Hier weer even een update:
Kerst & oud&nieuw was gezellig. Niets aan de hand
![]()
Uhh...verder...tja....oef ik ben echt heel moe momenteel (net wat leuke momenten met me gf gehad, dus ja
![]()
) maar uhm. Tja er is contact geweest met Rotterdam.
Helaas hebben zij nog niets, omdat mn vader NOG geen klachten heeft. Ik snapte het niet helemaal, maar het komt er op neer dat ze niets kunnen doen. Ow ja. Dinsdag kwam mn moeder thuis vertelde ze, en toen vond ze mn pa liggend op de badkamer, vergaand van de pijn. Dat was echter redelijk snel weer over.
Natuurlijk maakte ik me grote zorgen, dus k heb gevraagd of dat dezelfde pijn was als waarvoor ie naar t ziekenhuis is geweest, maar dat was niet zo. Het zat ook op een andere plaats, nl in de lies ergens. Hij dacht zelf aan nierstenen, aangezien hij die vaker heeft gehad en dit dezelfde pijn was.
Wij trekken nu natuurlijk elk pijntje, elke...afwijking, door naar de kanker, maar dat hoeft niet per se zo te zijn. Hij had na 10 min weer nergens last van. Dat was toch wel even schrikken toen mn moeder dat vertelde. Verder uh...tja, hij moet maandag weer in de scanner, en dan krijgen we volgende week vrijdag de uitslag daarvan. We weten dan of het gegroeid is, en hoe veel/erg, etc. dus dan weten we weer meer.
Verder heb ik geen nieuws eigenlijk. Hm ja, ik stel het erg op prijs dat ik toch af en toe dit topic tegen kom als ik naar my active topics kijk, wat dus betekent dat er iemand t topic gekickt heeft en om een update vraagt. Te gek. De reden dat ik hier niet vaak reageer is omdat er 1. weinig te vertellen is (momenteel), 2. omdat ik er niet altijd aan denk en 3. omdat ik niet altijd zin heb om hier te posten.
Uhh...maar zoals jullie zien plaats ik op zn tijd toch weer een update, dus bedankt voor jullie medeleven en interesse
Slaap lekker iedereen.