In ieder blokje en op iedere verticale en horizantale lijn moeten de getalen 1 t/m 9 éénmaal worden ingevoerdquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:46 schreef Lionheaad het volgende:
en wat is ne precies de bedoeling??
Beetje logisch nadenken, die 'easy' zijn nog niet zo moeilijk hoor.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:54 schreef Lionheaad het volgende:
aahhhh....hoe moet je in hemels naam beginnen??
die eerste is te makkelijk, niet leuk dusquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:54 schreef Suijk het volgende:
[..]
Beetje logisch nadenken, die 'easy' zijn nog niet zo moeilijk hoor.
ach ja PABO hequote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:54 schreef -Vaduz- het volgende:
De uitleg van Jelle vind ik het beste.Alles is logisch te beredeneren.
welke eerste??quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:59 schreef snellejelle het volgende:
[..]
die eerste is te makkelijk, niet leuk dus
Moet pas 16.30...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Is het gelukt Cart_man?
dat is best ruk, zo lang wachten!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:05 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Moet pas 16.30...
Word gek hier.![]()
Pff, logisch.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:05 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Moet pas 16.30...
Word gek hier.![]()
Ik ben aan het Fokken...geen zin meer om me druk te maken over die presentatie. Zie wel waar het schip strand...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Pff, logisch.
Ga even wat anders doen, een sudoku puzzel ofzo.
Precies, aan je druk maken heb je helemaal niks.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:18 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik ben aan het Fokken...geen zin meer om me druk te maken over die presentatie. Zie wel waar het strand...
rondje bier van mij dan maarquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Precies, aan je druk maken heb je helemaal niks.
En Boez, kom erin jongen.![]()
ja hoor, en we wachten alweer met smart op komende nachtquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
* staat wat verloren in de deuropening
Mag ik nog binnenkomen na mijn wangedrag (alweer) van vannacht
Het is donderdagavond iddquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja hoor, en we wachten alweer met smart op komende nacht
Heb je niet wat sterkers?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
rondje bier van mij dan maar![]()
Yepquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog steeds Vliefd?
Ik wil ook wel eens naar buiten gaan, maar zit nog steeds op een telefoontje van het consultatiebureau te wachten.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:30 schreef appelsientje het volgende:
Net terug uit 't dorp.. dure hobby om pasfoto's te laten maken..
Wel warm buiten zeg..
ik zil ok naar buiten. nou ja nog drie uurtjes.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik wil ook wel eens naar buiten gaan, maar zit nog steeds op een telefoontje van het consultatiebureau te wachten.
Bel ons niet, wij bellen u...
Hoe is het met de kater?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
* staat wat verloren in de deuropening
Mag ik nog binnenkomen na mijn wangedrag (alweer) van vannacht
is het wederzijdsquote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik wil ook wel eens naar buiten gaan, maar zit nog steeds op een telefoontje van het consultatiebureau te wachten.
Bel ons niet, wij bellen u...
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]kan je niet doorschakelen naar je mobiele telefoon?
Erg verslavend... Sudoku...
het is niet erg handig als ik ze buitenshuis aan de telefoon krijg.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]kan je niet doorschakelen naar je mobiele telefoon?
Erg verslavend... Sudoku...
11.37quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:48 schreef appelsientje het volgende:
Average time for Easy level: 7 minutes, 54 seconds
Your time: 13 minutes, 44 seconds
moet nog ff oefenen
Geen ideequote:
Average time for Medium level: 12 minutes, 38 secondsquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:48 schreef appelsientje het volgende:
Average time for Easy level: 7 minutes, 54 seconds
Your time: 13 minutes, 44 seconds
moet nog ff oefenen
Maar jij kent het alquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Average time for Medium level: 12 minutes, 38 seconds
Your time: 11 minutes, 3 seconds
![]()
koop dan niet een te makkelijk boekje, te makkelijk vind je straks (als je er een beetje geoefend in bent) niet leuk meer wrsquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar jij kent het al
toch maar ff een boekje kopen
www.websudoku.comquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Waar is de online sudoku dan?
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Doc had z'n wachtwoord ergens per ongeluk gekopieerd en geplakt en gepost op Fok!.
Voor de mensen die niks te doen hebben: http://www.websudoku.com/
Inderdaad.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar jij kent het al
toch maar ff een boekje kopen
Dat lijkt me een goed ideequote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:14 schreef snellejelle het volgende:
[..]
koop dan niet een te makkelijk boekje, te makkelijk vind je straks (als je er een beetje geoefend in bent) niet leuk meer wrs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |