Underworld 2?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:38 schreef Nembrionic het volgende:
Je hebt de keuze uit 1 hele goeie en 1 hele bekende
Plus nog wat toekomstig werk, heel bekend.
Yupz.quote:
Als je consequent wilt zijn moet je Sheri het punt geven. Zij gaf de vijde optie, tenminste, als The Constant Gardener goed is, want die ken ik niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:42 schreef Nembrionic het volgende:
Yupz.
ArtyShock +1
Of had ik 'm aan Sheri moeten geven? Die was eerder met het laatste antwoord maar jij had het rijtje al neergezet.
Ik zat trouwens meer te denken aan
The Girl in the cafe (de goeie)
The Hitchhikers Guide to the Galaxy(de hele bekende) als Slartiblartfast
Verder nog: Pirates of the Carribean.
Erg druk baasje op het moment.
Pirates of the Caribbean 3 (2007) (filming)
Flushed Away (2006) (filming) (voice)
Stormbreaker (2006) (filming) .... Alan Blunt
Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest (2006) (filming) .... Davey Jones
Notes on a Scandal (2006) (filming)
Friends and Crocodiles (2006) (TV) (post-production)
Underworld: Evolution (2006) (post-production) .... Viktor
Aangepast. Sheridana heeft 'm want de film was wel goedquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:44 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Als je consequent wilt zijn moet je Sheri het punt geven. Zij gaf de vijde optie, tenminste, als The Constant Gardener goed is, want die ken ik niet.
Truste!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:43 schreef Sheridana het volgende:
Arty heeft 'm verdiend
Ik ga slapen....en deze keer meteen, knap he? truste!!
Nee, Adrien Brody is magerder èn een beter acteur.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:59 schreef Nembrionic het volgende:
Adrien Brody ?
The Pianist
The Jacket
ehm...
-edit- oh wacht..of of
Je bedoelt toch niet Hugh Jackman? Daar vond ik 'm wel wat van hebben op deze foto.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:01 schreef wyccie het volgende:
Dat is Brody niet... ik vind 'm leuk, maar hoe heet hij ook al weer???
shit... puntje van de tong
Nope geen Penn. Deze acteur had vooral eind jaren tachtig een kortstondige carrière in tienerfilms.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:04 schreef Nembrionic het volgende:
Is 't een broer van Sean Penn?
Hij heeft Penn oogjes
Niet in de films die ik van 'm gezien heb...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:11 schreef wyccie het volgende:
Speelt hij een homo in één van zijn films?
Nope. Hij heeft onder andere een rol gespeeld in een maffiafilm waar hij één van de vier straatschoffies speelt die later opklimmen tot maffia hot-shots. Een film waar ook C. Slater één van die jongens speelde.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:14 schreef wyccie het volgende:
Dan ga ik maar gokken op films...
My best friend's wedding?
Dat ventje uit A Bronx Tale?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:17 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nope. Hij heeft onder andere een rol gespeeld in een maffiafilm waar hij één van de vier straatschoffies speelt die later opklimmen tot maffia hot-shots. Een film waar ook C. Slater één van die jongens speelde.
Heb je hem weer hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:21 schreef California het volgende:
Patrick Dempsey.
Met dat ventje uit A Bronx Tale bedoel je waarschijnlijk Frances Capra?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:18 schreef Nembrionic het volgende:
Dat ventje uit A Bronx Tale?
Of die andere, met dat loterijlot?
Zo simpel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:21 schreef California het volgende:
Patrick Dempsey.
Ja blijkbaarquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:23 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Met dat ventje uit A Bronx Tale bedoel je waarschijnlijk Frances Capra?
En... loterijlot?
quote:
Ik hem 'm niet gezienquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:50 schreef California het volgende:
Niet allemaal tegelijk.
Een van de twee is hier net nog langsgekomen.
Oh wacht. Is dat waar Christian als erfenis een beveiligingsbedrijfje krijgt? Euh... Kuffs?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:33 schreef California het volgende:
[..].
Wie voeren deze dialoog?
- Mr. Mill, have you been going to detective school?
- No, actually, we're doing a... a movie right now, called Lonely Room, and Scott Glenn plays a detective much like yourself.
- Is he a black woman?
(Die film heet Mobsters.)
Nee, Mobstersquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:54 schreef ArtyShock het volgende:
Oh wacht. Is dat waar Christian als erfenis een beveiligingsbedrijfje krijgt? Euh... Kuffs?
Whoopi dus. Detective. Euh. Fatal Beauty of Jumpin' Jack Flash?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:56 schreef California het volgende:
De vrouw staat op de vorige pagina. De man had een naaktscène in de film, die er in de tv-versie uitgeknipt werd.
[..]
Nee, Mobsters. Met Slater en Dempsey. Mijn vraag staat er geheel los van, even voor de duidelijkheid.
Ik kan zo alleen maar een lijstje films bedenken waarin ze een hoofdrol heeft. Volgens mij zit ik een beetje op een dood spoor.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:08 schreef California het volgende:
Whoopi dus, maar ze speelt een bijrol. Een van de vele.
M'n hints waren net opquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:31 schreef wyccie het volgende:
The Player?
Heb je haar weer.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:31 schreef wyccie het volgende:
The Player?
Pleasant ville!quote:
Synthetic Hazardous Exploration and Repair Individual..quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:51 schreef Mennosson het volgende:
Weer een nieuwe avatar, wat staat er nou onder?
SHERI....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |