter niet thuis gebleven van zijn werk, simpelweg omdat hij niet hoefde te werken. Mijn pa heeft weekend op zondag en maandag.

Ik heb hem vanmorgen gebeld, en hij nam direct op, had geen last meer van zijn rug en was zich klaar aan het maken om te gaan werken. Tot zover de update
pi_35802664
Hé Coolguy,
Fijn dat je even een update hebt gedaan! Ik vind het hartstikke goed van je vader dat hij weer gewoon gaat werken. Van de hele dag thuis zitten wordt hij natuurlijk ook niet vrolijk en zolang hij in staat is om te werken gewoon lekker gaan!
Nu maar weer hopen, dat de uitslag van de scan op 20 maart gewoon "goed" is. Ik duim voor jullie allemaal!
pi_35803940
Pfoe joh, wat een verhaal. Ik hoop voor jullie het nog lang zo 'goed' blijft gaan, dat je vader weinig last houdt van alles. Sterkte!
  dinsdag 7 maart 2006 @ 11:57:33 #260
78780 deedeetee
pi_35803979
Goed te horen dat je vader weer wat werk aan kan. Dat zal hem goed doen. Als nu ook de uitslag van de scan goed is kunnen jullie er weer een tijdje tegen !
Alvast sterkte gewenst voor de spannende dagen rondom de scan
  dinsdag 7 maart 2006 @ 14:11:18 #261
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_35808354
Voelt hij zich ook niet extreem moe na een dag werken?
Hij moet denk ik wel een beetje z'n weerstand hoog houden
Maar dat zal hij denk ik het beste zelf weten, of de dokter

Succes
  † In Memoriam † woensdag 8 maart 2006 @ 09:15:19 #262
37843 lady-wrb
kortaf
pi_35835785
wat heerlijk om te horen dat je vader nog zo mee kan doen in het leven!
pi_35925765
Heel veel sterkte. Hopelijk brengt de scan weer wat positiefs...
I'm a twenty something and I'll keep being me.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 22:43:15 #264
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35925902
ik mag het niet zeggen, maar ik hoop nog steeds op een wonder. misschien ook wel omdat ik ts nog zoveel jaren met zijn vader gun.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_35927837
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 22:43 schreef zoalshetis het volgende:
ik mag het niet zeggen, maar ik hoop nog steeds op een wonder. misschien ook wel omdat ik ts nog zoveel jaren met zijn vader gun.
Lees met veel respect en bewondering hoe jij hier omschrijft wat er met je gebeurt. Hoop dat het van je afschrijven helpt, en zo niet weet je in ieder geval dat er heel veel mensen met je meeleven.

Ik ben trots op Fok!

[ Bericht 0% gewijzigd door Promovendus op 11-03-2006 20:19:04 ]
pi_35948643
Veel sterkte man!!
  Moderator maandag 20 maart 2006 @ 12:03:13 #267
16180 crew  CoolGuy
pi_36195802
Kleine update. Mijn ouders zijn net naar het ziekenhuis geweest voor resultaten van een bloedonderzoek. Een bepaalde waarde van de lever was gestegen van 133 (waar 140 nog normaal is) naar 160. Dat dat niet goed is snap ik wel, maar mijn ouders hebben niet gevraagd hoe of wat die stijging inhoudt, en hoe ernstig die stijging is. Weet iemand hier dat?
pi_36196303
quote:
Op maandag 20 maart 2006 12:03 schreef CoolGuy het volgende:
maar mijn ouders hebben niet gevraagd hoe of wat die stijging inhoudt, en hoe ernstig die stijging is. Weet iemand hier dat?
Waarom hebben ze dan niet gevraagd dan? Nu blijf je het je afvragen.
  Moderator maandag 20 maart 2006 @ 12:26:43 #269
16180 crew  CoolGuy
pi_36196499
quote:
Op maandag 20 maart 2006 12:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Waarom hebben ze dan niet gevraagd dan? Nu blijf je het je afvragen.
Ja waarom hebben ze het niet gevraagd?! Weet ik veel, ze waren gespannen of zo, ze hebben er niet aan gedacht, ik weet het niet. Ik wil gewoon weten wat die waarden betekenen.
pi_36196527
Hmm, dat leggen die dokters toch uit zichzelf wel uit?!
Tenzij het niks boeiends is, dan leggen ze het niet uit, maar ik neem aan anders wel.
Wel vreemd dat je ouders dat niet gevraagd hebben.
  maandag 20 maart 2006 @ 12:28:19 #271
78780 deedeetee
pi_36196548
Kun je 't niet aan de huisarts vragen ? Gewoon ff bellen.
pi_36196558
Kunnen ze niet alsnog even het ziekenhuis bellen?
  maandag 20 maart 2006 @ 12:30:02 #273
78780 deedeetee
pi_36196612
quote:
Op maandag 20 maart 2006 12:27 schreef Zweefvliegje het volgende:
Hmm, dat leggen die dokters toch uit zichzelf wel uit?!
Tenzij het niks boeiends is, dan leggen ze het niet uit, maar ik neem aan anders wel.
Wel vreemd dat je ouders dat niet gevraagd hebben.
Nee was dat maar waar, mij hebben ze 'ns de stuipen op het lijf gejaagd door me een test te laten doen en niet te vertellen waarvóór die test was. Ik heb 't van een andere patiënt moeten horen die dezelfde test ook deed......
pi_36196663
quote:
Op maandag 20 maart 2006 12:30 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Nee was dat maar waar, mij hebben ze 'ns de stuipen op het lijf gejaagd door me een test te laten doen en niet te vertellen waarvóór die test was.
Mag dat gewoon? .
quote:
Ik heb 't van een andere patiënt moeten horen die dezelfde test ook deed......
Waarvoor was die test dan? .
  maandag 20 maart 2006 @ 12:54:57 #275
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_36197208
Wrs hebben ze het over de eiwitwaarden-->tumoractiviteit. Maar zeker weet je het natuurlijk pas als je het vraagt, ergo, even de oncoloog/internist bellen, dat kan gewoon hoor.
  Moderator maandag 20 maart 2006 @ 13:01:23 #276
16180 crew  CoolGuy
pi_36197367
Nou. Ik heb net terug gebeld naar mijn vader, want van mijn moeder krijg ik altijd wat gebrekkige informatie. Heb ik hem maar gevraagd. Nou blijkt dus dat die arts heeft gezegd dat het heel moeilijk is uit te leggen wat dat inhoudt, als antwoord op mijn vaders vraag van "op een schaal van 1 tot 100, wat betekent dit?".

Dat is al meer dan wat mijn moeder zei, maar uiteindelijk brengt het nog niet meer duidelijkheid. Maar mijn vader zei ook dat ie dus over 2 maanden weer terug moet komen voor een nieuw bloedonderzoek. Daarnaast moet hij in juli weer in de scanner. Ik vond dat wat laat omdat tussen de vorige 2 scans 3 maanden zat, en nu 5 maanden dus.

Nu moet hij dalijk om half 2 terug naar t ziekenhuis, want hij moet zichzelf trombosespuitjes gaan zetten in zijn buik om het bloed te verdunnen dus. Dat moet hij dan elke dag 1x doen heb ik begrepen.

Ik voel me nu dus uh...tja...helemaal niet prettig. Helemaal niet. Ik bedoel, ik weet dat ie ziek is, en ik weet dat hij er aan zal doodgaan, maar het lijkt nu alsof het veel sneller gaat dan ik in eerste instantie dacht. Waar in het begin nog werd gezegd dat hij het ws al 4 jaar had vraag ik me dat nu af. Er is in die 4 jaar natuurlijk wel vaker bloed onderzocht, en daar was nooit een verhoogde leverfunctie uit af te leiden. Nu is het ineens verhoogd. Dat is dan in de afgelopen uh...2 maanden gebeurd ofzo, waardoor ik dus nu denk dat ie t niet al 4 jaar had, maar nog niet zo lang en dan gaat het dus veel sneller dan ik had gedacht.

pi_36197435
Mijn schoonvader moet woensdag naar de longarts. Er is via een foto een vlek op z'n rechterlong ontdekt
  maandag 20 maart 2006 @ 13:13:54 #278
78780 deedeetee
pi_36197694
* knip

[ Bericht 99% gewijzigd door deedeetee op 20-03-2006 15:54:25 ]
  maandag 20 maart 2006 @ 13:18:17 #279
78780 deedeetee
pi_36197821
quote:
Op maandag 20 maart 2006 13:01 schreef CoolGuy het volgende:

Ik voel me nu dus uh...tja...helemaal niet prettig. Helemaal niet. Ik bedoel, ik weet dat ie ziek is, en ik weet dat hij er aan zal doodgaan, maar het lijkt nu alsof het veel sneller gaat dan ik in eerste instantie dacht. Waar in het begin nog werd gezegd dat hij het ws al 4 jaar had vraag ik me dat nu af. Er is in die 4 jaar natuurlijk wel vaker bloed onderzocht, en daar was nooit een verhoogde leverfunctie uit af te leiden. Nu is het ineens verhoogd. Dat is dan in de afgelopen uh...2 maanden gebeurd ofzo, waardoor ik dus nu denk dat ie t niet al 4 jaar had, maar nog niet zo lang en dan gaat het dus veel sneller dan ik had gedacht.

Dat is best te begrijpen..........
Het is net of je rustig van de trap loopt en opeens een trede * mist * en boem je staat beneden.

Ik hoop dat 't allemaal niet zo'n vaart gaat lopen en wens jou en je ouders heel veel sterkte.
pi_36197832
quote:
Op maandag 20 maart 2006 13:13 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ze deden het zonder mijn instemming te vragen
[..]

Suiker, 't was een GTT en ik was zwanger en kreeg naderhand te horen dat * alles goed was * maar toen ik jaren later iets via de huisarts opvroeg over die zwagerschap, stond in het rapport van 't ziekenhuis * de baby was bij de geboorte aan de kleine kant vanwege zwangersschaps suiker ! *
Hetgeen extra vreemd is, aangezien die kinderen meestal belachelijk groot zijn bij de geboorte
  maandag 20 maart 2006 @ 14:40:48 #281
78780 deedeetee
pi_36200339
* knip

[ Bericht 52% gewijzigd door deedeetee op 20-03-2006 15:53:07 ]
  maandag 20 maart 2006 @ 14:47:42 #282
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_36200507
Misschien is het t.o.v. de TS wat respectvoller om ontopic te blijven?
  maandag 20 maart 2006 @ 14:52:31 #283
78780 deedeetee
pi_36200634
quote:
Op maandag 20 maart 2006 14:47 schreef Vivi het volgende:
Misschien is het t.o.v. de TS wat respectvoller om ontopic te blijven?
Ja da's waar, sowwy CoolGuy
  maandag 20 maart 2006 @ 15:13:13 #284
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_36201173
Veel sterkte CoolGuy. Je mag hier 300 berichten in een topic plaatsen, en daar zit je bijna aan. Als je wilt mail ik je de nieuwe link wel als je er niet bent .
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
pi_36202965
Er moet zeker een vervolg op dit topic komen.
Ik volg het al vanaf heb begin

Ook via internet kan je er voor iemand zijn. Ookal ken je deze persoon niet.
Ik leef echt met die mensen mee, ondanks het virituele personen zijn.
  maandag 20 maart 2006 @ 16:12:55 #286
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36203122
quote:
Op maandag 20 maart 2006 15:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
Veel sterkte CoolGuy. Je mag hier 300 berichten in een topic plaatsen, en daar zit je bijna aan. Als je wilt mail ik je de nieuwe link wel als je er niet bent .
De 'regel' (soort van ongeschreven maar wel eens vermeld bij eerder voorbeelden van dit soort) is dat alleen de TS een vervolg van dit topic mag openen. Dus als het topic dicht gaat is het aan CoolGuy om zelf een nieuw topic te openen.
pi_36204461
quote:
Op maandag 20 maart 2006 16:08 schreef ymme het volgende:
Er moet zeker een vervolg op dit topic komen.
Ik volg het al vanaf heb begin

Ook via internet kan je er voor iemand zijn. Ookal ken je deze persoon niet.
Ik leef echt met die mensen mee, ondanks het virituele personen zijn.
het zijn geen virtuele personen maar virtuele contacten
STOLEN GOODS - email me for further information *O*

[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
  maandag 20 maart 2006 @ 17:09:46 #288
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_36204664
quote:
Op maandag 20 maart 2006 16:12 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

De 'regel' (soort van ongeschreven maar wel eens vermeld bij eerder voorbeelden van dit soort) is dat alleen de TS een vervolg van dit topic mag openen. Dus als het topic dicht gaat is het aan CoolGuy om zelf een nieuw topic te openen.
Sorry, ik kom bijna niet in R&P. Maar geldt dit ook als hij zelf aan heeft gegeven dat dit misschien niet zal gaan? .
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  maandag 20 maart 2006 @ 17:11:31 #289
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_36204710
quote:
Op maandag 20 maart 2006 17:09 schreef --Christiaan-- het volgende:

Sorry, ik kom bijna niet in R&P. Maar geldt dit ook als hij zelf aan heeft gegeven dat dit misschien niet zal gaan? .
Zonder de input van TS lijkt me een vervolgtopic niet echt logisch. Dus ja, dan geldt dat ook.
Zullen we de eventuele verdere discussie hierover in R&P Feedback voeren? Zo gooien we dit topic op zeker niet voortijdig op slot.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 20 maart 2006 @ 19:41:42 #290
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_36209506
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  Moderator maandag 20 maart 2006 @ 20:35:51 #291
16180 crew  CoolGuy
pi_36211513
Ik heb inderdaad zelf wel aangegeven dat iemand wel een topic mag openen indien het op slot gaat en iemand zich nog geroepen voelt te reageren. Ik kan helemaal niet zien hoeveel posts er al zijn geplaatst in dit topic, is dat ergens een instelling die ik aan moet zetten of zo?
pi_36211589
quote:
Op maandag 20 maart 2006 20:35 schreef CoolGuy het volgende:
Ik heb inderdaad zelf wel aangegeven dat iemand wel een topic mag openen indien het op slot gaat en iemand zich nog geroepen voelt te reageren. Ik kan helemaal niet zien hoeveel posts er al zijn geplaatst in dit topic, is dat ergens een instelling die ik aan moet zetten of zo?
Je kan 't zien in je eigen postgeschiedenis .
  Moderator maandag 20 maart 2006 @ 20:39:38 #293
16180 crew  CoolGuy
pi_36211660
quote:
Op maandag 20 maart 2006 20:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Je kan 't zien in je eigen postgeschiedenis .
Lekker wakker ben ik hoor.
  Moderator dinsdag 21 maart 2006 @ 13:43:41 #294
16180 crew  CoolGuy
pi_36230351
Update:

Mijn moeder heeft zojuist die vrouwelijke arts van het bevriende stel van mijn ouders gesproken, en gevraagd wat dat inhoudt, die stijging. Helemaal niets om je druk over te maken. Als het nou 500 was geweest ipv 160, maar dit was een stijging van niets.

't is niet dat ik zo snel iets geloof in deze situatie, maar deze vrouw is gepromoveerd op een studie naar bepaalde vormen van kanker en ik ga er dus van uit dat zij wel weet waar ze over praat
  dinsdag 21 maart 2006 @ 14:06:31 #295
78780 deedeetee
pi_36231035
Klinkt als goed nieuws

Ik hoop dat je je nu weer wat geruster voelt.
  Moderator maandag 10 juli 2006 @ 12:20:07 #296
16180 crew  CoolGuy
pi_39686313
Update. Mijn pa belt me net. Vorige week dinsdag heeft hij een scan gehad, en is er ook bloed afgenomen. Net hebben ze de uitslag gekregen: Het is gegroeid. Ook zijn er nu wel wat dingetjes verandert in het bloed. Hij klonk uh...mja, zijn stem trilde. Mijn moeder heb ik niet gesproken. Het is niet waar we op gehoopt hadden, maar we wisten dat dit zal gebeuren, alleen nu worden we met de neus op de feiten gedrukt, en ik ben nu toch behoorlijk van slag.
  maandag 10 juli 2006 @ 12:21:40 #297
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_39686362
Damn CG, logisch dat het toch nog een klap is. Mede omdat het nu "echt uitgesproken" is. Heel veel sterkte aan jou en je naasten.
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  maandag 10 juli 2006 @ 12:22:04 #298
78780 deedeetee
pi_39686370
Wat rot voor jullie..... Sterkte.
pi_39686667
Demmit Coolguy !, sterkte man.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  maandag 10 juli 2006 @ 12:32:05 #300
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_39686705
Heel veel sterkte met dit slechte nieuws CoolGuy.

Ik weet sinds kort helaas een beetje hoe je je voelt, alleen is het bij ons goed afgelopen. Drie weken nadat bij mijn moeder de diagnose leverkanker met mogelijke uitzaaiingen was gesteld, bleek na aanvullend onderzoek dat men zich vergist had en dat het om een leverhemangioom ging, onschuldig dus. Die drie weken waren echt een hel voor ons gezin en hel in het kwadraat voor mijn moeder.

Ik hoop echt dat jullie nog een hele lange tijd met elkaar gegund is!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')