Da´s snelquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:22 schreef Sheridana het volgende:
Terry Gilliam:
brazil
The Brothers Grimm
fear and Loathing in Las Vegas
the Fisher King
12 monkeys
the adventurse of baron munchausen
time bandits
Monty Python and holy grail
Same here. Als ik dan eens een vraag weet, ben iik te laat. Blijven proberen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:26 schreef ArtyShock het volgende:Dat werk van mij zorgt er wel voor dat ik op de meest onstrategische momenten de FMT vragen bekijk.
mr_a +1quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Whats up tigerlilly
Dogs of war
Cat's eye
Cat on a hot tin roof
The birds
Bird man of alactraz
Lady hawke
Whale rider
Rumble fish
Maltese falcon
Nee hoor, als ik dat niet vraag, dan hoeft dat niet...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:40 schreef ArtyShock het volgende:
Ah... Ik ging er vanuit dat het allemaal verschillende beestjes moesten zijn.
Ik vond 'm anders wel héél simpel... Dan ga ik op zoek naar addertjes.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:48 schreef Sheridana het volgende:
Nee hoor, als ik dat niet vraag, dan hoeft dat niet...
Ron Perlman?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Trivia over wie?
Due to his tall, hulking frame, he most played villainous brutes early on in his career. Thanks to his skills as an actor, he has broken away from this stereotype and has played everything from romantic-comedy leads to action heroes.
Michael Clarke Duncanquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Trivia over wie?
Due to his tall, hulking frame, he most played villainous brutes early on in his career. Thanks to his skills as an actor, he has broken away from this stereotype and has played everything from romantic-comedy leads to action heroes.
Nee, geen Ron.quote:
Nee, ook geen Duncan.quote:
Het is inderdaad Don Juan Moreno y Jederique Jimenezquote:
Had ook gemogen hoor...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:50 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik vond 'm anders wel héél simpel... Dan ga ik op zoek naar addertjes.Ik vond het een beetje flauw een rijtje als Dog Soldiers, Dogville, Ghost Dog, Danny the Dog, The truth about Cats and Dogs, Man Bites Dog, Wag the Dog, Dog Day Afternoon etc. te posten.
Heu? Tall & hulking? Hij is misschien niet heel klein, maar ook niet supergroot. En al zeker niet een voorkomen wat ik "hulking" zou noemen. Dat van die villains klopt, maar gaat ook voor zat andere acteurs op.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Het is inderdaad Don Juan Moreno y Jederique Jimenez
Mennoson +1
Hij is 1.91. Dat is lang voor Hollywood begrippen. Tom Cruise is geloof ik 1,65.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:59 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Heu? Tall & hulking? Hij is misschien niet heel klein, maar ook niet supergroot. En al zeker niet een voorkomen wat ik "hulking" zou noemen. Dat van die villains klopt, maar gaat ook voor zat andere acteurs op.
Que??quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is inderdaad Don Juan Moreno y Jederique Jimenez
Tom Cruise is best klein, (wat je soms ook ziet in films ondanks dat ze het proberen te verbloemen) maar hij is volgens IMDB toch nog 1,70 en in andere berichten heb ik wel eens gelezen dat 'ie 1,72 is. In ieder geval niet lang genoeg om boven een met hakjes uitgeruste Kidman uit te torenen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Hij is 1.91. Dat is lang voor Hollywood begrippen. Tom Cruise is geloof ik 1,65.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:05 schreef Sheridana het volgende:
is dat Gwyneth Paltrow ernaast?
Hij komt op mij altijd als een lange slungel over maar niet als een brede beer. Dus kan ik de verwarring bij Arty wel begrijpen. Ik denk ook niet dat hij vanwege zijn lengte of breedte gecast werd als bad guy maar eerder door zijn ongure kop.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:04 schreef Sheridana het volgende:
1.91?? Joh? Das voor mijn begrip ook wel lang hoor...
Hij komt niet over als 1.91...
Ik heb gelezen dat ie tussen de 1,65 en de 1,68 in zat maar ik kan het mis hebben.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:04 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Tom Cruise is best klein, (wat je soms ook ziet in films ondanks dat ze het proberen te verbloemen) maar hij is volgens IMDB toch nog 1,70 en in andere berichten heb ik wel eens gelezen dat 'ie 1,72 is. In ieder geval niet lang genoeg om boven een met hakjes uitgeruste Kidman uit te torenen.
He shoots, he scores (again)quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Sin City, The Fan, Licence to kill, The Funeral, Way of the gun, Usual Suspect, 21 grams, Traffic, Excess Bagage, Snatch
Is dat Biron James?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Wie is dit of noem 2 films met hem
[afbeelding]
Metquote:
Ik zie ze alle 3 niet op zijn cv.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:19 schreef Mennosson het volgende:
Never say never again
Sin City
Dog Soldiers
Ik weet nu ook wel wie het is en ik heb bovenstaande film ook wel gezien volgens mij, maar de verschillende linkjes willen maar niet samenkomen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Er staan flink wat bekende titels op zijn cv maar ik denk dat er eentje echt uitspringt in het geheel en de sequel er op ook natuurlijk.
Patch is de man die elke acteur raden kan!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:35 schreef Patch het volgende:
Tobin Bell
Saw
Saw 2
The Road to El Dorado
Ow.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:35 schreef Patch het volgende:
Tobin Bell
Saw
Saw 2
The Road to El Dorado
Hij lijkt wel op Brion James. Door 24 kwam ik hem ook op het spoor Peter Kingsley. Later zag ik hem ook nog in Alias, jammer genoeg maar voor 2 eps.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:47 schreef Patch het volgende:
Ik kreeg interesse in de man na "24", en dacht dat ie zijn naam verandert had en een beetje plastisch chirurgies werk had laten verrichten, want ik dacht dus ook dat het Brion James was.
mr_anonimous + 1quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Phonebooth
Young guns
Young guns II
The vanishing
A few good men
Ik verwarde hem vroeger altijd met Matthew Modine.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:54 schreef Patch het volgende:
Crispin Glover
Een aap!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:58 schreef Patch het volgende:
terugkomend vraagje:
wat voor knuffeltje heeft Virgil in "Project X"?
Virgil is een aap!quote:
mr_anonimous + 1quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Krokodilletje?
Ik was zó blij dat ik de pagina weer eens compleet binnenkreeg dat ik gelijk het eerste intikte wat me inkwam. Geen idee wat Matthew of Helen die aap als speeltje gaf...quote:
Maar 6 goed....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:14 schreef Mennosson het volgende:
Chris Rock
David Schwimmer
Steve Buscemi
John Ratzenberger
Ben Stiller
Tom Hanks
Tim Allen
Willem Dafoe
Ellen DeGeneres
Sacha Baron Cohen
mogen ook jaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Original cast of Mogen Nederlandse stemmen ook?
Mennosson + 1quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:17 schreef Mennosson het volgende:
Steve Buscemi
John Ratzenberger
Tom Hanks
Tim Allen
Willem Dafoe
Ellen DeGeneres
Samuel L Jackson
Holly Hunter
Craig T. Nelson
Jason Lee
Ice Age is volgens mij niet van Pixar toch?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:19 schreef ArtyShock het volgende:
Dat is Toy Story dus:
Tom Hanks
Annie Potts
R. Lee Ermey
Monsters Inc.:
John Goodman
Billy Crystal
Ice Age:
Euh...
The Incredibles:
Samuel L. Jackson
Finding Nemo:
Ellen Degeneres
Willem Dafoe
Ik kreeg toch al geen tien namen compleet en ik zat net nog hevig te twijfelen of A Bug's Life of Antz van Pixar was. Maar ik ken alleen een aantal "cast"-leden van Antz. En d'r stond al een ander lijstje dus ja...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:22 schreef Sheridana het volgende:
Ice Age is volgens mij niet van Pixar toch?
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:33 schreef ArtyShock het volgende:
Star WarsSpecifieker
Outland
Cheers the MovieIs daar een film van
Alleen Star Wars, dat vind ik wel een heilige, dus graag het deel er ook bijquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:50 schreef RuneRose het volgende:
A Bridge Too Far
SUperman 2
Star Wars
Outland
Firefox
Dan neem ik bovenstaand lijstje en maak daar van:quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:50 schreef RuneRose het volgende:
A Bridge Too Far
SUperman 2
Star Wars
Outland
Firefox
DIe zijn iig al goed.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Weet er maar 3....
Indochine
8 Femmes
The Hunger
Ja dat wel, maar ik heb bij mijn weten toch maar 3 films van haar gezien.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:13 schreef RuneRose het volgende:
Catherine is toch vrij bekend? Ik kijk het nog even aan.
7 andere waren:quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ik heb bij mijn weten toch maar 3 films van haar gezien.
Dat heb je goed gelijktquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:33 schreef Posdnous het volgende:
Polanski lijkt me.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:32 schreef RuneRose het volgende:
Regiseur, hij is wel geboren in Frankrijk.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Hard Boiled!
Nee, maar wel uit hetzelfde jaar.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:25 schreef RuneRose het volgende:
The Killer?
Nee die ook niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:26 schreef ArtyShock het volgende:
Laat ik eens een gok doen op een andere titel die ik nog van 'm ken: Brotherhood?
Brotherhood en The Killer zijn de enige films waar ik zo op kan komen buiten z'n Hollywood repertoire. Maar d'r komt vanavond vast iemand langs die het wel weet.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Niemand enig idee?
Ik kan 'm niet goed plaatsen hier. Iets zegt me dat ik 'm moet kennen en z'n ogen doen me denken aan Jonathan Banks maar het is 'm duidelijk niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik stel hem nog wel eens op ander tijdstip.
Zijn naam + 5 films
[afbeelding]
Oh wacht! Robert Rodriguez!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Deze meneer regisseert de ene na de andere hit.
Nu nog die vijf films alsjeblieft.quote:
Ik vind het best hoor. It never hurts to help!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:29 schreef ranja het volgende:
als die goed is leen ik die even
Owen = Luke Wilson
Miriam & Olicia D'Abo
Muriel & Margeau Hemingway
Michelle & Dedee Pfeiffer
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:29 schreef ranja het volgende:
als die goed is leen ik die even
Owen = Luke Wilson
Miriam & Olicia D'Abo
Muriel & Margeau Hemingway
Michelle & Dedee Pfeiffer
Ah jij keek ook?quote:
Maar het is Mariel Hemingway en Maryam d'Abo.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:42 schreef ranja het volgende:
Hm ja een X bij Margeaux inderdaad...
Dedee heet wel echt Dedee en niet DeeDee
Welke film?quote:- You Germans have no humour, I will prove it to you
- Don't
- A baby ice bear goes to his mother asks Mommie, am I an icebear?
- Don't do it...
- Not a grizzly or a koalabear?
- Stop it!
- So mama bear tells him: Yes you're a real icebear
- I forbid you
- So baby bear goes to his father...
- Is this one of those english jokes that never stops?
- ... and he asks him: daddy am I a real icebear?
- Please stop...
- Not a panda bear or a brown bear...
- Stop it!
- So father bears goes: yes you're a real ice bear
- but son, why do you ask?
- Don't say it...
- So baby answers, if I'm a real icebear...
- please...
- Why am I so fucking cold?
- That's not funny
- It is...told you
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:44 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Maar het is Mariel Hemingway en Maryam d'Abo.
Cumbaya!
gelijke smilies, gelijke personagesquote:: I liked your show. You had fun.
: Fun? You call that fun?
: What do you call it?
: I call it three days and nights without sleep. I call it too long between drinks. I call it dying for a piss. I call it hard fuckin' days and nights.
: Is he always like this?
: No. You'd be surprised. He can be quite bitter and twisted.
Niet zo gecharmeerd van Jim, Ranja?quote:
quote:: Tell me something,
. When you are rich and famous, when you are number one, when your name is in lights and everybody wants to be your friend, when somebody asks you, "Do you remember
?" what will you say?
: I'll say she was the girl I always wanted. The girl of me dreams, like Brigitte Bardot with better manners. I might have fallen in love with her. But she fell in love with me best friend. And that was the end of that.
: I love him,
.
[pauses]: I do.
: Yeah. Don't we all?
quote:: Ahhh, Liverpool.
: Home of...
: ...Liverpudlians.
: You know what it is I like about Liverpool, Mr.
?
: No, what is it you like about Liverpool, Mr.
?
: I was hoping you'd tell me.
das Manchesterquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:57 schreef Lonewolf2003 het volgende:
24 Hours Party People?
Misschien hadden ze het over Liverpool. Aan de conversatie maakte ik op dat ze niet veel leuks kennen in Liverpool.quote:
Was dat nou zo moeilijk?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Ah Backbeat!
Lonewolf +1quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:20 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ferris buellers day of
FX 2?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:28 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[afbeelding]
Welke film heb ik vandaag gezien?
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:45 schreef ArtyShock het volgende:
Oh. Minority Report!
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:48 schreef ArtyShock het volgende:
Die sleutels! The Game!
Ik wist dat ik die sleutels kende, maar dat plaatje daarna was zó Minority Report. Die clown met ingebouwde camera was al niet eens meer nodig.quote:
Hee. Da's mijn rol.quote:
Precies die twee van m'n hint.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:09 schreef Sheridana het volgende:
Oke....ik zie Ron Silver, Whoopie Goldberg, Lou Diamond Philips, Jeremy Irons....die andere ken ik niet...dus:
Jeremy Irons
Ron Silver
Whoopie Goldberg
Lou Diamond Philips...
En die andere nog...
In zijn shows wel!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:20 schreef Nembrionic het volgende:
Is Copperfield wel een acteur?
Schijnbaar wel. Zelfs met een bekende tegenspeelster en een bekende regisseur. Niet dat íemand die film gezien heeft, maar toch...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:20 schreef Nembrionic het volgende:
Is Copperfield wel een acteur?
Ja...op de dansvloer van het leven dans ik ook tango. Ben ik dan een tangodanser?quote:
Jaaa!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:16 schreef Sheridana het volgende:
Oh verrek, David Copperfield!!
OKe, dus dan
Jeremy Irons
David Copperfield
Bronson Pinchot
Ron Silver
Whoopie Goldberg
Lou Diamond Philips....
Zoiets?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:22 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Schijnbaar wel. Zelfs met een bekende tegenspeelster en een bekende regisseur. Niet dat íemand die film gezien heeft, maar toch...
HAHAH, ja klopt, ik had de vraag verkeerd geformuleerd...ik bedoelde eigenlijk twee films van iedere persoon....quote:
Irons: Dungeons & Dragons, Die Hard with a Vengeancequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:25 schreef Sheridana het volgende:
Jeey!!
Geef me dan maar twee films van vijf van de bovengenoemde personen....
Hmm...ja dit bedoelde ik eigenlijk....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:31 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Irons: Dungeons & Dragons, Die Hard with a Vengeance
Silver: Timecop, Blue Steel
Goldberg: Jumping Jack Flash, Sister Act
Pinchot: True Romance, Beverly Hills Cop
Philips: Courage Under Fire, The Big Hit
Je nam het goed aan....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:31 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Irons: Dungeons & Dragons, Die Hard with a Vengeance
Silver: Timecop, Blue Steel
Goldberg: Jumping Jack Flash, Sister Act
Pinchot: True Romance, Beverly Hills Cop
Philips: Courage Under Fire, The Big Hit
Ik nam aan dat...Lama.
Ik begreep 'm ook wel hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:32 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Hmm...ja dit bedoelde ik eigenlijk....
Je begreep mijn vraag wel....
Nou weet ik zelf niet meer hoe duidelijk het was...
Still Crazyquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:34 schreef Nembrionic het volgende:
Noem 5 films met Bill Nighy
Underworld 2?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:38 schreef Nembrionic het volgende:
Je hebt de keuze uit 1 hele goeie en 1 hele bekende
Plus nog wat toekomstig werk, heel bekend.
Yupz.quote:
Als je consequent wilt zijn moet je Sheri het punt geven. Zij gaf de vijde optie, tenminste, als The Constant Gardener goed is, want die ken ik niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:42 schreef Nembrionic het volgende:
Yupz.
ArtyShock +1
Of had ik 'm aan Sheri moeten geven? Die was eerder met het laatste antwoord maar jij had het rijtje al neergezet.
Ik zat trouwens meer te denken aan
The Girl in the cafe (de goeie)
The Hitchhikers Guide to the Galaxy(de hele bekende) als Slartiblartfast
Verder nog: Pirates of the Carribean.
Erg druk baasje op het moment.
Pirates of the Caribbean 3 (2007) (filming)
Flushed Away (2006) (filming) (voice)
Stormbreaker (2006) (filming) .... Alan Blunt
Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest (2006) (filming) .... Davey Jones
Notes on a Scandal (2006) (filming)
Friends and Crocodiles (2006) (TV) (post-production)
Underworld: Evolution (2006) (post-production) .... Viktor
Aangepast. Sheridana heeft 'm want de film was wel goedquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:44 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Als je consequent wilt zijn moet je Sheri het punt geven. Zij gaf de vijde optie, tenminste, als The Constant Gardener goed is, want die ken ik niet.
Truste!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:43 schreef Sheridana het volgende:
Arty heeft 'm verdiend
Ik ga slapen....en deze keer meteen, knap he? truste!!
Nee, Adrien Brody is magerder èn een beter acteur.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:59 schreef Nembrionic het volgende:
Adrien Brody ?
The Pianist
The Jacket
ehm...
-edit- oh wacht..of of
Je bedoelt toch niet Hugh Jackman? Daar vond ik 'm wel wat van hebben op deze foto.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:01 schreef wyccie het volgende:
Dat is Brody niet... ik vind 'm leuk, maar hoe heet hij ook al weer???
shit... puntje van de tong
Nope geen Penn. Deze acteur had vooral eind jaren tachtig een kortstondige carrière in tienerfilms.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:04 schreef Nembrionic het volgende:
Is 't een broer van Sean Penn?
Hij heeft Penn oogjes
Niet in de films die ik van 'm gezien heb...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:11 schreef wyccie het volgende:
Speelt hij een homo in één van zijn films?
Nope. Hij heeft onder andere een rol gespeeld in een maffiafilm waar hij één van de vier straatschoffies speelt die later opklimmen tot maffia hot-shots. Een film waar ook C. Slater één van die jongens speelde.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:14 schreef wyccie het volgende:
Dan ga ik maar gokken op films...
My best friend's wedding?
Dat ventje uit A Bronx Tale?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:17 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nope. Hij heeft onder andere een rol gespeeld in een maffiafilm waar hij één van de vier straatschoffies speelt die later opklimmen tot maffia hot-shots. Een film waar ook C. Slater één van die jongens speelde.
Heb je hem weer hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:21 schreef California het volgende:
Patrick Dempsey.
Met dat ventje uit A Bronx Tale bedoel je waarschijnlijk Frances Capra?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:18 schreef Nembrionic het volgende:
Dat ventje uit A Bronx Tale?
Of die andere, met dat loterijlot?
Zo simpel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:21 schreef California het volgende:
Patrick Dempsey.
Ja blijkbaarquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:23 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Met dat ventje uit A Bronx Tale bedoel je waarschijnlijk Frances Capra?
En... loterijlot?
quote:
Ik hem 'm niet gezienquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:50 schreef California het volgende:
Niet allemaal tegelijk.
Een van de twee is hier net nog langsgekomen.
Oh wacht. Is dat waar Christian als erfenis een beveiligingsbedrijfje krijgt? Euh... Kuffs?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:33 schreef California het volgende:
[..].
Wie voeren deze dialoog?
- Mr. Mill, have you been going to detective school?
- No, actually, we're doing a... a movie right now, called Lonely Room, and Scott Glenn plays a detective much like yourself.
- Is he a black woman?
(Die film heet Mobsters.)
Nee, Mobstersquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:54 schreef ArtyShock het volgende:
Oh wacht. Is dat waar Christian als erfenis een beveiligingsbedrijfje krijgt? Euh... Kuffs?
Whoopi dus. Detective. Euh. Fatal Beauty of Jumpin' Jack Flash?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:56 schreef California het volgende:
De vrouw staat op de vorige pagina. De man had een naaktscène in de film, die er in de tv-versie uitgeknipt werd.
[..]
Nee, Mobsters. Met Slater en Dempsey. Mijn vraag staat er geheel los van, even voor de duidelijkheid.
Ik kan zo alleen maar een lijstje films bedenken waarin ze een hoofdrol heeft. Volgens mij zit ik een beetje op een dood spoor.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:08 schreef California het volgende:
Whoopi dus, maar ze speelt een bijrol. Een van de vele.
M'n hints waren net opquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:31 schreef wyccie het volgende:
The Player?
Heb je haar weer.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:31 schreef wyccie het volgende:
The Player?
Pleasant ville!quote:
Synthetic Hazardous Exploration and Repair Individual..quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:51 schreef Mennosson het volgende:
Weer een nieuwe avatar, wat staat er nou onder?
SHERI....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |