Maar 6 goed....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:14 schreef Mennosson het volgende:
Chris Rock
David Schwimmer
Steve Buscemi
John Ratzenberger
Ben Stiller
Tom Hanks
Tim Allen
Willem Dafoe
Ellen DeGeneres
Sacha Baron Cohen
mogen ook jaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Original cast of Mogen Nederlandse stemmen ook?
Mennosson + 1quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:17 schreef Mennosson het volgende:
Steve Buscemi
John Ratzenberger
Tom Hanks
Tim Allen
Willem Dafoe
Ellen DeGeneres
Samuel L Jackson
Holly Hunter
Craig T. Nelson
Jason Lee
Ice Age is volgens mij niet van Pixar toch?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:19 schreef ArtyShock het volgende:
Dat is Toy Story dus:
Tom Hanks
Annie Potts
R. Lee Ermey
Monsters Inc.:
John Goodman
Billy Crystal
Ice Age:
Euh...
The Incredibles:
Samuel L. Jackson
Finding Nemo:
Ellen Degeneres
Willem Dafoe
Ik kreeg toch al geen tien namen compleet en ik zat net nog hevig te twijfelen of A Bug's Life of Antz van Pixar was. Maar ik ken alleen een aantal "cast"-leden van Antz. En d'r stond al een ander lijstje dus ja...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:22 schreef Sheridana het volgende:
Ice Age is volgens mij niet van Pixar toch?
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:33 schreef ArtyShock het volgende:
Star WarsSpecifieker
Outland
Cheers the MovieIs daar een film van
Alleen Star Wars, dat vind ik wel een heilige, dus graag het deel er ook bijquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:50 schreef RuneRose het volgende:
A Bridge Too Far
SUperman 2
Star Wars
Outland
Firefox
Dan neem ik bovenstaand lijstje en maak daar van:quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:50 schreef RuneRose het volgende:
A Bridge Too Far
SUperman 2
Star Wars
Outland
Firefox
DIe zijn iig al goed.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Weet er maar 3....
Indochine
8 Femmes
The Hunger
Ja dat wel, maar ik heb bij mijn weten toch maar 3 films van haar gezien.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:13 schreef RuneRose het volgende:
Catherine is toch vrij bekend? Ik kijk het nog even aan.
7 andere waren:quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ik heb bij mijn weten toch maar 3 films van haar gezien.
Dat heb je goed gelijktquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:33 schreef Posdnous het volgende:
Polanski lijkt me.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:32 schreef RuneRose het volgende:
Regiseur, hij is wel geboren in Frankrijk.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Hard Boiled!
Nee, maar wel uit hetzelfde jaar.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:25 schreef RuneRose het volgende:
The Killer?
Nee die ook niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:26 schreef ArtyShock het volgende:
Laat ik eens een gok doen op een andere titel die ik nog van 'm ken: Brotherhood?
Brotherhood en The Killer zijn de enige films waar ik zo op kan komen buiten z'n Hollywood repertoire. Maar d'r komt vanavond vast iemand langs die het wel weet.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Niemand enig idee?
Ik kan 'm niet goed plaatsen hier. Iets zegt me dat ik 'm moet kennen en z'n ogen doen me denken aan Jonathan Banks maar het is 'm duidelijk niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik stel hem nog wel eens op ander tijdstip.
Zijn naam + 5 films
[afbeelding]
Oh wacht! Robert Rodriguez!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Deze meneer regisseert de ene na de andere hit.
Nu nog die vijf films alsjeblieft.quote:
Ik vind het best hoor. It never hurts to help!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:29 schreef ranja het volgende:
als die goed is leen ik die even
Owen = Luke Wilson
Miriam & Olicia D'Abo
Muriel & Margeau Hemingway
Michelle & Dedee Pfeiffer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |