Valt mee, maar meer zien we eigenlijk niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:04 schreef methodmich het volgende:
Suijk is een kuitenman?
Dat is het verraderlijkequote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:05 schreef just me het volgende:
en dan te bedenken Bluezz dat de voorkant degelijk hoog is
Niks voor jou ditquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:04 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja. Dat mens achter die balie begon ook nog te zeuren.
Verricht je als burger een keer een goede daad, is het nog niet goed.
quote:Opdonderdag 13 oktober 2005 19:42 schreef DIGGER het volgende:
EW ligt inmiddels op een andere kamer, 2 persoons, in haar up, heeft ze iig niet zo'n last van al die andere patienten die komen en gaan, want dat was gewoon strontvervelend.
Vandaag een rustige dag, was het wel weer eens ff tijd voor..... Nog effies en de 31 weken zijn gehaald.
En op het moment dat ik dat zeg gaat de telefoon, is er sprake van veel bloedverlies, harde buiken, lichte weeen en een dwars liggend kind, ligt EW aan de CTG en of ik maar vast wil komen, want als de weeen blijven wordt het opereren geblazen.
Wish us luck.
Golfer/Bluezz, dank voor het kaartje, hij gaat mee.
Inderdaad, bedanktquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:58 schreef DeTolk het volgende:
Dankje Lois voor de update.
Ik wou het net plaatsen. DIGGER belde me straks op om het te zeggen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:56 schreef Lois het volgende:
Ik zal jullie even op de hoogte brengen hoe het met Digger gaat, ik neem tenminste aan dat de bezoekers hier niet regelmatig in Zwangerschap en geboorte #157 kijken![]()
[..]
Gehaaldquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Nou Cart_man??
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:03 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Gehaald![]()
Ging alleen zwaar kut, had een volledige blackout, presentatie was dus vollop klote...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |