abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31583374
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 17:12 schreef Ruzbeh het volgende:
Oh.

Maar waarom zou Nintendo WPA ondersteunen? Is daar denk je een goed reden voor? Ik had gehoord dat WPA teveel processorkracht zou vereisen, klopt dat?
Het zou kunnen ja, maar echt heel veel meer denk ik ook niet
pi_31583406
Castlevania
Rate 100%, Souls 100%
Nu heb ik de Chaos Ring Welke dit doet:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En heb nu ook de Golden Axe met de Death soul gefused... = Death Sythe

Maaaaasterlijk
pi_31583609
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 17:22 schreef gamecube_master het volgende:

[..]

Het zou kunnen ja, maar echt heel veel meer denk ik ook niet
Ga je nu wel Mario Kart halen
Ik wil tegen jou online
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_31583703
Vandaag mario kart op de snes gespeeld

Heb nu wel zin in de DS-versie
Houd van een lijntje.
pi_31583719
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 17:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Vandaag mario kart op de snes gespeeld

Heb nu wel zin in de DS-versie
Had je dat niet dan
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_31583953
Niet in het bijzonder nee, er komen zoveel leuke DS spellen uit
Houd van een lijntje.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 07:48:09 #207
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_31597756


Final Fantasy 3.

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_31597790
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 07:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Final Fantasy 3.
Godver.

Scan uit Nintendo Dream, trouwens?
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 07:55:04 #209
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_31597793
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 07:54 schreef chibibo het volgende:

[..]

Godver.

Scan uit Nintendo Dream, trouwens?
Yup

How do you know?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_31597906
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 07:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
How do you know?
Ik herkende het aan het 'upper screen' bij de screenshotjes.
pi_31601196
Ow wat gaaf die FF3!!
Die komt toch dit jaar nog uit?
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 11:48:14 #212
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_31601238
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 11:46 schreef Ardenlyn het volgende:
Ow wat gaaf die FF3!!
Die komt toch dit jaar nog uit?
Neuh, midden 2006 in Japan, hopelijk Kerst 2006 in NL
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_31602755
Dit zijn gamecube beelden neem ik aan?
Houd van een lijntje.
pi_31602820
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 12:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Dit zijn gamecube beelden neem ik aan?
DS, Gamecube zijn normaal wat grotere plaatjes.
pi_31602989
Ik was dit topic helemaal vergeten.

Tof DSje van me, je wordt lekker verwend met Phoenix Wright Wat is die game vet
pi_31603867
dus Final Fantasy 3 word 3d ?
pi_31604394
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 11:48 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Neuh, midden 2006 in Japan, hopelijk Kerst 2006 in NL
Oi valt dat even smerig tegen
Maar toch het ziet er erg mooi uit

Nog een vraagje is die adapter die bij de NDS zit hetzelfde als diegene die bij de GBA SP zit?

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2005 14:36:59 ]
pi_31604706
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 13:57 schreef Hellrazor het volgende:
dus Final Fantasy 3 word 3d ?
De screens staan 3 posts boven de jouwe!
pi_31605602
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 14:40 schreef YourMaster het volgende:

[..]

De screens staan 3 posts boven de jouwe!
ja misschien zijn het filmpjes ofzo
want ik dacht dat het een port werd van de snes versie en die is tog niet 3d
pi_31606368
Vergelijking locaties FFIII tussen NES en DS

Wat overzichtelijker

[ Bericht 36% gewijzigd door Aether op 21-10-2005 16:20:16 ]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_31606450
quote:
ziet er goed uit
pi_31606654
quote:
De troepen van Nintendo verplaatsen zich van de vette Amerikaanse hamburgers naar de chique hotels van Canada...

In navolging van Nintendo of America heeft Nintendo of Canada ook een lucratief contract afgesloten. Ditmaal hebben ze de Internet/Wireless provider Fatport weten te strikken. Dit bedrijf zal namens Nintendo in (alle) hotels in Canada WiFi punten plaatsen, zodat mensen die op doorreis een hotelletje pakken nog steeds online kunnen met hun DS. Daarnaast zullen er bij verscheidene, grote verkooppunten voor (game)winkels ook WiFi Acces Points gemaakt worden. Exacte cijfers zijn helaas nog niet bekend. Nu is het wachten op de eerste stappen van Nintendo of Europe en in het bijzonder in Nederland. Waar willen wij online kunnen gaan?
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_31606683
FF:III is awaited in Japan for the end of 2005.

bron: 4cr
pi_31607737
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_31607793
Oud maar leuk
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_31610773
Effe een vraagje tussendoor.

Ik heb nu twee weken een ds en het bevalt me prima. Op het internet lees ik echter allerlei onheilspellende berichten over touchschermen die vrij makkelijk krasjes verzamelen.
Persoonlijk heb ik hier (nog) geen last van, maar ik wil geen risico nemen.

Daarom de vraag: gebruiken jullie screenprotectors? En zo ja: welk merk?
PSN: Tom2K
pi_31610906
ik heb geen screenprotectors, en geen krasjes, ik gebruik de DS elke dag minimaal een uur.
pi_31613547
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 19:40 schreef DoctorDemento het volgende:
Effe een vraagje tussendoor.

Ik heb nu twee weken een ds en het bevalt me prima. Op het internet lees ik echter allerlei onheilspellende berichten over touchschermen die vrij makkelijk krasjes verzamelen.
Persoonlijk heb ik hier (nog) geen last van, maar ik wil geen risico nemen.

Daarom de vraag: gebruiken jullie screenprotectors? En zo ja: welk merk?
TIP: gebruik je thumbstrap niet! ik heb daar 3 lelijke krassen aan overgehouden.
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_31615076
Voor diegene die Phoenix Wright hebben. Hoe bevalt het spel?
pi_31615380
quote:
Wel innovatief is de manier van spelen. Ze moet je de personages met de D-Pad besturen, maar met de stylus moet je dribbelen, schieten en overspelen. Overspelen doe je door de stylus naar links of rechts te slepen. Voor schieten geldt dezelfde handeling, alleen naar boven of onder. Door sneller of langzamer op het touch screen te tikken, gaat je personage sneller of langzamer dribbelen.
Echt tof
Dat wist ik nog niet eensch
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 00:12:28 #231
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_31617524
quote:
Sept. Hardware numbers DS Vs. PSP:

DS = 168,000
PSP = 146,000


LTD (USA)

DS - 2,240,895
PSP - 2,028,530
PSP doet het extreem goed in Amerika.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_31617768


pi_31618054
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 22:50 schreef Ardenlyn het volgende:
Voor diegene die Phoenix Wright hebben. Hoe bevalt het spel?
Ik hoop dat ik hem van het weekend nog binnenkrijg, anders verwacht ik hem op maandag/dinsdag.
pi_31618064
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 00:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[afbeelding]

Ik krijg een Chrystal Chronicles flashback... *ril*
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 00:40:02 #235
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_31618095
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 00:12 schreef BMH het volgende:

[..]

PSP doet het extreem goed in Amerika.
Volgende week zal de psp de ds wel inhalen met gta, al denk dat de Ds in december tijdens de holiday season de PSP wel weer inhaald, Mario kart en animal crossing zullen daar wel voor zorgen
push it to the limit
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 00:46:33 #236
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_31618271
Volgende week? Er is in de VS nu een verschil 240,000 units. Dat lukt de PSP in twee maanden niet eens (tenzij de DS plotseling stopt met verkopen).
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 00:52:24 #237
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_31618443
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 00:46 schreef Ruzbeh het volgende:
Volgende week? Er is in de VS nu een verschil 240,000 units. Dat lukt de PSP in twee maanden niet eens (tenzij de DS plotseling stopt met verkopen).
240.000 is nog wel erg veel ja, maar gta is een sterke franchise dat de psp toch een behoorlijke boost moet geven maar zoveel niet nee, misschien na twee weken dan
push it to the limit
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 00:55:33 #238
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_31618557
Mario Kart DS online gaat ook een boost geven, dus ik denk dat de PSP de DS niet gaat inhalen.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 01:43:12 #239
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_31619521
quote:
Mario Paint - (October 21, 2005)
According to Gaming Horizon, Nintendo has unofficially announced Mario Paint for the Nintendo DS and Nintendo Revolution. According to them, both games will feature drawing, animations, and musical features, and will both be capable of linking up to each other.

Gaming Horizon is reporting that, "The new Mario Paint will be a community-building game and users will be able to share their creations with other DS users and Revolution users." It makes sense, doesn't it? Let's hope so. Rumors indicate that Mario Paint Revolution will include 3D modeling!
http://www.n-next.com/index.php?subaction=showcomments&id=1129897072&archive=&start_from=&ucat=1&
push it to the limit
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 01:47:50 #240
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_31619590
Gaming Horizon is IMO niet te vertrouwen. Nooit van gehoord namelijk...

We kunnen nu alleen maar wachten totdat een andere bron zoals IGN ofzo het bevestigt.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_31622470
pi_31622865
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 00:38 schreef Lexie het volgende:

[..]

Ik hoop dat ik hem van het weekend nog binnenkrijg, anders verwacht ik hem op maandag/dinsdag.
Ik hoopte dat iemand voor vandaag nog een mening wou geven
Wil hem graag vandaag ophalen. Maar volgens reviews moet hij heel goed zijn dus ik neem de goken koop hem als hij in de winkel ligt.
pi_31623790
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_31623813
quote:
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 12:56:41 #245
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_31624937
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 00:38 schreef Lexie het volgende:

[..]

Ik krijg een Chrystal Chronicles flashback... *ril*
*pets*

Dit is turnbased!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 14:58:53 #246
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_31627663
Co-op in RE DS
quote:
Capcom is also incorporating multiplayer in the game, offering a new Vs. mode for as many as four players, or a cooperative mode where players work together to get out of the mansion.
http://ds.ign.com/articles/660/660475p1.html
push it to the limit
pi_31628912
Hoe bewaren jullie je spellen? De hele tijd de doosjes meenemen is zo'n gedoe, iemand die weet waar ik game cases voor de NDS kan bestellen?
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 15:59:12 #248
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_31629016
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 15:55 schreef Rgrr het volgende:
Hoe bewaren jullie je spellen? De hele tijd de doosjes meenemen is zo'n gedoe, iemand die weet waar ik game cases voor de NDS kan bestellen?
Ik heb een Nintendogs hoesje uit Japan waar ik 3 DS games in mee kan nemen. Losse cases vind ik niet zo'n goed idee, veel te klein
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_31629020
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 15:55 schreef Rgrr het volgende:
Hoe bewaren jullie je spellen? De hele tijd de doosjes meenemen is zo'n gedoe, iemand die weet waar ik game cases voor de NDS kan bestellen?
gewoon de ds in mijn zak of tas
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 16:26:28 #250
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_31629711
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 15:55 schreef Rgrr het volgende:
Hoe bewaren jullie je spellen? De hele tijd de doosjes meenemen is zo'n gedoe, iemand die weet waar ik game cases voor de NDS kan bestellen?
Ik heb er een speciaal opberg doosje voor gekocht, alleen flikkeren ze steeds uit het houdertje en de stylus die er bij zat veroorzaakte krassen op het touchscreen. Dus koop iig geval niks van het merk speedlink.
push it to the limit
pi_31630084
Die cases zitten allemaal in zo'n pack met allemaal onnodige spullen erbij, ik wil gewoon van die doosjes en het gaat me een beetje ver om die helemaal via lik-sang te importeren want daar moet je verzendkosten voor betalen neem ik aan. (Ben hier niet zo bekend mee)
pi_31630200
Ik heb doosjes gekocht bij http://www.gamersinc.nl/. Er past of 1 GBA of 1 NDS spel in. Maar ik doe 2 NDS spelllen in 1 doosje.
2 doosjes voor 2 euro (zijn nu in het blauw of zwart)
Werkt perfect.

Phoenix Wright heb ik nu gekocht. Leuk spel. Dacht alleen dat je persee Objection moest roepen maar je kan het ook doen met je stylus.
Heb nog maar 1 zaak gedaan om er even in te komen. Als ik het goed begrijp mag ik straks ook zelf bewijzen gaan zoeken in kamers ed.
Moet zeggen leuk spel

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2005 16:49:12 ]
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 16:48:24 #253
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_31630284
Gisteren Kirby binnengekregen, maar dat is nog best moeilijk zeg!
Wel een erg leuk sfeertje in het spel
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_31631867
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 16:40 schreef Rgrr het volgende:
Die cases zitten allemaal in zo'n pack met allemaal onnodige spullen erbij, ik wil gewoon van die doosjes en het gaat me een beetje ver om die helemaal via lik-sang te importeren want daar moet je verzendkosten voor betalen neem ik aan. (Ben hier niet zo bekend mee)
Ik zag van de week bij de intertoys van die losse beschermdoosjes liggen bij de intertoys. Precies dezelfde die ik geimporteerd heb via playasia. Volgens mij 2 of 3 euro voor 5 van die doosjes.

Phoenix Wright staat ook nog op mn wishlist
pi_31633820
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 16:48 schreef Cheiron het volgende:
Gisteren Kirby binnengekregen, maar dat is nog best moeilijk zeg!
Wel een erg leuk sfeertje in het spel
Kirby is echt leuk, en alles met alleen de stylus besturen, je moet er maar opkomen, binnenkort nog maar eens uitspelen, net als nanostray
  zondag 23 oktober 2005 @ 00:15:56 #256
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_31642043
USA sales:


Nov/04 DS = 479,695
Dec/04 DS = 745,899 GBA = 2,060,443
Jan/05 DS = 152,091 GBA = 292,917
Feb/05 + Mar/05 DS = 273,210 GBA = 537,698 PSP = 618,530
Apr/05 DS = 70,000 GBA = 180,000 PSP = 351,000
May/05 DS = 57,000 GBA = 223,000 PSP = 250,000
June/05 DS= 112,000 GBA = 288,000 PSP = 294,000
July/05 DS = 81,000 GBA = 238,000 PSP = 202,000
Aug/05 DS = 102,000 GBA = 180,000 PSP = 167,000
Sept/05 DS = 168,000 GBA = 185,000 PSP = 146,000

LTD Totals:

DS = 2,240,895 GBA = 28,527,221 PSP = 2,028,530

Ben benieuwd naar de komende maanden
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 23 oktober 2005 @ 00:19:57 #257
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_31642155
Ook leuk om te zien, Amerika is nu dus DS minded de afgelopen maand en wat doet Japan? Een PSP game op nummer 1 op 21 oktober:

PSP Kawasima Brain Power Trainer Portable (Sega) ETC 2005/10/20
PS2 Pachinko capture series Vol.1 Evangelion D3 Publisher TBL 2005/10/20
NDS Pokemon Tourouze Nintendo Co. PUZ 2005/10/20
NDS Super Princess Peach Nintendo Co. ACT 2005/10/20
NDS Braintraining for adults Nintendo Co. ETC 2005/5/19
PS2 Dragon ball Z Sparking! Bandai ACT 2005/10/6
GBA Famicom mini - Super Mario Brothers (resale edition) Nintendo Co. ACT 2005/9/13
PS2 Burnout Revenge Electronic * arts SPT 2005/10/20
NDS Gentle Braintraining PUZ 2005/6/30
NDS Tamagotchi corner shop Bandai ETC 2005/9/15
NDS Feel the Magic 2: Where do babies come from? Sega ACT 2005/10/20
PS2 Shuffle! On the Stage [Deluxe Pack] (Kadokawa Shoten) Kadokawa Publishing Co., Ltd. AVG 2005/10/20
PS2 D1 grand prix 2005 Electronic * arts SPT 2005/10/20
PSP Burnout legend Electronic * arts SPT 2005/10/20
GBA Yu-Gi-Oh! Duel Monsters GX Konami TBL 2005/10/13
NDS Kenshuui Tendo Dokuta 2: Inochi no Tenbin (Spike) Spike AVG 2005/10/20
GBA Tsuukin Hitofude Nintendo Co. PUZ 2005/10/13
NDS Urusei Yatsura: Endless Summer (Marvelous Entertainment) AVG 2005/10/20
PS2 Code Age Commanders (Square Enix) RPG 2005/10/13
GBA Famicom mini - Dr. Mario & Panel de Pon (Nintendo) 2005/9/13



Lang leve de game-wereld
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_31646881



Tijd om een DS aan te schaffen
pi_31648103
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 00:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ook leuk om te zien, Amerika is nu dus DS minded de afgelopen maand en wat doet Japan? Een PSP game op nummer 1 op 21 oktober:



Lang leve de game-wereld
ha Een brain training rip-off

Overigens weer Sega die wat jat van Ninty! Eerst Mario (sonic) en nu dit!

[ Bericht 12% gewijzigd door Xrenity op 23-10-2005 10:31:54 ]
  zondag 23 oktober 2005 @ 11:06:40 #260
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_31648528
Eigelijk was Sega eerder met Brain Training hoor.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_31649448
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 03:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]

Tijd om een DS aan te schaffen
Haha lol
Houd van een lijntje.
  zondag 23 oktober 2005 @ 18:33:02 #262
22683 MaHawK
M'n bureaustoel is verrot
pi_31654164
Mario kart
FISID: 807046
Soort Drager: Nintendo DS
Genre: race games
Release info: 11-11-2005

Freerecordshop zegt dat de release van Mariokart 11 november is maar dat is toch 25 november?
  zondag 23 oktober 2005 @ 18:45:51 #263
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_31654261
Ja. 25 November. Staat blijkbaar fout.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  zondag 23 oktober 2005 @ 22:31:47 #264
22683 MaHawK
M'n bureaustoel is verrot
pi_31656278
Ok, wel jammer...eerder was beter geweest natuurlijk.
  maandag 24 oktober 2005 @ 11:12:28 #265
3415 Webby
1 omhoog!
pi_31659689
Wachten duurt te lang. Vorige week Trauma Center: Under the Knife besteld, maar hij is out of stock
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
  maandag 24 oktober 2005 @ 15:31:54 #266
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_31661676


Zoiets wil ik ook op mijn kart terwijl ik de vloer met jullie aanveeg
push it to the limit
  maandag 24 oktober 2005 @ 17:59:57 #267
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_31662297
push it to the limit
pi_31662720
Ziet er cool uit. Is weer eens wat anders dan bowser die steeds op dezelfde domme plek gaat staan.
pi_31663094
UK sales:
DS - 23,000
PSP - 8,000

  maandag 24 oktober 2005 @ 20:15:55 #270
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_31663543
Dat zijn wekelijkse sales voor de duidelijkheid.

GBA SP cijfers ook bekend:

DS: 23,035
GBA SP: 10,034
PSP: 8,000

Hoe is het mogelijk?
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_31664445
Van Tweakers.net forum:

Mario & Luigi: Partners in Time
Amerikaanse vs. Japanse box art



When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 24 oktober 2005 @ 22:09:00 #272
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_31665767
man dit word een leuke tijd
Bernie en ik zijn tof.
  maandag 24 oktober 2005 @ 22:51:41 #273
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_31667122
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 20:15 schreef Ruzbeh het volgende:
Dat zijn wekelijkse sales voor de duidelijkheid.

GBA SP cijfers ook bekend:

DS: 23,035
GBA SP: 10,034
PSP: 8,000

Hoe is het mogelijk?
Alle PSP's zijn uitverkocht . Ach het is ook maar een weekje.
push it to the limit
pi_31667144
Wat is je bron Ruzbeh?
Houd van een lijntje.
pi_31667798
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 01:33:31 #276
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_31671456
Een of andere (geluks?)vogel heeft een Mario Kart demo gejat

http://photobucket.com/albums/c220/nuked_nova/?action

Nog een maandje wachten
push it to the limit
pi_31672964
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 01:33 schreef mikando18 het volgende:
Een of andere (geluks?)vogel heeft een Mario Kart demo gejat

http://photobucket.com/albums/c220/nuked_nova/?action

Nog een maandje wachten
Is die echt gejat? nare streek zeg, maar imo het leuke van mario kart is het online racen, en nog niemand heeft het spel, dus kan ie lekker tegen zichzelf racen
pi_31673921
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 03:15 schreef knater het volgende:

[..]

Is die echt gejat? nare streek zeg, maar imo het leuke van mario kart is het online racen, en nog niemand heeft het spel, dus kan ie lekker tegen zichzelf racen
Sinds wanneer is mulitplayer het enige leuke. Ik vond persoonlijk Super Mario Kart een meesterlijk spel in de singleplayer hoor.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_31676349
quote:
Ziet er leuk uit.
Weet je toevallig wanneer die uit komt?
pi_31676543
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 01:33 schreef mikando18 het volgende:
Een of andere (geluks?)vogel heeft een Mario Kart demo gejat

http://photobucket.com/albums/c220/nuked_nova/?action

Nog een maandje wachten
Ze moeten eens een demo online gooien, voor dat wifi kaartje wat ik hier heb
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_31677715
quote:
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 12:46:15 #282
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_31678162
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 08:40 schreef Morthill het volgende:

[..]

Sinds wanneer is mulitplayer het enige leuke. Ik vond persoonlijk Super Mario Kart een meesterlijk spel in de singleplayer hoor.
Jammer dat de AI meestal zo slecht is, als je de hele race voor hebt gestaan en je maakt een klein foutje kan je de eerste plaats wel vergeten, hopelijk hebben ze dat in dit deel opgelost.
push it to the limit
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 12:56:06 #283
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_31678306
Screenshots van Soul Calibur







Niet echt prachtige graphics maar zoals veel ds spellen zullen ze nog wel wel beter worden en ze zijn nog wat uitvergroot.

Hier kan je ze vinden als ze het niet doen.

EDIT: Las net dat dit arcade screenshots zijn

[ Bericht 11% gewijzigd door mikando18 op 25-10-2005 13:01:47 ]
push it to the limit
pi_31678556
quote:
Mijn Goomba, wat doe je?
pi_31678563
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 11:22 schreef Ardenlyn het volgende:
Ziet er leuk uit.
Weet je toevallig wanneer die uit komt?
Volgens het bericht op FOK!games pas in de winter van 2006. In Japan, welteverstaan.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 13:15:10 #286
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_31678618
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 12:56 schreef mikando18 het volgende:
Screenshots van Soul Calibur

EDIT: Las net dat dit arcade screenshots zijn
Waar heb je dat gelezen? Ik plaats net dit: http://games.fok.nl/news.php?newsid=7118
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_31678670
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 13:11 schreef chibibo het volgende:

[..]

Mijn Goomba, wat doe je?
Dat spel lijkt me echt zooooo tof
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 13:20:42 #288
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_31678721
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 13:15 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Waar heb je dat gelezen? Ik plaats net dit: http://games.fok.nl/news.php?newsid=7118
Dat zei iemand op een ander forum maar als ik ze zo vergelijk met de arcade screenshots verschillen ze wel dergelijk, ik kan het dus niet met 100% zekerheid zeggen

edit: Het zijn dus wel Arcade screenshots http://www.ga-forum.com/showpost.php?p=864939&postcount=235 sorry voor al het overlast

[ Bericht 19% gewijzigd door mikando18 op 25-10-2005 13:31:46 ]
push it to the limit
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:12:49 #289
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_31680348
Oke tijd voor wat meer betrouwbaar nieuws

Tony Hawk's American Sk8Land krijgt downloadable content.
quote:
Even more interesting: Tony Hawk DS will have downloadable content. Every week, Vicarious Visions will create a custom challenge within an existing skatepark that everyone will be able to compete in, with the top skaters' scores and ghost data uploaded to the servers for people to peek in and see just how they did what they did.
Vraag me af of Nintendo ook daar aan wil beginnen, tracks voor mario kart downloaden of extra karts, extra mappen bij een nieuwe advance wars of bij MPH

Klik hier voor meer info en hier voor de erg goed uitziende filmpjes.
push it to the limit
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:31:50 #290
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_31680725
Damn, zonde mikando, ik update het bericht weer
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_31682272
Tony Hawk krijgt elke week custom challenges

En ign heeft nieuwe filmpjes online gezet, ziet er goed uit!

http://ds.ign.com/articles/661/661073p1.html
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 18:35:25 #292
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_31683858
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 01:33 schreef mikando18 het volgende:
Een of andere (geluks?)vogel heeft een Mario Kart demo gejat

http://photobucket.com/albums/c220/nuked_nova/?action

Nog een maandje wachten

Volgens mij komt het gewoon de 11e of de 14e uit hoor.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 19:55:49 #293
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_31684892
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 20:40:32 #294
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 21:19:08 #295
58560 Oksel
Gezellig.
pi_31686649
Tering, komen een hoop goede spellen aan. En dan te bedenken dat ik nog niet eens een DS heb.. Geld, geld geld.. Gelukkig krijgt mijn vriendin binnenkort een betere baan..
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 21:20:00 #296
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_31686660
I recently had the chance to spend some time with Tony Hawk's American Sk8land (DS), Vicarious Visions' handheld spinoff of Neversoft's Tony Hawk's American Wasteland (PS2, Xbox, GCN, X360). I was also able to chat for a bit with Vicarious Visions CEO Karthik Bala, who explained some of the considerations and decisions that went into developing the game for DS.

Traditionally, the handheld counterparts to Neversoft's venerable skating franchise have been handled by Vicarious Visions--and, like, the full console Tony Hawk games, once they got the formula nailed down they didn't change it up too much. Since Tony Hawk's Pro Skater 2 on Game Boy Advance, each iteration of the series has seen another GBA version living up to the high standard of quality set by the original game (though Shaba Games also produced Tony Hawk's Underground 2 Remix for PSP). That's not necessarily changing this time around; Vicarious Visions is still developing another GBA Tony Hawk title, but for Nintendo's newer DS hardware, the studio went back to the drawing board. Among other reasons, the game is particularly notable for being the first third-party title to make use of the upcoming Nintendo Wi-Fi Connection online service, and the second overall after Mario Kart DS. Make sure to read onto the second page of this preview for the most comprehensive look at the online features of Tony Hawk's American Sk8land you'll find in any preview.

"This is something of a departure from our previous handheld [Tony Hawk titles]. We wanted a new experience for DS from the ground up," said Bala. Early on, the game divorced itself from the Tony Hawk's American Wasteland name. From a fundamental gameplay perspective, however, fans of the home console versions of Tony Hawk will feel a lot more at home with American Sk8land than they might with the GBA versions. The game is set in a full 3D world, and plays like you'd expect a full Tony Hawk experience to play. That said, the game does not quite continue in the tradition of the last few Tony Hawk games, with their increasingly involved story elements. Rather, the game very much harkens back to the days of Tony Hawk's Pro Skaters 1-4. This is in part because one design principle of Sk8land, reached after looking over the series and at what players most enjoy, was in Bala's words: "Never get off your skateboard."

To that end, the game is much more streamlined than its current-day cousins. You can ride around talking to everybody, picking up missions while working through the levels, or you can simply choose from your list of goals. It does exactly what a handheld title should do, which is what the DS is rapidly becoming known for as a solid portable gaming platform: the game is straightforward and accessible enough that it can be picked up and put down quickly if time is not permitting, but it is also deep enough to sustain play for hours at a time. And believe me, I should know. I was left alone with the game for a few hours, and I passed up the opportunity to play the next game at the preview event because I was still engrossed in Sk8land. Of course, the next game was Shrek SuperSlam, but you get the point.

American Sk8land is rendered in a flat-shaded style that allows a fully 3d world to run at a constant smooth 60 frames per second on DS hardware, while still looking very attractive. As with many games using that visual technique, the game looks much better in motion than it does in still screenshots, which tend to emphasize jagged edges. Controlling the game feels as natural as you'd expect, and since games such as Tony Hawk are most geared towards d-pad control instead of analog stick control (I really can't bring myself to play a console version of Tony with anything but a PS2 controller) the DS layout works just fine. I had a Tony 2 flashback when instinctively executing a Kickflip to Indy, which has got to be the absolute slowest trick of all time but which for some maddening reason is solidly ingrained into my fingers' muscle memory. I couldn't even tell you what the button combination is, I just know it's responsible for innumerable lost points and hundreds of wipeouts. All the skateboard tricks from the entire series are present in the game, as well as the additions from American Wasteland such as Natas Spins, Bert Slides, and some new types of transfers. The game also features the slow-motion Focus Mode found in Wasteland, used after filling up your Focus Meter by completing combos. When in focus mode, the game applies a well-executed motion blur effect.

The second screen has a variety of uses throughout the game. Most of the time, it contains your level map, as well as your current objectives. If you bail while in the midst of a particularly high scoring combo, you'll go into Freak Out! mode, during which the screen presents three cylinders which quickly rise and fall. Tapping them all at their peaks will allow you to save at least some of the points you would have otherwise lost. Once you mess it up once, you'll understand how it works. There's also an interesting touch screen feature that makes special moves (which are generally more difficult to remember than regular tricks) more accessible to Tony newcomers. When your character's special meter is full, icons will appear on the touch screen corresponding to the various special moves available to you at that moment, if any. Touching an icon will execute that special move. Tony enthusiasts will probably find little need for the feature, and of course special moves can still be performed manually. The touch screen is also used for the Create-A-Skater mode, long a staple of the franchise. After configuring your skater's clothing, haircut, and so on, you can draw your own pattern to adorn your deck, and you can create a custom graffiti tag.

The game's storyline itself is somewhat inspired by the 80s punk setting of American Wasteland, but Sk8land puts much more of a tongue-in-cheek spin on it. Bala explained the aesthetic by comparing the game's story to cheesy 80s cartoons--"You know how in the 80s, even Mr. T had his own cartoon show?" Stylistically, the semi-animated storyboard-like cutscenes are very similar to those of the recent Ultimate Spider-Man (DS), also by Vicarious Visions, though the artwork in this game is more evocative of cartoon animation than the superhero comic book style. Like the console game, Sk8land still has you building a skate park by completing various missions, but this game's cutscenes are filled with cameos from the huge roster of professional skaters Tony Hawk games are known for, each of whom recorded their own voiceovers for their in-game selves. Unlike American Wasteland's fictional gang of rag-tag counterculture skaters, the story in Sk8land is driven by Tony Hawk himself, who "discovers" the player and employs him to help rebuild an old indoor skate park that has fallen into disrepair. Longtime Tony veterans will recognize the arena as the classic Warehouse level from back in the day.

Though the only mission-based level I got to explore in much depth was the first one, Bala was quick to note that "the levels are just huge." The game makes use of streaming technology to allow for larger levels than one would expect on the DS. Unlike American Wasteland, which is set solely in Los Angeles, Sk8land features locations from around the state of California--again, more in line with the varied environments of older Tony games. There's a Classic Mode too, which is pure old-school Tony; you have a time limit during which you must complete various goals--achieve high scores, collect letters, and so on.

Online Details


"We really think online on handhelds is going to change everything, it's the next big thing," claims Bala. "It's inexpensive, you don't need your own broadband service. Lots of people are going to step up to the plate [and start playing online.] We're really proud to be the first online 3rd party on DS and one of the first online overall."

With such lofty sentiments at heart, Vicarious Visions didn't hold back with multiplayer features. The team that handled the multiplayer was the same team that programmed the multiplayer component for the Xbox version of Doom 3, so their netcode should be sharp. The online play itself comes in the form of head-to-head matches, which are either matchmade or private. Once you sign into the online service, you'll have access to a list of your friends that are online and given the option to join a game with any of them. Upon doing so, the two of you will be placed in a free skate "waiting room" with text chat while whoever is hosting the game sets up the options. Game types include The Price is Wrong, which has both players trying to get as close as possible to (but not above!) a specific score; Horse, the classic Tony Hawk game of one-upmanship; Combo Mambo, which has each player trying to outdo the other with the biggest single combo; Graffiti, in which you can bust out your homemade tag to try to spray more of the city; a straight score competition, and a few other.

If you like, you can also record custom sound clips for your character to exclaim whenever you complete a special move, complete a gap transfer, or bail. Each one of those can have a unique recording, and it will be broadcast to your opponent when you perform the corresponding move. The developers anticipate some... colorful slogans.

Vicarious Visions is going all out to create an online community for Sk8land. In addition to the Nintendo-run gameplay servers, Vicarious Visions will be operating a site at AmericanSk8land.com (not yet operational) that tracks player scores and statistics, shares user-created graphics, and hosts player-recorded replays. Let's go through that one by one. First of all, there will be online leaderboards and score databases, similar to what Bungie has for Halo 2 over Xbox Live. You'll be able to access that information through a web browser on your PC or directly through your DS. Players can also save their board designs and graffiti designs to the server, and download those created by other players for their own use.

So let's say you're browsing through those leaderboards, and you simply cannot accept that some guy got 12 million points in a single combo. Well, now you'll be able to download the replay of the game in which he scored that combo, so you can see for yourself how he did it. The community server will host these replays, which can then be downloaded to players' systems, where they can play head-to-head against a ghosted version of that replay. Bala notes that replays will serve multiple purposes: to maintain credibility if players are accused of submitting hacked scores to the server, to give beginners a unique way to learn from the masters, and of course simply to show off. Considering how frighteningly impressive the best Tony players are, it should be interesting what kid of replays enjoy heavy circulation.

You can also form a Crew (aka clan) with your friends, which will cause your standings to contribute to your Crew's score and which will allow you to challenge members of other Crews to head-to-head ranked battles. The top Crews will be featured on both the game's site and Nintendo's site. The Sk8land site will also contain various community features such as moderated forums.

Somewhat surprisingly, Vicarious Visions also plans to keep the game regularly updated with free downloadable content in the form of new missions, new score challenges, and so on. They will download straight to free space allocated on the cartridge, so once you've gotten a piece of content you won't need to stream it again. The developers have anticipated that there will be Tony veterans who master the game quite quickly, so they already have at least six months of new content planned. "If people like it, we'll make more," said Bala. "There's a lot to do with this game."

Bala considers Tony Hawk's American Sk8land to be the first game that truly takes advantage of all of the DS' features. He cites full consistent 3D, streaming environments, touch screen use, microphone use, local wireless, online support, spatial sound positioning, voice acting, a full soundtrack, and downloadable content as evidence of this. Vicarious Visions definitely put a lot of thought and effort into ensuring that the game makes good use of the system's hardware, while not letting the system's hardware interfere with solid game design.

Despite the DS' surprisingly strong lineup of late, with a library that seems to be getting stronger all the time, most would probably agree that the best of the system's gems are the more unique and daring titles. It's not exactly the system of choice for home console spinoffs and ports. With Tony Hawk's American Sk8land, however, Vicarious Visions seems to be hitting on a nice compromise of mainstream accessibility and good use of the system's hardware features. And, of course, online never hurts. Tony Hawk's American Sk8land will be released simultaneously with the launch of Nintendo Wi-Fi Connection on November 14 for Nintendo DS (in America). The Game Boy Advance version is already in stores.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 21:26:16 #297
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_31686797
Samengevat:

Tony Hawk voor de DS is tof
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 21:28:25 #298
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_31686833
So let's say you're browsing through those leaderboards, and you simply cannot accept that some guy got 12 million points in a single combo. Well, now you'll be able to download the replay of the game in which he scored that combo, so you can see for yourself how he did it. The community server will host these replays, which can then be downloaded to players' systems, where they can play head-to-head against a ghosted version of that replay.

Dat vind ik wel enorm indrukwekkend.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 21:35:10 #299
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_31686981
Daar pimpt de 360 inderdaad ook mee PGR3 heeft Gotham TV ofzo, dat lijkt er enorm veel op! En dat allemaal op de DS, kun je nagaan wat er met de Revo allemaal kan strax
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 21:47:55 #300
100878 remcheese
Op de dag dat woei wiiiii werd
pi_31687250
btw, hier :
[CENTRAAL] Nintendo DS verkoop/ruil topic

worden ds games geruild
Giggity giggity giggity!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')