Hier weer even een update, zij het een korte. Ik weet niet hoeveel posts er nog mogelijk zijn in dit topic, en aangezien ik hier niet elke minuut van de dag kom, mocht het vol zijn, en ik maak geen nieuw topic binnen afzienbare tijd, zou een medefokker/modje dan een nieuw topic aan kunnen maken met een verwijzing naar dit topic?
Goed, de update dus. Nadat 1,5 maand geleden ongeveer werd geconstateerd dat zijn ziekte niet verder was geescaleerd zitten we nu eigenlijk weer tegen de nieuwe controle aan te hikken. Hij moet 20 maart naar het ziekenhuis voor een nieuwe scan, 2 dagen voor mijn verjaardag...
Inmiddels is hij weer gaan werken. Mijn pa werkt bij de post, en hij is begonnen met 1,5 uur per dag, wat natuurlijk uitliep omdat iedereen kwam vragen hoe het is. VOORdat hij ging werken zijn er nog wat collega's langs geweest van hem. Een van hen heeft niet lang na dat bezoek te horen gekregen dat ook hij kanker heeft...
Inmiddels werkt hij dus al langer. Gisteren echter had hij last van zijn rug. Mijn moeder en ik maakten zich uiteraard grote zorgen want ja, die pijn in de rug komt wel van de alvleesklier die natuurlijk diep in het lichaam, tegen de rug aan zit. Hij is gisteren echter niet thuis gebleven van zijn werk, simpelweg omdat hij niet hoefde te werken. Mijn pa heeft weekend op zondag en maandag.
Ik heb hem vanmorgen gebeld, en hij nam direct op, had geen last meer van zijn rug en was zich klaar aan het maken om te gaan werken. Tot zover de update