precies.. ik had al koffie gehaald, even naar het toilet, pilsje gepakt en nóg geen nieuw topic...quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan moet je juist je pinkie eronder houden anders glijdt hij uit je hand.![]()
ervaringsdeskundige![]()
Ik had al een baby gekleid, een appeltaart gebakken, een uniform van het leger van china voor de baby genaaid en diezelfde baby kruipt hier zelfs al rond. Ik ben een druk baasje!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
precies.. ik had al koffie gehaald, even naar het toilet, pilsje gepakt en nóg geen nieuw topic...
morgen in de live uitzendingquote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:50 schreef clauwheee het volgende:
Chantal denkt dat Tan snel gaat bevallen
De daling is ingezetquote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:52 schreef Chica87 het volgende:
Ze heeft toch ook al indalingsweeën?
nee de kijker beslist. proest proest proestquote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:54 schreef arneaux het volgende:
O lekker kut. Horen dat je wegmoet v/d bewoners en dan alsnog blijven.
Joost gaat met de 3 genomineerden praten een uur lang. Alleen Joost dus de rest zijn toeschouwers. Vervolgens vat Joost de gesprekken samen, mag er overlegd worden, en dan word er door de rest van de bewoners verteld wie er volgens hun moet blijven. Dat houd dus in 20 min pp/p gesprek.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:54 schreef BlaBlub het volgende:
Ik versta bijna niks van t verhaal van Joost door happeringen
dus: BB is uit op ruzie onder de bewonersquote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:55 schreef style het volgende:
Joost gaat een gesprek voeren met de drie genomineerden. De rest aan tafel luistert mee.
Na afloop gaan ze allemaal naar buiten en gaat Joost met de toehoorders praten.
Dan gaan ze weer naar binnen en moet iedereen aangeven wie er van hun in huis mag blijven.
Deze keuze is niet bindend, de keuze wordt nog steeds door de kijker bepaald.
wat is hier nou de lol van?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:55 schreef style het volgende:
Joost gaat een gesprek voeren met de drie genomineerden. De rest aan tafel luistert mee.
Na afloop gaan ze allemaal naar buiten en gaat Joost met de toehoorders praten.
Dan gaan ze weer naar binnen en moet iedereen aangeven wie er van hun in huis mag blijven.
Deze keuze is niet bindend, de keuze wordt nog steeds door de kijker bepaald.
Waarschijnlijk nog meer conflicten?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:57 schreef Wup het volgende:
[..]
wat is hier nou de lol van?
als het toch niet bindend is?
Okeeyquote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:56 schreef arneaux het volgende:
[..]
Joost gaat met de 3 genomineerden praten een uur lang. Alleen Joost dus de rest zijn toeschouwers. Vervolgens vat Joost de gesprekken samen, mag er overlegd worden, en dan word er door de rest van de bewoners verteld wie er volgens hun moet blijven. Dat houd dus in 20 min pp/p gesprek.
ja ik heb mn bericht stiekem aangepast, ik bedoel, als ze zelf ook weten dat het geen invloed heeft....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:58 schreef style het volgende:
Waarschijnlijk nog meer conflicten?
Ze hadden een paar felssen bewaard (voor morgenavond) maar die gaan ze nu dus al opdrinkenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:58 schreef arneaux het volgende:
Hoe komen ze nou weer a/d rosé. De wijn was toch op.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:59 schreef style het volgende:
De bedoeling is dus dingen uitpraten en ophelderen.
Zodat degene die weggaat met een goed gevoel weg kan gaan en degene die blijven met een schone lei kunnen beginnen.
Tanja doet niet mee![]()
Go Tanja![]()
Ik kan Tanja niet anders dan gelijk geven! Aan zoiets zou ik dus ook niet meedoen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:59 schreef Chica87 het volgende:
wat een trut is Tanja.. 'Ik heb echt geen zin in zulke gesprekken'
Ze was aan het stijgen, maar nu..
En en het been niet?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:01 schreef Inca het volgende:
tanja is geen prater nee dat is een roddelaar![]()
Tanja was Juist degene die hem rechtstreeks van alles zei.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:02 schreef teamlead het volgende:
Rob: "je kunt ook achter mijn rug om dingen zeggen, dan kun je het ook rechtstreeks zeggen"_O-
ik zeg het met tegenzin, maar:go Tanja
misschien wil ze rob niet nog verder afbrandenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:02 schreef Chica87 het volgende:
Ik vind dit vrij dom van Tanja.. Waarom niet?
Ze hoeft niks kwijt en wil niks delen. Ook het aanhoren van een ander hoeft voor haar niet zo. Houdt ze niet van.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:02 schreef Chica87 het volgende:
Ik vind dit vrij dom van Tanja.. Waarom niet?
Laf, want ze had eerder zo'n grote bek over hem 'eens de waarheid zeggen'quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Owjeeeeeeeeeeee Tanja wil niet meepraten. Die wil Rob natuurlijk niet in de zeik zetten.
Ik kan niks bedenken..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is toch ook een onmogelijke vraag om iets positiefs over Rob te zeggen
Het is wel een BB opdracht anders zegt Joost ten eerste niet :quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:04 schreef style het volgende:
Rob ziet zijn kans schoon om Tanja in een slecht daglicht te zetten in de hoop dat hij mag blijven morgen.
Alsof Rob niet achter andermans ruggen om heeft gesproken. Hypocriete vent!
Volgens mij was het geen BB opdracht, maar een idee van Joost.
Dat zou ik helemaal stuitend vinden, waar bemoeit ie zich meequote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:04 schreef style het volgende:
Rob ziet zijn kans schoon om Tanja in een slecht daglicht te zetten in de hoop dat hij mag blijven morgen.
Alsof Rob niet achter andermans ruggen om heeft gesproken. Hypocriete vent!
Volgens mij was het geen BB opdracht, maar een idee van Joost.
En dat wil ze op haar manier en haar tijdstip doen en niet omdat het Joost zo leuk lijkt.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:04 schreef milagro het volgende:
[..]
Laf, want ze had eerder zo'n grote bek over hem 'eens de waarheid zeggen'
Wie dan? Chantal? Menno? Ingrid (ja die misschien wel)? Roel niet bevooroordeeld.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:05 schreef Utwodublin het volgende:
En Joost irriteert me als gespreksleider, die gast is 21 en die moet daar een beetje de peut spelen. Zou ik ook voor bedanken
Inderdaad, deed ie goed. Jammer dat dat huis barst van de narcistische, recalcitrante dozen (m/v).quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:03 schreef arneaux het volgende:
Joost +10.
PReciesquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:06 schreef style het volgende:
[..]
En dat wil ze op haar manier en haar tijdstip doen en niet omdat het Joost zo leuk lijkt.
Groot gelijk heeft ze.
Ze is de enige tot nu toe die Rob recht in het gezicht heeft gezegd hoe ze over hem denkt, dus laf kun je haar zeker niet noemen.
Bij mij is ze nu een hoop punten gestegen.
Nogmaals: Go Tanja![]()
Hummie is al jaren gestoord, daar kunnen geen 10 Tanja's nog iets aan veranderen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:00 schreef teamlead het volgende:
Hummie moet gestoord worden van tanja
zij is anders wel de enige tot nu toe geweest die de confrontatie met hem durfde aan te gaan..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:09 schreef milagro het volgende:
BB zegt als je ook achter iemands rug kan kletsen, kan je het ook tegen hen zelf zeggen...touché
Laf wijf weer
Joost wordt een beetje gebombardeerd als vertrouweling van BB, gisteren ook al met dat uit de tuin halen. BB ziet het waarsch als enige betrouwbare in het huis. Joost is me veel te braaf de laatste tijd, kom op die gast is 21 doe eens gek.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:08 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wie dan? Chantal? Menno? Ingrid (ja die misschien wel)? Roel niet bevooroordeeld.
"Je weet dat BB mij stuurt he Tan"..
De enige die laf is hier is Rob. Tanja heeft wel degelijk een hoop in Rob's zijn gezicht gezegd. Rob heeft alleen maar achter Tanja haar rug om over haar geluld.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:09 schreef milagro het volgende:
BB zegt als je ook achter iemands rug kan kletsen, kan je het ook tegen hen zelf zeggen...touché
Laf wijf weer
Maar dat doet hij dus ook weer nietquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:10 schreef BlaBlub het volgende:
Roel moet verplicht blijven staan daar in de tuin, dat kan nog wat worden als Tanja tegen hem aan begint te zeiken
dan halen ze het niet voor morgenavond:)quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:13 schreef Utwodublin het volgende:
Als bb spannend wil doen, laten ze het juist eens door een ander doen. Lieske mischien.
Hallo, het gaat niet enkel om Rob, hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:13 schreef style het volgende:
[..]
De enige die laf is hier is Rob. Tanja heeft wel degelijk een hoop in Rob's zijn gezicht gezegd. Rob heeft alleen maar achter Tanja haar rug om over haar geluld.
Joost als gesprekleider is trouwens helemaal om te![]()
Goh, wat kan ik Tanja nu goed begrijpen!
Spijker op zn kop.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:14 schreef APK het volgende:
Echt geniaal die Tanja, ze heeft Hummie in haar broekzak.![]()
'Ik heb er gewoon geen zin in'![]()
Nee, Menno loopt graag voor lul met zijn chemo-kapsel, of in een jurk.![]()
Exact Style, alweer helemaal met jou eens.!!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:13 schreef style het volgende:
[..]
De enige die laf is hier is Rob. Tanja heeft wel degelijk een hoop in Rob's zijn gezicht gezegd. Rob heeft alleen maar achter Tanja haar rug om over haar geluld.
Joost als gesprekleider is trouwens helemaal om te![]()
Goh, wat kan ik Tanja nu goed begrijpen!
had tanja erbij gezeten was er een conforntatie gekomen nu niet....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:17 schreef teamlead het volgende:
pffff.. tanja heeft gelijk dat ze hier niet aan meedoet.. wat een EO-vertoning....
Nu klaagt rob weer dat er achter zijn rug om gekletst wordt... terwijl hij (na chantal) de grootste roddelaar in het huis is...
Is Rob helderziend of zo??quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:14 schreef teamlead het volgende:
met bart zit het echt wel goed volgens rob![]()
rob weet niet van de helpende hand?
Ja, recht lullen wat krom isquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Rob heeft het over zwart maken??![]()
![]()
Dat heeft ze wel gedaan. Ze heeft Linda goed vertelt hoe ze dacht over haar praktijken.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:16 schreef milagro het volgende:
[..]
Hallo, het gaat niet enkel om Rob, hoor
Ze had ook haar mond vol over Linda.
Zegt ze ook niet tegen haar in haar gezicht.
Laf wijf gewoon
Verschrikkelijk inderdaad.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:17 schreef Maurisico het volgende:
Joost... ontzettende Andries Knevel!!
ik geen geluid meer onder die stream maar ik schakelde een paar seconden over & het enige waar Roel aan dacht was het geld dat ze kon mislopen.....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:20 schreef cuall het volgende:
Roel tegen Tanja in de tuin, als je hier zit moet je wel aan een aantal regels houden
Tanja, ik doe alleen waar ik zelf zin in heb
Een vertoning om te janken, met Joost en Rob als dieptepuntquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:24 schreef clauwheee het volgende:
Pfff wat een vertoning dit. Niet boeiend als je het mij vraagt tot er ruzies komen.
Ze heeft het wel erg op de vlakte gehouden, hoor, net zoals ze bij Lieske deed.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:20 schreef style het volgende:
[..]
Dat heeft ze wel gedaan. Ze heeft Linda goed vertelt hoe ze dacht over haar praktijken.
Laf vind ik mensen zoals Rob en Chantal, steeds stoken en roddelen en niets tegen de mensen rechtsstreeks zeggen.
Als jij Tanja erger vindt vwb stoken dan bijvoorbeeld Chantal en Rob is dat jouw goed recht.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:26 schreef milagro het volgende:
[..]
Ze heeft het wel erg op de vlakte gehouden, hoor, net zoals ze bij Lieske deed.
Ze noemde Lieske achter haar rug een sloerie, in haar gezicht zegt ze "zoals jij doet en praat vind ik grof" ... laf dus en net zo goed niet eerlijk.
Tanja geniet van het stoken en is een intrigante eerste klas, alleen zij doet het veeeeeeeeeeel subtieler, en door die dikke buik van haar durft niemand haar echt aan te pakken.
Wat mij betreft mag hij gewoon zijn mond houden.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:28 schreef Utwodublin het volgende:
Joost moet nog wel wat leren als gespreksleider en dat is zijn eigen mening erbuiten houden.
waarom heb jij daar geluid... onder welke stream is dat?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:27 schreef LoveProfusion het volgende:
Oh geweldig hoe Tanja doet. En Ingrid wat een trut toch ook...Rob helemaal zwart maken tov iedereen en nu als een schijnheil erbij staan..
HAHA Tanja ge wel dig gewoon! Je zegt gewoon lekker fuck you tegen Hummie!:)
Als je fuck you tegen Hummie wilt zeggen, ga je bij voorbaat niet in dat programma zitten. Ze is gewoon laf, durft de confrontatie niet aan, want wil niks vervelnds over zichzelf horen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:27 schreef LoveProfusion het volgende:
Oh geweldig hoe Tanja doet. En Ingrid wat een trut toch ook...Rob helemaal zwart maken tov iedereen en nu als een schijnheil erbij staan..
HAHA Tanja ge wel dig gewoon! Je zegt gewoon lekker fuck you tegen Hummie!:)
Nog beterquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:29 schreef style het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag hij gewoon zijn mond houden.![]()
Mee eens. Met een goede begeleiding/coaching kan hij heel ver komen !!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:14 schreef Falco het volgende:
Joost doet dit wel leuk. Na BB kan ie zo een praatprogramma beginnen, op Talpa bijvoorbeeld![]()
!
Je hebt duidelijk Roels'opmerkingen de afgelopen nacht gemist.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:26 schreef milagro het volgende:
[..]
Ze noemde Lieske achter haar rug een sloerie, in haar gezicht zegt ze "zoals jij doet en praat vind ik grof" ... laf dus en net zo goed niet eerlijk.
Tanja geniet van het stoken en is een intrigante eerste klas, alleen zij doet het veeeeeeeeeeel subtieler, en door die dikke buik van haar durft niemand haar echt aan te pakken.
mja dat was lief van zequote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:32 schreef milagro het volgende:
Dank je wel!
Ik vind je vaak 'spot on' maar nu zit je er echt ver naast imo.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:26 schreef milagro het volgende:
[..]
hoezo weer?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:34 schreef scanman01 het volgende:
Wat zie ik nu? Hebben ze (BB) Joost weer een prominent iets gegeven wat erg gaat scoren op tv... of is dit helemaal eigen initiatief?
Ze geeft er keer op keer blijk van dat voor haar andere regels gelden dan voor anderen en ondertussen grijpt ze haar zwangerschap aan om dat enigszins te proberen te maskeren. Benieuwd hoe Tanja IRL leeft.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:33 schreef LoveProfusion het volgende:
Ze heeft al eerder tegen Rob gezegd dat ze hem een klootzak vind en dat ze het de moeite niet waard vind om als vrienden uit elkaar te gaan. Nou klaar.
Nee Joost mag zichzelf promoten van Hummie. Rob heeft Joost in zijn zak, dus Joost is ook nog even bezig om Rob positief neer te zetten.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:34 schreef scanman01 het volgende:
Wat zie ik nu? Hebben ze (BB) Joost weer een prominent iets gegeven wat erg gaat scoren op tv... of is dit helemaal eigen initiatief?
Ik vind dat Joost de laatste weken ook al enorm positief door BB in beeld wordt gebracht namelijk. Het komt op mij over alsof ze hun winaar al hebben bepaald.quote:
aha, oke , ik zie heel weinig tv uitzendingen dus dat wist ik niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:38 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind dat Joost de laatste weken ook al enorm positief door BB in beeld wordt gebracht namelijk. Het komt op mij over alsof ze hun winaar al hebben bepaald.
Hij krijgt heel erg veel minuten op tv.
Ik zit spot on.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:34 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik vind je vaak 'spot on' maar nu zit je er echt ver naast imo.
Hij mag van mij ook wel een afspraakje makenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:39 schreef Foreverblue het volgende:
Rob vind dat Tanja maar eens naar een psygoloog moet gaan
Mensenkennis
dat ja:)quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:41 schreef milagro het volgende:
Tanja geniet van dwars liggen, stoken en ruzies tussen anderen, waar ze zelf niet direct bij betrokken is.
Nee... is niet roddelen.... iedereen zit erbij... alleen de bitch zelf niet... maar dat is haar eigen keuze.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:41 schreef Utwodublin het volgende:
Zo even roddelen over Tanje.
Joost had het er vanmorgen vroeg over dat hij 'iets' wilde organiseren voor de genomineerden.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:34 schreef scanman01 het volgende:
Achter haar rug om? Pardon? Dat heeft ze Lieske gewoon recht in haar gezicht gezegd en dat is al wel heel lang geleden.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:41 schreef milagro het volgende:
[..]
Ze noemt Lieske achter haar rug een sloerie en een slet, en in haar gezicht zegt ze toch echt iets anders, dus ze is ook niet eerlijk.
Het is een goudeerlijke manquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:43 schreef riri het volgende:
Rob is geen hypocriet
Ja vind ik dus niet. Ze is op haar best als er een leuke ontspannen sfeer is, in tegenstelling tot een hoop anderen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:41 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik zit spot on.
Tanja geniet van dwars liggen, stoken en ruzies tussen anderen, waar ze zelf niet direct bij betrokken is.
Roel zei dat gisteren ook, je ziet haar gewoon glunderen dan.
Het is volgens ons idd een screentest voor een praatprogramma .quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:34 schreef scanman01 het volgende:
Is niet waar en dat werd gisteravond nog duidelijk. Lieske wist helemaal niets over die scheldwoorden die Tanja heeft gebruikt.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:44 schreef style het volgende:
[..]
Achter haar rug om? Pardon? Dat heeft ze Lieske gewoon recht in haar gezicht gezegd en dat is al wel heel lang geleden.
Zo kan ik van iedereen wel wat opnoemen.
da's niet waar hoor, daar was lieske niet bij toen ze dat zeiquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:44 schreef style het volgende:
Achter haar rug om? Pardon? Dat heeft ze Lieske gewoon recht in haar gezicht gezegd en dat is al wel heel lang geleden.
Dat heeft ze Lieske dus NIET gezegdquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:44 schreef style het volgende:
[..]
Zo kan ik van iedereen wel wat opnoemen.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:42 schreef style het volgende:
Rob: vieze hypocriet![]()
Hij is helemaal niet bezig om eerlijk te zeggen wat hij denkt, maar er alleen maar mee bezig hoe hij kan voorkomen dat hij morgenavond het huis uit moet![]()
Dan heeft Lieske toch echt las van selectief geheugenverlies. Ik heb het toch echt met eigen ogen gezien en gehoord en Lieske hoorde het ook duidelijk en was er erg verdrietig over.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is niet waar en dat werd gisteravond nog duidelijk. Lieske wist helemaal niets over die scheldwoorden die Tanja heeft gebruikt.
Om dan naderhand alsnog te gaan klagenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:45 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja vind ik dus niet. Ze is op haar best als er een leuke ontspannen sfeer is, in tegenstelling tot een hoop anderen.
Rob is al de hele week aan het lullen over zijn nominatie en het feit dat Menno er volgens hem gemakkelijk van vrijgepleit is. Met linda wilde hij het daar tijdens het afwassen eens over hebben, maar die ging er mooi niet op in. Positief punt van Linda vond ik toen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:45 schreef style het volgende:
[..]
Het is een goudeerlijke man![]()
Kijk je weleens vaker naar de streams![]()
dat ging over haar taalgebruikquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:48 schreef style het volgende:
Dan heeft Lieske toch echt las van selectief geheugenverlies. Ik heb het toch echt met eigen ogen gezien en gehoord en Lieske hoorde het ook duidelijk en was er erg verdrietig over.
Nee. Is niet waar. Ik denk dat jouw geheugen een beetje selectief is in dit geval, getuige ook de andere reacties op deze pagina!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:48 schreef style het volgende:
[..]
Dan heeft Lieske toch echt las van selectief geheugenverlies. Ik heb het toch echt met eigen ogen gezien en gehoord en Lieske hoorde het ook duidelijk en was er erg verdrietig over.
Ik heb al aangegeven dat ik naar de dokter zal gaanquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee. Is niet waar. Ik denk dat jouw geheugen een beetje selectief is in dit geval, getuige ook de andere reacties op deze pagina!
Net zo selectief als dat jij altijd bent over Lieske? Je bent of familie van haar of een goede vriend.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee. Is niet waar. Ik denk dat jouw geheugen een beetje selectief is in dit geval, getuige ook de andere reacties op deze pagina!
Hij is duidelijk partijdig vind ik.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:49 schreef Loedertje het volgende:
CW, de vinger op ze zere plekjes leggen is juist de bedoeling van dit gesprek.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:55 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Net zo selectief als dat jij altijd bent over Lieske? Je bent of familie van haar of een goede vriend.
Ze heeft geen behoefte aan een gesprek in groepsverband.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:56 schreef scanman01 het volgende:
Waarom zit Tanja er eigenlijk niet bij nu? Was ze weer dwars?
Hij is veel te veel zelf aan het woord inderdaad.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:58 schreef Day het volgende:
Sorry, maar dit is de eerste keer dat ik een beetje misselijk wordt van Joost! Wannabee presentator.
Ja vreselijk. Toen mensen in de groep na het gesprek wat wilden zeggen, MOCHT DAT NIET van Joost. Belachelijk, 21 jarig blaag die de dienst uit maakt.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:58 schreef Day het volgende:
Sorry, maar dit is de eerste keer dat ik een beetje misselijk wordt van Joost! Wannabee presentator.
Agree... Vooral ook dat Hummie stom is...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:08 schreef flugeltje het volgende:
Okay, Fok is traag...... De streams zijn klote. (er kijken tegenwoordig écht te veel mensen 's avonds) en Hummie is stom...
Another day in the life of the BB-junkie.
Wat heeft ze ermee te verliezen als ze 'ja' zegt. En als dat haar instelling is, waarom doet ze dan mee aan Big Brother. Dociliteit lijkt me een eerste vereiste als je bereid bent 48u als een stel mongooltjes op een rode stip te gaan staan.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:10 schreef Aventura het volgende:
Kan je nagaan hoe dociel de meeste mensen zijn. Tanja beseft dat ze ook 'nee'lan zeggen, maar de anderen doen alles als een mak lammetje.
verbaasd me niet ze heeft dr ik wil weg shirtje aanquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:21 schreef milagro het volgende:
Tanja wil vrijwillig gaan, na de Live uitzending
Ik geef Tanja nu ook alle gelijk van de wereld.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:23 schreef flugeltje het volgende:
Ik hoop niet dat jullie me nu in elkaar gaan slaan, maar ik geef Tanja gelijk.
Ik had ook niet meegedaan aan een dergelijk gesprek. Verplicht praten werkt gewoon niet, ik wil niet geforceerd worden. Als ik iets wil zeggen doe ik dat zo wel, heb ik geen wanna-be-josti quizmaster voor nodig.
nee hoor ik zou daar ook niet aan mee doen denk ik en wat is er nu eigelijk duidelijk geworden? niets tochquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:23 schreef flugeltje het volgende:
Ik hoop niet dat jullie me nu in elkaar gaan slaan, maar ik geef Tanja gelijk.
Ik had ook niet meegedaan aan een dergelijk gesprek. Verplicht praten werkt gewoon niet, ik wil niet geforceerd worden. Als ik iets wil zeggen doe ik dat zo wel, heb ik geen wanna-be-josti quizmaster voor nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |