Het zou kunnen ja, maar echt heel veel meer denk ik ook nietquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:12 schreef Ruzbeh het volgende:
Oh.
Maar waarom zou Nintendo WPA ondersteunen? Is daar denk je een goed reden voor? Ik had gehoord dat WPA teveel processorkracht zou vereisen, klopt dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En heb nu ook de Golden Axe met de Death soul gefused... = Death Sythe
Maaaaasterlijk![]()
Ga je nu wel Mario Kart halenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:22 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Het zou kunnen ja, maar echt heel veel meer denk ik ook niet
Had je dat niet danquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Vandaag mario kart op de snes gespeeld
Heb nu wel zin in de DS-versie
Godver.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 07:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Final Fantasy 3.
Yupquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 07:54 schreef chibibo het volgende:
[..]
Godver.
Scan uit Nintendo Dream, trouwens?
Ik herkende het aan het 'upper screen' bij de screenshotjes.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 07:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
How do you know?
Neuh, midden 2006 in Japan, hopelijk Kerst 2006 in NLquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:46 schreef Ardenlyn het volgende:
Ow wat gaaf die FF3!!
Die komt toch dit jaar nog uit?
DS, Gamecube zijn normaal wat grotere plaatjes.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Dit zijn gamecube beelden neem ik aan?
Oi valt dat even smerig tegenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Neuh, midden 2006 in Japan, hopelijk Kerst 2006 in NL
De screens staan 3 posts boven de jouwe!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:57 schreef Hellrazor het volgende:
dus Final Fantasy 3 word 3d ?
ja misschien zijn het filmpjes ofzoquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:40 schreef YourMaster het volgende:
[..]
De screens staan 3 posts boven de jouwe!
ziet er goed uitquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:04 schreef Aether het volgende:
Vergelijking locaties FFIII tussen NES en DS
quote:De troepen van Nintendo verplaatsen zich van de vette Amerikaanse hamburgers naar de chique hotels van Canada...
In navolging van Nintendo of America heeft Nintendo of Canada ook een lucratief contract afgesloten. Ditmaal hebben ze de Internet/Wireless provider Fatport weten te strikken. Dit bedrijf zal namens Nintendo in (alle) hotels in Canada WiFi punten plaatsen, zodat mensen die op doorreis een hotelletje pakken nog steeds online kunnen met hun DS. Daarnaast zullen er bij verscheidene, grote verkooppunten voor (game)winkels ook WiFi Acces Points gemaakt worden. Exacte cijfers zijn helaas nog niet bekend. Nu is het wachten op de eerste stappen van Nintendo of Europe en in het bijzonder in Nederland. Waar willen wij online kunnen gaan?
TIP: gebruik je thumbstrap niet! ik heb daar 3 lelijke krassen aan overgehouden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:40 schreef DoctorDemento het volgende:
Effe een vraagje tussendoor.
Ik heb nu twee weken een ds en het bevalt me prima. Op het internet lees ik echter allerlei onheilspellende berichten over touchschermen die vrij makkelijk krasjes verzamelen.
Persoonlijk heb ik hier (nog) geen last van, maar ik wil geen risico nemen.
Daarom de vraag: gebruiken jullie screenprotectors? En zo ja: welk merk?
Echt tofquote:Wel innovatief is de manier van spelen. Ze moet je de personages met de D-Pad besturen, maar met de stylus moet je dribbelen, schieten en overspelen. Overspelen doe je door de stylus naar links of rechts te slepen. Voor schieten geldt dezelfde handeling, alleen naar boven of onder. Door sneller of langzamer op het touch screen te tikken, gaat je personage sneller of langzamer dribbelen.
PSP doet het extreem goed in Amerika.quote:Sept. Hardware numbers DS Vs. PSP:
DS = 168,000
PSP = 146,000
LTD (USA)
DS - 2,240,895
PSP - 2,028,530
Ik hoop dat ik hem van het weekend nog binnenkrijg, anders verwacht ik hem op maandag/dinsdag.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:50 schreef Ardenlyn het volgende:
Voor diegene die Phoenix Wright hebben. Hoe bevalt het spel?
Volgende week zal de psp de ds wel inhalen met gta, al denk dat de Ds in december tijdens de holiday season de PSP wel weer inhaald, Mario kart en animal crossing zullen daar wel voor zorgenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:12 schreef BMH het volgende:
[..]
PSP doet het extreem goed in Amerika.
240.000 is nog wel erg veel ja, maar gta is een sterke franchise dat de psp toch een behoorlijke boost moet geven maar zoveel niet nee, misschien na twee weken danquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:46 schreef Ruzbeh het volgende:
Volgende week?Er is in de VS nu een verschil 240,000 units. Dat lukt de PSP in twee maanden niet eens (tenzij de DS plotseling stopt met verkopen).
http://www.n-next.com/index.php?subaction=showcomments&id=1129897072&archive=&start_from=&ucat=1"e:Mario Paint - (October 21, 2005)
According to Gaming Horizon, Nintendo has unofficially announced Mario Paint for the Nintendo DS and Nintendo Revolution. According to them, both games will feature drawing, animations, and musical features, and will both be capable of linking up to each other.
Gaming Horizon is reporting that, "The new Mario Paint will be a community-building game and users will be able to share their creations with other DS users and Revolution users." It makes sense, doesn't it? Let's hope so. Rumors indicate that Mario Paint Revolution will include 3D modeling!
Ik hoopte dat iemand voor vandaag nog een mening wou gevenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:38 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik hem van het weekend nog binnenkrijg, anders verwacht ik hem op maandag/dinsdag.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:56 schreef RaymanNL het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
meer!
*pets*quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:38 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik krijg een Chrystal Chronicles flashback... *ril*
http://ds.ign.com/articles/660/660475p1.htmlquote:Capcom is also incorporating multiplayer in the game, offering a new Vs. mode for as many as four players, or a cooperative mode where players work together to get out of the mansion.
Ik heb een Nintendogs hoesje uit Japan waar ik 3 DS games in mee kan nemen. Losse cases vind ik niet zo'n goed idee, veel te kleinquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:55 schreef Rgrr het volgende:
Hoe bewaren jullie je spellen? De hele tijd de doosjes meenemen is zo'n gedoe, iemand die weet waar ik game cases voor de NDS kan bestellen?
gewoon de ds in mijn zak of tasquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:55 schreef Rgrr het volgende:
Hoe bewaren jullie je spellen? De hele tijd de doosjes meenemen is zo'n gedoe, iemand die weet waar ik game cases voor de NDS kan bestellen?
Ik heb er een speciaal opberg doosje voor gekocht, alleen flikkeren ze steeds uit het houdertje en de stylus die er bij zat veroorzaakte krassen op het touchscreen. Dus koop iig geval niks van het merk speedlink.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:55 schreef Rgrr het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |