zoiets ?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat is er één voor in een signature
vraag ik wel voor mijn verjaardagquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:35 schreef pascalheister het volgende:
sien waar is je reiseditie van monopoly?
En kangoeroe'squote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:07 schreef Againzender het volgende:
Ik neem aan dat je iets tegen de muggen mee hebt?
Heb al info boekje, maar dan met kleur enzoquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:44 schreef Spideyman het volgende:
O ja, de Lonely Planet is een held. Meenemen dus! (of daar kopen)
als je er een 6 maanden zit kun je die laatste daar ook wel kopenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:53 schreef Lionheaad het volgende:
Travelers hoedje??
Fototoestel?
Kam?
Ze zijn vandaag met onderhoud bezig.....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:47 schreef VoreG het volgende:
Godver! Ik kan niet inloggen in de bieb vanaf hier. Kutding
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:07 schreef Suijk het volgende:
[..]
Appelsientje neukt niet. Hij speelt monopoly.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ik doe mijn best ...
weet je hoeveel nummers
Double Vision - Knockin is ook erg lekker
Zijn inderdaad erg leuke puzzels.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je ook een Sudoku puzzelboekje mee Sien? Leuk werk is dat.
quote:
sorry een wat ??quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je ook een Sudoku puzzelboekje mee Sien? Leuk werk is dat.
aaa nu weet ik wat het is...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Doc had z'n wachtwoord ergens per ongeluk gekopieerd en geplakt en gepost op Fok!.
Voor de mensen die niks te doen hebben: http://www.websudoku.com/
Dank jequote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Doc had z'n wachtwoord ergens per ongeluk gekopieerd en geplakt en gepost op Fok!.
Voor de mensen die niks te doen hebben: http://www.websudoku.com/
ik snap er ook niets vanquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:46 schreef Lionheaad het volgende:
en wat is ne precies de bedoeling??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |