Dan moet je idd een eigen bedrijf opstarten ja, komt vaak helemaal goed bij luie mensen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:32 schreef PeuRac het volgende:
Laat ik me maar weer van m'n goede kant ziendankzij alsem. Wie plaatjes wil moet maar ff op de link klikken, want veel bijzonders valt er nl niet te zien.
@ Herman, ik ben gewoon lui
Idd, al die "grote jongens" zijn vaak erg luiquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan moet je idd een eigen bedrijf opstarten ja, komt vaak helemaal goed bij luie mensen.
De mentaliteit van de topmannen bij Shell en dergelijke is idd vaak: "We:rkenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:00 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Idd, al die "grote jongens" zijn vaak erg lui![]()
!
het is idd eens nederlands jaquote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:36 schreef PeuRac het volgende:
wie helpt me: Welke Laptop
@Hugo, NEE het wordt GEEN Apple
Een apple powerbookquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:36 schreef PeuRac het volgende:
wie helpt me: Welke Laptop
@Hugo, NEE het wordt GEEN Apple
Wow, gaaf voro je dat je in een Mercedes SLR mocht rijden, mar ik dnek dat die chauffeurs van de Ferrari's je hebben laten winnen hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:00 schreef PeuRac het volgende:
De Mercedes SLR McLaren heeft met een onervaren bestuurder een Ferrari F40 EN F50 met ervaren bestuurders de baan geveegd![]()
![]()
Ik was er niet eens bijquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wow, gaaf voro je dat je in een Mercedes SLR mocht rijden, mar ik dnek dat die chauffeurs van de Ferrari's je hebben laten winnen hoor
kietelt hequote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:48 schreef BoJo het volgende:
en wat krijg ik net een zooi veren in m'n reed gedouwt zeg![]()
ik weet. Ik weetquote:
Wat weet jijquote:
[PEU MODE]quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:53 schreef PeuRac het volgende:
BoJo, hoezo kreeg je al die veren dan?
[/PEU MODE]quote:-Excellent work Bojan...
-Great job Bojan...
-This is exactly what we should have done from the beginning...
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:22 schreef Hugster het volgende:
Orange is blij met me deze maand, kreeg net de rekening
792 smsjes
Heb je nogsteeds die 3310?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:22 schreef Hugster het volgende:
792 smsjes
In die 3310 kan je maar 10 sms'jes opslaanquote:
Ik was daarnet nog bezig met de planning van wat nieuwsquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zit nog steeds te mailen en tickets te checken![]()
ik heb standaard rond de 400-500quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:22 schreef Hugster het volgende:
792 smsjes
ik heb dinsdag een bord vol nieuws gemaakt die ik aan mijn agents plan te voeren. Alleen zitten er nog 3 managers tussen die psies willen weten wat ik doequote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:41 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik was daarnet nog bezig met de planning van wat nieuws![]()
OMG.. Na hooguit 19:00 bel ik mijn baas echt niet meer.. tenzij het om een ziekmelding gaat..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:24 schreef BoJo het volgende:
om 21:00 nog zitten mailen met de desk manager en de service manager en nog antwoord terug krijgen ook is best fout![]()
Vanochtend ben ik ook om 2.30uur begonnen, maar dat moet je ook niet te vaak doen. Gelukkig was ik al wel om 17.30uur weer klaar.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
'n avond.. Bijna weekend gelukkig.. aantal dagen van 14 uur achter elkaar gaan je niet in de kouwe kleren zitten..
bellen moeten ze me ook niet, maar ik moest nog wat kwijt en verbaasde me dat ik nog antwoord terug kreeg op dit tijdstipquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
OMG.. Na hooguit 19:00 bel ik mijn baas echt niet meer.. tenzij het om een ziekmelding gaat..
Neuh, om 1u nog msn-en met je baas hoe je het beste iets moet aanpakken mbt je werk, das pas foutquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:24 schreef BoJo het volgende:
om 21:00 nog zitten mailen met de desk manager en de service manager en nog antwoord terug krijgen ook is best fout![]()
Half 5 bed uit, kwart over 5 op de zaak staan en erachter komen dat je eerste klant pas om half 8 begint en je dus te vroeg bent is niet grappig, maar dan ook nog eens pas om 19:00 terug op de zaak zijn is nog erger.. Morgen hopenlijk een korter dagje.. eindig wel iets dichter bij huis..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:33 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Vanochtend ben ik ook om 2.30uur begonnen, maar dat moet je ook niet te vaak doen. Gelukkig was ik al wel om 17.30uur weer klaar.
En dat is?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:15 schreef PeuRac het volgende:
* PeuRac gaat spijt krijgen van wat hij morgen gaat doen![]()
Je gaat toch niet neuken eh?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:15 schreef PeuRac het volgende:
* PeuRac gaat spijt krijgen van wat hij morgen gaat doen![]()
je gaat je nu toch laten ombouwen?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:15 schreef PeuRac het volgende:
* PeuRac gaat spijt krijgen van wat hij morgen gaat doen
Gaan we dan weer blunderen?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:30 schreef PeuRac het volgende:
kom maar op msn, dan vertel ik je alles
Wat doe jij gast. Anouk weet dat ze bij mij hoordquote:
Naar een speciaal concert van 2pac en Barry Whitequote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gaan we dan weer blunderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |