Dan moet je idd een eigen bedrijf opstarten ja, komt vaak helemaal goed bij luie mensen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:32 schreef PeuRac het volgende:
Laat ik me maar weer van m'n goede kant ziendankzij alsem. Wie plaatjes wil moet maar ff op de link klikken, want veel bijzonders valt er nl niet te zien.
@ Herman, ik ben gewoon lui
Idd, al die "grote jongens" zijn vaak erg luiquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan moet je idd een eigen bedrijf opstarten ja, komt vaak helemaal goed bij luie mensen.
De mentaliteit van de topmannen bij Shell en dergelijke is idd vaak: "We:rkenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:00 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Idd, al die "grote jongens" zijn vaak erg lui![]()
!
het is idd eens nederlands jaquote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:36 schreef PeuRac het volgende:
wie helpt me: Welke Laptop
@Hugo, NEE het wordt GEEN Apple
Een apple powerbookquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:36 schreef PeuRac het volgende:
wie helpt me: Welke Laptop
@Hugo, NEE het wordt GEEN Apple
Wow, gaaf voro je dat je in een Mercedes SLR mocht rijden, mar ik dnek dat die chauffeurs van de Ferrari's je hebben laten winnen hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:00 schreef PeuRac het volgende:
De Mercedes SLR McLaren heeft met een onervaren bestuurder een Ferrari F40 EN F50 met ervaren bestuurders de baan geveegd![]()
![]()
Ik was er niet eens bijquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wow, gaaf voro je dat je in een Mercedes SLR mocht rijden, mar ik dnek dat die chauffeurs van de Ferrari's je hebben laten winnen hoor
kietelt hequote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:48 schreef BoJo het volgende:
en wat krijg ik net een zooi veren in m'n reed gedouwt zeg![]()
ik weet. Ik weetquote:
Wat weet jijquote:
[PEU MODE]quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:53 schreef PeuRac het volgende:
BoJo, hoezo kreeg je al die veren dan?
[/PEU MODE]quote:-Excellent work Bojan...
-Great job Bojan...
-This is exactly what we should have done from the beginning...
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:22 schreef Hugster het volgende:
Orange is blij met me deze maand, kreeg net de rekening
792 smsjes
Heb je nogsteeds die 3310?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:22 schreef Hugster het volgende:
792 smsjes
In die 3310 kan je maar 10 sms'jes opslaanquote:
Ik was daarnet nog bezig met de planning van wat nieuwsquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zit nog steeds te mailen en tickets te checken![]()
ik heb standaard rond de 400-500quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:22 schreef Hugster het volgende:
792 smsjes
ik heb dinsdag een bord vol nieuws gemaakt die ik aan mijn agents plan te voeren. Alleen zitten er nog 3 managers tussen die psies willen weten wat ik doequote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:41 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik was daarnet nog bezig met de planning van wat nieuws![]()
OMG.. Na hooguit 19:00 bel ik mijn baas echt niet meer.. tenzij het om een ziekmelding gaat..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:24 schreef BoJo het volgende:
om 21:00 nog zitten mailen met de desk manager en de service manager en nog antwoord terug krijgen ook is best fout![]()
Vanochtend ben ik ook om 2.30uur begonnen, maar dat moet je ook niet te vaak doen. Gelukkig was ik al wel om 17.30uur weer klaar.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
'n avond.. Bijna weekend gelukkig.. aantal dagen van 14 uur achter elkaar gaan je niet in de kouwe kleren zitten..
bellen moeten ze me ook niet, maar ik moest nog wat kwijt en verbaasde me dat ik nog antwoord terug kreeg op dit tijdstipquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
OMG.. Na hooguit 19:00 bel ik mijn baas echt niet meer.. tenzij het om een ziekmelding gaat..
Neuh, om 1u nog msn-en met je baas hoe je het beste iets moet aanpakken mbt je werk, das pas foutquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:24 schreef BoJo het volgende:
om 21:00 nog zitten mailen met de desk manager en de service manager en nog antwoord terug krijgen ook is best fout![]()
Half 5 bed uit, kwart over 5 op de zaak staan en erachter komen dat je eerste klant pas om half 8 begint en je dus te vroeg bent is niet grappig, maar dan ook nog eens pas om 19:00 terug op de zaak zijn is nog erger.. Morgen hopenlijk een korter dagje.. eindig wel iets dichter bij huis..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:33 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Vanochtend ben ik ook om 2.30uur begonnen, maar dat moet je ook niet te vaak doen. Gelukkig was ik al wel om 17.30uur weer klaar.
En dat is?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:15 schreef PeuRac het volgende:
* PeuRac gaat spijt krijgen van wat hij morgen gaat doen![]()
Je gaat toch niet neuken eh?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:15 schreef PeuRac het volgende:
* PeuRac gaat spijt krijgen van wat hij morgen gaat doen![]()
je gaat je nu toch laten ombouwen?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:15 schreef PeuRac het volgende:
* PeuRac gaat spijt krijgen van wat hij morgen gaat doen
Gaan we dan weer blunderen?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:30 schreef PeuRac het volgende:
kom maar op msn, dan vertel ik je alles
Wat doe jij gast. Anouk weet dat ze bij mij hoordquote:
Naar een speciaal concert van 2pac en Barry Whitequote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gaan we dan weer blunderen?
In de originele bezettingquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:51 schreef hermandeperman het volgende:
Ik vraag me trouwens af wanneer de Beatles weer optreden...
Zolang je hem maar de groetjes van me doet is er niks aan het handjequote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:54 schreef PeuRac het volgende:
ik ga slapen, en als dit boven tafel komt, kan ik misschien wel echt een duetje zingen met André![]()
Tot morgen![]()
Leuk toch met een stel oud klasgenoten?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:52 schreef BazzoS het volgende:
Of is naar de bios met zijn allen een beter idee?
PTA meet!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Leuk toch met een stel oud klasgenoten?
Is onbetaalbaar. Prototype van een overbekend Design meubelmerkquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:55 schreef Sjoewe het volgende:
Juist ik bedoel maar, wat kost de stoel waarop je zit?
Kan kloppen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:49 schreef hermandeperman het volgende:
Ik reed laast in de Range Rover Sport van een goede kennis van me (heeft ook nog een RR Vogue, AM DB9 en 2 Carrera's) door Duitsland met 250...
Ik ga binnenkort in een SLR rijdenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Kan kloppen.Volgens mij heb ik je toen ingehaald in de Alpina B7 van een kennis van me. 315 op de autobahn
Al gedaanquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort in een SLR rijden.
Ik vond de enzo ook tegenvallen trouwensquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Al gedaanZwaar overschatte bak man
Pffffquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:57 schreef Googolplexian het volgende:
ik ga binnenkort in een CRX rijden![]()
kusje
uiteraardquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
PffffIk mag hopen dat er dan tenminste gele koni's onder zitten
Geen leven zonder koni's ehquote:
quote:
Angelinaquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:39 schreef Mukie het volgende:
[afbeelding]
Ass and beer![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Geen bier maar wel een mega lekker wijf![]()
quote:
En ik ga in het weekend weer voor een civic kijkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:57 schreef Googolplexian het volgende:
ik ga binnenkort in een CRX rijden![]()
kusje
een oude GTV ofzow?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:10 schreef PeuRac het volgende:
Jawel joh, die auto is helemaal niet duur om te rijden, 80% van de kilometers die ik ermee rijdt declareer ik toch aan mn werk, dus of ik nu 1 op 9 of 1 op 14 rijdt maakt me niet zo uit.
Ik heb een hele leuke andere auto gezien![]()
Coupe, achterwiel aandrijving en nog steeds Alfa![]()
Als je dan 1:14 rijdt verdien je dus aan je kilometervergoeding. Mooi meegenomen dacht ik zo.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:10 schreef PeuRac het volgende:
Jawel joh, die auto is helemaal niet duur om te rijden, 80% van de kilometers die ik ermee rijdt declareer ik toch aan mn werk, dus of ik nu 1 op 9 of 1 op 14 rijdt maakt me niet zo uit.
Ik heb een hele leuke andere auto gezien![]()
Coupe, achterwiel aandrijving en nog steeds Alfa![]()
quote:
En dan mag je er alleen in de zomer in rijden en geen km's makenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
![]()
voor maar ietsjes meer als waar ik mijn auto voor hoop te kunnen verkopen, uit '84 dus bijna oldtimer, maar zo ligt dat hij toch weinig kost in WB en de verzekering doe ik alvast als oldtimer.
Zag het jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:17 schreef Googolplexian het volgende:
op de achtergrond staat de Burnout3 auto
Don't fuck with my stylequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als je dan 1:14 rijdt verdien je dus aan je kilometervergoeding. Mooi meegenomen dacht ik zo.
En leuk altijd van je, die omschrijvingen.... zeg nu eens een keer wat je "gezien" hebt man, ipv er uren omheen te draaien.
dat is gewoon een 406 coupe die te koop staat?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:14 schreef Googolplexian het volgende:
deze zag ik laatst te koop staan in Den Haag (edit: plaatje doet 't niet?)
[afbeelding]
Je baas naaienquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Don't fuck with my style![]()
Als ik een keer 1 op 9 heb gereden declareer ik niet de kilometers maar het bonnentjealleen heb ik op die tank dat vaak meer gereden dan alleen voor mn werk, maar dat boeit ze niet. Dus ik zorg altijd wel dat ik er op verdien
![]()
Nee hoor, dat van alleen in de zomer is onzin, met de Triumph rijden we ook in de winter (op mooie dagen en meteen wassen bij thuiskomst). Je kunt verschillende verzekeringen kiezen, tussen max 5.000 en 25.000km uiteraard is die voor 25.000 per jaar duurder als 5.000km, maar nog steeds veel goedkoper als een gewone verzekering.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dan mag je er alleen in de zomer in rijden en geen km's maken.
Dus dat bedrijf accepteert de 1e keer een bonnetje en de andere keer het aantal km's?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Don't fuck with my style![]()
Als ik een keer 1 op 9 heb gereden declareer ik niet de kilometers maar het bonnentjealleen heb ik op die tank dat vaak meer gereden dan alleen voor mn werk, maar dat boeit ze niet. Dus ik zorg altijd wel dat ik er op verdien
![]()
M'n baas zegt altijd dat ik dat zo moet doenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je baas naaien!
Je kunt wel weer zien dat je je eigen zaak nog niet hebt.
En je style![]()
![]()
![]()
![]()
.
De kofferbak is niet recht?quote:
ja... nu je het zegtquote:
Eeeuh, elke Peugeot zonder schadequote:
ok, een gewone gepimpte 406 coupé dan. niets bijzonders vind ikquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:30 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
ja... nu je het zegt
d'r zit een bodykit op... zo op het eerste gezicht zag íe er goed uit maar ik heb niet echt staan kijken.
nee. schadegevalletje?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:32 schreef Googolplexian het volgende:
hij staat ook met één achterwiel op de stoep... ik weet niet of dat uit mag maken bij zo'n auto
Muukquote:
idd, een klasgenoot verlaagde zijn coupe en reed 3 dagen later de carterpan kapotquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
een standaard 406 is prachtig, aan zo'n auto moet je niet komen imo.
je hebt met een 406 Coupé 3.0 V6 een fiesta XR2 er uit gereden? wat een prestatiequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:46 schreef PeuRac het volgende:
406 Coupe vind ik erg mooi, vooral in blauw (niet donkerblauw) of knal geelniet in rood, dan lijkt het teveel alsof je een Ferrari wilt immiteren.
Hij rijdt ookvooral de 3.0 v6 24v 210pk (die van mn baas 230pk), echt super autotje, ooit nog eens een Fiesta XR2 mee laten schrikken.
Iddquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Invoegen bij werkzaamheden
lekker zo'n figuur
Danku!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:50 schreef M5 het volgende:
[..]
je hebt met een 406 Coupé 3.0 V6 een fiesta XR2 er uit gereden? wat een prestatie
Die gozer dacht zelf anders serieus dat hij sneller zou zijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:50 schreef M5 het volgende:
[..]
je hebt met een 406 Coupé 3.0 V6 een fiesta XR2 er uit gereden? wat een prestatie
gaf je eerst nep-gas dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die gozer dacht zelf anders serieus dat hij sneller zou zijnmaar toen ik echt gas ging geven schrok hij toch wel
![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:53 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
gaf je eerst nep-gas dan?![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
!
Valt het jullie ook op dat Peu bij iedere auto waar hij in rijdt altijd vol gas rijdt ?![]()
Ohw, je trekt al die auto's er uit met half gas?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik rij eigenlijk nooit vol gas, alleen als ik in een speciale auto rij, of aan het sprinten tegen iemand anders. Dan wil ik het wel eens een keer doen.
nee met nep-gasquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ohw, je trekt al die auto's er uit met half gas?
Dus je kunt niet meer remote controllen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
iemand nog wat boeiends ofzo?
ik niet
ja dat "alles" eruit ligt, gelukkig is een collega onderweg (in de file)!
maar verder niets
nee idd...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dus je kunt niet meer remote controllen?![]()
.
goed ideequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:22 schreef hermandeperman het volgende:
Ik moet m'n tas nog inpakken voor't weekend, maar heb dus echt geen zin.
Eerst nog maar koffie
Met een stel oud klasgenoten. We gaan waarschijnlijk naar: The long weekend, de films die jij noemt draaien hier in doetinchem nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:17 schreef Mukie het volgende:
@ peu met wie ga je ow en waar?
Verder is de xr2 wel een leuk wagentje om mee te rallyracen op kleine veldwegen, maar niet om mee te sprinten
Dan tief je toch ff naar Belgie, de baas betaald je benzeen toch.. dus wat maakt het uitquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met een stel oud klasgenoten. We gaan waarschijnlijk naar: The long weekend, de films die jij noemt draaien hier in doetinchem niet![]()
![]()
Ook wel eens lekkerquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nee idd...
kut hè?![]()
naja wel ff rustig
Hij smaakt weer heerlijk Cobyquote:
oe die heb ik laatst gezien, wel leuk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met een stel oud klasgenoten. We gaan waarschijnlijk naar: The long weekend, de films die jij noemt draaien hier in doetinchem niet![]()
![]()
mn baas betaald het niet zomaar hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:33 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dan tief je toch ff naar Belgie, de baas betaald je benzeen toch.. dus wat maakt het uit
Wow dat is ruigquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ook wel eens lekker.
[..]
Hij smaakt weer heerlijk Coby!
Ik ga vanavond beginnen aan een zeiltocht over de Friese meren, hoop morgenavond ergens weer binnen te komen. Vorig jaar deden we er 20 uur over en stond het ijs op het dek 's ochtends! Nu is het weer wat beter... Beetje jammer...(Heet bikkeltocht) Maar we hebben genoeg drank en sigaretten aan boord dus het komt allemaal goed
.
Doen 25 teams mee dit jaar.
Dankuquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:36 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
veel plezier
Ik vermoed dat het een storing is bij het datacenter zelf, dus die collega zal wel als "jan met de korte lul" daar heen zijn.
Oke, alles wat ik NIET moet doen dusquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
oe die heb ik laatst gezien, wel leuk.
100 manieren hoe je GEEN sex kunt krijgen![]()
Vorig jaar hebben er in totaal 7 digitale camera's een zwemtochtje gemaakt, dus ik denk dat ik me dit jaar een beetje inhoudquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wow dat is ruig
Maak je wel nog foto's en filmpjes?
jawel, want jij mag geen sex hebben voor het huwelijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oke, alles wat ik NIET moet doen dus
Hoe kom je daar bij dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:40 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
jawel, want jij mag geen sex hebben voor het huwelijk![]()
![]()
Tering, ben ik 2jr geleden 1x geweest en ik vond het niksquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
omdat jij naar de jeugdjongerendag gaat van de EO![]()
Wat plaats je toch veel zielige reply'squote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tering, ben ik 2jr geleden 1x geweest en ik vond het niksEn toen was ik ook al geen maagd meer
ik kan echt niet meer zonder sex hoor
![]()
Ik dacht dat je elk jaar geweest was.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tering, ben ik 2jr geleden 1x geweest en ik vond het niksEn toen was ik ook al geen maagd meer
ik kan echt niet meer zonder sex hoor
![]()
omdat sex alleen goed is als je getrouwd bent.quote:
nee alles wat mannen proberen om sex te krijgen, waarvan ze denken dat het luktquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oke, alles wat ik NIET moet doen dus
vind je dat?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:31 schreef Mukie het volgende:
[..]
omdat sex alleen goed is als je getrouwd bent.![]()
jammer van de golf.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:57 schreef hermandeperman het volgende:
En er rijdt hier zojuist een Golf bij een 307 naar binnen voor m'n deur.
- waarom?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:57 schreef hermandeperman het volgende:
En er rijdt hier zojuist een Golf bij een 307 naar binnen voor m'n deur.
He cunt, vergeten te vragenquote:
kop-staart botsing... Alleen blikschade...quote:- erg?
Sorry, ik ben niet ramptoerist genoeg om die te makenquote:- foto's?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
He cunt, vergeten te vragen
[..]
kop-staart botsing... Alleen blikschade...
[..]
Sorry, ik ben niet ramptoerist genoeg om die te maken.
goed. heb eindelijk werk. maar 'tis op oproepbasis.. dus ik ben benieuwd wanneer ik kan beginnenquote:
Da's mooi om te horenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:06 schreef M5 het volgende:
[..]
goed. heb eindelijk werk. maar 'tis op oproepbasis.. dus ik ben benieuwd wanneer ik kan beginnen
met jou ook alles ok?
slecht gegolft.. die meeuw heeft wel pijn denk ikquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:33 schreef BazzoS het volgende:
lekker duidelijk weer peu
http://www.big-boys.com/articles/golfbirdie.html
Wordt er even een meeuw ondersteboven gegolfd zeg, niet normaal![]()
![]()
oh, je bedoelde de klep! nu snap ik hem idd wel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:39 schreef PeuRac het volgende:
Is toch duidelijk? Ik heb op de sloop een kofferbak gevonden, deze ziet er alleen niet uit, dus moet ik er flink aan poetsen waardoor deze met wat geluk niet gespoten hoeft te worden.
alleen maar druk, dagen/weken vliegen voorbijquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:19 schreef PeuRac het volgende:
Hey Bo, weer lekker druk op t werk?
Lekker toch, of is je sociale leven nu ook verneukt?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
alleen maar druk, dagen/weken vliegen voorbij![]()
die was al verneuktquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lekker toch, of is je sociale leven nu ook verneukt?
Wow!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:38 schreef ook_gek het volgende:
The Prodigy- Their Law: The Singles 1990-2005 <-- nieuwe CD
MEESTERLIJKE CD![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:52 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Wow!Ik ben het een keer eens mer ook_gek zijn muziek keuze!
(Tori Amos even niet mee gerekent)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |